Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest incognita
Skrevet (endret)
5 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

@incognita Hvor handler du mest klær?

h&m og zara kanskje... sikkert mest h&m. 

@ElizabethTaylor Samme spm tilbake! :danse: 

Endret av incognita
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Løkky skrev:

@Summers favorittlåt?

The Beatles Here Comes the Sun

3 minutter siden, incognita skrev:

@Summers På hvor mange språk kan du si "hvordan står det til?"?

Norsk, spansk, engelsk og tysk.

@Løkky Beste Disneyfilm?

@incognita  Tar du med deg jobben på fritiden?

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, Summers skrev:

@incognita  Tar du med deg jobben på fritiden?

Ja, jeg gjør egentlig det. Er tilgjengelig på telefon døgnet rundt, og tenker mye på jobb osv.

@Summers Leser du noen blogger?

Skrevet

8 timer siden, incognita skrev:

@ekkoet Har du alltid fri i helgene?

Fra jobb? Nå for tiden har jeg det, men hender jeg har hatt oppdrag som gjør at jeg er på jobb 1-2 uker i strekk. Men det er nesten aldri en helg uten at det står noe i kalenderen til meg eller konen (som igjen betyr at den andre har ansvar for barna og er slik ikke fri-fri). Jeg tror det er omtrent et år siden jeg var på jobb på en helgedag.

8 timer siden, Fox Mulder skrev:

@ekkoet Syns om de nye vitsene jeg skrev til deg?

De var gode, med unntak av den high-school, den har jeg hørt for fryktelig lenge siden, og selv om den er tørr er det ikke nok humor i den. Da liker jeg bedre denne:

En hai svømte opp på stranden. "Hai hai!" sa stranden. Haien svarte: "Hei sann!"

7 timer siden, Sheelagh skrev:

@ekkoet når barna dine blir eldre, kommer du til å kreve at de legger deg til som venn på FB da? 

Jeg tror jeg kommer til å være første vennen siden jeg kommer til å hjelpe å opprette kontoen, men ikke på mange år enda. Og mye kan ha skjedd innen den tid. Antakeligvis er ikke det det mest avslørende sosiale mediet som finnes da. De kommer sikkert til å ha andre kanaler for slikt hvor jeg ikke har oversikt..

7 timer siden, Summers skrev:

@ekkoet Er det noe fra yrket ditt du skulle ønske vanlige folk forstod/kunne?

Endel av yrket mitt er datamaskiner. Jeg lider litt når jeg ser folk flytte hånden sakte mellom musen og tastaturet, om og om igjen, når det finnes enkle hurtigtaster. Nå er jo ikke jobben min hurtigtaster i windows, men akkurat der kunne folk hentet mye.

7 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

@ekkoet Opplever du av og til at du kjenner igjen en lukt som tar deg rett til barndommen?

Ja. Lukt er den sansen som er knyttet tettest til hukommelsen, så det opplever jeg jevnlig.

4 timer siden, bailey skrev:

@ekkoet Største forskjellen mellom deg og kona? 

Hun er mye mer styrt av følelser enn meg.

@incognita 

@Summers 

@bailey 

@Rossin

@Dark Angelina

@ElizabethTaylor

@Sheelagh

@Dr. Cid & Jacklost

@FruPotter

@Løkky

Hele gjengen, hvem kunne vært venner: Favorittbit i twistposen? (Hold dere unna banan)

Gjest FruPotter
Skrevet (endret)
19 minutter siden, ekkoet skrev:

@incognita 

@Summers 

@bailey 

@Rossin

@Dark Angelina

@ElizabethTaylor

@Sheelagh

@Dr. Cid & Jacklost

@FruPotter

@Løkky

Hele gjengen, hvem kunne vært venner: Favorittbit i twistposen? (Hold dere unna banan)

Japp er nok min favoritt i twistposen! :laugh: 

Edit: Har jo absolutt ikke lest noen relger her, så må legge til et par spørsmål haha.

@ekkoet Hvor tålmodig er du generelt på en skala fra 1-10? :) (jeg er nok 2) 

@ElizabethTaylor Tilfeldig spørsmål: Har du vært skikkelig betatt av en kjent person før, på nivået der du stalker dem, ser alle filmer/hører alle sanger/etc? Og hvem? :) 

Endret av FruPotter
Gjest incognita
Skrevet
12 minutter siden, ekkoet skrev:

@incognita 

Jeg liker lakrisen .. også den grønne med kokos som ingen liker. More for me :nigo: 

@ekkoet Hva drikker du mest av, utenom vann og kaffe(/te?) ?

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
12 timer siden, Løkky skrev:

Jeg lever i troa, haha. Neida, er nok ikke så tøff i trynet ;) 

@Summers hva mener du er det beste ved å være menneske?

@Dr. Cid & Jacklost favoritthunderase og hvorfor?

Må bare være ærlig, jeg er litt redd for hunder :P Er en god del redd de store spesielt, slike små chihuahua takler jeg så får velge chihuahua :) Nå ler sikkert folket her av meg men men :)

8 timer siden, ekkoet skrev:

@Dr. Cid & Jacklost

Golden toffee

@Løkky Valgte du brukernavnet ditt fordi det høres ut som lucky når du sier ordet?

@Sheelagh Hvem er din favoritt bruker?

Endret av Dr. Cid & Jacklost
Gjest Løkky
Skrevet
9 timer siden, Summers skrev:

@Løkky Beste Disneyfilm?

Secretariat! Ikke noe klassisk disneyfilm, men jeg finner ikke noe som kan måle seg med den!

6 timer siden, ekkoet skrev:

@Løkky

Kokos!

23 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev:

@Løkky Valgte du brukernavnet ditt fordi det høres ut som lucky når du sier ordet?

Nei, jeg valgte det fordi det er sangtittelen til en av favorittbandene mine. Pluss at jeg liker sangteksten i seg selv.

@Dr. Cid & Jacklost hva drømmer du om her i livet? Typ jobb, hus, ect.

@ekkoet er du et rutinemenneske?

Gjest bruker83924
Skrevet
11 timer siden, incognita skrev:

h&m og zara kanskje... sikkert mest h&m. 

@ElizabethTaylor Samme spm tilbake! :danse: 

Skal ærlig innrømme at store deler av garderoben min er kjøpt på bikbok. Men handler og litt Zara, Mango, og Deguy.

8 timer siden, ekkoet skrev:

Hmm, liker lakrisen og den med myk karamell.

8 timer siden, FruPotter skrev:

@ElizabethTaylor Tilfeldig spørsmål: Har du vært skikkelig betatt av en kjent person før, på nivået der du stalker dem, ser alle filmer/hører alle sanger/etc? Og hvem? :) 

Nei, egentlig ikke. Har vært betatt av kjendiser da, men ikke helt der. De jeg har vært mest "forelska" i er Egon fra Olsenbanden jr når jeg gikk på barneskolen, og Colin Firt fra ungdommen.

@incognita Er du svak for kaker? Og i så fall hvilke type?

@ekkoet Er du glad i søtsaker?

@FruPotter Har du hatt en kjendiscrush?

Skrevet
9 timer siden, FruPotter skrev:

@ekkoet Hvor tålmodig er du generelt på en skala fra 1-10? :) (jeg er nok 2) 

Da er jeg nok en 8. Ting tar den tiden det tar.

9 timer siden, incognita skrev:

@ekkoet Hva drikker du mest av, utenom vann og kaffe(/te?) ?

Omtrent jevnt fordelt på melk, saft og zero.

2 timer siden, Løkky skrev:

Jeg ville ikke si at jeg var det, men dagene har en tendens til å bli litt like. Det gjør meg ingenting å gjøre noe annet, så om rutinen bli brutt så er ikke det noe problem.

56 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

@ekkoet Er du glad i søtsaker?

Ja, men har god selvdisiplin, så er ikke noe snopemonster.

Hehe, jeg kaller det ikke søtsaker - fikk akkurat flashback til denne (er på begynnelsen og kommer igjen senere):

@ElizabethTaylor Hadde du playmo da du var liten?

@incognita Har du tatt vare på kosedyrene fra du var liten?

@Løkky Er du en hesteperson?

@FruPotter Handler du på nett? Favorittbutikk?

Gjest Sheelagh
Skrevet
3 timer siden, Dr. Cid & Jacklost skrev:

Må bare være ærlig, jeg er litt redd for hunder :P Er en god del redd de store spesielt, slike små chihuahua takler jeg så får velge chihuahua :) Nå ler sikkert folket her av meg men men :)

Golden toffee

@Sheelagh Hvem er din favoritt bruker?

Hmm, tror ikke jeg har noen. De aller fleste er jo veldig hyggelige her inne, er bare ett par stykker som skiller seg ut negativt. 

@Dr. Cid & Jacklost hvis du skulle bodd i et annet land enn Norge, hvilket land ville du ha bodd i? 

Gjest Sheelagh
Skrevet
10 timer siden, ekkoet skrev:

Fra jobb? Nå for tiden har jeg det, men hender jeg har hatt oppdrag som gjør at jeg er på jobb 1-2 uker i strekk. Men det er nesten aldri en helg uten at det står noe i kalenderen til meg eller konen (som igjen betyr at den andre har ansvar for barna og er slik ikke fri-fri). Jeg tror det er omtrent et år siden jeg var på jobb på en helgedag.

De var gode, med unntak av den high-school, den har jeg hørt for fryktelig lenge siden, og selv om den er tørr er det ikke nok humor i den. Da liker jeg bedre denne:

En hai svømte opp på stranden. "Hai hai!" sa stranden. Haien svarte: "Hei sann!"

Jeg tror jeg kommer til å være første vennen siden jeg kommer til å hjelpe å opprette kontoen, men ikke på mange år enda. Og mye kan ha skjedd innen den tid. Antakeligvis er ikke det det mest avslørende sosiale mediet som finnes da. De kommer sikkert til å ha andre kanaler for slikt hvor jeg ikke har oversikt..

Endel av yrket mitt er datamaskiner. Jeg lider litt når jeg ser folk flytte hånden sakte mellom musen og tastaturet, om og om igjen, når det finnes enkle hurtigtaster. Nå er jo ikke jobben min hurtigtaster i windows, men akkurat der kunne folk hentet mye.

Ja. Lukt er den sansen som er knyttet tettest til hukommelsen, så det opplever jeg jevnlig.

Hun er mye mer styrt av følelser enn meg.

@incognita 

@Summers 

@bailey 

@Rossin

@Dark Angelina

@ElizabethTaylor

@Sheelagh

@Dr. Cid & Jacklost

@FruPotter

@Løkky

Er veldig glad i marsipanen :) 

@ekkoet potetgull eller popcorn? 

Gjest Sheelagh
Skrevet
13 timer siden, incognita skrev:

Jeg har komplekser for ganske mye egentlig.. øynene mine er store og sitter litt langt fra hverandre, jeg har store nesebor, liker nesten ingenting ved kroppen min, og kanskje det største komplekset: jeg har verdens største panne, også på toppen av det hele har jeg widow's peak. Uff - dette hørtes virkelig ikke bra ut. :fnise: 

Ja det er ganske stort, men jeg må dele det med en viss person som har ganske stor garderobe :dry: 

Veldig. 

Jeg får sånn trang til å høre på Karpe når jeg drikker alkohol. Det er nesten pinlig. :skaal:   ..Når det er sagt lar jeg verten styre musikken, for jeg vet hvor irriterende det er å ha vors også skal absolutte alle spille sine låter.. :P 

@Sheelagh Hvilken planer har du for helgen?

@ElizabethTaylor Sminker du huden hver dag?

@Summers Er du ofte for sen til avtaler?

@bailey Har du noen spillelister som er så pinlige at du ikke ville delt de med noen?

Kjøre masse møbler på dynga, før jeg får nye møbler på mandag :) 

@incognita har du noen dyr? 

Gjest Sheelagh
Skrevet
13 timer siden, bailey skrev:

Faktisk ikke. Jeg har nok ganske mye rart på spotify'en min, men jeg blir heldigvis ikke pinlig berørt av det :)

@incognita Hvordan oppfører du deg når du er full? 
@Sheelagh Din stolteste øyeblikk så langt i 2016? 
@Løkky Har du noen spennende planer for helgen? 

Når jeg turte å sjekke opp en fyr i edru tilstand :fnise:

@bailey er du flink på å ta initiativ? 

Skrevet
12 minutter siden, Sheelagh skrev:

@ekkoet potetgull eller popcorn? 

Chips

@Sheelagh Om du måtte slette alle appene på telefonen untatt en (du fikk beholde medlinger, telefon, internett og kamera uansett), hvilken app ville du beholdt.

Gjest Sheelagh
Skrevet
1 minutt siden, ekkoet skrev:

Chips

@Sheelagh Om du måtte slette alle appene på telefonen untatt en (du fikk beholde medlinger, telefon, internett og kamera uansett), hvilken app ville du beholdt.

Facebook. 

@ekkoet hva står på menyen i dag og i morgen? 

Skrevet
1 minutt siden, Sheelagh skrev:

Facebook. 

@ekkoet hva står på menyen i dag og i morgen? 

I kveld var tanken lammelår eller tilsvarende av lam.

I morgen blir det hjemmelaget pizza.

@Sheelagh Nei, nå må jeg komme meg videre i dagens gjøremål. Hva burde du gjort istedenfor å sitte her på forum?

Gjest Sheelagh
Skrevet
2 minutter siden, ekkoet skrev:

I kveld var tanken lammelår eller tilsvarende av lam.

I morgen blir det hjemmelaget pizza.

@Sheelagh Nei, nå må jeg komme meg videre i dagens gjøremål. Hva burde du gjort istedenfor å sitte her på forum?

Bære ut de møbelene som skal på dynga, og det skal skje NÅ! 

@ekkoet Ha en fin og effektiv dag videre :-) 

Gjest Jacklost
Skrevet
4 timer siden, Løkky skrev:

Secretariat! Ikke noe klassisk disneyfilm, men jeg finner ikke noe som kan måle seg med den!

Kokos!

Nei, jeg valgte det fordi det er sangtittelen til en av favorittbandene mine. Pluss at jeg liker sangteksten i seg selv.

@Dr. Cid & Jacklost hva drømmer du om her i livet? Typ jobb, hus, ect.

Jeg drømmer om å bli et vanlig sosialt menneske med en  slank kropp og sunn livsstil og et eget hus med en egen familie som jeg selv har etablert. Dette er så stort som jeg kan drømme og det er høyst usannsynlig :) 

1 time siden, Sheelagh skrev:

Hmm, tror ikke jeg har noen. De aller fleste er jo veldig hyggelige her inne, er bare ett par stykker som skiller seg ut negativt. 

@Dr. Cid & Jacklost hvis du skulle bodd i et annet land enn Norge, hvilket land ville du ha bodd i? 

Australia :)

@Løkky Har du lyst å etablere en familie i framtiden, mann og barn? 

@Sheelagh Har du møtt noen fra kg før?

@AnonGangerTo Var dette din første bruker?

Gjest AnonGangerTo
Skrevet
1 minutt siden, Dr. Cid & Jacklost skrev:

Jeg drømmer om å bli et vanlig sosialt menneske med en  slank kropp og sunn livsstil og et eget hus med en egen familie som jeg selv har etablert. Dette er så stort som jeg kan drømme og det er høyst usannsynlig :) 

Australia :)

@Løkky Har du lyst å etablere en familie i framtiden, mann og barn? 

@Sheelagh Har du møtt noen fra kg før?

@AnonGangerTo Var dette din første bruker?

Ja @Dr. Cid & Jacklost. Det er mitt eneste brukernavn også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...