Gjest Bruker115236 Skrevet 29. juni 2016 #5081 Skrevet 29. juni 2016 3 timer siden, Rossin skrev: @ElizabethTaylor kan du gjøre dette "begge veier"? Dvs. varianten med venstrehånd øverst også. Ja 👌 @Rossin Syns gutter det er positivt at jenta er myk, eller er det noe de ikke bryr seg særlig om? @Cyrus Har du tenkt å stille i fitness/body building, eller er det mest for gøy? @Arabella Hva jobber du med?
Gjest Ajax Skrevet 29. juni 2016 #5082 Skrevet 29. juni 2016 45 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @Cyrus Har du tenkt å stille i fitness/body building, eller er det mest for gøy? Har planer om å stille. Og vinne 😎
Lady Skrevet 29. juni 2016 #5083 Skrevet 29. juni 2016 17 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Håper det, men det ser mørkt ut. Flytter på fredag, og jeg og typen blakker oss på møbler 😣 @Lady Har du en sommerjobb i år? Ånei 💙 Håper ikke det er noe alvorlig! Pakke, rydde og vaske 😫😥 @minister-mio Har du sett den nye OITNB sesongen? Nei. @ElizabethTaylor Har du sett The Conjuring 2. Hva synes du? 7 timer siden, Rossin skrev: Bring it on! Det hender, ja. Aller helst foretrekker jeg å drikke tjukkmjølk med blåbærsmak. Skal vi ta et glass en dag? @Lady teller størrelsen? @ElizabethTaylor kan du gjøre dette "begge veier"? Dvs. varianten med venstrehånd øverst også. Litt. @Rossin Har du badet i år? ☀️
Yme Skrevet 29. juni 2016 #5084 Skrevet 29. juni 2016 13 timer siden, Rossin skrev: Bring it on! Du er innforstått med at vinneren får en royal trippel?
Gjest Rossin Skrevet 29. juni 2016 #5085 Skrevet 29. juni 2016 11 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @RossinSyns gutter det er positivt at jenta er myk, eller er det noe de ikke bryr seg særlig om? Jeg kan egentlig bare snakke for meg selv: Jeg liker myke damer. Det er noe hot ved en dame som sitter og tøyer i spagaten. Det handler om eleganse. Myke damer har kanskje en bedre kroppsholdning, kanskje en finere gange. Hva tror du? 6 timer siden, Lady skrev: @Rossin Har du badet i år? ☀️ Haha, nei, det har jeg faktisk ikke. Jeg bader veldig sjelden. Kan faktisk ikke huske sist jeg bada 59 minutter siden, Yme skrev: Du er innforstått med at vinneren får en royal trippel? Skaff meg en kræsj pink, så er jeg motivert. @Lady Hva synes du om sokker i sandaler?
Lady Skrevet 30. juni 2016 #5086 Skrevet 30. juni 2016 12 timer siden, Rossin skrev: Jeg kan egentlig bare snakke for meg selv: Jeg liker myke damer. Det er noe hot ved en dame som sitter og tøyer i spagaten. Det handler om eleganse. Myke damer har kanskje en bedre kroppsholdning, kanskje en finere gange. Hva tror du? Haha, nei, det har jeg faktisk ikke. Jeg bader veldig sjelden. Kan faktisk ikke huske sist jeg bada Skaff meg en kræsj pink, så er jeg motivert. @Lady Hva synes du om sokker i sandaler? Ikke fint 😛 @Rossin Er du med i "Vi som ønsker kræsj pink tilbake i butikken" gruppen på Facebook? ✨
Gjest Rossin Skrevet 30. juni 2016 #5087 Skrevet 30. juni 2016 4 minutter siden, Lady skrev: Ikke fint 😛 @Rossin Er du med i "Vi som ønsker kræsj pink tilbake i butikken" gruppen på Facebook? ✨ Haha, nei. Jeg bruker ikke Facebook lenger. Er du medlem? Savner kræsj pink @Nordavind Har du hørt Nordavind mot varme kinn? (Kråkesølv). Vad tycks? @Lady Trener du? Hvis ja, hva? Fortell hvordan du trener gjennom en hel uke. @Pawn Hearts hvilken kirketoneart er din favoritt? Kom med musikkeksempler.
Lady Skrevet 30. juni 2016 #5088 Skrevet 30. juni 2016 6 minutter siden, Rossin skrev: Haha, nei. Jeg bruker ikke Facebook lenger. Er du medlem? Savner kræsj pink @Nordavind Har du hørt Nordavind mot varme kinn? (Kråkesølv). Vad tycks? @Lady Trener du? Hvis ja, hva? Fortell hvordan du trener gjennom en hel uke. @Pawn Hearts hvilken kirketoneart er din favoritt? Kom med musikkeksempler. Nei, men jeg kan bli det for å støtte alle dere som savner knæsj pink 👏 Jeg trener på sats/elixia. Trener to ganger i uken. Enten pilates, styrketime eller spinning. @Rossin Gjør du? Isåfall, hva trener du?
Gjest Rossin Skrevet 30. juni 2016 #5089 Skrevet 30. juni 2016 5 minutter siden, Lady skrev: Nei, men jeg kan bli det for å støtte alle dere som savner knæsj pink 👏 Jeg trener på sats/elixia. Trener to ganger i uken. Enten pilates, styrketime eller spinning. @Rossin Gjør du? Isåfall, hva trener du? Jeg bedriver en sport som mange ikke ser på som en sport. I mine øyne trener jeg da 5-6 ganger i uka. "Problemet" er at folk flest ikke ser på det som trening. Men uansett så trener jeg styrke 2-3 ganger i uka ved siden av. @Lady Fortell om sist gang du følte at du gjorde noe som var litt slemt. @Citronella hvor er du fra?
Lady Skrevet 30. juni 2016 #5090 Skrevet 30. juni 2016 5 minutter siden, Rossin skrev: Jeg bedriver en sport som mange ikke ser på som en sport. I mine øyne trener jeg da 5-6 ganger i uka. "Problemet" er at folk flest ikke ser på det som trening. Men uansett så trener jeg styrke 2-3 ganger i uka ved siden av. @Lady Fortell om sist gang du følte at du gjorde noe som var litt slemt. @Citronella hvor er du fra? Haha, hvordan sport er det?! Hmm, jeg kjeftet på en dame for at hun ikke sa fra at hunden hennes var aggressiv, men bare sto og så på at den nesten bet min hund. Det var kanskje ikke slemt, men jeg sa noen ord jeg kunne ha spart meg for. @Rossin Har du hund? 😃
Pawn Hearts Skrevet 30. juni 2016 #5091 Skrevet 30. juni 2016 1 time siden, Rossin skrev: @Pawn Hearts hvilken kirketoneart er din favoritt? Kom med musikkeksempler. Godt spørsmål. Jeg synes frygisk holder seg bra: Tonearten er nok lettere å kjenne igjen her:
Gjest Rossin Skrevet 30. juni 2016 #5092 Skrevet 30. juni 2016 2 timer siden, Lady skrev: Haha, hvordan sport er det?! @Rossin Nei, det får være hemmelig, men som du forstår, så har jeg store ambisjoner. 2 timer siden, Lady skrev: Hmm, jeg kjeftet på en dame for at hun ikke sa fra at hunden hennes var aggressiv, men bare sto og så på at den nesten bet min hund. Det var kanskje ikke slemt, men jeg sa noen ord jeg kunne ha spart meg for. @Rossin Har du hund? 😃 Hva sa du for noe? Nei, jeg har ikke hund, men søstera mi har to veldig søte. Jeg er veldig glad i dem, men jeg får ikke helt dreisen, må innrømme det. @Lady hvordan er bosituasjonen din? @Cyrus hva må man spise for å bli stor? @Polly Ester Menn i truse (istedenfor boxer) - hot or not?
Gjest Ajax Skrevet 30. juni 2016 #5093 Skrevet 30. juni 2016 5 minutter siden, Rossin skrev: @Cyrus hva må man spise for å bli stor? Grønnsakene dine!!!
Polly Ester Skrevet 30. juni 2016 #5094 Skrevet 30. juni 2016 29 minutter siden, Rossin skrev: @Polly Ester Menn i truse (istedenfor boxer) - hot or not? Det er hot dersom den sitter pent på og ikke er skittenhvit (sånn som har vært hvit men vasket ørtenfjørti ganger...) Spør deg om det samme, @Rossin, hot or not?
Dr. A. Kula Skrevet 30. juni 2016 #5095 Skrevet 30. juni 2016 Den 28.6.2016 at 18.25, Rossin skrev: <snipp> @Cyrus Hvor lang er penisen din? <snipp> Spørsmålet er lengde. Den 28.6.2016 at 21.21, Cyrus skrev: 18,5 x 15 Nå utelater @Cyrus helt enhetsbenevnelse, kan jo være mm. Men lengde på 18,5 x 15 er 277,5. Snakker vi mm? Den 28.6.2016 at 1.35, Arabella skrev: Volum er tilnæmet lik 33,14 cm3 Noe skal man more seg med i en sen nattetime Hvordan klarer du å få volum ut av lengde @Arabella? Den 29.6.2016 at 9.39, Rossin skrev: Det stemmer ikke helt. (Pi x (2,385 x 2,385)) x 18,5 er tilnærma lik 330 cm3. (Ca en colaboks, ja) Husker du ikke hva du spurte om @Rossin? Forøvrig er en colaboks ca 115 mm høy, så tykkelsen (om vi snakker volum) er nok mindre enn en colaboks. --- @amativeReflection, er ferien slutt og hadde du nok drikke? @Raven.WritingDesk har du begynt å tenke på juleinnkjøp?
Gjest Ajax Skrevet 30. juni 2016 #5096 Skrevet 30. juni 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Spørsmålet er lengde. Nå utelater @Cyrus helt enhetsbenevnelse, kan jo være mm. Men lengde på 18,5 x 15 er 277,5. Snakker vi mm? Hvordan klarer du å få volum ut av lengde @Arabella? Husker du ikke hva du spurte om @Rossin? Forøvrig er en colaboks ca 115 mm høy, så tykkelsen (om vi snakker volum) er nok mindre enn en colaboks. --- @amativeReflection, er ferien slutt og hadde du nok drikke? @Raven.WritingDesk har du begynt å tenke på juleinnkjøp? Det her har du virkelig satt deg inn i 😂 18,5 x 15 er mitt endelige svar. Tolk det som du vil ☺
Arabella Skrevet 30. juni 2016 #5097 Skrevet 30. juni 2016 (endret) 22 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Spørsmålet er lengde. Nå utelater @Cyrus helt enhetsbenevnelse, kan jo være mm. Men lengde på 18,5 x 15 er 277,5. Snakker vi mm? Hvordan klarer du å få volum ut av lengde @Arabella? @Rossin @amativeReflection @Raven.WritingDesk Først, jeg får ikke til å slette de tre nederste nickene. Å finne volum av en sylinder er ikke vanskelig. For lettvinthets skyld tenker jeg at Cyrus' penis er helt sylindrisk. Volum er 2 x pi x r2 x h. Jeg jukser litt og siterer Rossin, (gidder ikke ta utregningen gang til): Pi x (2,385 x 2,385) x 18,5 er tilnærmet lik 330 cm3. I mitt første innlegg sent på natten kom jeg i skade for å sette kommaet på feil plass. Volum er tilnæmet lik 33,14 cm3 skrev jeg. Det skal altså være 331,4. Endret 30. juni 2016 av Arabella
Dr. A. Kula Skrevet 30. juni 2016 #5098 Skrevet 30. juni 2016 18 minutter siden, Cyrus skrev: Det her har du virkelig satt deg inn i 😂 18,5 x 15 er mitt endelige svar. Tolk det som du vil ☺ Jeg tolker ditt endelige svar som at du ikke svarte på det opprinnelige spørsmålet! 2 minutter siden, Arabella skrev: Først, jeg får ikke til å slette de tre nederste nickene. Å finne volum av en sylinder er ikke vanskelig. For lettvinthets skyld tenker jeg at Cyrus' penis er helt sylindrisk. Volum er 2 x pi r2 x h. Jeg jukser litt og siterer Rossin, (gidder ikke ta utregningen gang til): Pi x (2,385 x 2,385) x 18,5 er tilnærmet lik 330 cm3. I mitt første innlegg sent på natten kom jeg i skade for å sette kommaet på feil plass. Volum er tilnæmet lik 33,14 cm3 skrev jeg. Det skal altså være 331,4. Jeg gjentar spørsmålet - hvordan får du volum ut av lengde (les hele mitt forrige svar, så kanskje du skjønner hva jeg egentlig spør om). Jeg er godt kjent i geometri og dens formler.
Arabella Skrevet 30. juni 2016 #5099 Skrevet 30. juni 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg tolker ditt endelige svar som at du ikke svarte på det opprinnelige spørsmålet! Jeg gjentar spørsmålet - hvordan får du volum ut av lengde (les hele mitt forrige svar, så kanskje du skjønner hva jeg egentlig spør om). Jeg er godt kjent i geometri og dens formler. Nå gjør du deg bare vrang. Hvis du legger godviljen til, forstår du også at det er ment lengde (18) og omkrets (15), underforstått at det er i centimeter.
Gjest Ajax Skrevet 30. juni 2016 #5100 Skrevet 30. juni 2016 4 minutter siden, Arabella skrev: Nå gjør du deg bare vrang. Hvis du legger godviljen til, forstår du også at det er ment lengde (18) og omkrets (15), underforstått at det er i centimeter. Tenk om det hadde vært like stor entusiasme rundt penisen min i det virkelige liv 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå