Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

@incognita Er du kranglete, konfliktsky, eller midt imellom? 

@Lady De tre viktigste ingrediensene i et forhold? 

@Rossin De tre viktigste råvarene på kjøkkenet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fox Mulder
Skrevet
Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Nei

@Fox Mulder Har du sendt penisbilder på snap? 

Ja.

@minister-mio ditt beste får for å komme seg på trening ?

Kun fått :fnise:

Et øyeblikk siden, LineHearty skrev:

:fnise:

:danse:

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, Fox Mulder skrev:

Haha utdyp!!

Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Midt i mellom. Jeg tar lett en diskusjon hvis jeg mener jeg har rett foråsidetsånn.

@kisskissbangbang hva synes du om at katten din skriver erotiske noveller åpent på forumet hvor det er lett å anta at han skriver om deg? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Tillit, kommunikasjon og lik humor. 

@kisskissbangbang Hvem er du i venninnegjengen? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev:

:danse:

haha , ja er like greit å få. Jeg er så immun mot nakenbilder at jeg behøver ikke å se på slikt lenger :fnise:

Noen som har blitt truet med at noen skal legge ut nakenbildene deres på nettet? 

Gjest Fox Mulder
Skrevet (endret)
3 minutter siden, incognita skrev:

Haha utdyp!!

Midt i mellom. Jeg tar lett en diskusjon hvis jeg mener jeg har rett foråsidetsånn.

@kisskissbangbang hva synes du om at katten din skriver erotiske noveller åpent på forumet hvor det er lett å anta at han skriver om deg? 

Ingen kommentar :danse:

@incognita Noe du gleder deg til for tiden?

@Yme Planer for sommeren?

Endret av Fox Mulder
Skrevet
13 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg trente også Thai-boksing før. Nå blir det litt forskjellig, vil prøve å få opp løpeformen. Jeg er noen ganger med en venn på en yogatime som er fast, men ellers ikke noe fast i uka.

@Yme bærer du nag til sparringspartneren din?

lese gjennom en oppgave jeg har skrevet og eventuelt sende den til skolen.. Og spise pizza.

@Lady Er du glad i å lære nye ting?

Nei, men jeg kommer ikke til å sparre med han igjen. Det skjedde på nybegynnerpartiet. Trente der den dagen, siden jeg ikke rakk kurset jeg pleier å ta, senere på kvelden, og da støtte jeg på en kar som var litt for ivrig, og bare hadde trent boksing tidligere. Han trodde det bare var å improvisere, virka det som, og det gikk jo ikke så bra.

Yoga er veldig bra trening, så det duger jo! Driver med det også, og skal bruke det som opptrening, når fysioterapeuten sier at jeg kan flytte hjem igjen. Gleder meg ass! :ler:

12 minutter siden, Rossin skrev:

Nei, men jeg er med på å prøve det, men kan ikke garantere at jeg ikke klasker deg på rumpa da :nigo:

I grunn ikke. Dvs., jeg har noen fantasier som enda ikke er utprøvd, men det kommer nok!

@minister-mio: Ranger disse 4 egenskapene hos en mann fra viktigst til minst viktig:

Velstelte føtter, tilstrekkelig størrelse på penis, god ånde, evnen til å få deg til å le.

@incognita: Du har avtalt å møte en fyr i en bar. Første date. Han bestiller seg en rusbrus. Er det turn-off?

@Lady Beste norske film. Begrunn svaret.

@Yme har du pult noen fra KG?

Ja, det har jeg. Lurer på om det er 4-5 stykker, men er ikke helt sikker, siden jeg ikke har møtt alle via KG.

@minister-mio Hvorfor slutta du med thai-boksing? Det er jo gøy, og kult med jenter som driver med sånt, fordi de er litt ekstra tøffe, som regel.

@Rossin Har du noen gang sett folk som er både stygge og pene samtidig? For eksempel damer som er stygge, men skikkelig sexy samtidig. Noe i den duren der.

Gjest Rossin
Skrevet
8 minutter siden, minister-mio skrev:

Evnen til å få meg til å le, god ånde, velstelte føtter, tilstrekkelig størrelse på penis. 

@Rossin Er det sånn at gutter tror størrelse er ekstremt viktig?

Nå kan ikke jeg uttale meg for alle "gutter" (lol), men for min egen del så tenker jeg at det teller litt - kanskje mest estetisk. Må legge til at jeg er svært fornøyd med min egen, selv om den er gjennomsnittlig stor (dog kanskje litt over snittet tjukk :P )

8 minutter siden, Lady skrev:

Får håpe jeg liker deg da :P

Tror det blir engelen. Fordi den er så ekte og handler om et veldig viktig tema.

@Rossin Beste norske skuespiller? 

Jeg er ganske likbar.

Duc Mai-The. Mancrush!

8 minutter siden, incognita skrev:

Ja, litt turn-off egentlig. 🙈

@Rossin Låner du innimellom høvelen til dama di for å fjerne kroppshår?

(Beklager at jeg ikke fjerner siteringer som ikke er til meg, men det funker ikke på telefonen min av en eller annen grunn :sjenert:..)

Neineinei. Driver da ikke og fjerner hår med høvel, verken i ansiktet eller på kroppen.

(Unntaket er hvis jeg skal teipe foten/ankelen. Da må jeg barbere bort noen hår så ikke det skal være et helvete å rive av teipen. Da bruker jeg egen høvel.)

4 minutter siden, LineHearty skrev:

Har fått noen. 

@Rossin: hva er din største tabbe du har klart å dumme deg ut med som du kommer på i farten? :) 

Jeg sendte melding til gamlesjefen min og sa at cafeen hans var bedre enn noen gang, og da fikk jeg svar om at han hadde solgt den et par år før.

Skrevet
4 minutter siden, Lady skrev:

@minister-mio ditt beste får for å komme seg på trening ?

Det er egentlig Incognita sitt råd, men se på trening som tannpuss, noe du gjør jevnlig for å ivareta kroppen.

9 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

"Ooog..det e ækkelt!". 

@minister-mio: Klarer du å se på matprogram på TVen uten å spise sjøl? Jeg sliter. :(

Det får fart på apetitten ja!

@Lady Hva står det på den siste sms'en du mottok?

@kisskissbangbang har du fortsatt dagbok på kg?

Skrevet
1 minutt siden, Rossin skrev:

Nå kan ikke jeg uttale meg for alle "gutter" (lol), men for min egen del så tenker jeg at det teller litt - kanskje mest estetisk. Må legge til at jeg er svært fornøyd med min egen, selv om den er gjennomsnittlig stor (dog kanskje litt over snittet tjukk :P )

Jeg er ganske likbar.

Duc Mai-The. Mancrush!

Neineinei. Driver da ikke og fjerner hår med høvel, verken i ansiktet eller på kroppen.

(Unntaket er hvis jeg skal teipe foten/ankelen. Da må jeg barbere bort noen hår så ikke det skal være et helvete å rive av teipen. Da bruker jeg egen høvel.)

Jeg sendte melding til gamlesjefen min og sa at cafeen hans var bedre enn noen gang, og da fikk jeg svar om at han hadde solgt den et par år før.

@Rossin Kjenner meg igjen i lignende tabber :fnise:. Men man kan ha det gøy å le lenge etter noe sånnt selv om det er pinlig der og da. 

@Rossin Er du sånn som kan lett begynne å le når man ikke skal le, og så klarer du ikke å stoppe? ;) 

Skrevet
3 minutter siden, incognita skrev:

Haha utdyp!!

Han skriver fiksjon, det er altså ikke om meg. :ler: Ut over det er vi to ulike individ som tar valg og bestemmer sjøl. :)

2 minutter siden, Lady skrev:

Tillit, kommunikasjon og lik humor. 

@kisskissbangbang Hvem er du i venninnegjengen? 

Hmm..har alltid vært psykologen. Av en eller annen grunn åpner "alle" seg for meg, og jeg vet alt om alle :ler: Ellers er jeg ikke den mest sosiale, kanskje, men er der alltid først når det trengs.  

@Lady Hva var det siste du lo av? 

Skrevet
2 minutter siden, minister-mio skrev:

Det er egentlig Incognita sitt råd, men se på trening som tannpuss, noe du gjør jevnlig for å ivareta kroppen.

"Takk 😊"

@minister-mio Beste selvbruningen du har prøvd?

5 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Han skriver fiksjon, det er altså ikke om meg. :ler: Ut over det er vi to ulike individ som tar valg og bestemmer sjøl. :)

Hmm..har alltid vært psykologen. Av en eller annen grunn åpner "alle" seg for meg, og jeg vet alt om alle :ler: Ellers er jeg ikke den mest sosiale, kanskje, men er der alltid først når det trengs.  

@Lady Hva var det siste du lo av? 

Kollegaen min 

@kisskissbangbang Har du blitt gjenkjent fra kg? 

Skrevet
11 minutter siden, incognita skrev:

Den så helt perfekt ut, fra alle kanter. :fnise: Lagde den egentlig ikke for selfies, jeg ble bare hengende på badet mens typen satt på do (lol sorry tmi), så jeg begynte bare å fikle med håret mitt liksom. Så ble det så bra (om jeg må si det selv :fnise:) at jeg tok et bilde. :nigo:

The omen, men er ikke fan av noen av de.

@Yme langt eller kort hår på jenter?

@Fox Mulder har du sendt penisbilder på snap noen gang?

Det spiller ingen rolle for meg, men jeg hvis jeg skulle designa min egen dame, hadde hu hatt sånne greier som dette her. Gjerne med halvbarbert hode og den slags.
Jeg syns ikke det er tmi. Når fremmede internettmenn snakker om å dra deg med på piknik, er det jo alltid lurt å snike inn sånt. Nå er det jo ganske tydelig at jeg bare driver å kødder, men det er jo greit å være på den sikre siden uansett, for plutselig har du blitt sniksjekka :ler: 

wf0AXCwp.jpg

11 minutter siden, Lady skrev:

Hmm, det vet jeg ikke. Nei, egentlig ikke, men jeg er nok innadvendt og sjenert rundt nye mennesker. 

@Yme Har du god selvtillit?

Det har jeg ikke tenkt noe over før, tror jeg. Kanskje? Jeg pleier stort sett å gi veldig faan i det meste, noe jeg muligens ikke hadde gjort, om jeg hadde dårlig selvtillit?

9 minutter siden, incognita skrev:

Btw @Yme , hvorfor er det så viktig at jeg er edru? Jeg er på mitt beste rundt 1,5 i promille. :nigo:

Fordi jeg fikk inntrykk av at du hadde syntes det var flaut å gå sånn, og flaue ting er mer flaue når man er edru ;)

4 minutter siden, Fox Mulder skrev:

Ingen kommentar :danse:

@incognita Noe du gleder deg til for tiden?

@Yme Planer for sommeren?

Jeg skal ha en hagefest, men utenom det skal jeg bare sitte på rumpa og være krøpling.

@incognita Hvorfor har du ikke sånne fete sveiser til daglig, egentlig? Det er jo bare kult å ikke være som alle andre (nå ser vi bort ifra kvinnepenisen, i og med at folk flest ikke ser den)

@Lady Du da? Hvordan er selvtilliten din, i forhold til at du føler du er litt sjenert?

@Fox Mulder Har du fått med deg at det kommer nye episoder av x-files, men Mulder og Scully? Det blir jævli bra! Vil du komme og sitte i armkroken min, mens vi ser den?

Skrevet
12 minutter siden, minister-mio skrev:

3 minutter siden, Lady skrev:

"Takk 😊"

@minister-mio Beste selvbruningen du har prøvd?

Kollegaen min 

@kisskissbangbang Har du blitt gjenkjent fra kg? 

Minister-mio: Nei. :)

Lady: Nei, ikke som jeg vet. :)

Kødda til siteringa. 

Gjest Fox Mulder
Skrevet
Et øyeblikk siden, Yme skrev:

Det spiller ingen rolle for meg, men jeg hvis jeg skulle designa min egen dame, hadde hu hatt sånne greier som dette her. Gjerne med halvbarbert hode og den slags.
Jeg syns ikke det er tmi. Når fremmede internettmenn snakker om å dra deg med på piknik, er det jo alltid lurt å snike inn sånt. Nå er det jo ganske tydelig at jeg bare driver å kødder, men det er jo greit å være på den sikre siden uansett, for plutselig har du blitt sniksjekka :ler: 

wf0AXCwp.jpg

Det har jeg ikke tenkt noe over før, tror jeg. Kanskje? Jeg pleier stort sett å gi veldig faan i det meste, noe jeg muligens ikke hadde gjort, om jeg hadde dårlig selvtillit?

Fordi jeg fikk inntrykk av at du hadde syntes det var flaut å gå sånn, og flaue ting er mer flaue når man er edru ;)

Jeg skal ha en hagefest, men utenom det skal jeg bare sitte på rumpa og være krøpling.

@incognita Hvorfor har du ikke sånne fete sveiser til daglig, egentlig? Det er jo bare kult å ikke være som alle andre (nå ser vi bort ifra kvinnepenisen, i og med at folk flest ikke ser den)

@Lady Du da? Hvordan er selvtilliten din, i forhold til at du føler du er litt sjenert?

@Fox Mulder Har du fått med deg at det kommer nye episoder av x-files, men Mulder og Scully? Det blir jævli bra! Vil du komme og sitte i armkroken min, mens vi ser den?

Det har jeg ikke, blir bra:) Seff!

Gjest Rossin
Skrevet
10 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Salt, olivenolje, løk.

6 minutter siden, Yme skrev:

@Rossin Har du noen gang sett folk som er både stygge og pene samtidig? For eksempel damer som er stygge, men skikkelig sexy samtidig. Noe i den duren der.

Du har jo damer som har mindre attraktive ansikt, men apellerende kropper, men det blir i grunn litt for enkelt å nevne i denne sammenhengen. Jeg liker i grunn damer som andre kanskje ser på som mindre pene. F.eks. verdsetter jeg trekk som utstående tenner og oppstoppernese. Jeg synes egentlig damer som er "standard-pene" ofte ikke er de mest sexye. Litt vagt svar på et litt vagt spørsmål. Håper det er godkjent.

2 minutter siden, LineHearty skrev:

@Rossin Kjenner meg igjen i lignende tabber :fnise:. Men man kan ha det gøy å le lenge etter noe sånnt selv om det er pinlig der og da. 

@Rossin Er du sånn som kan lett begynne å le når man ikke skal le, og så klarer du ikke å stoppe? ;) 

Ja, og det passer seg ikke alltid i jobben min.

@LineHearty hvilken bh-størrelse bruker du?

@incognita har du spist på 4 gringos? bra saker.

@Lady jeg har vært på radio (p3) og snakka om KG. Fleip eller fakta?

@Yme Kan du onanere selv om du har avrivd muskeli låret?

@kisskissbangbang hender det at du tenker på at moren din en dag skal dø, og så blir du så trist at du kanskje begynner å gråte?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Rossin skrev:

Salt, olivenolje, løk.

Du har jo damer som har mindre attraktive ansikt, men apellerende kropper, men det blir i grunn litt for enkelt å nevne i denne sammenhengen. Jeg liker i grunn damer som andre kanskje ser på som mindre pene. F.eks. verdsetter jeg trekk som utstående tenner og oppstoppernese. Jeg synes egentlig damer som er "standard-pene" ofte ikke er de mest sexye. Litt vagt svar på et litt vagt spørsmål. Håper det er godkjent.

Ja, og det passer seg ikke alltid i jobben min.

@LineHearty hvilken bh-størrelse bruker du?

@incognita har du spist på 4 gringos? bra saker.

@Lady jeg har vært på radio (p3) og snakka om KG. Fleip eller fakta?

@Yme Kan du onanere selv om du har avrivd muskeli låret?

@kisskissbangbang hender det at du tenker på at moren din en dag skal dø, og så blir du så trist at du kanskje begynner å gråte?

Bh størrelse 85 C . ;) . 

@Rossin: Liker du sushi? 

Skrevet
1 minutt siden, Yme skrev:

wf0AXCwp.jpg

Selvtilliten kunne vært bedre og dårligere.

@Yme Har du barn?

Gjest Fox Mulder
Skrevet
1 minutt siden, LineHearty skrev:

Bh størrelse 85 C . ;) . 

:)

@Tasia Gjør i kveld?

Gjest incognita
Skrevet
13 minutter siden, minister-mio skrev:

Haha tenk at du husker at jeg sa det. Du er så søt når du følger med når jeg snakker :kose:

1 minutt siden, Yme skrev:

wf0AXCwp.jpg

Hahaha jeg nevnte det ikke fordi jeg trodde du prøvde å sjekke meg opp. :fnise:

Hmm jeg har la(aa)ngt hår, det krever mye spray osv for å holde det på plass i en "sveis". Dessuten har jeg hørt gjetord om at jeg er penest med håret ned. :) Men det hender jeg klinker til med en eller annen flette osv på sommeren, jeg kan mange rare og uvanlige fletter. :fnise:

@Yme Hvilke 3 ting har du med deg overalt?

@minister-mio Rareste du har tatt bilde av noen gang? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...