Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Hoppetaujenta hvor mange hopp har du hoppet i dag?

Åhh....massevis. Mye å gjøre i dag og det er så fryktelig varmt i solsteiken. :sukk: 
Tror jeg tar en liten pause nå. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 12.7.2016 den 14.29):

Endret av annebanane
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
Den 9.7.2016 at 0.43, Cyrus skrev:

@Pjokkeline, @Nordavind, @Uchiha Madbrah.

Hva er den verste proteinshaken du har smakt?

Ahahaha. Jeg misliker proteinshakes egentlig, syns det smaker sååååååå jææææææææævlig, så drikker det sjeldent.

Men, hmmm, den verste... må nok ha vært sånn Whey-protein med sjokoladesmak som jeg blandet med moste peanutter. Smakte SÅ GODT den første gangen, men deretter ble det såååå kvalmende... brekker nesten av tanken.

Den beste shaken derimot må nok være Cookies n' Cream (Whey) fra Gymgrossisten.

Enn med deg, Cyrus? :)

Den 9.7.2016 at 1.22, Zumo de Melocotón skrev:

Hmmm... Desserter er så nam. :arwen:Liker begge deler, men er veldig glad i sjokoladeis da. Om det er sånn "ordentlig" med rik sjokoladesmak, prailines eller lignende går jeg for sjokoladeisen, men snakker vi den brune smørjen i tress-isen f. eks så går jeg for crema catalana. :spise:

@FayFerner Noen gang vært med i Laiv? Om du har, hva synes du om det?

@EpleDrue Rekorden din på 60-meteren?

@Moonwalker Hva er favorittsjokoladen din og har du noe favorittgodteri du savner som ikke selges lenger?

@toothfairy Hva synes du er en passende sum å motta for en melketann og hvor/hvordan bør den plasseres for at tannfeen lettest finner den?

@applestories Mac eller PC?

@Uchiha Madbrah Hva ville du gjort for å oppnå sjarmpoeng hos svigermor ved første møte?

@Mysticgirl Du deltar i en quiz med generelle emner som f. eks religion, politikk, geografi, TV/radio, natur, litteratur, kunst, helse osv.. Hvilke tre emner vil du stille sterkest i?

Haha. Være ydmyk, smiske, komplimentere maten/innsatsen hun har lagt inn for å vise at jeg har merket det og være enig med det hun sier, måtte det være ang. datteren, politikk eller hva som helst. Hahaha føler meg såååå fake nå da...

Hva med deg? Gleder meg til å høre responsen. :)

Skrevet
4 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Ahahaha. Jeg misliker proteinshakes egentlig, syns det smaker sååååååå jææææææææævlig, så drikker det sjeldent.

Men, hmmm, den verste... må nok ha vært sånn Whey-protein med sjokoladesmak som jeg blandet med moste peanutter. Smakte SÅ GODT den første gangen, men deretter ble det såååå kvalmende... brekker nesten av tanken.

Den beste shaken derimot må nok være Cookies n' Cream (Whey) fra Gymgrossisten.

Enn med deg, Cyrus? :)

ON - Rocky Road. Rett og slett helt forferdelig. Det er ikke ofte man husker i minste detalj første gangen man smakte en ting, men den satt spor. 

Men dum som jeg var hadde jeg kjøpt 2,23 kilo. Fullførte dunken, men aldri mer ass 😄

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
5 minutter siden, Cyrus skrev:

ON - Rocky Road. Rett og slett helt forferdelig. Det er ikke ofte man husker i minste detalj første gangen man smakte en ting, men den satt spor. 

Men dum som jeg var hadde jeg kjøpt 2,23 kilo. Fullførte dunken, men aldri mer ass 😄

Hahahaha det er dedication det! Jeg pleier alltid å kjøpe disse på 4kg pga prisen, men jeg drikker det så lite. Er SKIKKELIG dårlig på å ta creatin eller protein daglig (lat), så bare kutta alt ut, men må bare bli mer konsistent. Så mye gaaaaainz jooo!!

Noe du anbefaler eller? Skal faktisk bestille ny en denne uken, har lyst til å smake noe nytt og godt.

Gjest Nordavind
Skrevet
Den Saturday, July 09, 2016 at 0.43, Cyrus skrev:

@Pjokkeline, @Nordavind, @Uchiha Madbrah.

Hva er den verste proteinshaken du har smakt?

Hmm jeg har ikke smakt så mange, og husker uansett ikke hva de het. Men synes ikke noen av dem smakte spesielt bra :)

Skrevet

Rich chocolate tror jeg den heter. ON som produserer 😄 Den er brukbar. 

Men hvis du synes shake er kjedelig så kan du lage både smoothie, muffins og pannekaker om du kjøper whey med vanilje 😄

Gjest Nordavind
Skrevet
34 minutter siden, Cyrus skrev:

Rich chocolate tror jeg den heter. ON som produserer 😄 Den er brukbar. 

Men hvis du synes shake er kjedelig så kan du lage både smoothie, muffins og pannekaker om du kjøper whey med vanilje 😄

Smoothie og pannekaker høres mer fristende ut enn shake :) 

@Cyrus hvilken proteinpulvermerke bruker du akkurat nå?

@Yme følger du vegansk kosthold nå? Hvis ja- føler du at du har nok energi? Og hva er en typisk middag for deg da?

@Belbus hvor gammel er du? 

@Silfen skal du / har du reist noe sted i sommer?

Skrevet
6 minutter siden, Nordavind skrev:

Smoothie og pannekaker høres mer fristende ut enn shake :) 

@Cyrus hvilken proteinpulvermerke bruker du akkurat nå?

@Yme følger du vegansk kosthold nå? Hvis ja- føler du at du har nok energi? Og hva er en typisk middag for deg da?

@Belbus hvor gammel er du? 

Jeg har handlet litt på tilbud og diverse, så jeg har 2 dunker fra ON, 1 dunk fra PF, og en pose fra star nutrition.

@Nordavind Hva er den mest imponerende calisthenics-øvelsen du klarer å utføre ?

Gjest Nordavind
Skrevet
19 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg har handlet litt på tilbud og diverse, så jeg har 2 dunker fra ON, 1 dunk fra PF, og en pose fra star nutrition.

@Nordavind Hva er den mest imponerende calisthenics-øvelsen du klarer å utføre ?

Imponerende og imponerende. Men kan ta noen chins med beina i 90 gr vinkel. Og kan "henge horisontalt på stolpe"- ikke human flag, men lettere versjon. Har postet bilde av det i kroppstråden en gang. 

@Cyrus av de du nevnte, hvilken ville du anbefalt?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Nordavind skrev:

Imponerende og imponerende. Men kan ta noen chins med beina i 90 gr vinkel. Og kan "henge horisontalt på stolpe"- ikke human flag, men lettere versjon. Har postet bilde av det i kroppstråden en gang. 

@Cyrus av de du nevnte, hvilken ville du anbefalt?

Da er du maskin da 😄

Hvor mange vanlige chins klarer du?

Jeg anbefaler ON Vanilla ice-cream. Rett og slett fordi den kan brukes til så mye baking og matlaging 😄

Gjest Nordavind
Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Da er du maskin da 😄

Hvor mange vanlige chins klarer du?

Jeg anbefaler ON Vanilla ice-cream. Rett og slett fordi den kan brukes til så mye baking og matlaging 😄

Jeg vet ikke hva maksen ville vært nå. Jeg vet 100% jeg kan ta 9 (tok nylig), men da stoppet jeg og jeg tror jeg hadde litt til "i tanken". Kanskje 11? Nå gjetter jeg.. Så ikke så mye maskin altså. ENNÅ:)

Hva med deg?

Skrevet
11 minutter siden, Nordavind skrev:

Jeg vet ikke hva maksen ville vært nå. Jeg vet 100% jeg kan ta 9 (tok nylig), men da stoppet jeg og jeg tror jeg hadde litt til "i tanken". Kanskje 11? Nå gjetter jeg.. Så ikke så mye maskin altså. ENNÅ:)

Hva med deg?

Vanlige chins med undergrep? Rundt 20 tror jeg.

@Nordavind Når var sist du hadde lyst til å bruke vold mot noen?

Gjest Nordavind
Skrevet
23 minutter siden, Cyrus skrev:

Vanlige chins med undergrep? Rundt 20 tror jeg.

@Nordavind Når var sist du hadde lyst til å bruke vold mot noen?

Nei, det må være veldig lenge siden. Husker faktisk ikke. Jeg er ganske fredelig av meg :)

Gjest anonym2233
Skrevet
Den 11.7.2016 at 15.43, EpleDrue skrev:

Godt spørsmål! Jeg har aldri laget en 3 retters. Hadde nok blitt biff og noe søtt til dessert. Trenger ikke planlegge underholdning når jeg er der. :ph34r:

@Pjokkeline hvilken skostørrelse bruker du?

Da håper jeg får din skyld at du er flink til å underholde :P 

Jeg bruker sko størrelse mellom 35-36! Små føtter, men små folk leker best! 

@kisskissbangbang Når var det sist du føler deg klønete, og hva skjedde? 

@Teriyaki Hvorfor valgte du akkurat dette brukernavnet? 

@Runforit Hva er du kler komfortabel med å gå, mellom kjole eller bukse/bluse? 

@Cyrus Hvis du kunne velge en bruker fra kg, hvem ville du ha tatt med ut på date? 

Skrevet
1 time siden, Nordavind skrev:

Nope. Ikke som jeg vet om. Inviterer du?

Skrevet
4 timer siden, EpleDrue skrev:

@applestories  @Zumo de Melocotón @BethD
Kunne dere klart å shoppe bort 10 000 kroner på 30 minutter? Og hva hadde dere kjøpt?

Sannsynligvis noe elektronikk, men jeg bruker så lang tid på å bestemme meg for ting at jeg er slett ikke sikker på om jeg hadde klart det :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Pjokkeline skrev:

Anonymkode: 85df4...9c8

Skrevet
Et øyeblikk siden, Pjokkeline skrev:

Da håper jeg får din skyld at du er flink til å underholde :P 

Jeg bruker sko størrelse mellom 35-36! Små føtter, men små folk leker best! 

@kisskissbangbang Når var det sist du føler deg klønete, og hva skjedde? 

@Teriyaki Hvorfor valgte du akkurat dette brukernavnet? 

@Runforit Hva er du kler komfortabel med å gå, mellom kjole eller bukse/bluse? 

@Cyrus Hvis du kunne velge en bruker fra kg, hvem ville du ha tatt med ut på date? 

Det er egentlig ganske tilfeldig. Var 17 år og hekta på Teriyaki kylling-baguett på Subway. :P

For å stille et spørsmål tilbake: Hva jobber du med?  

Gjest anonym2233
Skrevet
6 minutter siden, Teriyaki skrev:

Det er egentlig ganske tilfeldig. Var 17 år og hekta på Teriyaki kylling-baguett på Subway. :P

For å stille et spørsmål tilbake: Hva jobber du med?  

Haha, ok! Regnet med at det nesten var noe sånt/ mat relatert :P

Jeg jobber som butikkmedarbeider 😊

Stiller det samme spørsmålet tilbake =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...