kisskissbangbang Skrevet 3. juli 2016 #5221 Skrevet 3. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Åja selvfølgelig! Jeg tror jeg har noe motsatt av trypofobi for jeg kan sitte leeenge å se på sånne bilder. Blir nesten hypnotisert. Jeg blir kjempeglad når samboeren har et inngrodd hår for da blir det så fint hull i huden når jeg får det ut Jeg har høydeskrekk! Enn du? Anonymkode: 62ffa...9e1 Herregud. Jeg blir oppriktig urolig bare av å lese det der. Sånn angst light.
Katten.2.0 Skrevet 3. juli 2016 #5222 Skrevet 3. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det villeste @Katten.2.0 har gjort med @kisskissbangbang? Anonymkode: 258c9...cfb Fikk henne til å spise laks, óg hun likte det! 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åja selvfølgelig! Jeg tror jeg har noe motsatt av trypofobi for jeg kan sitte leeenge å se på sånne bilder. Blir nesten hypnotisert. Jeg blir kjempeglad når samboeren har et inngrodd hår for da blir det så fint hull i huden når jeg får det ut Jeg har høydeskrekk! Enn du? Anonymkode: 62ffa...9e1 Til og med jeg blir freaket ut av de der. Vet ikke om jeg er mest redd edderkopper i håret eller tre år gamle jenter kl 02:00. Til ABene: fem uker barbert til gynoen eller fem dager udusjet hos fysio?
Yme Skrevet 3. juli 2016 #5223 Skrevet 3. juli 2016 54 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Jeg har lekesloss MYE med en gigantisk fyr i et drøyt år nå, så jeg har trua på meg sjøl! Er det lov å si? Hvis ikke sier jeg Mysticgirl! @Yme Dersom jeg utfordra deg til brytekamp, hadde du latt meg vinne? Nei, men jeg hadde vist deg hva du kunne gjort for å beskytte deg, eller for å hindre meg i å gjøre forskjellige ting. 6 timer siden, Katten.2.0 skrev: Turn ons: Engasjement, eksperimentell, selvsikker. Turn offs: Det motsatte av det over. @Yme Ser du trener en del forskjellig kampsport: Hva er favoritten? Grunnen til at jeg trener forskjellige kampsporter, er fordi man må kunne dem for å trene MMA, så MMA er favoritten. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: @Yme Er det sant at du har to peniser? Anonymkode: 4fb47...2e3 Nå skvatt jeg litt! Hadde helt glemt at jeg hadde skrevet om det her Har egentlig skrevet nok om det der, når jeg tenker på det nå, så den eneste måten du kan få svaret på, er om du kjenner noen som har hatt sex med meg, eller om du greier å lure meg til å vise den bort.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. juli 2016 #5224 Skrevet 3. juli 2016 Ok.. Jeg pleier å tåle mye, men de der hull-i-huden greiene freaket meg ut! Har dere sett noen sånne på ekte, @kisskissbangbang og @Katten.2.0?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. juli 2016 #5225 Skrevet 3. juli 2016 Når begynte du å trene kampsport, @Yme?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5226 Skrevet 3. juli 2016 16 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Herregud. Jeg blir oppriktig urolig bare av å lese det der. Sånn angst light. Jeg er en freak Elsker sånne youtubevideoer hvor de klemmer ut puss av enorme verkebyller. Jeg er ikke alene for det er maaaange videoer! Hva er verst? Hull eller byller? Anonymkode: 62ffa...9e1
Yme Skrevet 3. juli 2016 #5227 Skrevet 3. juli 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Når begynte du å trene kampsport, @Yme? Har holdt på med det i 3 år. Er veldig mye dårligere enn jeg burde være
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5228 Skrevet 3. juli 2016 13 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Fikk henne til å spise laks, óg hun likte det! Til og med jeg blir freaket ut av de der. Vet ikke om jeg er mest redd edderkopper i håret eller tre år gamle jenter kl 02:00. Til ABene: fem uker barbert til gynoen eller fem dager udusjet hos fysio? Fem uker siden barbering. Gynoen er i sekstiårene og bryr seg nada. Anonymkode: 62ffa...9e1
kisskissbangbang Skrevet 3. juli 2016 #5229 Skrevet 3. juli 2016 7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Ok.. Jeg pleier å tåle mye, men de der hull-i-huden greiene freaket meg ut! Har dere sett noen sånne på ekte, @kisskissbangbang og @Katten.2.0? Nei, jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert på å se noe sånt. Får helt seriøst ståpels på hele kroppen og angsklump i magen av sånt. Var ei tid der sånn chiagrøt var så poppis på instagram, fikk kløe hver gang jeg så et bilde med det. Det ER.SÅ.ILLE!! Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en freak Elsker sånne youtubevideoer hvor de klemmer ut puss av enorme verkebyller. Jeg er ikke alene for det er maaaange videoer! Hva er verst? Hull eller byller? Anonymkode: 62ffa...9e1 Hull! Men byller er ikke noe særlig det heller. Isj. Jeg skjønner ikke underholdningsverdien i det der altså @Yme Hadde du tillat skitne triks (fra meg eller en annen hjelpeløs stakkar) eller er du regelrytter når det gjelder kampsport?
Gjest Rossin Skrevet 3. juli 2016 #5230 Skrevet 3. juli 2016 @Zumo de Melocotón gi oss link til en sang som gir deg minner, og fortell oss litt.
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #5231 Skrevet 3. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en freak Elsker sånne youtubevideoer hvor de klemmer ut puss av enorme verkebyller. Jeg er ikke alene for det er maaaange videoer! Hva er verst? Hull eller byller? Anonymkode: 62ffa...9e1 Oh yes!! My cup of tea 😄
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. juli 2016 #5232 Skrevet 3. juli 2016 2 minutter siden, Yme skrev: Har holdt på med det i 3 år. Er veldig mye dårligere enn jeg burde være Så lenge det er gøy spiller det vel liten rolle hvor god man burde være. Det ser nå ut til at du bygger muskler ihvertfall da, du har forandret deg en del på de årene. Hvor mange timer trener du per uke?
Yme Skrevet 3. juli 2016 #5233 Skrevet 3. juli 2016 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: Så lenge det er gøy spiller det vel liten rolle hvor god man burde være. Det ser nå ut til at du bygger muskler ihvertfall da, du har forandret deg en del på de årene. Hvor mange timer trener du per uke? Blir vel rundt 12 timer i uka, vil jeg tro. Det er vanskelig å bygge noe muskler, med så mye kardiotrening, så det har gått veldig sakte. Er ikke lett å forbrenne fett heller, av en eller annen grunn. Skjønner ikke hva det kommer av, siden jeg omtrent aldri får i meg nok kalorier. Tror fettlagrene mine er lagd av magi 4 minutter siden, kisskissbangbang skrev: @Yme Hadde du tillat skitne triks (fra meg eller en annen hjelpeløs stakkar) eller er du regelrytter når det gjelder kampsport? Kommer vel an på hva "skittene triks" betyr. Du har nok ikke spesielt mye tilgang til armene eller beina dine, og ansiktet ditt vil stort sett peke vekk fra meg, men du er selvfølgelig velkommen til å prøve deg på noe døøørti greier
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5234 Skrevet 3. juli 2016 6 minutter siden, Cyrus skrev: Oh yes!! My cup of tea 😄 Hahaha! Jeg ble frelst av denne gode gamle videoen for mange år siden. Jeg vet ikke hvorfor det er så tilfredsstillende å se på @Cyrus vet du? Advarsel! IKKE SE DEN HVIS DERE HATER SÅNNE TING!!! Advarsel over Anonymkode: 62ffa...9e1
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. juli 2016 #5235 Skrevet 3. juli 2016 (endret) 15 minutter siden, Rossin skrev: @Zumo de Melocotón gi oss link til en sang som gir deg minner, og fortell oss litt. Denne! Klassefest i 5. klasse. Vi hadde lekt guttene mot jentene og vice versa og skvist hverandre inn i et hjørne i skolegården hele våren, bare for å ha en gyldig unnskyldning til å være nærme hverandre. Endelig var det klassefest for første gang og allerede ved den første dansen ble jeg budt opp av klassens mest populære gutt. Kjenner fremdeles sitringen i kroppen, lukten av Axe etterbarberingsvann/deo og sitronbrus og ser alt for meg så klart som om det skulle være i går når jeg hører den sangen. Endret 3. juli 2016 av Zumo de Melocotón
WubWub Skrevet 3. juli 2016 #5236 Skrevet 3. juli 2016 Dere som har trypofobi bør ikke lese denne tråden :
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5237 Skrevet 3. juli 2016 7 minutter siden, WubWub skrev: Dere som har trypofobi bør ikke lese denne tråden : Jeg husker tråden Får litt adrenalinkick på en god måte når jeg ser på bildene. Anonymkode: 62ffa...9e1
WubWub Skrevet 3. juli 2016 #5238 Skrevet 3. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker tråden Får litt adrenalinkick på en god måte når jeg ser på bildene. Anonymkode: 62ffa...9e1 Den tråden skapte mye kvalme haha. Kjenner det klør i topplokket bare jeg tenker på den
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. juli 2016 #5239 Skrevet 3. juli 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha! Jeg ble frelst av denne gode gamle videoen for mange år siden. Jeg vet ikke hvorfor det er så tilfredsstillende å se på @Cyrus vet du? Advarsel! IKKE SE DEN HVIS DERE HATER SÅNNE TING!!! Advarsel over Anonymkode: 62ffa...9e1 Altså... Det der var jo ingenting. Her er sakene sine!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5240 Skrevet 3. juli 2016 7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Altså... Det der var jo ingenting. Her er sakene sine! Dæsken døtte! Anonymkode: 62ffa...9e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå