Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Rossin skrev:

@bailey hvordan ser drømmemannen ut?

Skal se om jeg klarer å finne et panne-bilde ;)

Drømmemannen er høy og mørk. Skikkelig klisje akkurat der. Lukter godt og har pene hender. Trenger ikke være supertrent, men fedme er ikke kult. Noe midt i mellom er ålreit. Ellers er jeg ikke fan av tatoveringer. 

1 time siden, ekkoet skrev:

@bailey Har du prøvd appen MSQRD?

Aldri hørt om en gang.

57 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

@bailey : Hva er det rareste/mest upassende du har ledd av? 

Oi, den her var vrien.. Jeg husker én episode på ungdomsskolen da en klassevenninne falt ned fra en skrent og ut i vannet. Slo seg noe voldsomt. Jeg og bestevenninnen min knakk fullstendig sammen i latter og lo og vrei oss på bakken. Var ikke veldig populært. Har sikkert ledd av verre opp gjennom årene altså, men det er fortrengt i så fall ;)

38 minutter siden, FruPotter skrev:

@bailey Er det noen du likner veldig på, og får høre ofte? F.eks. familiemedlem, kjendis, etc. :D

Ah, godt å lese om jenter med god selvtillit. Ingenting er bedre enn det :)

Jeg får ofte høre jeg likner på storebroren min. Da vi var yngre trodde folk stadig vekk vi var tvillinger. 

@Rossin  Du inviterer til 4-stjerners middag med kg-folk. Hvem inviterer du, hva serverer du (3-retters) og hva er underholdningen? 
@kisskissbangbang Hva er din dårligste egenskap? 
@ekkoetHva synes du om damer som snuser?
@FruPotter Hvem er du i vennegjengen? Den snakkesalige, den morsomme, partypooper'n osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest FruPotter
Skrevet
5 minutter siden, bailey skrev:

Ah, godt å lese om jenter med god selvtillit. Ingenting er bedre enn det :)

Jeg får ofte høre jeg likner på storebroren min. Da vi var yngre trodde folk stadig vekk vi var tvillinger. 
@FruPotter Hvem er du i vennegjengen? Den snakkesalige, den morsomme, partypooper'n osv.

:laugh: Det er en befrielse å ha god selvtillit! 

Jeg er også veldig lik den ene broren min! Men så er jeg mest lik tanta mi, og ALLE har sagt det konstant opp gjennom oppveksten. Bestemor møtte en gang på en person som var helt sikker på at tanta var moren min, og at alle løy! :ler: 

Hm... Jeg er nok den vennene ofte ler av, og ikke med... :fnise: Jeg gjør og sier så mange rare ting, som ikke er ment for å være morsomt (tenker ikke så mye før jeg sier ting). Ellers så er jeg den folk stoler fullt og helt på. Mange kommer til meg med problemer, fordi de vet jeg kommer til å lytte. Noen ganger kan det bli litt mye, men det er også litt fint å kunne dele både godt og vondt.

@bailey Røyker/snuser du, eller har du noen gang gjort det?

Gjest FruPotter
Skrevet

Prøver, men blir ikke så fast som jeg skulle ønsket. Jogging og en slags høyintensitetstrening på et studio. Hadde meg nettopp en influensa, så er noen uker siden sist. Synes det er typisk, alltid når jeg er godt i gang kommer det en greie som gjør jeg må ta pause, så er det 2 steg tilbake (som assasins)

@FruPotterHva er tagging på youtube?

Det er alt for sant! :ler: Sykdom er verstingen, for da havner man plutselig så langt bak igjen.

Det vil si at en annen YouTuber har nevnt deg i en slik video, og vil at du skal gjøre det samme. :) 

@ekkoet Har du en vits eller to som forklarer din type humor? 

Gjest Hummels
Skrevet
Den 14.3.2016 at 7.15, Jacklost skrev:

Den 15.3.2016 at 18.52, Summers skrev:

@Hummels Er det å få kjæreste viktig for deg eller er du fornøyd med å ha venner og pulevenner?

Nei ikke viktig, men har lyst å dele livet med ei og stifte en familie en gang. Et forhold som varer. 

Gjest Hummels
Skrevet (endret)
Den 14.3.2016 at 20.26, Jacklost skrev:

Ingenting. Det var jo så og si tomt på butikkene :P

Bringer tilbake minner :rodmer: Fikk spillet av en kompis når jeg var 14 år, jeg elsker slike eventyr spill med tegneserie grafikk! :D

Har ikke tatoveringer nei :) Spørs hva det er :P Om jeg for eksempel fikk meg en kjæreste og hun hadde veldig lyst til at jeg skulle tatovere noe på meg så er det godt mulig jeg hadde gjort det rett og slett fordi jeg er for snill og gavmild :fnise:

@FruPotter Kaller du deg for FruPotter fordi du drømmer om å bli Harry Potter sin ektemann? :)

@Hummels Har du blitt utestengt fra kg før?

Nei. 

@Jacklost har du blitt?

@Summers betyr alder noe for deg når det gjelder damer?

Endret av Hummels
Skrevet
12 timer siden, minister-mio skrev:

@ekkoet Hva er planene for påsken?

Komme seg til fjells. Ski, litt i trekk og litt i spor. Spise en lammemiddag.

11 timer siden, bailey skrev:

@ekkoetHva synes du om damer som snuser?

Har ikke møtt så mange egentlig, må si at jeg ikke bryr meg så mye. Ikke pent med stor snusleppe, det er det forsåvidt ikke på menn heller, men har en tendens til å bry meg mindre om hvordan de fremstår.

11 timer siden, FruPotter skrev:

@ekkoet Har du en vits eller to som forklarer din type humor? 

Hmm....greier aldri å dra frem vitser på kommando.

MY på RRs oneliner vitseapp som er morsomt.

Hva heter gynekolog på islandsk? Fitturtittur.

"Det løser seg", sa mannen og dreit i badekaret.

Hva kaller man en mann fra Voss i stringtruse? Kari traa

Ler av mye forskjellig, men det kan være ganske tørt, grafisk eller grovt. Jimmy Carr liker jeg.

@FruPotter Kan du nevne en situasjon med dine foreldre der minst en av dere følte at dette var passelig flaut?

@bailey du får bare ha oppvaskemaskin eller støvsuger - hvilken beholder du?

@minister-mio Jobbet i barnehage sa du? Hva er det verste du har opplevd fra foreldre?

Skrevet

Komme seg til fjells. Ski, litt i trekk og litt i spor. Spise en lammemiddag.

Har ikke møtt så mange egentlig, må si at jeg ikke bryr meg så mye. Ikke pent med stor snusleppe, det er det forsåvidt ikke på menn heller, men har en tendens til å bry meg mindre om hvordan de fremstår.

Hmm....greier aldri å dra frem vitser på kommando.

MY på RRs oneliner vitseapp som er morsomt.

Hva heter gynekolog på islandsk? Fitturtittur.

"Det løser seg", sa mannen og dreit i badekaret.

Hva kaller man en mann fra Voss i stringtruse? Kari traa

Ler av mye forskjellig, men det kan være ganske tørt, grafisk eller grovt. Jimmy Carr liker jeg.

@FruPotter Kan du nevne en situasjon med dine foreldre der minst en av dere følte at dette var passelig flaut?

@minister-mio Jobbet i barnehage sa du? Hva er det verste du har opplevd fra foreldre?

Stemmer, foreldre flest er helt topp, men det verste må være foreldre som ikke er snille med barna sine. 

@ekkoet hva jobber du med?

Gjest Rossin
Skrevet
Den 18/03/2016 at 0.11, minister-mio skrev:

Spennende!

eplekake

@Rossin er du nervøs og hvordan er du forberedt til NM?

Nei, jeg var i grunn ikke nervøs. Jeg forberedte meg ved å sitte på KG og ved å drikke peanøttsmør-shake :)

Den 18/03/2016 at 0.48, kisskissbangbang skrev:

Neei, men kan bli det dersom jeg mister dem av syne. De er okey så lenge jeg vet hvor de er og hva de driver med. 

Tja. Egentlig like glad i begge, men til forskjellige anledninger.

@Rossin : Føler du for å grine av dette: http://m.kjendis.no/2016/03/18/kjendis/bestefar/viral/sosiale_medier/knuser/43579887/?www=1#_ga=1.246102599.273534706.1457355297 ?

Nei, i grunn ikke. Skeptikeren i meg synes ikke det virka troverdig nok til at det skulle røre meg.

@ekkoet hvis du var singel, hvilken av KG-damene hadde du tatt med ut for en ægir?

@kisskissbangbang hvem mener du har rett her? Ben eller Larry?
https://www.youtube.com/watch?v=Z1ps4EZz4B0

@bailey skriver du og mannen din koselige ting til hverandre på sms/snap/face etc.?

Gjest Rossin
Skrevet
Den 18/03/2016 at 0.06, FruPotter skrev:

Ooh, elsker Breaking Bad! :laugh:

En god blanding av alt - litt videoblogg, litt gaming, challenges, tag-videoer (uten at jeg har blitt tagget, haha). Ting jeg personlig synes er morsomt. Jeg er litt awkward, så liker å få frem det. :fnise:

@Rossin Har du en historie bak brukernavnet eller liker du bare rosiner? :biggrin: hihi! 

Det er en ganske lang historie. Det har noe med at jeg gjorde comeback etter å ha brukt et annet beslekta brukernavn tidligere. Og så er det for å vise at jeg er "østkant" med trykk på første stavelse.

@FruPotter hva synes du om sokker i sandalene?

Gjest Jacklost
Skrevet
Den 18. mars 2016 at 13.49, ekkoet skrev:

@Jacklost Sett the 100?

Nei

Den 18. mars 2016 at 7.23, Rossin skrev:

@Jacklost har du møtt noen fra kg?

Nei

Den 18. mars 2016 at 22.53, bailey skrev:

@Jacklost Rareste stedet du har tisset? 

Senga :P

Den 19. mars 2016 at 16.59, Hummels skrev:

Nei. 

@Jacklost har du blitt?

Ja

@Mysticgirl Hvor gammel er du?

@Hummels Ser du mye på fotball?

Skrevet
Den 19.3.2016 at 22.04, minister-mio skrev:

@ekkoet hva jobber du med?

Datajobb, men mest mot oljebransjen.

7 timer siden, Rossin skrev:

@ekkoet hvis du var singel, hvilken av KG-damene hadde du tatt med ut for en ægir?

Hmm... Det blir ren gjetting. Både @ElizabethTaylor og @incognita virker veldig hyggelige. @FruPotter virker det og som jeg har mye til felles med. I tillegg drikker hun øl.

MEN, jeg tror og jeg har noen år (10+) på dem, så i tillegg til at de er i forhold (slik jeg har forstått) så føler jeg forskjellen der er i største laget. (eller den er det). 

De andre har jeg ikke fått et ordentlig inntrykk av, hverken alder eller type, så akkurat den blir nok vanskelig.

@minister-mio Har du barn selv? Gikk de i "din" barnehage? Hvis ikke, hvorfor ikke?

@Rossin Hvlike(t) fag fikk du best karakter i på vgs? Og hvilket likte du best?

Skrevet

Han liker jeg ikke uansett hvor han befinner seg. Sånn er det bare.  

Skrevet (endret)
8 timer siden, Rossin skrev:

Nei, jeg var i grunn ikke nervøs. Jeg forberedte meg ved å sitte på KG og ved å drikke peanøttsmør-shake :)

Nei, i grunn ikke. Skeptikeren i meg synes ikke det virka troverdig nok til at det skulle røre meg.

@kisskissbangbang hvem mener du har rett her? Ben eller Larry?
https://www.youtube.com/watch?v=Z1ps4EZz4B0

@bailey skriver du og mannen din koselige ting til hverandre på sms/snap/face etc.?

Var knallgod, solid argumentasjon fra begges side, men jeg ender nok opp med knapp seier til Larry.

@Rossin Er du enig? 

Endret av kisskissbangbang
Skrevet
Den 3/17/2016 at 0.41, bailey skrev:

@Summers Har du noen fobier? 

Ikke fobier som i at det går ut over livskvaliteten min, men jeg er redd for å skade meg og å få ubehagelige opplevelser så er ganske forsiktig av meg. Synes ikke det er en fobi, det plager meg ikke at jeg ikke tør å hoppe fra 10-meteren og det er ikke høydeskrekk, for det er ikke høyden jeg er redd for, men det å skade meg når jeg treffer vannet, synes det er helt rasjonelt.

Den 3/18/2016 at 13.49, ekkoet skrev:

Nei, det er tilfeldig. Civita, det er noe sånn tenketank-greier det? Jeg har hørt om det, men tilvanlig når en eller annen stiller opp på TV for å mene noe om noe (Kristin Clemet?). Har aldri helt skjønt konseptet.

@Summers Hvordan vil du forklare civita?

Det er en markedsliberal tenketank ja.  Jeg følger egentlig ikke så mye med på hva de driver med, men får med meg ting når venner og slikt liker ting som legges ut. 

@bailey Har du fin jentehåndskrift?

@ekkoet Er du fornøyd med stedet du bor nå eller ønsker du å flytte?

Skrevet
Den 3/18/2016 at 23.25, minister-mio skrev:

@Summers hva er ditt forhold til skismøring?

Jeg er ikke helt på fluornivå, men tror jeg er ganske grei på å smøre ski. Synes det er gøy å smøre ski, sett på youtubevideoer, lest meg opp og brukt litt penger på forskjellig smøreutstyr.

Den 3/19/2016 at 16.59, Hummels skrev:

@Summers betyr alder noe for deg når det gjelder damer?

Ja, går både på utseende og det at man er på forskjellige steder i livet. 

@minister-mio Hvor opptatt er du av kostholdet?

@Hummels Hvor ofte spiller du fotball?

Skrevet
7 minutter siden, Summers skrev:

@ekkoet Er du fornøyd med stedet du bor nå eller ønsker du å flytte?

Stedet jeg bor er jeg veldig fornøyd med.Huset jeg bor i er jeg egentlig også fornøyd med, men kunne tenkt meg et større. Problemet er at:

1) Et krav ville være å flytte innen samme område

2) Det finnes ikke så mange større hus her 

3) Siden det er et populært område og det ikke finnes mange store hus er det mange om beinet. Det siste huset vi så på som var interessant gikk før visning for ca 8 mill.  Er ikke helt der.

@Summers Hvor mye ser du for deg å betale for din første bolig (evt hva betalte du?)

Skrevet
Den 19.3.2016 at 1.29, FruPotter skrev:

@bailey Røyker/snuser du, eller har du noen gang gjort det?

Nei, det gjør jeg ikke :) Har ikke prøvd noen av delene. 

Den 19.3.2016 at 20.32, ekkoet skrev:

Oppvaskmaskin! Jeg kan ikke tenke meg noe verre å måtte vaske opp alt man bruker for hånd hver eneste dag. Hadde vært litt stress uten støvsuger også, men med feiebrett og vasking så hadde det gått ganske greit tror jeg :)

Den 20.3.2016 at 15.14, Rossin skrev:

Vi kommer ikke med noen voldsomme kjærlighetserklæringer, men vi skriver jo litt koselige ting i blant ja :) Korte, koselige meldinger. Blir stort sett sms og messenger, han gidder aldri svare på snapchat.

@ekkoet Tre funfacts om deg?  
@FruPotter Hvordan vil du beskrive klesstilen din? 

@Rossin Hvilken plasseing ble det i nm? Fornøyd? 

Skrevet
23 minutter siden, Fox Mulder skrev:

@Kristiansand123 Kjøpt påskeegg? :) 

Nei 😞 Fox Mulder , hva er ditt ekte navn ? 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...