Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 10. juli 2016 #5341 Skrevet 10. juli 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Drakulas død? Synes mange av tidlig vampyrfilmer står seg.godt. Mange av de tidlige var de reneste.erotiske skildringer og fikk frem sitringen på flere vis. Dagens filmer har en teknisk høy kvalitet men strekker de umenneskelige egenskapene tidvis noe langt. I eldre filmer har vampyren alltid en hjelper av umenneskelig underrang. Den rollen synes å ha forsvunnet i moderne vampyr skildringer. Eksempelvis Blade og Underworld mangler denne rollen/karakteren Drakulas død
Gjest Ajax Skrevet 10. juli 2016 #5342 Skrevet 10. juli 2016 6 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @Dr. A. Kula Hva synes du om vampyrenes utvikling på TV-skjermene og i litteraturen fra Drakulas død i 1921 og frem til idag? @Cyrus Tøm og røm eller frokost/brunsj på sengen ved et evt. ONS? @Yme Hvem burde bli premiert, etter ditt syn, for å ha den mest minneverdige brukeren på KG siden du ble medlem? Frokost er dagens viktigste måltid (Jeg vet at dette har blitt motbevist, men for meg så stemmer det ganske greit). Dessuten vil jeg ikke risikere å bli katabolsk og miste gainza så jeg hadde spist... uansett! 😄 @Zumo de Melocotón Hvilken KG-bruker anser du å være den beste matchen for deg?
Yme Skrevet 10. juli 2016 #5343 Skrevet 10. juli 2016 8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @Yme Hvem burde bli premiert, etter ditt syn, for å ha den mest minneverdige brukeren på KG siden du ble medlem? Jeg er alt for opptatt med meg selv, så jeg legger ikke merke til andre mennesker.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 10. juli 2016 #5344 Skrevet 10. juli 2016 2 timer siden, Cyrus skrev: Frokost er dagens viktigste måltid (Jeg vet at dette har blitt motbevist, men for meg så stemmer det ganske greit). Dessuten vil jeg ikke risikere å bli katabolsk og miste gainza så jeg hadde spist... uansett! 😄 @Zumo de Melocotón Hvilken KG-bruker anser du å være den beste matchen for deg? Veldig godt spørsmål! Det må vel være noen som ville sette pris på ferskenjuice da, antar jeg. Ferskenjuice er jo litt eksotisk og ikke så lett å få tak i, men frisk og god med en helt egen sødme. Smaker veldig godt til frokost, f. eks, og det er jo allerede etablert at frokost er dagens viktigste måltid.
Gjest Ajax Skrevet 10. juli 2016 #5345 Skrevet 10. juli 2016 18 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Veldig godt spørsmål! Det må vel være noen som ville sette pris på ferskenjuice da, antar jeg. Ferskenjuice er jo litt eksotisk og ikke så lett å få tak i, men frisk og god med en helt egen sødme. Smaker veldig godt til frokost, f. eks, og det er jo allerede etablert at frokost er dagens viktigste måltid. Herlig svar 😂 @Zumo de Melocotón Topp 3 matretter? @Katten.2.0 Hvor mye tar du i skråbenk med handtler 1rm?
Yme Skrevet 10. juli 2016 #5346 Skrevet 10. juli 2016 17 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: , og det er jo allerede etablert at frokost er dagens viktigste måltid. Det er en seig myte som folk ikke gidder å oppdatere seg på. Er det en sånn fyr du vil ha? En utdatert kar som er seig å ta på? Folk som er seige, har som regel et lag med dager gammal svette på seg... Når han da i tillegg har en ferskensøt eim, blir det vel mer som matkompost enn en god juice. 1
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 10. juli 2016 #5347 Skrevet 10. juli 2016 1 time siden, Yme skrev: Jeg er alt for opptatt med meg selv, så jeg legger ikke merke til andre mennesker. Så deg altså!? Og prisen for mest minneverdige bruker går til...... @Yme!!! KGs brukere gratulerer! Bare se på gjengen hvor happy de er på dine vegne. (mulig jeg får kjeft for overdreven smiley-bruk, men...) @Citronella Sitron er jo kjent for å balansere og dempe smaken av billig Tequila. Samtidig er jo sitronen et must som tilbehør til hjemmelaget Sangria og utfører også underverker i matretter. Vil du si at du har dette formålet og denne virkningen på gutta?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #5348 Skrevet 10. juli 2016 @Katten.2.0 og @Cyrus Hva er detes drømmedatr? Beskriv den fra begynnelse til slutt. Anonymkode: 66355...063
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 10. juli 2016 #5349 Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, Yme skrev: Det er en seig myte som folk ikke gidder å oppdatere seg på. Er det en sånn fyr du vil ha? En utdatert kar som er seig å ta på? Folk som er seige, har som regel et lag med dager gammal svette på seg... Når han da i tillegg har en ferskensøt eim, blir det vel mer som matkompost enn en god juice. Ferskenjuice er god å drikke til alle måltider og fersken er også et spennende tilbehør i de mest kulinariske matretter. Så jeg vil ha en som er sammensatt og både spennende og litt "kjedelig", og som ville sette pris på å dele alle typer måltider med meg.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 10. juli 2016 #5350 Skrevet 10. juli 2016 15 minutter siden, Cyrus skrev: Herlig svar 😂 @Zumo de Melocotón Topp 3 matretter? @Katten.2.0 Hvor mye tar du i skråbenk med handtler 1rm? Oj... Så mye god mat som finnes, og så skal jeg velge kun 3?! Hmm.. Da må jeg vel velge matretter som "betyr noe" da, i tilfeldig rekkefølge. 1. Pinnekjøtt eller ribbe, for det betyr at det er desember og jul og jeg elsker denne tiden av året. 2. Får-i-kål, som representerer høsten og den perioden man med god samvittighet kan krølle seg sammen foran peisen med en god bok eller godt selskap og nippe til varm sjokolade. 3. Den matretten som mannen i mitt liv planlegger og disker opp med for å glede meg. Så lenge matretten er krydret med kjærlighet og omtanke, så kan det være det samme hvilken matrett det er.
Gjest Ajax Skrevet 10. juli 2016 #5351 Skrevet 10. juli 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Katten.2.0 og @Cyrus Hva er detes drømmedatr? Beskriv den fra begynnelse til slutt. Anonymkode: 66355...063 Drømmedaten min foregår på gymmet. Der jeg og daten min begge klarer å pushe max ut av hverandre i et helkroppsprogram som kun inneholder Alfa-Øvelser som skråbenk, muscle-ups, dips med vekt, human flag osv. Vi holder intensiteten oppe med stønning og skriking helt til vi ikke lenger klarer å motstå hverandres svette kropper, og økten avsluttes med dyrisk høylytt sex i garderoben der vi bruker det siste vi har av pwo-infliktert energi på å gi hverandre nytelse. Så drar vi hjem til meg og legger oss på sofaen og drikker whey og ser på game of thrones 😄
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 10. juli 2016 #5352 Skrevet 10. juli 2016 @Katten.2.0 På en skala fra 1-uendelig, hvor mye har du lidd for den tatoveringen? @Cyrus Favorittkarakteren din i GoT?
Gjest Ajax Skrevet 10. juli 2016 #5353 Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: @Cyrus Favorittkarakteren din i GoT? Favorittkarakterene mine driver og dør hele tiden 😐 Først var det Joffrey, Så var det Alliser Thorne, Så var det Ramsay Bolton. Nå har jeg ingen favoritt...
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #5354 Skrevet 10. juli 2016 @Cyrus erru kåt nå? Anonymkode: a8382...e4d
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 10. juli 2016 #5355 Skrevet 10. juli 2016 4 minutter siden, Cyrus skrev: Favorittkarakterene mine driver og dør hele tiden 😐 Først var det Joffrey, Så var det Alliser Thorne, Så var det Ramsay Bolton. Nå har jeg ingen favoritt... Skjønner akkurat hva du mener.. RIP Khal Drogo! Når Joffrey tok kvelden var det mer Mer ufordragelig type har jeg sjeldent sett. Stakkars skuespilleren som skal fungere IRL etter den rollen der.
Gjest Ajax Skrevet 10. juli 2016 #5356 Skrevet 10. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Cyrus erru kåt nå? Anonymkode: a8382...e4d Fra det ene beinet og helt over i det andre 😄 Hva med deg?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #5357 Skrevet 10. juli 2016 8 minutter siden, Cyrus skrev: Fra det ene beinet og helt over i det andre 😄 Hva med deg? Veldig. Alltid faktisk. Anonymkode: a8382...e4d
Gjest anonym2233 Skrevet 10. juli 2016 #5358 Skrevet 10. juli 2016 @Yvonne Jeg er like treg til å svare, og selvfølgelig ikke oversett varselen 🙈 Hvem er jeg? Jeg er 25 år og fra Oslo, jobber som butikkmedarbeider, men skulle ønske jeg kunne jobbe med lønn og personal, eeeeller resepsjon Jeg skal uansett ikke klage over det jeg har i dag, stortrives på min arbeidsplass Har ingen spesielle interesser, men er derimot veldig nysgjerrig på alt rundt meg. Politikk, kultur, livsstil...osv. I tillegg er jeg veldig glad i å lage mat, aldri noe veldig spennende, men bare den gleden o roen er godt Bruker fritiden min til blant annet å legge på akryl og gele negler(på meg se, de film og slappe av... Rett og slett alt som måtte falle inn. Helgene i vår/sommer/høst brukes ofte til helgeturer i marka for fiske. Veldig glad i å gå fjellturer og fisketur, spesielt om sommeren. Har faktisk ikke vært på utenlandsk ferie på mange år, de siste 4årene har jeg brukt feriene mine på fjell og vidde. Så... Dette er også en måte jeg kobler av fullstendig på Hmmm.. Ellers er jeg rett og slett meg selv. Ble plutselig litt langt dette
Katten.2.0 Skrevet 10. juli 2016 #5359 Skrevet 10. juli 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Herlig svar 😂 @Zumo de Melocotón Topp 3 matretter? @Katten.2.0 Hvor mye tar du i skråbenk med handtler 1rm? Har problemer med rotator cuffs, så kan ikke kjøre annet enn floor press for øyeblikket, og har forsåvidt aldri trent skråbenk. Før jeg ble skadet holdt jeg meg til benk med manualer, bøy og mark i tillegg til diverse ekstra og kampsport. Nå kan jeg neeesten gjøre bøy igjen! :D 1 time siden, AnonymBruker skrev: @Katten.2.0 og @Cyrus Hva er detes drømmedatr? Beskriv den fra begynnelse til slutt. Anonymkode: 66355...063 God mat. God drikke. Godt selskap. Ubegrenset gjensidig begjær. 30 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @Katten.2.0 På en skala fra 1-uendelig, hvor mye har du lidd for den tatoveringen? @Cyrus Favorittkarakteren din i GoT? Den første gangen var uendelig (bakfull), mens siste gangen var slettes ikke ille. Siden det skulle være på de verste stedene så kjøpte jeg en bedøvende salve. Beste avgjørelsen noensinne! Til alle: Hvordan er hangoveren i dag?
FayFerner Skrevet 10. juli 2016 #5360 Skrevet 10. juli 2016 12 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @FayFerner Noen gang vært med i Laiv? Om du har, hva synes du om det? Nei, aldri vært med i Laiv. Jeg er ganske døll Men å være bruker her inne på KG, teller det?. Riktignok ikke hard core Laiv, men litt light, sant?? Enn du, @Zumo de Melocotón, har du deltatt i Laiv?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå