Katten.2.0 Skrevet 12. juli 2016 #5461 Skrevet 12. juli 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Dette må faktisk være der nærmeste noen har kommet beskrivelsen av min ultimate date! Jeg er med om du er @Katten.2.0 Har du noe imot at jeg stikker til Lofoten på date? Så lenge jeg får masse bilder, går det bra. @Citronella kan jeg bli med?
Gjest anonym2233 Skrevet 12. juli 2016 #5462 Skrevet 12. juli 2016 Jeg vil å være med! @Uchiha Madbrah Hvis du skulle løpe, ville du ha løpt opp Holmenkollen bakken eller Norges lengste trapp (Flørlitrappene) på 4444trinn ? @Mysticgirl Ville du ha valgt mellom erotisk roman eller krim ? @Zumo de Melocotón Hvilken drink hadde du følt deg mest vel og sexy med en kveld ute på byen, Appletini eller Fjellbekk?
Gjest Citronella Skrevet 12. juli 2016 #5463 Skrevet 12. juli 2016 58 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Så lenge jeg får masse bilder, går det bra. @Citronella kan jeg bli med? Jeg vil være alene med @kisskissbangbang. Du kan komme med deilige fiskeburgere på slutten turen.
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 12. juli 2016 #5464 Skrevet 12. juli 2016 46 minutter siden, Pjokkeline skrev: Jeg vil å være med! @Uchiha Madbrah Hvis du skulle løpe, ville du ha løpt opp Holmenkollen bakken eller Norges lengste trapp (Flørlitrappene) på 4444trinn ? @Mysticgirl Ville du ha valgt mellom erotisk roman eller krim ? @Zumo de Melocotón Hvilken drink hadde du følt deg mest vel og sexy med en kveld ute på byen, Appletini eller Fjellbekk? Wow. Bare tanken på å løpe opp Holmenkollen-bakken eller Flørlitrappene (se jeg lærte noe nytt idag da!) gjør meg såååå støl i beina. Finnes det en tredje option? Bare gå på youtube og se folk løpe isteden mens jeg muncher en big-double-whooper burger?? Hvis jeg må velge så tror jeg at jeg hadde gått for trappene. Kan jeg ihvertfall skryte av at jeg har løpt opp Norges lengste trapp. Wow, fikk faktisk lyst til å gjøre det nå... bli med da! @Pjokkeline Beste skrekkfilm du har sett? Pls si en jeg ikke har sett! @Cyrus Hva er favorittretten din som både smaker godt og bidrar til gainzzz?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 12. juli 2016 #5465 Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, Uchiha Madbrah skrev: Da fyrer jeg tilbake til deg @Zumo de Melocotón: Hva er det skumleste du har opplevd? Tenker da på overnaturlig/skrekk. Jeg tror ikke på sånne overnaturlige greier lenger jeg. Eller... Med et unntak. Eksen min, som er veldig jordnær og overhodet ikke tror på sånt, opplevde å se en person på soverommet i et hus vi lånte en sommer i Frankrike. Denne personen (eller skikkelsen) var så tydelig at mannen strakk ut hånden og spurte hvorfor jeg var våken enda. Så kikket han ned på meg, som sov søtt, og når han kikket opp igjen var skikkelsen borte. Han ristet meg våken og var helt likblek i ansiktet. Satte seg opp i sengen og skalv, orket ikke å prate med en gang en gang, så virkelig hadde det føltes. Når HAN kan få en sånn reaksjon (i helt edru og våken tilstand), da kan jeg ikke avskrive det helt. Så det må være det skumleste hittil. 47 minutter siden, Pjokkeline skrev: @Zumo de Melocotón Hvilken drink hadde du følt deg mest vel og sexy med en kveld ute på byen, Appletini eller Fjellbekk? Assa.. Jeg har jo ferskenjuice, hva skal jeg med den spriten? Jeg måtte faktisk Google, jeg. Drakk nok sprit når jeg var teen til å ta en lengre pause fra det. Tror ikke den pausen er helt over enda, men hvis jeg skulle velge utifra bildene ville jeg tatt den med eplebit på glasset. Det var jo litt fænsi! Hvis jeg hadde brydd meg om sånt, så kan jo sånne jålete drinker i stettglass virke litt som om man prøver for hardt da. Heldigvis bryr jeg meg lite om hva folk skulle mene, så en Appletini, takk!
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 12. juli 2016 #5466 Skrevet 12. juli 2016 6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg tror ikke på sånne overnaturlige greier lenger jeg. Eller... Med et unntak. Eksen min, som er veldig jordnær og overhodet ikke tror på sånt, opplevde å se en person på soverommet i et hus vi lånte en sommer i Frankrike. Denne personen (eller skikkelsen) var så tydelig at mannen strakk ut hånden og spurte hvorfor jeg var våken enda. Så kikket han ned på meg, som sov søtt, og når han kikket opp igjen var skikkelsen borte. Han ristet meg våken og var helt likblek i ansiktet. Satte seg opp i sengen og skalv, orket ikke å prate med en gang en gang, så virkelig hadde det føltes. Når HAN kan få en sånn reaksjon (i helt edru og våken tilstand), da kan jeg ikke avskrive det helt. Så det må være det skumleste hittil. Assa.. Jeg har jo ferskenjuice, hva skal jeg med den spriten? Jeg måtte faktisk Google, jeg. Drakk nok sprit når jeg var teen til å ta en lengre pause fra det. Tror ikke den pausen er helt over enda, men hvis jeg skulle velge utifra bildene ville jeg tatt den med eplebit på glasset. Det var jo litt fænsi! Hvis jeg hadde brydd meg om sånt, så kan jo sånne jålete drinker i stettglass virke litt som om man prøver for hardt da. Heldigvis bryr jeg meg lite om hva folk skulle mene, så en Appletini, takk! Herregud! Wow! Jeg ble faktisk litt småredd nå og måtte snu meg for å sørge for at ingen er bak meg, haha. Så typisk meg, elsker skrekkfilmer/historier, men tørr ikke å gå alene på do i en uke etterpå... blæhhh hvorfor gjør jeg dette mot meg selv? Skumleste jeg har opplevd var nok når jeg skulle sove. Ble helt paralysert, men var fremdeles våken (skjer dessverre ca 1 gang i året, men like skummelt hver gang), men denne gangen var det som om noen satt på brystet mitt og det føltes så ekte og skummelt, Nå er jeg usikker på figuren, siden dette er for mange år tilbake, men jeg husker at jeg søkte det opp og det var så mange andre som hadde opplevd akkurat det samme (kan ikke bevege seg, vanskelig å puste, en liten demonish figur som sitter på brystet). Okey, nå er jeg faktisk redd...
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 12. juli 2016 #5467 Skrevet 12. juli 2016 2 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Herregud! Wow! Jeg ble faktisk litt småredd nå og måtte snu meg for å sørge for at ingen er bak meg, haha. Så typisk meg, elsker skrekkfilmer/historier, men tørr ikke å gå alene på do i en uke etterpå... blæhhh hvorfor gjør jeg dette mot meg selv? Skumleste jeg har opplevd var nok når jeg skulle sove. Ble helt paralysert, men var fremdeles våken (skjer dessverre ca 1 gang i året, men like skummelt hver gang), men denne gangen var det som om noen satt på brystet mitt og det føltes så ekte og skummelt, Nå er jeg usikker på figuren, siden dette er for mange år tilbake, men jeg husker at jeg søkte det opp og det var så mange andre som hadde opplevd akkurat det samme (kan ikke bevege seg, vanskelig å puste, en liten demonish figur som sitter på brystet). Okey, nå er jeg faktisk redd... Nei, nei, nei! Husk på loven om tiltrekning og alle andre lover man kan henvise til i denne sammenhengen. Jo mer energi du legger i å være redd for sånt, jo flere lignende episoder vil du oppleve (enten de er virkelige eller ikke). Nå kan du heller konsentrere deg om å svare på følgende spørsmål: Om du skulle lage og/eller delta i et realityshow, hvordan ville det blitt? Hva ville du/dere gjort og hvem skulle vært med?
Gjest Ajax Skrevet 13. juli 2016 #5468 Skrevet 13. juli 2016 2 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Wow. Bare tanken på å løpe opp Holmenkollen-bakken eller Flørlitrappene (se jeg lærte noe nytt idag da!) gjør meg såååå støl i beina. Finnes det en tredje option? Bare gå på youtube og se folk løpe isteden mens jeg muncher en big-double-whooper burger?? Hvis jeg må velge så tror jeg at jeg hadde gått for trappene. Kan jeg ihvertfall skryte av at jeg har løpt opp Norges lengste trapp. Wow, fikk faktisk lyst til å gjøre det nå... bli med da! @Pjokkeline Beste skrekkfilm du har sett? Pls si en jeg ikke har sett! @Cyrus Hva er favorittretten din som både smaker godt og bidrar til gainzzz? All mat bidrar til gainz bare man spiser nok, men om man tenker på god makrosammensetning så må jeg si risotto med kylling og parmesan 😄 @Uchiha Madbrah Hvor ofte trener du beina?
Gjest EpleDrue Skrevet 13. juli 2016 #5469 Skrevet 13. juli 2016 17 timer siden, Moonwalker skrev: Jeg har hatt så mange cd-er, så jeg aner ikke hvilken som var den aller første jeg faktisk betalte selv for. (de fleste ble betalt for av gavekort) En av de første jeg derimot husker at jeg valgte var "Nelly - nellyville" sto mellom han og Atomic Kitten. Cden eier jeg enda! Ligger på låven et sted. @EpleDrue samme til deg! Dr Bombay - Rice & Curry. Kjøpte den på bilferie i Norge. CDen har jeg enda.@Moonwalker har du stupt fra 5-meteren?@BethD hvis du kunne valgt en kjendis som skulle vært USAs nye president, hvem ville du valg, og hvorfor?@applestories har du noen gang spist smågodt i butikken uten å betale for det?@Coronas hva inneholder den perfekte pizza?
Gjest Bruker115236 Skrevet 13. juli 2016 #5470 Skrevet 13. juli 2016 Den 2.7.2016 at 17.02, Cyrus skrev: Så moro!! Ikke bodd sammen før eller? Jeg jobber med kabelproduksjon. Stort sett kobbertrekking og rørsveising. @ElizabethTaylor Når var du skikkelig redd sist gang? Jeg er ei skikkelig pingle, så er ofte redd. Men kanskje for et halvt år siden, da jeg opplevde en form for søvnparalyse for første gang. Det var ekkelt @Cyrus Liker du best å kose deg med litt vin i hverdagen, eller en fyllekule i helga? Den 3.7.2016 at 20.27, Yvonne skrev: Det er helt riktig. Jeg drev med det i mange år, hadde en pause, men har startet på igjen. Driver med karate, men har også vært litt innom jiu jiutsu også (stilarten er nært knyttet opp mot det). Man blir vel aldri ferdig med å drive med det, ihvertfall for min del. @ElizabethTaylor Hva liker du å drive med på fritiden? Så gøy! Jeg drev med karate når jeg var liten, Shodu kan(Skrives det sånn?). Skulle gjerne starta igjen Nei, nå driver jeg ikke med så mye. Er glad i å gå turer, se film/serier, trene. Har brukt de siste 2 månedene foran pcen, der jeg har planlagt interiør. Og har egentlig funnet ut at jeg liker det veldig godt. Gruer meg til jeg er ferdig :/ @Yvonne Hva jobber du med? Den 3.7.2016 at 20.51, kisskissbangbang skrev: God stemning, men tror dere glemmer reglene! @ElizabethTaylor Er du ofte nordpå? Ja, ca 2 ganger i året de siste årene. Samboeren er Finnmarking. Og vi er å besøker foreldrene hans i Tromsø og Hammerfest så ofte som mulig. Har vært mest i Tromsø da. Ellers er jeg kanskje ca. hvert 3 år på Helgelandskysten der moren min er fra @kisskissbangbang Er du noen gang på Sør-Vestlandet?
Gjest Ajax Skrevet 13. juli 2016 #5471 Skrevet 13. juli 2016 15 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Jeg er ei skikkelig pingle, så er ofte redd. Men kanskje for et halvt år siden, da jeg opplevde en form for søvnparalyse for første gang. Det var ekkelt @Cyrus Liker du best å kose deg med litt vin i hverdagen, eller en fyllekule i helga? Jeg drikker ikke så der må jeg si pass 😄 @ElizabethTaylor hvis du fikk være et hvilket som helst dyr. Hvilket, og hvorfor??
Coronas Skrevet 13. juli 2016 #5472 Skrevet 13. juli 2016 6 timer siden, EpleDrue skrev: Dr Bombay - Rice & Curry. Kjøpte den på bilferie i Norge. CDen har jeg enda.@Coronas hva inneholder den perfekte pizza? En god saus, biff, løk, chili, parika, champignon og MYE ost
applestories Skrevet 13. juli 2016 #5473 Skrevet 13. juli 2016 9 timer siden, EpleDrue skrev:@applestories har du noen gang spist smågodt i butikken uten å betale for det?@Coronas Får ikke slettet Coronas.. Og jeg tror faktisk ikke det. Har mistet min andel biter på gulvet da.. Hvor gammel var du da du tok lappen, @EpleDrue?
