FayFerner Skrevet 8. juli 2016 #5301 Skrevet 8. juli 2016 7 timer siden, Citronella skrev: Åh! Vanskelig! Jeg elsker indisk og særlig vegetarretter. Jeg spiser meg nesten syk. Men italiensk... Pasta. Grillet fisk. Salater. I lengden ville jeg valgt italiensk. Om jeg kunne få indisk vegetar hver helg 😜 Jeg kan lage de villeste og beste blåskjell du kan bare drømme om. Indisk er nam nam, ja, det er faktisk verdt to påfølgende dager med mangochutney- gulping De villeste blåskjellene?? Svaret ditt til Yme der er klassisk eks på hvorfor jeg liker deg så godt @Citronella, du har alltid en ekstra snert i svarene dine. Ett spørsmål til til deg @Citronella: ditt beste sommerminne? @linsejesus: Oslo Øst eller Oslo vest, hva er best? @Apis: Morgenbladet eller Nationen? @Bronaldo: by eller bygd? @Zumo de Melocotón: crema catalana eller helado de chocolate? @Kaida: hvor går ferien i år? @Uchiha Madbrah: ditt beste sjekketriks?? @applestories: skal kvinner være prektige eller mektige?
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 8. juli 2016 #5302 Skrevet 8. juli 2016 2 timer siden, FayFerner skrev: Indisk er nam nam, ja, det er faktisk verdt to påfølgende dager med mangochutney- gulping De villeste blåskjellene?? Svaret ditt til Yme der er klassisk eks på hvorfor jeg liker deg så godt @Citronella, du har alltid en ekstra snert i svarene dine. @Uchiha Madbrah: ditt beste sjekketriks?? Hvis det var en apokalypse på jorden som resulterte med at kun Jessica Alba og jeg overlevde, og vi fikk i oppgave om å repopulere menneskeheten hadde jeg tatt selvmord fremfor å lage barn med hun. Dette er fordi jeg nå vet at våre barn hadde sett ut som sykdomsrammet monstre sammenlignet med de potensielle barna man kan få av en heavenly blessed beauty som deg selv! Jeg lo ihvertfall..... ja... eh... fint vær da??
Teriyaki Skrevet 8. juli 2016 #5303 Skrevet 8. juli 2016 @Cyrus Hva er ditt menneskesyn når der kommer til rusmisbrukere?
FayFerner Skrevet 8. juli 2016 #5304 Skrevet 8. juli 2016 50 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Hvis det var en apokalypse på jorden som resulterte med at kun Jessica Alba og jeg overlevde, og vi fikk i oppgave om å repopulere menneskeheten hadde jeg tatt selvmord fremfor å lage barn med hun. Dette er fordi jeg nå vet at våre barn hadde sett ut som sykdomsrammet monstre sammenlignet med de potensielle barna man kan få av en heavenly blessed beauty som deg selv! Jeg lo ihvertfall..... ja... eh... fint vær da?? Ho ho, den der var dagens for min del . Skal ikke se bort i fra at en enhver jente sporenstreks ville servert deg hjertet sitt på et sølvfat med den der 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juli 2016 #5305 Skrevet 8. juli 2016 Den 7.7.2016 at 10.02, EpleDrue skrev: @Mysticgirl hvor ser du deg selv om 5 år? Jeg tenker ikke så langt fremover, jeg lever i nuet så det vet jeg ikke Etter å ha sett folk rundt meg dø i ung alder og selv overlevd døden, så lever jeg i nuet og tar en dag av gangen Hva med deg da? Hvor er du om 5 år?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5306 Skrevet 8. juli 2016 Den 7. juli 2016 at 10.02, EpleDrue skrev: Det vil tiden vise! Skal på en date, så får vi se om jeg klarer å rote det til eller ikke. @Citronella synger du høyt i bilen? @Mysticgirl hvor ser du deg selv om 5 år? @BethD hva var det siste du kjøpte? @Alja hva var din største drøm som barn? Er det @toothfairy du skal date?? Visste det dere passer Anonymkode: 09aee...865
Gjest EpleDrue Skrevet 8. juli 2016 #5307 Skrevet 8. juli 2016 Den Thursday, July 07, 2016 at 12.54, BethD skrev: Blåshampo og balsam til mitt blonde hår Fornøyd med kjøpet? Hvordan ser en perfekt fredagskveld ut hos deg, BethD? 12 timer siden, Citronella skrev: Date??? Spennende! Jeg håper det er en bra dame. Og at hun smiler pent, og har integritet. Jeg synger høyt i bil, i dusj, overalt. Godt språkøre og elsker musikk. Legger til mimikk og mooves også 👯 Synes det hele er skummelt jeg. Sikkert litt spennende også. Alle damer smiler da pent til meg Hvorfor har du ikke delt dette med oss enda? Finnes det videoer av deg på Youtube? 7 minutter siden, Mysticgirl skrev: Jeg tenker ikke så langt fremover, jeg lever i nuet så det vet jeg ikke Etter å ha sett folk rundt meg dø i ung alder og selv overlevd døden, så lever jeg i nuet og tar en dag av gangen Hva med deg da? Hvor er du om 5 år? Da lever vi veldig likt. Vet ikke hvor jeg er om 5 år. Redd jeg hadde blitt skuffet om jeg la planer nå for hvordan livet skulle sett ut om 5 år. De beste opplevelsene og valgene i livet har vært spontane, noe jeg trives med. Nytt spørsmål til deg @Mysticgirl Kjøper du ost som er ferdig oppskåret i skiver, eller liker du best å skjære opp osteskiver selv? 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det @toothfairy du skal date?? Visste det dere passer Anonymkode: 09aee...865 Det hadde tatt seg ut. @Moonwalker vaniljeiskrem eller sjokolade?
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juli 2016 #5308 Skrevet 8. juli 2016 7 minutter siden, EpleDrue skrev: Nytt spørsmål til deg @Mysticgirl Kjøper du ost som er ferdig oppskåret i skiver, eller liker du best å skjære opp osteskiver selv? Jeg kjøper sånn stor ost og skjærer selv for det meste. Av og til kan jeg kjøpe de oppskjærte Hvilke fritidsinteresser har du da @EpleDrue ?
Gjest EpleDrue Skrevet 8. juli 2016 #5309 Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, Mysticgirl skrev: Jeg kjøper sånn stor ost og skjærer selv for det meste. Av og til kan jeg kjøpe de oppskjærte Hvilke fritidsinteresser har du da @EpleDrue ? Jeg er en løpegutt. Er jeg ikke på friidrettsbanen så finner du meg løpende på en fotballbane. Jeg tør å påstå jeg er flinkest på friidrettsbanen. Også driver jeg med skyting, det er min form for yoga. Veldig avslappende! Deltok du på revyer o.l når du gikk på skolen @Mysticgirl?
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juli 2016 #5310 Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Jeg er en løpegutt. Er jeg ikke på friidrettsbanen så finner du meg løpende på en fotballbane. Jeg tør å påstå jeg er flinkest på friidrettsbanen. Også driver jeg med skyting, det er min form for yoga. Veldig avslappende! Deltok du på revyer o.l når du gikk på skolen @Mysticgirl? Ja, var faktisk i en teatergruppe og vi hadde forestillinger rundt omkring Hvor liker du å feriere ?
Gjest EpleDrue Skrevet 8. juli 2016 #5311 Skrevet 8. juli 2016 7 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja, var faktisk i en teatergruppe og vi hadde forestillinger rundt omkring Hvor liker du å feriere ? Danmark, England og Spania. Kunne du overlevd 1 uke uten mobiltelefonen din?
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 8. juli 2016 #5312 Skrevet 8. juli 2016 1 time siden, FayFerner skrev: Ho ho, den der var dagens for min del . Skal ikke se bort i fra at en enhver jente sporenstreks ville servert deg hjertet sitt på et sølvfat med den der Ntååååååå, ikke få meg til å rødme da!
applestories Skrevet 8. juli 2016 #5313 Skrevet 8. juli 2016 5 timer siden, FayFerner skrev: @applestories: skal kvinner være prektige eller mektige? Vi skal da ikke være verken det ene eller det andre - vi skal være det vi vil og gjøre så godt vi kan, akkurat som menn. (hyggelig å bli spurt!) 1
chouette Skrevet 8. juli 2016 #5314 Skrevet 8. juli 2016 (endret) feilpost Endret 8. juli 2016 av toothfairy
chouette Skrevet 8. juli 2016 #5315 Skrevet 8. juli 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Det hadde tatt seg ut. Hadde ikke det vært kosli' da? Så lenge den ikke involverer noe form for salat Men kos deg på date! Sladre på PM?
Gjest EpleDrue Skrevet 8. juli 2016 #5316 Skrevet 8. juli 2016 18 minutter siden, toothfairy skrev: Hadde ikke det vært kosli' da? Så lenge den ikke involverer noe form for salat Men kos deg på date! Sladre på PM? Du skylder meg en god middag! Såklart kjære, sladrer alltid til deg.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5317 Skrevet 8. juli 2016 27 minutter siden, toothfairy skrev: Hadde ikke det vært kosli' da? Så lenge den ikke involverer noe form for salat Men kos deg på date! Sladre på PM? 7 minutter siden, EpleDrue skrev: Du skylder meg en god middag! Såklart kjære, sladrer alltid til deg. Anonymkode: 09aee...865 1
annebanane Skrevet 8. juli 2016 #5318 Skrevet 8. juli 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 8.7.2016 den 13.55): Endret 21. september 2025 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 8. juli 2016 #5319 Skrevet 8. juli 2016 9 minutter siden, Moonwalker skrev: Mmmmm, sjokolade @EpleDrue innadvendt eller utadvendt? Ja takk, begge deler. Føler det kommer an på settingen osv. @Moonwalker hva hadde du gjort dersom du fant en 1000lapp liggende på gaten?
annebanane Skrevet 8. juli 2016 #5320 Skrevet 8. juli 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 8.7.2016 den 16.52): Endret 21. september 2025 av annebanane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå