Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest FruPotter
Skrevet
2 timer siden, Jacklost skrev:

Du ser fin ut og jeg digger det lyn merket på panna di :)

Det vet jeg faktisk ikke :P

@FruPotter Skal du se den nye forfølgeren til Harry Potter?

Tusen takk! Det var hyggelig å høre! :laugh:

Ja, definitivt! Synes de godt kunne stoppet, fordi jeg er redd for at det blir litt "ødelagt". Fritt Vilt f.eks... Første filmen var veldig god, nr 2 var helt grei, men den siste var bare elendig. Men kan vel kanskje ikke sammenlikne Fritt Vilt med Harry Potter. Men, bare et eksempel. 

@Jacklost Har du sett Harry Potter, og skal du også se den nye forfølgeren? :) 

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
7 minutter siden, FruPotter skrev:

Tusen takk! Det var hyggelig å høre! :laugh:

Ja, definitivt! Synes de godt kunne stoppet, fordi jeg er redd for at det blir litt "ødelagt". Fritt Vilt f.eks... Første filmen var veldig god, nr 2 var helt grei, men den siste var bare elendig. Men kan vel kanskje ikke sammenlikne Fritt Vilt med Harry Potter. Men, bare et eksempel. 

@Jacklost Har du sett Harry Potter, og skal du også se den nye forfølgeren? :) 

Jeg elsker Harry Potter :) Både spillene og filmene (Aller mest de 3 første) :)

@FruPotter Er det en ekte tatovering?

@Fox Mulder Liker du spill?

Gjest Fox Mulder
Skrevet (endret)
44 minutter siden, Jacklost skrev:

@Fox Mulder Liker du spill?

Liker spill ja, mest managerspill på pc! Californication kjøpte jeg forresten på cdon i fjor tror jeg. Da var prisen 299, men steg til 399 kort tid etter, så jeg var heldig.

@Fox Mulder Hvorfor spør du spørsmål til deg selv?

@incognita Hvilket smilefjes her inne er favoritten? Er det denne: :regler:  

:P

Endret av Fox Mulder
Gjest incognita
Skrevet
14 minutter siden, Fox Mulder skrev:

Liker spill ja, mest managerspill på pc! Californication kjøpte jeg forresten på cdon i fjor tror jeg. Da var prisen 299, men steg til 399 kort tid etter, så jeg var heldig.

@Fox Mulder Hvorfor spør du spørsmål til deg selv?

@incognita Hvilket smilefjes her inne er favoritten? Er det denne: :regler:  

:P

Hahaha :ler: Spørsmål til deg selv faktisk!! :ler: 

Njaaa :regler: er iallefall topp 3, men :lur: og :fnise: er minst like bra. :P 

@Fox Mulder ser du på meg som en litt bestemt jente?  ( :regler: )

Gjest Fox Mulder
Skrevet
25 minutter siden, incognita skrev:

Hahaha :ler: Spørsmål til deg selv faktisk!! :ler: 

Njaaa :regler: er iallefall topp 3, men :lur: og :fnise: er minst like bra. :P 

@Fox Mulder ser du på meg som en litt bestemt jente?  ( :regler: )

Liker å ha kontroll tror jeg, men det er bra :)

@Sheelagh Har du danset til En godt stekt pizza før?

Gjest FruPotter
Skrevet
2 timer siden, Jacklost skrev:

Jeg elsker Harry Potter :) Både spillene og filmene (Aller mest de 3 første) :)

@FruPotter Er det en ekte tatovering?

Samme her! :) Ser alle Harry Potter-filmene en gang i året (og rett etterpå ser jeg The Lord of The Rings hehe)... er en tradisjon nå, haha. Hadde et Harry Potter-spill på gamecuben husker jeg. Fikk litt lyst til å spille det nå, jeg.

Nei, er nok ikke det; jeg tegnet den på i et redigeringsprogram så det skulle matche brukernavnet, haha! :laugh: Kanskje jeg skal få den tatovert :ler:

@Jacklost Hva slags type sjanger liker du best når det kommer til film og serier? For min del blir det eventyr, action og thriller. 

Gjest Jacklost
Skrevet
6 timer siden, FruPotter skrev:

Samme her! :) Ser alle Harry Potter-filmene en gang i året (og rett etterpå ser jeg The Lord of The Rings hehe)... er en tradisjon nå, haha. Hadde et Harry Potter-spill på gamecuben husker jeg. Fikk litt lyst til å spille det nå, jeg.

Nei, er nok ikke det; jeg tegnet den på i et redigeringsprogram så det skulle matche brukernavnet, haha! :laugh: Kanskje jeg skal få den tatovert :ler:

@Jacklost Hva slags type sjanger liker du best når det kommer til film og serier? For min del blir det eventyr, action og thriller. 

Mysteriekammeret? Der man kan utforske Galtvort og fly rundt slottet på sopelime og bytte trollmann kort og delta i timer :) Begynte å kjøpe igjen spillene for noen år siden, altså de 3 første spillene. 4eren og oppover var ikke så spesielle på spill synes jeg, jeg liker bedre den tegneserie aktige grafikken på de gamle :)

Nå for tiden har jeg fått en større interesse for superhelt filmer så det blir nok action/sci-fi :)

@FruPotter Hadde du turt å få deg en ekte lyn tatovering på panna di?

@Summers Hvem er dama på profilbildet ditt?

Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

@Summers Hvem er dama på profilbildet ditt?

Norges  første kvinnelige og nåværende  høyesterettsjustitiarius Toril Marie Øie.

@Jacklost Hvor mye smågodt kjøpte forrige uke?

Skrevet
Den 13.3.2016 at 2.50, FruPotter skrev:

@ekkoet Hvis du var så heldig å få muligheten, ville du valgt å kunne bli usynlig, å fly eller å lese tanker? Og hvorfor? Jeg er tom for spørsmål her, hehe! :fnise:

Synes det er veldig bra jeg - 3 god spm i det innlegget. Men kjenner meg igjen. Vanskelig å finne på noe uten å repetere seg selv.

Det første jeg tenker er at å lese tanker, det er virkelig en egenskap man kunne fått mye ut av. Man kunne nok tjent endel penger på det, man hadde imponert folk, man hadde antakeligvis blitt likt av folk fordi man kunne gjøre som de ville uten å måtte si det. Samtidig er det ikke en greie som avslører deg, slik som å fly.

Samtidig er jeg redd man hadde blitt gal og paranoid. Man vet hver gang folk tenker noe dumt om deg, man kjenner til folks innerste hemmeligheter (som man gjerne ikke ønsker), folk kunne blitt satt ut av deg om de fikk en anelse om at her er noe gale. Jeg tror dette er et stort ankepunkt her. Om man kunne lese tanker så hadde man ikke kunne funger som menneske, selv om det i mine øyne er den heftigste superpoweren. Jeg ville valgt denne om jeg kunne angret meg og kvittet meg med den igjen. Det burde ihvertfall være en egenskap man kunne slå på og av, ikke noe som gjorde at man hørte alt hele tiden.

Usynlig - hvem ville ikke vært det som 13. år gammel gutt. Men igjen, hva skal man bruke dette til? Selv om dette hadde vært veldig greit av og til er det vel en superpower som for det meste bare kan brukes til ulovligheter. Spionering, sniking, stjeling. Jeg skulle gjerne hatt en kraft som gjorde meg rik, men om jeg må stjele pengene så hadde jeg nok ikke brukt den. Å si at jeg ville vært usynlig for å kunne kikke på andre folks sladder eller nakenhet - nei, det er ikke verdt det. Hadde jeg vært politi eller soldat hadde det jo vært supert, men dette er heller ikke noe jeg kan bruke i jobben til daglig.
(I tillegg kommer jo alle spørsmålene rundt om man kunne ha klær på, er de usynlige og? Kan man bære ting som da blir usynlige?)

Så da sitter jeg igjen med å fly. Det hadde jo vært en egenskap uten de store ulempene. Eneste er om man skulle holdt flygingen privat eller offentlig, så lenge man ikke er usynlig er jo det litt vanskelig. Jeg hadde i utgangspunktet ikke hatt lyst til å bli kjent for dette. Men det gir jo kanskje endel muligheter både i å gjøre hverdagen enklere, samt redde katter i trær og folk fra brennende bygninger og fjellhyller.

Faktisk overraskende vanskelig å bestemme seg.

13 timer siden, Summers skrev:

Tenkt litt over det og er ikke helt sikker på hva jeg mener. Jeg synes ikke likestillingsspørsmål er så lette.

@ekkoet Er du perfeksjonist?

Nei. I noen tilfeller gir det en tilfredsstillelse at ting er så bra de kan være, men som oftest er godt nok godt nok for meg. Det er viktigere at ting fungerer og alle blir glade enn at det er så bra som det kunne være.

@FruPotter Disneyfavorittfilm?

@Summers Følger du med et fotballag. Om du må velge lag, hvilket? Hadde du gått på kamp om du hadde fått billetter?

Skrevet
9 timer siden, ekkoet skrev:

@Summers Følger du med et fotballag. Om du må velge lag, hvilket? Hadde du gått på kamp om du hadde fått billetter?

Følger mest med fordi kompisene mine følger med og slik jeg kan delta i fotballsamtalene. Jeg heier ikke ordentlig på noe lag, men ser kanskje to fotballkamper i uka pluss leser fotballnyheter pluss spiller en del fifa.

Er også på rundt 2-3 fotballkamper i året, uten at det gir meg så mye. Hadde likt å sett en større kamp(EM, VM, Champions League, osv) og sett på atmosfæren der.

@ekkoet Følger du med på fotball?

Gjest FruPotter
Skrevet
12 timer siden, Jacklost skrev:

Mysteriekammeret? Der man kan utforske Galtvort og fly rundt slottet på sopelime og bytte trollmann kort og delta i timer :) Begynte å kjøpe igjen spillene for noen år siden, altså de 3 første spillene. 4eren og oppover var ikke så spesielle på spill synes jeg, jeg liker bedre den tegneserie aktige grafikken på de gamle :)

Nå for tiden har jeg fått en større interesse for superhelt filmer så det blir nok action/sci-fi :)

@FruPotter Hadde du turt å få deg en ekte lyn tatovering på panna di?

Hmm, lurer på om det kan være den ja! Vi gikk rundt og utforsket, samlet sånne bønner, fløy rundt slottet osv. Husker også at man kunne gå inni den lille gaten der han kjøpte tryllestaven, gå inn i forskjellige bygg for å se. Koselig spill! Samme her, liker grafikken på de gamle spillene best!

Hadde nok turt det, men tror ikke jeg ville ha gjort det. Hvis jeg får en sykdom og vet at jeg kommer til å dø; da hadde jeg nok gjort mye rart. :) 

@Jacklost Har du noen tatoveringer? Hvis ikke, kunne du tenke deg det? 

10 timer siden, ekkoet skrev:

@FruPotter Disneyfavorittfilm?

Den første Peter Pan-filmen! Kan i alle fall huske jeg så den mye som barn! :) 

@ekkoet Hva er det mest irriterende du vet om? 

Gjest Jacklost
Skrevet
11 timer siden, Summers skrev:

Norges  første kvinnelige og nåværende  høyesterettsjustitiarius Toril Marie Øie.

@Jacklost Hvor mye smågodt kjøpte forrige uke?

Ingenting. Det var jo så og si tomt på butikkene :P

3 minutter siden, FruPotter skrev:

Hmm, lurer på om det kan være den ja! Vi gikk rundt og utforsket, samlet sånne bønner, fløy rundt slottet osv. Husker også at man kunne gå inni den lille gaten der han kjøpte tryllestaven, gå inn i forskjellige bygg for å se. Koselig spill! Samme her, liker grafikken på de gamle spillene best!

Hadde nok turt det, men tror ikke jeg ville ha gjort det. Hvis jeg får en sykdom og vet at jeg kommer til å dø; da hadde jeg nok gjort mye rart. :) 

@Jacklost Har du noen tatoveringer? Hvis ikke, kunne du tenke deg det? 

Bringer tilbake minner :rodmer: Fikk spillet av en kompis når jeg var 14 år, jeg elsker slike eventyr spill med tegneserie grafikk! :D

Har ikke tatoveringer nei :) Spørs hva det er :P Om jeg for eksempel fikk meg en kjæreste og hun hadde veldig lyst til at jeg skulle tatovere noe på meg så er det godt mulig jeg hadde gjort det rett og slett fordi jeg er for snill og gavmild :fnise:

@FruPotter Kaller du deg for FruPotter fordi du drømmer om å bli Harry Potter sin ektemann? :)

@Hummels Har du blitt utestengt fra kg før?

Gjest FruPotter
Skrevet
19 minutter siden, Jacklost skrev:

Bringer tilbake minner :rodmer: Fikk spillet av en kompis når jeg var 14 år, jeg elsker slike eventyr spill med tegneserie grafikk! :D

Har ikke tatoveringer nei :) Spørs hva det er :P Om jeg for eksempel fikk meg en kjæreste og hun hadde veldig lyst til at jeg skulle tatovere noe på meg så er det godt mulig jeg hadde gjort det rett og slett fordi jeg er for snill og gavmild :fnise:

@FruPotter Kaller du deg for FruPotter fordi du drømmer om å bli Harry Potter sin ektemann? :)

Ja, det gjør det! :laugh: En av de beste barndomsminnene er fra da jeg og brødrene mine spilte nintendo, gamecube eller playstation sammen. Eventyrspill er best! Og så er jeg glad i bilspill, selv om jeg ikke er særlig god. Skjønner ikke hvorfor. :) 

Okei! Hahaha, kjenner meg så igjen i det. Sier ja litt for fort, bare for å være snill... Ups.

Njaa :fnise: Mest fordi jeg liker filmene, og fordi jeg er litt nerd. 

@Jacklost Topp 3-liste over de beste filmene du vet om eller som har gjort størst inntrykk på deg? Nå ble det mye snakk om film og spill, men det er jo så gøy da!

Skrevet
Den 13. mars 2016 at 2.54, Fox Mulder skrev:

@Honeyblossom Vet du hva Ros til Rannveig tråden handler om? Jeg vet ikke, så derfor jeg spør. Ser den på forumet innimellom.

@Lady Liker du is?

Jaa :sikle:

@Fox Mulder Skal du se på paradise i kveld?

Gjest Fox Mulder
Skrevet
20 minutter siden, Lady skrev:

Jaa :sikle:

@Fox Mulder Skal du se på paradise i kveld?

Nei, det skal jeg nok ikke.

@Jacklost Hvem er det på avateren din?

Skrevet
2 timer siden, Summers skrev:

@ekkoet Følger du med på fotball?

Ikke særlig. Nok til å være med i en lunsjsamtale, men det nærmer seg 10 år siden jeg brydde meg særlig.

1 time siden, FruPotter skrev:

@ekkoet Hva er det mest irriterende du vet om? 

Jeg hører til i denne gruppen:

http://www.side2.no/helse/blir-du-rasende-av-andres-smattelyder/3423135947.html

@Summers Hva har du peiling på?

@FruPotter Hvor fan er du av potter? Belieberfan?

Skrevet
10 minutter siden, ekkoet skrev:

@Summers Hva har du peiling på?

Tror jeg jeg har bra peiling på hva jeg ikke har peiling på.  Synes det er en god egenskap, da vet man hva man burde lese seg opp på om man er interessert i å ha peiling.

@ekkoet Er du glad i sydenturer?

Gjest incognita
Skrevet
57 minutter siden, Summers skrev:

@incognita Hvordan feiret du Pi-dagen?

Jeg laget en helt egen pi-tråd tidligere i dag. :nigo: 

@Summers Hvor mange desimaler av pi kan du uten å søke opp?

Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, FruPotter skrev:

Ja, det gjør det! :laugh: En av de beste barndomsminnene er fra da jeg og brødrene mine spilte nintendo, gamecube eller playstation sammen. Eventyrspill er best! Og så er jeg glad i bilspill, selv om jeg ikke er særlig god. Skjønner ikke hvorfor. :) 

Okei! Hahaha, kjenner meg så igjen i det. Sier ja litt for fort, bare for å være snill... Ups.

Njaa :fnise: Mest fordi jeg liker filmene, og fordi jeg er litt nerd. 

@Jacklost Topp 3-liste over de beste filmene du vet om eller som har gjort størst inntrykk på deg? Nå ble det mye snakk om film og spill, men det er jo så gøy da!

Harold and Kumar go to white castle

The Matador

Jeg har aldri tenkt ut en tredje favoritt så da velger jeg en nå, Harry Potter og mysteriekammeret. Jeg synes den filmen fortjener en plass i listen :)

Ps, nerder er best :lur:

1 time siden, Fox Mulder skrev:

Nei, det skal jeg nok ikke.

@Jacklost Hvem er det på avateren din?

Cidolfus Demen Bunansa fra Final Fantasy 12 :)

@FruPotter Synes du det blir for mange spørsmål her?

@Fox Mulder Har du vært medlem på kg før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...