AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #5241 Skrevet 4. juli 2016 7 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Denne! Klassefest i 5. klasse. Vi hadde lekt guttene mot jentene og vice versa og skvist hverandre inn i et hjørne i skolegården hele våren, bare for å ha en gyldig unnskyldning til å være nærme hverandre. Endelig var det klassefest for første gang og allerede ved den første dansen ble jeg budt opp av klassens mest populære gutt. Kjenner fremdeles sitringen i kroppen, lukten av Axe etterbarberingsvann/deo og sitronbrus og ser alt for meg så klart som om det skulle være i går når jeg hører den sangen. Haha Den leken lekte vi også på barneskolen, bare at vi kalte det for politi og tyv eller noe slikt, guttene mot jentene. Anonymkode: 6feb2...01e
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 4. juli 2016 #5242 Skrevet 4. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha Den leken lekte vi også på barneskolen, bare at vi kalte det for politi og tyv eller noe slikt, guttene mot jentene. Anonymkode: 6feb2...01e Beste leken ever.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #5243 Skrevet 4. juli 2016 7 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Altså... Det der var jo ingenting. Her er sakene sine! Får opp at dette er virus og at jeg blir blokkert Anonymkode: 3fc78...7a5
Gjest Ajax Skrevet 4. juli 2016 #5244 Skrevet 4. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha! Jeg ble frelst av denne gode gamle videoen for mange år siden. Jeg vet ikke hvorfor det er så tilfredsstillende å se på @Cyrus vet du? Advarsel! IKKE SE DEN HVIS DERE HATER SÅNNE TING!!! Advarsel over Anonymkode: 62ffa...9e1 Jeg aner ikke. Jeg har bare slått meg til to med at jeg kanskje er klin gærn som har sansen for den slags. Hvis du følger Sandra Lee på IG og Youtube så får du daglige updates 😄👍
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 4. juli 2016 #5245 Skrevet 4. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får opp at dette er virus og at jeg blir blokkert Anonymkode: 3fc78...7a5 Så rart! Det gjør ikke jeg. Er du på PC eller mobil? Kanskje virusprogrammet ditt fanger opp noe mobilen ikke gjør.
Yme Skrevet 4. juli 2016 #5246 Skrevet 4. juli 2016 7 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Så rart! Det gjør ikke jeg. Er du på PC eller mobil? Kanskje virusprogrammet ditt fanger opp noe mobilen ikke gjør. Mobiltelefoner har ARM-prosessorer, som betyr at virus som er bygd for PCer (mac er også en pc) ikke fungerer på dem. Den eneste måten du kan få snusk på telefonen din, er å laste ned en app som inneholder uønskede funksjoner, som feks tilgang til telefonlista di osv.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 4. juli 2016 #5247 Skrevet 4. juli 2016 7 minutter siden, Yme skrev: Mobiltelefoner har ARM-prosessorer, som betyr at virus som er bygd for PCer (mac er også en pc) ikke fungerer på dem. Den eneste måten du kan få snusk på telefonen din, er å laste ned en app som inneholder uønskede funksjoner, som feks tilgang til telefonlista di osv. Takk for info, Yme! Det høres logisk ut.
Gjest Nordavind Skrevet 4. juli 2016 #5248 Skrevet 4. juli 2016 @Mysticgirl har du fått deg kjæreste? @Yme skal du konkurrere i kampsport?
Yme Skrevet 4. juli 2016 #5249 Skrevet 4. juli 2016 16 minutter siden, Nordavind skrev: @Yme skal du konkurrere i kampsport? Det er ikke lov å konkurrere i MMA, her i landet. Måtte i så fall reist til England, pluss at man må betale for å delta, og pengepremien vinneren får er mindre enn det koster å reise dit, så jeg veit ikke om jeg gidder. Kan like greit slåss med de andre på gymmet.
Gjest Nordavind Skrevet 4. juli 2016 #5250 Skrevet 4. juli 2016 23 minutter siden, Yme skrev: Det er ikke lov å konkurrere i MMA, her i landet. Måtte i så fall reist til England, pluss at man må betale for å delta, og pengepremien vinneren får er mindre enn det koster å reise dit, så jeg veit ikke om jeg gidder. Kan like greit slåss med de andre på gymmet. Ville vært kult å gjøre det én gang får bli i neste liv en gang
Gjest Ajax Skrevet 4. juli 2016 #5251 Skrevet 4. juli 2016 55 minutter siden, Yme skrev: Det er ikke lov å konkurrere i MMA, her i landet. Måtte i så fall reist til England, pluss at man må betale for å delta, og pengepremien vinneren får er mindre enn det koster å reise dit, så jeg veit ikke om jeg gidder. Kan like greit slåss med de andre på gymmet. Jeg stiller som heiajente med pomponger og plakater og full pakke om du skal slåss 😄
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. juli 2016 #5252 Skrevet 4. juli 2016 1 time siden, Nordavind skrev: @Mysticgirl har du fått deg kjæreste? @Yme skal du konkurrere i kampsport? Nei, er singel av egen fri vilje Er jo litt vanskelig å holde disse elskovsyke menn på avstand ,men jeg prøver @Nordavind Hva med deg da? Vært på date i det siste?
Gjest Nordavind Skrevet 4. juli 2016 #5253 Skrevet 4. juli 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Nei, er singel av egen fri vilje Er jo litt vanskelig å holde disse elskovsyke menn på avstand ,men jeg prøver @Nordavind Hva med deg da? Vært på date i det siste? Trodde først spørsmålet var om jég skulle konkurrere i kamsport 😅 tja jo, jeg har det torsdag forrige uke @Lady har du hatt en fin helg?
Gjest Aye Skrevet 4. juli 2016 #5254 Skrevet 4. juli 2016 20 timer siden, Mysticgirl skrev: Nei, det kunne jeg ikke gjort pga jeg hadde ikke klart og levd med meg selv etterpå. Det hadde tært meg opp innvendig, uansett om det hadde vært en ond person jeg hadde drept. Ondskap kommer ofte fra dårlig oppvekstvilkår, psykisk lidelse eller annen sykdom @Cyrus @Aye Hvilken bil kjører dere, om dere kjører bil da En opel fra 2014. @Katten.2.0 hva er det deiligste ei dame har gjort med deg?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #5255 Skrevet 4. juli 2016 @Zumo de Melocotónhvem har du et godt øye til på kg? Anonymkode: d6a2c...ea3
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 4. juli 2016 #5256 Skrevet 4. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Zumo de Melocotónhvem har du et godt øye til på kg? Anonymkode: d6a2c...ea3 Oj! Er det sånn at alle her inne må ha en sånn en på lur, altså?! Altså.. Jeg har bare vært registrert her i.... skalvise.... 1 uke og 2-3 dager, så det er litt begrenset hvor mange jeg har rukket å bli kjent med eller oppdage på såpass kort tid. Jeg var medlem her for en del år tilbake, men det er ikke mange jeg kjenner igjen her nå. Jeg har også et brukernavn som folk antageligvis tror tilhører et hankjønn (basert på hele 1 stk tilbakemelding, ingen generalisering her), og siden jeg i tillegg ikke gidder å ha sånne kjendisdamer som profilbilde kan jeg vel ikke forvente et lass av meldinger i innboksen akkurat, men det er absolutt en veldig kvinnelig skapning bak nicket. Zumo de Melocotón er spansk for ferskenjuice, BTW.. Jeg har fått et par meldinger og blant annet hatt en koselig prat med en av de som tok kontakt. Han virker jo hyggelig han, men det er for tidlig å si noe mer om det. Så... For å oppsummere: Jeg har veldig gode øyne, men ingen jeg føler meg klar til å gi et til.. Enda.
Gjest Ajax Skrevet 4. juli 2016 #5258 Skrevet 4. juli 2016 28 minutter siden, Fox Mulder skrev: Miley @Cyrus Har du ofte cheat day? Aldri. Men har cheat MEAL en gang i måneden kanskje. Blir nok litt hyppigere nå som jeg har ferie 😄 @Fox Mulder Hvilken skostørrelse har du?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 4. juli 2016 #5259 Skrevet 4. juli 2016 Trives du uten skjegget, @Cyrus? Eller har det vokst ut igjen nå?
Gjest Ajax Skrevet 4. juli 2016 #5260 Skrevet 4. juli 2016 3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Trives du uten skjegget, @Cyrus? Eller har det vokst ut igjen nå? Jeg trives best uten, men siden @Yme gav meg streng beskjed om å spare så er det på full fart ut igjen nå 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå