LineHearty Skrevet 5. mai 2016 #4661 Skrevet 5. mai 2016 18 minutter siden, Rossin skrev: Får håpe for din skyld at du ikke ersammen med folk du ikke liker, da @incognita er veldig mystisk. Egentlig, ja. Men jeg må likevel fikse en del ting sånn at det er klart til mandag. Jeg var på jobb i dag også. Det var egentlig ganske deilig, for jeg var uthvilt og effektiv. @LineHearty hva jobber du med? @minister-mio beskriv hvordan du danser på party, og hvilken sang du helst danser til. @Lady hvis du skulle ha prøvd ett narkotisk stoff - hva hadde det blitt? Hasj og khat teller ikke. Begrunn svaret ditt. Jeg jobber som butikkmedarbeider . Har noen klart å somle bort fridagen med bare innekos og avslapping?
Gjest Rossin Skrevet 5. mai 2016 #4662 Skrevet 5. mai 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Haha jeg svarte visst mer generelt. Hmm, jeg vet ikke så mye om stoff, men tror jeg ville prøvd mdma. Fordi man blir åpen, lykkelig og glad. Har også lest de bruker de til å behandle angstlidelser i USA (eller tar jeg helt feil nå?). Da virker det ikke så "skummelt", hvis det stemmer @Rossin Har du prøvd mdma? Nei, men jeg er med på å prøve det, men kan ikke garantere at jeg ikke klasker deg på rumpa da 4 minutter siden, Yme skrev: @Rossin Har du noen fantasier som tenner deg skikkelig, men som du aldri hadde giddi å prøve i virkeligheten? I grunn ikke. Dvs., jeg har noen fantasier som enda ikke er utprøvd, men det kommer nok! @minister-mio: Ranger disse 4 egenskapene hos en mann fra viktigst til minst viktig: Velstelte føtter, tilstrekkelig størrelse på penis, god ånde, evnen til å få deg til å le. @incognita: Du har avtalt å møte en fyr i en bar. Første date. Han bestiller seg en rusbrus. Er det turn-off? @Lady Beste norske film. Begrunn svaret. @Yme har du pult noen fra KG?
Gjest Rossin Skrevet 5. mai 2016 #4663 Skrevet 5. mai 2016 9 minutter siden, incognita skrev: @Rossin mystisk faktisk! Tror det er første gangen jeg har blitt kalt det. Høres sexy ut. Du er småsexy da @LineHearty Har du fått mange PM-er med bildeforespørsler?
minister-mio Skrevet 5. mai 2016 #4664 Skrevet 5. mai 2016 3 minutter siden, Rossin skrev: @minister-mio: Ranger disse 4 egenskapene hos en mann fra viktigst til minst viktig: Velstelte føtter, tilstrekkelig størrelse på penis, god ånde, evnen til å få deg til å le. Evnen til å få meg til å le, god ånde, velstelte føtter, tilstrekkelig størrelse på penis. @Rossin Er det sånn at gutter tror størrelse er ekstremt viktig?
Lady Skrevet 5. mai 2016 #4665 Skrevet 5. mai 2016 3 minutter siden, Rossin skrev: Nei, men jeg er med på å prøve det, men kan ikke garantere at jeg ikke klasker deg på rumpa da I grunn ikke. Dvs., jeg har noen fantasier som enda ikke er utprøvd, men det kommer nok! @minister-mio: Ranger disse 4 egenskapene hos en mann fra viktigst til minst viktig: Velstelte føtter, tilstrekkelig størrelse på penis, god ånde, evnen til å få deg til å le. @incognita: Du har avtalt å møte en fyr i en bar. Første date. Han bestiller seg en rusbrus. Er det turn-off? @Lady Beste norske film. Begrunn svaret. @Yme har du pult noen fra KG? Får håpe jeg liker deg da Tror det blir engelen. Fordi den er så ekte og handler om et veldig viktig tema. @Rossin Beste norske skuespiller?
Gjest incognita Skrevet 5. mai 2016 #4666 Skrevet 5. mai 2016 4 minutter siden, Rossin skrev: Nei, men jeg er med på å prøve det, men kan ikke garantere at jeg ikke klasker deg på rumpa da I grunn ikke. Dvs., jeg har noen fantasier som enda ikke er utprøvd, men det kommer nok! @minister-mio: Ranger disse 4 egenskapene hos en mann fra viktigst til minst viktig: Velstelte føtter, tilstrekkelig størrelse på penis, god ånde, evnen til å få deg til å le. @incognita: Du har avtalt å møte en fyr i en bar. Første date. Han bestiller seg en rusbrus. Er det turn-off? @Lady Beste norske film. Begrunn svaret. @Yme har du pult noen fra KG? Ja, litt turn-off egentlig. 🙈 @Rossin Låner du innimellom høvelen til dama di for å fjerne kroppshår? (Beklager at jeg ikke fjerner siteringer som ikke er til meg, men det funker ikke på telefonen min av en eller annen grunn ..)
Lady Skrevet 5. mai 2016 #4667 Skrevet 5. mai 2016 7 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg trente også Thai-boksing før. Nå blir det litt forskjellig, vil prøve å få opp løpeformen. Jeg er noen ganger med en venn på en yogatime som er fast, men ellers ikke noe fast i uka. @Yme bærer du nag til sparringspartneren din? lese gjennom en oppgave jeg har skrevet og eventuelt sende den til skolen.. Og spise pizza. @Lady Er du glad i å lære nye ting? Ja, så lenge det er noe jeg interesserer meg for @minister-mio Hvor mange ganger har du vært forelsket?
kisskissbangbang Skrevet 5. mai 2016 #4668 Skrevet 5. mai 2016 Alle: Er det creepy av meg å lese denne tråden uten å delta sjøl?
Yme Skrevet 5. mai 2016 #4669 Skrevet 5. mai 2016 4 minutter siden, Lady skrev: Jeg vet egentlig ikke om det er noe for meg. Jeg bruker litt tid på å bli trygg på andre, så hadde nok vært veldig sjenert. @Yme Er du mye i parken om sommeren? Nei, jeg har ikke hatt så mye tid til overs, de siste årene. Har blitt veldig mye trening, siden jeg driver med kampsport. Dagene har stort sett bare vært sove, trene, spise, trene, spise sove. Det gikk til helvete til slutt, så det skal bli bedre prioriteringer framover. Skal litt til å håndtere sånne rutiner, uten å bruke tilskudd av hormoner. Merker veldig godt at jeg har runna 30 også. Kroppen er ikke som den var da jeg var 22 6 minutter siden, incognita skrev: Hehe kanskje. @Rossin mystisk faktisk! Tror det er første gangen jeg har blitt kalt det. Høres sexy ut. @Yme hva skal vi gjøre på vår alkoholfrie helaften? Alt, så lenge du er edru og ute blant folk, med den fine sveisen! Piknik på Akershus festning, for eksempel, og photoshoot på kanonene de har der, hvor du er fotografen. Jeg har jo akkurat kjøpt meg et nyyyyydelig foldeskjørt, veit du.@Lady Hadde du dratt på et treff, om du ikke følte du var sjenert da? Er du såpass sjenert at du syns det hemmer deg i noen situasjoner?@incognita Hvordan så den sløyfa ut bakfra, forresten? Lagde du den så den så bra ut fra alle kanter, eller dreit du i det, fordi du bare skulle bruke den til selfies?
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. mai 2016 #4670 Skrevet 5. mai 2016 1 time siden, minister-mio skrev: @Fox Mulder hva var det siste du drakk? Cola @incognita Exorcisten eller The Omen? @Lady Har du fått tilsendt penisbilder på snap før?
LineHearty Skrevet 5. mai 2016 #4671 Skrevet 5. mai 2016 6 minutter siden, Rossin skrev: Du er småsexy da @LineHearty Har du fått mange PM-er med bildeforespørsler? Har fått noen. @Rossin: hva er din største tabbe du har klart å dumme deg ut med som du kommer på i farten?
minister-mio Skrevet 5. mai 2016 #4672 Skrevet 5. mai 2016 @kisskissbangbang hva var det siste du sa høyt?
minister-mio Skrevet 5. mai 2016 #4673 Skrevet 5. mai 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Ja, så lenge det er noe jeg interesserer meg for @minister-mio Hvor mange ganger har du vært forelsket? kanskje tre. @Lady er du forelsket nå?
kisskissbangbang Skrevet 5. mai 2016 #4674 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: @kisskissbangbang hva var det siste du sa høyt? "Ooog..det e ækkelt!". @minister-mio: Klarer du å se på matprogram på TVen uten å spise sjøl? Jeg sliter.
Gjest incognita Skrevet 5. mai 2016 #4675 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, Yme skrev: Nei, jeg har ikke hatt så mye tid til overs, de siste årene. Har blitt veldig mye trening, siden jeg driver med kampsport. Dagene har stort sett bare vært sove, trene, spise, trene, spise sove. Det gikk til helvete til slutt, så det skal bli bedre prioriteringer framover. Skal litt til å håndtere sånne rutiner, uten å bruke tilskudd av hormoner. Merker veldig godt at jeg har runna 30 også. Kroppen er ikke som den var da jeg var 22 Alt, så lenge du er edru og ute blant folk, med den fine sveisen! Piknik på Akershus festning, for eksempel, og photoshoot på kanonene de har der, hvor du er fotografen. Jeg har jo akkurat kjøpt meg et nyyyyydelig foldeskjørt, veit du.@Lady Hadde du dratt på et treff, om du ikke følte du var sjenert da? Er du såpass sjenert at du syns det hemmer deg i noen situasjoner?@incognita Hvordan så den sløyfa ut bakfra, forresten? Lagde du den så den så bra ut fra alle kanter, eller dreit du i det, fordi du bare skulle bruke den til selfies? Den så helt perfekt ut, fra alle kanter. Lagde den egentlig ikke for selfies, jeg ble bare hengende på badet mens typen satt på do (lol sorry tmi), så jeg begynte bare å fikle med håret mitt liksom. Så ble det så bra (om jeg må si det selv ) at jeg tok et bilde. 2 minutter siden, Fox Mulder skrev: Cola @incognita Exorcisten eller The Omen? @Lady Har du fått tilsendt penisbilder på snap før? The omen, men er ikke fan av noen av de. @Yme langt eller kort hår på jenter? @Fox Mulder har du sendt penisbilder på snap noen gang?
Lady Skrevet 5. mai 2016 #4676 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, Yme skrev: Nei, jeg har ikke hatt så mye tid til overs, de siste årene. Har blitt veldig mye trening, siden jeg driver med kampsport. Dagene har stort sett bare vært sove, trene, spise, trene, spise sove. Det gikk til helvete til slutt, så det skal bli bedre prioriteringer framover. Skal litt til å håndtere sånne rutiner, uten å bruke tilskudd av hormoner. Merker veldig godt at jeg har runna 30 også. Kroppen er ikke som den var da jeg var 22 Alt, så lenge du er edru og ute blant folk, med den fine sveisen! Piknik på Akershus festning, for eksempel, og photoshoot på kanonene de har der, hvor du er fotografen. Jeg har jo akkurat kjøpt meg et nyyyyydelig foldeskjørt, veit du.@Lady Hadde du dratt på et treff, om du ikke følte du var sjenert da? Er du såpass sjenert at du syns det hemmer deg i noen situasjoner?@incognita Hvordan så den sløyfa ut bakfra, forresten? Lagde du den så den så bra ut fra alle kanter, eller dreit du i det, fordi du bare skulle bruke den til selfies? Hmm, det vet jeg ikke. Nei, egentlig ikke, men jeg er nok innadvendt og sjenert rundt nye mennesker. @Yme Har du god selvtillit?
Gjest incognita Skrevet 5. mai 2016 #4677 Skrevet 5. mai 2016 Btw @Yme , hvorfor er det så viktig at jeg er edru? Jeg er på mitt beste rundt 1,5 i promille.
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. mai 2016 #4678 Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, incognita skrev: @Fox Mulder har du sendt penisbilder på snap noen gang? Kun fått
Lady Skrevet 5. mai 2016 #4679 Skrevet 5. mai 2016 7 minutter siden, Fox Mulder skrev: Cola @incognita Exorcisten eller The Omen? @Lady Har du fått tilsendt penisbilder på snap før? Nei @Fox Mulder Har du sendt penisbilder på snap? 3 minutter siden, minister-mio skrev: kanskje tre. @Lady er du forelsket nå? Ja. @minister-mio ditt beste får for å komme seg på trening ?
LineHearty Skrevet 5. mai 2016 #4680 Skrevet 5. mai 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: Kun fått
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå