Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Rossin skrev:

Ja, alt i alt. Men jeg sitter og tenker på om jeg skal vurdere å jobbe et annet sted om noen år. Går litt for ofte og er engstelig pga ting på jobben, og det vet jeg ikke om jeg orker å leve med. Har faktisk veldig lyst til å lage meg min egen food-cart. Yolo, og alt det der. Kommer du og spiser der? Første gang er på huset (vogna).

 

Ja. Blir en tur til "syden", og litt her og der i Norge.

 

@Okapi hvem fra KG har du møtt?

 

Så klart kommer jeg og spiser der 😊👍🏻 Håper du får mindre bekymringer snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita
1 minutt siden, Lady skrev:

Nei, men jeg får det ikke til :/ Prøvde å lage snap på iPaden. Går det?

Alexander (Lekka?!) synes jeg var kjekkest. Øystein er jo også kjekk, men har ikke så veldig sansen for han.

@incognita Bøir du fort brun? ☀️

Blir ikke så fort brun akkurat, men blir veldig brun når jeg først blir brun.

@Lady Hvor tror du at du bor om 20 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, incognita skrev:

Blir ikke så fort brun akkurat, men blir veldig brun når jeg først blir brun.

@Lady Hvor tror du at du bor om 20 år?

Hmm, et sted litt utenfor sentrum. Nordberg kanskje :)

@incognita Hvilken linje gikk du på VGs,?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind
1 time siden, Rossin skrev:

 

@Nordavind hva er din favorittstyrkeøvelse, og hvorfor?

 

 

Det er nok chins. Har alltid likt dem og jeg synes det er en bra øvelse som trener det meste av overkroppen.

 

@KaDust  er du på diett for tiden?

 

@incognita hva er dine planer for 17.mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita
4 timer siden, Nordavind skrev:

Det er nok chins. Har alltid likt dem og jeg synes det er en bra øvelse som trener det meste av overkroppen.

 

@KaDust  er du på diett for tiden?

 

@incognita hva er dine planer for 17.mai?

Planen er vel frokost hos en venninne, men nå som jeg har prøvd å få sove et par timer men ikke får til så spørs det ..Skal liksom være på plass der om 4,5 timer.. :sjenert:

4 timer siden, Fox Mulder skrev:

.Thank you for smoking med min favoritt Batman skurk noensinne, Aaron Eckhart :) 

:fnise:

@incognita Hva er den dårligste filmen du har sett?

@Lady Hva er favorittfilmen?

Husker ikke hva den het, men det var en helt sykt tragisk film hvor hele handlingen foregikk i en bil. 

@Nordavind hva er ditt beste tips mot grubling?

@Fox Mulder Ca hvor mange ganger i året (i snitt) er du på kino?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/15/2016 at 21.48, Lady skrev:

Ja, egentlig. Jeg sliter litt med komplekser for noen trekk jeg ikke er fornøyd med. Føler det er veldig stort utseendepress også. Kunne ønske jeg klarte og la være å bry meg.

@Summers Synes du opererte jenter er pene? Fks Sophie Elise.

Gratulerer med dagen!

Alt for mange jenter som sliter med komplekser og har et urealistisk negativt syn på egen kropp. Hent enig i at utseendepresset er enormt for jente. 

Jeg har ikke så kontroll på hvem som er opererte og hvem som ikke er av de jeg møter i virkeligheten, men de gangene jeg tydelig har sett at jenter har fikset på ansiktet synes jeg ikke det har sett bra ut. Kan jo være at det ser bra ut når man ikke kan se operasjonene. 

I tillegg er det jo ikke slik at hva en selv har komplekser for samsvarer med hva andre synes er uattraktivt så har sett jenter som f.eks har fikset på en helt normal nese til noe som bare ser rart og kunstig ut. 

Synes ikke det er så lett å svare på Sophie Elise. Jeg synes ikke hun er spesielt pen og jeg synes ikke hun er stygg. Samtidig har hun litt for spesielt utseende til at jeg synes "gjennomsnittlig" passer.

Samtidig tror jeg jo ikke at jenter legger seg under kniven kun for at jeg eller andre menn skal synes de er pene. Bare svarer på spørsmålet ditt.

@Lady Hva tror du hadde hjulpet for å få redusert utseendepresset?  

 

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, incognita skrev:

 

Den er helt sykt bra. Anbefales! (Skal sies at jeg er skikkelig dronenerd da :P)

@Summers blir du lett sjarmert?

 

Gratulerer med dagen!

Skal få sett dokumentaren. Jeg ser egentlig ganske mye på dokumentarer, men  er som oftest naturdokumentarer. 

Ja, jeg er rimelig lett å sjarmere, det er bare å være utadvendt og gi meg oppmerksomhet. Delvis fordi jeg er glad i oppmerksomhet og delvis fordi jeg starter med å tenke at en person er 10/10 på personlighet også trekker jeg dem heller poeng etter som de viser ting jeg misliker. 

10 timer siden, incognita skrev:

@Summers Har du tissa på deg noen gang i voksen alder?

Ja, var mens jeg sov og hadde drukket for mye øl før jeg la meg. Heldigvis lenge siden det skjedde så tror ikke det har lett for å skje.

@incognita Trives du på utesteder med høy musikk?

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Nordavind skrev:

Det er nok chins. Har alltid likt dem og jeg synes det er en bra øvelse som trener det meste av overkroppen.

@KaDust  er du på diett for tiden?

Jeg er aldri på diett. Har ikke tro på dietter, tror heller på et sunt og balansert kosthold. :jepp:

@Nordavind Hva hadde du på deg i dag?

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Nordavind skrev:

Hadde og har fremdeles på meg en mørk dress.

@Lady skal du ha sommerferie i år?

Ja ☀️

@Nordavind Hvor gammel er du? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nordavind skrev:

Jeg er 37 😊

 

@KaDust ok du er ikke på diett. Men hvor ofte trener du?

Jeg trener yoga hver dag (annenhverdag er det vel økter som jeg ikke blir sliten av, dog). Så tar jeg styrke 2 ganger i uka omtrent. Så hender det jeg løper en gang i blant.

@Nordavind Følger du et treningsprogram/opplegg for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Fox Mulder skrev:

.Thank you for smoking med min favoritt Batman skurk noensinne, Aaron Eckhart :) 

:fnise:

@incognita Hva er den dårligste filmen du har sett?

@Lady Hva er favorittfilmen?

Hmm, ikke sikker faktisk,

@Fox Mulder Har du kost deg i dag?

11 timer siden, Summers skrev:

Gratulerer med dagen!

Alt for mange jenter som sliter med komplekser og har et urealistisk negativt syn på egen kropp. Hent enig i at utseendepresset er enormt for jente. 

Jeg har ikke så kontroll på hvem som er opererte og hvem som ikke er av de jeg møter i virkeligheten, men de gangene jeg tydelig har sett at jenter har fikset på ansiktet synes jeg ikke det har sett bra ut. Kan jo være at det ser bra ut når man ikke kan se operasjonene. 

I tillegg er det jo ikke slik at hva en selv har komplekser for samsvarer med hva andre synes er uattraktivt så har sett jenter som f.eks har fikset på en helt normal nese til noe som bare ser rart og kunstig ut. 

Synes ikke det er så lett å svare på Sophie Elise. Jeg synes ikke hun er spesielt pen og jeg synes ikke hun er stygg. Samtidig har hun litt for spesielt utseende til at jeg synes "gjennomsnittlig" passer.

Samtidig tror jeg jo ikke at jenter legger seg under kniven kun for at jeg eller andre menn skal synes de er pene. Bare svarer på spørsmålet ditt.

@Lady Hva tror du hadde hjulpet for å få redusert utseendepresset?  

 

Takk, Lige så. Gratulerer med dagen 🇳🇴

Hmm, jeg er egentlig ikke sikker, synes det har gått altfor langt. Mindre urealistiske skjønnhetsidealer kanskje? 

@Summers Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
16 minutter siden, Lady skrev:

Hmm, ikke sikker faktisk,

@Fox Mulder Har du kost deg i dag?

Takk, Lige så. Gratulerer med dagen 🇳🇴

Hmm, jeg er egentlig ikke sikker, synes det har gått altfor langt. Mindre urealistiske skjønnhetsidealer kanskje? 

@Summers Hva tror du?

Ja, men litt trist avslutning :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Fox Mulder skrev:

Ja, men litt trist avslutning :(  

Hva hendte? 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
4 minutter siden, Lady skrev:

Hva hendte? 😔

Ikke noe alvorlig, men oppfatter det som trist :)

@Lady Ble det mye kaker på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...