Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Rossin skrev:

Salt, olivenolje, løk.

Du har jo damer som har mindre attraktive ansikt, men apellerende kropper, men det blir i grunn litt for enkelt å nevne i denne sammenhengen. Jeg liker i grunn damer som andre kanskje ser på som mindre pene. F.eks. verdsetter jeg trekk som utstående tenner og oppstoppernese. Jeg synes egentlig damer som er "standard-pene" ofte ikke er de mest sexye. Litt vagt svar på et litt vagt spørsmål. Håper det er godkjent.

Ja, og det passer seg ikke alltid i jobben min.

@LineHearty hvilken bh-størrelse bruker du?

@incognita har du spist på 4 gringos? bra saker.

@Lady jeg har vært på radio (p3) og snakka om KG. Fleip eller fakta?

@Yme Kan du onanere selv om du har avrivd muskeli låret?

@kisskissbangbang hender det at du tenker på at moren din en dag skal dø, og så blir du så trist at du kanskje begynner å gråte?

Ja. Og ungene, søstrene, tantebarna, kjæresten, katta mi ... jeg er en katastrofetenker, og begynner ballen først å rulle så stopper den ikke. Når det er sagt er jeg i utgangspunktet ikke en gråter, så moderat til alvorlig angst med en tåre eller to er kanskje mer nøyaktig :ler:

@Rossin Hvem er du mest redd for å miste? 

@LineHearty :Hvis du bare kunne spist én rett resten av livet, hvilken hadde det vært?

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet
5 minutter siden, Rossin skrev:

Salt, olivenolje, løk.

Du har jo damer som har mindre attraktive ansikt, men apellerende kropper, men det blir i grunn litt for enkelt å nevne i denne sammenhengen. Jeg liker i grunn damer som andre kanskje ser på som mindre pene. F.eks. verdsetter jeg trekk som utstående tenner og oppstoppernese. Jeg synes egentlig damer som er "standard-pene" ofte ikke er de mest sexye. Litt vagt svar på et litt vagt spørsmål. Håper det er godkjent.

@kisskissbangbang hender det at du tenker på at moren din en dag skal dø, og så blir du så trist at du kanskje begynner å gråte?

Hakke det gitt. Burde jeg? (Hvor/hva er det? :klo:)

@Rossin hvilke andre spisesteder burde jeg sjekke ut? 

Skrevet
6 minutter siden, Rossin skrev:

Salt, olivenolje, løk.

Fleip 

@Rossin hadde jeg rett?

Gjest Rossin
Skrevet
2 minutter siden, LineHearty skrev:

Bh størrelse 85 C . ;) . 

@Rossin: Liker du sushi? 

Om jeg gjør! Og jeg elsker å lage det også. Siden du er anti-jantelov, så tillater jeg meg å legge ut bilde av sushi som jeg har lagd:

@LineHearty Kom med fire tips til menn på Tinder.

IMAG0468.jpg

Skrevet
2 minutter siden, Rossin skrev:

Jeg mente mer om du noen gang har sett en dame du syntes var både stygg og sexy samtidig. For eksempel om hu hadde ansiktstrekk du vanligvis syns er helt rævva, men det var et eller annet med hu som gjorde at du fikk lyst å dyppe snoppen litt like vell. Veit ikke om jeg greier å forklare det noe bra... En dame du syntes var stygg og sexy på samme tid. Har sett et par sånne selv, og det er ganske spennende greier :ler:

Jeg kunne ikke onanere i starten, men det var mest fordi jeg var lam fra navlen og ned, og hadde et rør oppi i pikken, som det randt piss gjennom :sjarmor:
Også hadde det muligens vært litt klein, med tanke på de andre mennene jeg delte rom med, som lå der i smertehelvete sitt, med ryggrader og alt mulig, som var fulle av skruer og spiker. Stakkars folk ass!
Nå runker jeg like mye som før da, så det blir gjerne en gang i timen <3

@Rossin (Nå funker plutselig ikke den annoteringen, av en eller annen grunn). Har du noen gang hatt for vondt til å greie å runke?

Skrevet
11 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Ja. Og ungene, søstrene, tantebarna, kjæresten, katta mi ... jeg er en katastrofetenker, og begynner ballen først å rulle så stopper den ikke. Når det er sagt er jeg i utgangspunktet ikke en gråter, så moderat til alvorlig angst med en tåre eller to er kanskje mer nøyaktig :ler:

@LineHearty :Hvis du bare kunne spist én rett resten av livet, hvilken hadde det vært?

Jeg ville spist pastabolognese. ;) 

@kisskissbangbang : hva er den beste drikken du vet?

@Rossin: Hvilke kg-bruker er du mest nyskjerrig på? 

Skrevet
2 minutter siden, LineHearty skrev:

Jeg ville spist pastabolognese. ;) 

@kisskissbangbang : hva er den beste drikken du vet?

Nesj..vann? Saft? Pepsi max? Melk? Øl? Drikke er drikke, liksom :ler: Hvert til sitt bruk. 

@LineHearty : Hva kler du deg i på første date?

@incognita : Du skal gjøre kjæresten din glad, nevn tre ting som alltid funker.

@Lady : Feriefavoritt?

Gjest Rossin
Skrevet
8 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

I grunn alle som er meg nær, men pga. situasjonen det siste året, så er jeg mest bekymra for søstera mi. Det hender jeg ser bilder av henne som liten, og hører stemmen hennes gråtkvalt i hodet mitt, og da blir jeg ganske trist :(

6 minutter siden, incognita skrev:

Hakke det gitt. Burde jeg? (Hvor/hva er det? :klo:)

@Rossin hvilke andre spisesteder burde jeg sjekke ut? 

Det er en av foodcartene på youngstorget. De kjørær på med taco, da. Verdt å sjekke ut.

Ellers er det i grunn det samme gamle når det kommer til spisesteder. Du vet jo hvor jeg henger :nigo:

5 minutter siden, Lady skrev:

Fleip 

@Rossin hadde jeg rett?

Nei, det er faktisk fakta :P

4 minutter siden, Yme skrev:

Jeg mente mer om du noen gang har sett en dame du syntes var både stygg og sexy samtidig. For eksempel om hu hadde ansiktstrekk du vanligvis syns er helt rævva, men det var et eller annet med hu som gjorde at du fikk lyst å dyppe snoppen litt like vell. Veit ikke om jeg greier å forklare det noe bra... En dame du syntes var stygg og sexy på samme tid. Har sett et par sånne selv, og det er ganske spennende greier :ler:

Jeg kunne ikke onanere i starten, men det var mest fordi jeg var lam fra navlen og ned, og hadde et rør oppi i pikken, som det randt piss gjennom :sjarmor:
Også hadde det muligens vært litt klein, med tanke på de andre mennene jeg delte rom med, som lå der i smertehelvete sitt, med ryggrader og alt mulig, som var fulle av skruer og spiker. Stakkars folk ass!
Nå runker jeg like mye som før da, så det blir gjerne en gang i timen <3

@Rossin (Nå funker plutselig ikke den annoteringen, av en eller annen grunn). Har du noen gang hatt for vondt til å greie å runke?

Det må i utgangspunktet handle om når jeg ser en dame med en kropp jeg liker, men som ikke er så pen i ansiktet, hvorpå jeg til tross for det fortsatt er interessert i å putte gribben i grønsken.

Ja! Jeg har faktisk et problem med høyre håndledd, og det hender jeg smeller neven hardt i bordet (og lignende) på jobb, og da har jeg såpass vondt i noen dager at onani må foregå med venstrehånd, noe jeg ikke er særlig komfortabel med, så da utgår den form for aktivitet helt.

6 minutter siden, incognita skrev:

Liker utviklingen i tråden. :popcorn:

Du har meg og Yme her. Da veit du hva du får :P

1 minutt siden, LineHearty skrev:

Nå ble jeg egentlig ganske nysgjerrig på deg og sushien din, egentlig.

Skrevet

I grunn alle som er meg nær, men pga. situasjonen det siste året, så er jeg mest bekymra for søstera mi. Det hender jeg ser bilder av henne som liten, og hører stemmen hennes gråtkvalt i hodet mitt, og da blir jeg ganske trist :(

:klemmer:

Gjest incognita
Skrevet
4 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Nesj..vann? Saft? Pepsi max? Melk? Øl? Drikke er drikke, liksom :ler: Hvert til sitt bruk. 

@LineHearty : Hva kler du deg i på første date?

@incognita : Du skal gjøre kjæresten din glad, nevn tre ting som alltid funker.

@Lady : Feriefavoritt?

1. Smågodt

2. Fotball på tv'n

3. Når jeg danser tullete for ham 

Gjerne alle 3 samtidig. :)

@kisskissbangbang Hvem lager for det meste mat hos dere?

Håper det går bra med søsteren din @Rossin

Skrevet
21 minutter siden, Lady skrev:

Selvtilliten kunne vært bedre og dårligere.

@Yme Har du barn?

Nei, jeg tenker at jeg ikke burde ha det, selv om jeg gjerne vil. Jeg har så skrøpelige gener, og tenker at de slettes ikke burde arves videre, så de kan plage flere :P

20 minutter siden, incognita skrev:

Haha tenk at du husker at jeg sa det. Du er så søt når du følger med når jeg snakker :kose:

Hahaha jeg nevnte det ikke fordi jeg trodde du prøvde å sjekke meg opp. :fnise:

Hmm jeg har la(aa)ngt hår, det krever mye spray osv for å holde det på plass i en "sveis". Dessuten har jeg hørt gjetord om at jeg er penest med håret ned. :) Men det hender jeg klinker til med en eller annen flette osv på sommeren, jeg kan mange rare og uvanlige fletter. :fnise:

@Yme Hvilke 3 ting har du med deg overalt?

@minister-mio Rareste du har tatt bilde av noen gang? 

Jo, det tror du vel! Uansett hva jeg gjør, tror du alltid det. Kan faanikke gå på do en gang, uten at du begynner å mistenke ugler i mosen :(

Øhmm... Utenom klær or pierceinger, er det ikke så mye jeg må ha med meg. Pleier jo å ha med telefon og lommebok da. Teller det? Hmmmzzz... Nei, jeg veit ikke. Har egentlig ingen ting jeg må ha med meg. Kanskje den fine, nye skrua mi, som holder lårmuskelen på plass hehehe

2 minutter siden, Rossin skrev:

Det er en av foodcartene på youngstorget. De kjørær på med taco, da. Verdt å sjekke ut.

Ellers er det i grunn det samme gamle når det kommer til spisesteder. Du vet jo hvor jeg henger :nigo:

Nei, det er faktisk fakta :P

Det må i utgangspunktet handle om når jeg ser en dame med en kropp jeg liker, men som ikke er så pen i ansiktet, hvorpå jeg til tross for det fortsatt er interessert i å putte gribben i grønsken.

Ja! Jeg har faktisk et problem med høyre håndledd, og det hender jeg smeller neven hardt i bordet (og lignende) på jobb, og da har jeg såpass vondt i noen dager at onani må foregå med venstrehånd, noe jeg ikke er særlig komfortabel med, så da utgår den form for aktivitet helt.

Du har meg og Yme her. Da veit du hva du får :P

Nå ble jeg egentlig ganske nysgjerrig på deg og sushien din, egentlig.

Haha, ja, vi er noen fæle karer :ler:

Det er så kjipt å ikke kunne nappe løken, når man egentlig føler man burde gjøre det. Jeg hadde en periode en gang, hvor jeg var overdrevent kåt hele tiden, og da greide jeg å runke på meg et sår på pikken, som blei så vondt etter hvert at jeg måtte ta pause et par uker... Men jeg prøvde da! Det var jo ikke så veldig vondt i starten, så det gikk liksom helt greit, så blei det litt og litt vondere, helt jeg bare måtte gi meg. Det var tider det! Det er hardt å værra kar :'(

@Lady Er du glad i barn?

@incognita Er du stolt av tråden din?

Gjest Rossin
Skrevet

@Lady Hvilken sang må man spille og synge (med selvironi som Noora i skam, for at det ikke skal bli "kleint") på nachspiel for å sjarmere deg?

@minister-mio husker du verdens største fersken?

@kisskissbangbang har du lest "Farvel, Rune"? :(

Skrevet
2 minutter siden, incognita skrev:

1. Smågodt

2. Fotball på tv'n

Hverdagsmat er meg, siden de to jeg bor med er elendig på sånt. Håper på bedring når vi har runda femårsdagen til han eldste av dem :nigo:

Voksenmiddager og middager når kjæresten er her er for det meste han, jeg hater å lage mat og spiser heller knekkebrød eller kesam enn å ta fram steikepanna. Kunne vært et bedre koneemne.. 

@incognita Hvilken rett lager du når du skal imponere? 

@Yme Er du et godt koneemne?

Skrevet (endret)
8 minutter siden, incognita skrev:

1. Smågodt

2. Fotball på tv'n

jeg dater ikke for tiden, men de gangene jeg har datet noen tidligere så har jeg bare kledd meg i vanlige klær haha  

Kler du deg i kjole på første date @kisskissbangbang? :)  

Har du noensinne gått med en kjole bakfrem en hel dag  @Rossin ? ( Det har jeg gjort ) :) 

Endret av LineHearty
Skrevet

@Lady Hvilken sang må man spille og synge (med selvironi som Noora i skam, for at det ikke skal bli "kleint") på nachspiel for å sjarmere deg?

@minister-mio husker du verdens største fersken?

@kisskissbangbang har du lest "Farvel, Rune"? :(

Nei, og etter et kjapt googlesøk konkluderte jeg med at jeg gjerne vil, men ikke kan. 

@Rossin Har du det sånn at du plutselig kan komme på en klein ting du gjorde for en evighet siden, som det garantert bare er du som husker, og så holder skammen etter den tingen deg våken hele natta, eller gir deg lyst til å grave deg ned og aldri gå ut igjen? Fortell :nigo:

Gjest incognita
Skrevet
5 minutter siden, Yme skrev:

Nei, jeg tenker at jeg ikke burde ha det, selv om jeg gjerne vil. Jeg har så skrøpelige gener, og tenker at de slettes ikke burde arves videre, så de kan plage flere :P

Jo, det tror du vel! Uansett hva jeg gjør, tror du alltid det. Kan faanikke gå på do en gang, uten at du begynner å mistenke ugler i mosen :(

Øhmm... Utenom klær or pierceinger, er det ikke så mye jeg må ha med meg. Pleier jo å ha med telefon og lommebok da. Teller det? Hmmmzzz... Nei, jeg veit ikke. Har egentlig ingen ting jeg må ha med meg. Kanskje den fine, nye skrua mi, som holder lårmuskelen på plass hehehe

Haha, ja, vi er noen fæle karer :ler:

Det er så kjipt å ikke kunne nappe løken, når man egentlig føler man burde gjøre det. Jeg hadde en periode en gang, hvor jeg var overdrevent kåt hele tiden, og da greide jeg å runke på meg et sår på pikken, som blei så vondt etter hvert at jeg måtte ta pause et par uker... Men jeg prøvde da! Det var jo ikke så veldig vondt i starten, så det gikk liksom helt greit, så blei det litt og litt vondere, helt jeg bare måtte gi meg. Det var tider det! Det er hardt å værra kar :'(

@Lady Er du glad i barn?

@incognita Er du stolt av tråden din?

@Rossin egentlig burde ha æren for den, da det var han som startet den originale spørre-tråden. 

3 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Hverdagsmat er meg, siden de to jeg bor med er elendig på sånt. Håper på bedring når vi har runda femårsdagen til han eldste av dem :nigo:

Voksenmiddager og middager når kjæresten er her er for det meste han, jeg hater å lage mat og spiser heller knekkebrød eller kesam enn å ta fram steikepanna. Kunne vært et bedre koneemne.. 

@incognita Hvilken rett lager du når du skal imponere? 

@Yme Er du et godt koneemne?

Hmm favoritten til typen er Calzone, så tror jeg må si det. :)

1 minutt siden, Fox Mulder skrev:

@Lady Hvilken app tror du jeg laster ned nå?

@incognita Har du mange apper?

Nja, nei egentlig ikke. 20-30 kanskje? 

Skrevet
4 minutter siden, LineHearty skrev:

jeg dater ikke for tiden, men de gangene jeg har datet noen tidligere så har jeg bare kledd meg i vanlige klær haha  

Kler du deg i kjole på første date @kisskissbangbang? :)  

Har du noensinne gått med en kjole bakfrem en hel dag  @Rossin ? ( Det har jeg gjort ) :) 

Jeg har vært på skuffende få dater, hvis man ikke inkluderer dater med folk man alt er kjærester med. Men jeg hadde nok kledd meg i kjole ja, jeg er glad i å pynte meg og hverdagsstilen min er ofte ganske pynta. 

@LineHearty Var bak-frem-kjolen en som faktisk funka (om enn noe dårligere) den veien, eller var det helbom?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...