Gjest anonym2233 Skrevet 13. juli 2016 #5474 Skrevet 13. juli 2016 16 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Wow. Bare tanken på å løpe opp Holmenkollen-bakken eller Flørlitrappene (se jeg lærte noe nytt idag da!) gjør meg såååå støl i beina. Finnes det en tredje option? Bare gå på youtube og se folk løpe isteden mens jeg muncher en big-double-whooper burger?? Hvis jeg må velge så tror jeg at jeg hadde gått for trappene. Kan jeg ihvertfall skryte av at jeg har løpt opp Norges lengste trapp. Wow, fikk faktisk lyst til å gjøre det nå... bli med da! @Pjokkeline Beste skrekkfilm du har sett? Pls si en jeg ikke har sett! Høres bra ut! Har nemlig lyst til det selv, kanskje ikke løpe da, men Har det på min bucket list Beste skrekkfilm?! Oii... Den er vanskelig, jeg elsker grøssere og har sett en god mengde skrekk filmer! De seneste jeg har sett, som jeg likte godt.. The Confines, The boy, Mama, The Forest.. Disse kommer jeg på i farten. Veldig glad i overnaturlige handlinger, med skrekk og gru! Og du? 16 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Assa.. Jeg har jo ferskenjuice, hva skal jeg med den spriten? Jeg måtte faktisk Google, jeg. Drakk nok sprit når jeg var teen til å ta en lengre pause fra det. Tror ikke den pausen er helt over enda, men hvis jeg skulle velge utifra bildene ville jeg tatt den med eplebit på glasset. Det var jo litt fænsi! Hvis jeg hadde brydd meg om sånt, så kan jo sånne jålete drinker i stettglass virke litt som om man prøver for hardt da. Heldigvis bryr jeg meg lite om hva folk skulle mene, så en Appletini, takk! Helt perfekt! Appletini er nemlig veldig godt, og favoritt drinken til Alan fra Two and a half Men Til deg, mi dronning *skål*
FayFerner Skrevet 13. juli 2016 #5475 Skrevet 13. juli 2016 19 timer siden, Citronella skrev: @FayFerner Hva slags mennesker fascinerer deg? LIker du å observere mennesker? Jeg fascineres helt klart mest av liberale, fordomsfrie og inkluderende mennesketyper. Og så fascineres jeg av kunnskapsrike mennesker og av intellektuelle. Og snille folk, de har jeg sansen for. Jeg har alltid likt å observere mennesker. Digger det,- har vokst opp på bøgda, der ingen skulle tru at nokon kunne bu, så var vel "miljøskadd" og underernært da jeg først kom ut i verden @Citronella: Er litteratur viktig for deg? Og hvis det er det, hva slags type bøker liker du å lese? 1
Gjest EpleDrue Skrevet 13. juli 2016 #5476 Skrevet 13. juli 2016 30 minutter siden, applestories skrev: Hvor gammel var du da du tok lappen, @EpleDrue? Jeg var 18 år når jeg fikk førerkortet. @applestories hvor gammel var du da du lærte å sykle?
applestories Skrevet 13. juli 2016 #5477 Skrevet 13. juli 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Jeg var 18 år når jeg fikk førerkortet. @applestories hvor gammel var du da du lærte å sykle? Aner virkelig ikke, men jeg har vært veldig glad i å sykle i 25 år så jeg kan ikke ha vært så gammel @EpleDrue Dette har sikkert blitt spurt før, men hva er favoritt frukten/bæret ditt?
Belbus Skrevet 13. juli 2016 #5478 Skrevet 13. juli 2016 Den 12. juli 2016 at 16.27, Nordavind skrev: @Belbus hvor gammel er du? Jeg er 22 år gammel. Stiller samme spørsmål tilbake
Dr. A. Kula Skrevet 13. juli 2016 #5479 Skrevet 13. juli 2016 2 minutter siden, applestories skrev: Aner virkelig ikke, men jeg har vært veldig glad i å sykle i 25 år så jeg kan ikke ha vært så gammel @EpleDrue Dette har sikkert blitt spurt før, men hva er favoritt frukten/bæret ditt? Tror det må være fruktelig vanskelig å svare på om man er dum som en grønnsak og ikke skjønner bæret. (puns intended) (klarte bare ikke dy meg)
Gjest Nordavind Skrevet 13. juli 2016 #5480 Skrevet 13. juli 2016 4 minutter siden, Belbus skrev: Jeg er 22 år gammel. Stiller samme spørsmål tilbake Jeg er 38. Når var siste gang du var i utlandet?:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå