Summers Skrevet 8. mai 2016 #4881 Skrevet 8. mai 2016 31 minutter siden, Lady skrev: Nei, jeg tenker det samme som deg.. @Summers Har du møtt noen fra kg? Planla å møte en fra KG, men det ble ikke noe av. @Lady Hvor ofte har du eller er på besøk hos noen?
Yme Skrevet 8. mai 2016 #4882 Skrevet 8. mai 2016 Den 6.5.2016 at 15.29, Lady skrev: Roma 😍 @kisskissbangbang Hvem fra kg har du lyst til å møte? Både og. Jeg er ikke like glad i alle barn skal jeg være ærlig, og blir irritert når jeg fks ligger på stranden og ungen til en eller annen fremmed kommer bort uten at foreldrene gidder å fjerne den. Men jeg er glad i barna i familien. @Yme Jobber eller studerer du? Ingen av delene. Den 5.5.2016 at 22.53, calavi skrev: Jeg vil være med å leke! @Rossin Jeg kunne ikke fått oppskriften på den krydderlaksen igjen? Oppskriften ble borte da jeg sletta forrige brukeren min... @incognita Hva var det som var spesielt med sveisen din på bildet du la ut i Hvordan ser en bruker ut-tråden? Nysgjerrig @kisskissbangbang Hva er katten sin dårligste side? @Yme Hvordan er det å bo med mor? Går dere hverandre på nervene? Om vi går hverandre på nervene? Nei? Man tar jo hensyn til de man bor med, gjør man ikke det da? Den 5.5.2016 at 22.55, Rossin skrev: Nei, vet du hva, det har jeg faktisk ikke gjort. Jeg er sånn som kan tenke over en ting jeg sa og gå rundt og irritere meg over meg selv. F.eks. når sjefen er beskjeden og det vanlige ville vært at jeg berømmer henne, men at jeg choker og på en måte bekrefter hennes beskjedenhet. Blæ, vanskelig å forklare. Men det kan ødelegge en hel dag for min del. Hvor gammel er du? 57 "Vet ikke hvordan man lager en tinder". Det var faktisk litt søtt Jeg lagde 2.0! Husker ikke hvem som lagde den originale, men 2.0 tok KG med storm. Good times. @Yme beskriv den perfekte bæsjinga. Hard og brutal! Den 5.5.2016 at 22.42, kisskissbangbang skrev: Hverdagsmat er meg, siden de to jeg bor med er elendig på sånt. Håper på bedring når vi har runda femårsdagen til han eldste av dem Voksenmiddager og middager når kjæresten er her er for det meste han, jeg hater å lage mat og spiser heller knekkebrød eller kesam enn å ta fram steikepanna. Kunne vært et bedre koneemne.. @incognita Hvilken rett lager du når du skal imponere? @Yme Er du et godt koneemne? Uten tvil. Den 5.5.2016 at 22.49, incognita skrev: @Yme Hva er viktigst, rumpe eller pupper? @kisskissbangbang Er beste sexen du noensinne har hatt med din nåværende kjæreste? @Fox Mulder hva er flaueste appen du har? Rumpe! Bryr meg ikke noe særlig om pupper. De er kule å leke med, men jeg bryr meg ikke noe spesielt om hvordan de ser ut, i motsetning til rumpa, som må ha flott form, så den fremhever fødehoftene og midjen hehe Den 5.5.2016 at 21.48, Fox Mulder skrev:
Gjest Fox Mulder Skrevet 8. mai 2016 #4884 Skrevet 8. mai 2016 (endret) 7 timer siden, Lady skrev: Nei, det tror ejg ikke. @Fox Mulder Er du glad i p danse? Jeg tror Incognita har ikke bare en, men flere danseband cder i samlingen sin! Ingen stor danser @Yme Er du en stor danser? Endret 8. mai 2016 av Fox Mulder
Lady Skrevet 8. mai 2016 #4885 Skrevet 8. mai 2016 5 timer siden, Summers skrev: Planla å møte en fra KG, men det ble ikke noe av. @Lady Hvor ofte har du eller er på besøk hos noen? Det varierer. @Summers Er du glad i tivoli?
Gjest Fox Mulder Skrevet 8. mai 2016 #4886 Skrevet 8. mai 2016 @Lady Six pack menn og lange motivasjonstekster på Instagram. Turn on?
Summers Skrevet 8. mai 2016 #4887 Skrevet 8. mai 2016 1 time siden, Lady skrev: Det varierer. @Summers Er du glad i tivoli? Ja, det liker jeg svært godt. Liker omtrent alt med tivolier: bergogdalbaner, ferdighetssspill og tivoligodterier. @Lady Hva stemte du ved sist stortingsvalg?
Gjest incognita Skrevet 9. mai 2016 #4888 Skrevet 9. mai 2016 Den 8.5.2016 at 13.50, Lady skrev: Nei, jeg prøver å komme over en. @incognita Grille i parken eller på,stranden? Ja! Til begge! @Lady Har du kost deg i sola i dag? @Fox Mulder hva er det ved min person som gjør at du tror jeg liker danseband? @Summers hva har du på veggene av bilder og dilldall?
Summers Skrevet 9. mai 2016 #4889 Skrevet 9. mai 2016 16 minutter siden, incognita skrev: @Summers hva har du på veggene av bilder og dilldall? Et verdenskart og de De ti bud. @incognita Tar du deg selv i å gjøre de samme tingene som du vet du misliker når andre gjør det?
Lady Skrevet 9. mai 2016 #4890 Skrevet 9. mai 2016 22 timer siden, Fox Mulder skrev: @Lady Six pack menn og lange motivasjonstekster på Instagram. Turn on? Nei @Fox Mulder har du lagt ut bilde av deg selv før? 22 timer siden, Summers skrev: Ja, det liker jeg svært godt. Liker omtrent alt med tivolier: bergogdalbaner, ferdighetssspill og tivoligodterier. @Lady Hva stemte du ved sist stortingsvalg? Det blir litt for privat til å skrive her @Summers Hvor i landet bor du?
Lady Skrevet 9. mai 2016 #4891 Skrevet 9. mai 2016 2 timer siden, incognita skrev: Ja! Til begge! @Lady Har du kost deg i sola i dag? @Fox Mulder hva er det ved min person som gjør at du tror jeg liker danseband? @Summers hva har du på veggene av bilder og dilldall? Jaa ☀️😎 @incognita Har du vært på nudiststrand ?
Summers Skrevet 9. mai 2016 #4892 Skrevet 9. mai 2016 26 minutter siden, Lady skrev: @Summers Hvor i landet bor du? Jeg bor i Bergen. @Lady Hva spiser du oftest?
Gjest incognita Skrevet 9. mai 2016 #4893 Skrevet 9. mai 2016 2 timer siden, Summers skrev: Et verdenskart og de De ti bud. @incognita Tar du deg selv i å gjøre de samme tingene som du vet du misliker når andre gjør det? Det har forekommet. 29 minutter siden, Lady skrev: Jaa ☀️😎 @incognita Har du vært på nudiststrand ? Ja, en gang. Skal spare dere for utbroderinger. @Lady hvor lenge har du bodd der du bor nå? @Summers hva heter spillelisten du hører mest på?
Lady Skrevet 9. mai 2016 #4894 Skrevet 9. mai 2016 7 minutter siden, Summers skrev: Jeg bor i Bergen. @Lady Hva spiser du oftest? Hmm, frokostblanding kanskje. @Summers Hvilke måltid liker du best?
Lady Skrevet 9. mai 2016 #4895 Skrevet 9. mai 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Det har forekommet. Ja, en gang. Skal spare dere for utbroderinger. @Lady hvor lenge har du bodd der du bor nå? @Summers hva heter spillelisten du hører mest på? Snart tre år @incognita Har du spist på Nodee? 🍸
Gjest incognita Skrevet 9. mai 2016 #4896 Skrevet 9. mai 2016 12 minutter siden, Lady skrev: Snart tre år @incognita Har du spist på Nodee? 🍸 Det har jeg ikke.. Jeg er faktisk ikke såå glad i asiatisk mat. @Lady snakker du fransk?
Lady Skrevet 9. mai 2016 #4897 Skrevet 9. mai 2016 48 minutter siden, incognita skrev: Det har jeg ikke.. Jeg er faktisk ikke såå glad i asiatisk mat. @Lady snakker du fransk? Nei @incognita Hvor er du oppvokst ?
Gjest incognita Skrevet 9. mai 2016 #4898 Skrevet 9. mai 2016 12 minutter siden, Lady skrev: Nei @incognita Hvor er du oppvokst ? På beste vestkant. @Lady hva slags musikk hører du på for tiden?
Summers Skrevet 9. mai 2016 #4899 Skrevet 9. mai 2016 1 time siden, incognita skrev: @Summers hva heter spillelisten du hører mest på? Jeg har ingen spillelister og hører svært lite på musikk. 1 time siden, Lady skrev: Hmm, frokostblanding kanskje. @Summers Hvilke måltid liker du best? Kveldsmat, synes måltidet er avslappende siden jeg ikke skal noe etter måltidet. I tillegg er jeg ikke en middagsperson, jeg er mer glad i brødmat enn varmmat. @incognita Liker du at det er mange eller få på vors? @Lady Har du stor interesse for din utdanning/ditt yrke?
Lady Skrevet 9. mai 2016 #4900 Skrevet 9. mai 2016 8 minutter siden, incognita skrev: På beste vestkant. @Lady hva slags musikk hører du på for tiden? Jeg også Er så lei av musikken min. Trenger tips. Nå hører jeg mest på radio bare, @Incognita Har du noen musikktips?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå