Gjest Ajax Skrevet 10. juli 2016 #5381 Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, Yme skrev: 50 kg er meget bra greier! Jeg trener med 28 kilo, så jeg vil tro at 1rm blir rundt 240.000 kilo. Det er faktisk helt sant, og ikke bare et tall jeg dro it av rumpa for å være bedre enn deg... Jeg har aldri testa, men vil tro den ligger på rundt 35, siden jeg trener med 3 set på 6 reps med 28 kilo. Det skal du ikke være misfornøyd med 😄 Det kommer jo an på hva målet er. Jeg løftet mye tyngre da jeg veide rundt 100, men estetikk sitter i førersetet mitt, så jeg tenker ikke så mye på hvor mye jeg løfter så lenge jeg får riktig belastning og kontakt med de rette musklene for å bygge mest mulig 😄
Yme Skrevet 10. juli 2016 #5382 Skrevet 10. juli 2016 (endret) 10 minutter siden, Cyrus skrev: Det skal du ikke være misfornøyd med 😄 Det kommer jo an på hva målet er. Jeg løftet mye tyngre da jeg veide rundt 100, men estetikk sitter i førersetet mitt, så jeg tenker ikke så mye på hvor mye jeg løfter så lenge jeg får riktig belastning og kontakt med de rette musklene for å bygge mest mulig 😄 Så lenge løftene øker i kilo, med jevne mellomrom, er jeg fornøyd, og fokuserer mest på kjernestyrke. Jeg har jo enorme mengder kardio i tillegg (12 timer trening i uka, hvor 5 av dem er styrke, og resten er høyintensitetskardio), siden jeg driver med MMA, så jeg er glad jeg har progresjon i styrke i det hele tatt. Jeg greier jo på ingen måter å få i meg nok mat, og dagen består av å gå fra trening til trening :ler: Veier rundt 96 kilo nå, med omtrent 20% kroppsfett... Forstår meg ikke helt på den fettprosenten, i forhold til mengden trening, og det store underskuddet i kalorier, men jeg får bare tåle det. Kroppen må jo justere det på et eller annet tidspunkt. Det er bodybuilding du driver med da? Siden du bygger pga estetikk, mener jeg. Hva ligger repsene dine på? 8-10 eller? Endret 10. juli 2016 av Yme
Gjest Ajax Skrevet 10. juli 2016 #5383 Skrevet 10. juli 2016 4 minutter siden, Yme skrev: Så lenge løftene øker i kilo, med jevne mellomrom, er jeg fornøyd, og fokuserer mest på kjernestyrke. Jeg har jo enorme mengder kardio i tillegg (12 timer trening i uka, hvor 5 av dem er styrke, og resten er høyintensitetskardio), siden jeg driver med MMA, så jeg er glad jeg har progresjon i styrke i det hele tatt. Jeg greier jo på ingen måter å få i meg nok mat, og dagen består av å gå fra trening til trening :ler: Veier rundt 96 kilo nå, med omtrent 20% kroppsfett... Forstår meg ikke helt på den fettprosenten, i forhold til mengden trening, og det store underskuddet i kalorier, men jeg får bare tåle det. Kroppen må jo justere det på et eller annet tidspunkt. Det er bodybuilding du driver med da? Siden du bygger pga estetikk, mener jeg. Hva ligger repsene dine på? 8-10 eller? Men hvordan har du målt flesket? Jeg har 8% med klype og 20% på sånn høyteknovekt. Målet vil jo alltid være fremgang 😄 Det er bodybuilding ja. Tenkte å stille i Men's Physique til neste år. Går for å vinne 😎 Men's Physique er jo letteste lettvekter, men jeg tenkte å stille udopet så da har jeg vel ikke så mange andre valg 😂
Gjest Ajax Skrevet 10. juli 2016 #5384 Skrevet 10. juli 2016 @Yme Ligger fra 10-15 reps Gikk ikke å endre så det blir 2 posts
Yme Skrevet 10. juli 2016 #5385 Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: @Yme Ligger fra 10-15 reps Gikk ikke å endre så det blir 2 posts Det er såpass høyt, ja. Vil ikke det gå mer på styrke i forhold til utholdenhet i nervene, enn hypertrofi? Man vil jo at musklene skal begynne å ryke før nervene er for slitne til å la deg fortsette... Uten at jeg kan noe om bodybuilding, da min trening går på eksplosiv styrke, så jeg skal kunne banke noen på kortest mulig tid, samtidig som jeg skal kunne hente meg inn raskt. 2 minutter siden, Cyrus skrev: Men hvordan har du målt flesket? Jeg har 8% med klype og 20% på sånn høyteknovekt. Målet vil jo alltid være fremgang 😄 Det er bodybuilding ja. Tenkte å stille i Men's Physique til neste år. Går for å vinne 😎 Men's Physique er jo letteste lettvekter, men jeg tenkte å stille udopet så da har jeg vel ikke så mange andre valg 😂 Jeg måler med klype og sånn høyteknovekt. Klypa sier 19% og vekta sier alt fra 20 til 26. Du som har såpass lav fettprosent, må stille inn vekta til et eget program, siden væskebalansen i kroppen din er annerledes, om du vil den skal funke bedre. Er ikke lett å komme noe vei i bodybuilding uten å bruke doping da... Det gjelder vel for så vidt omtrent alt av høynivå sport nå om dagen. Ronda Rousey har jo begynt å få mistenkelig stor klitt i det siste Folk blir jo tatt for doping over en lav sko, nå i det siste, har jeg inntrykk av, i omtrent alle sporter.
Gjest Ajax Skrevet 10. juli 2016 #5386 Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, Yme skrev: Det er såpass høyt, ja. Vil ikke det gå mer på styrke i forhold til utholdenhet i nervene, enn hypertrofi? Man vil jo at musklene skal begynne å ryke før nervene er for slitne til å la deg fortsette... Uten at jeg kan noe om bodybuilding, da min trening går på eksplosiv styrke, så jeg skal kunne banke noen på kortest mulig tid, samtidig som jeg skal kunne hente meg inn raskt. Jeg måler med klype og sånn høyteknovekt. Klypa sier 19% og vekta sier alt fra 20 til 26. Du som har såpass lav fettprosent, må stille inn vekta til et eget program, siden væskebalansen i kroppen din er annerledes, om du vil den skal funke bedre. Er ikke lett å komme noe vei i bodybuilding uten å bruke doping da... Det gjelder vel for så vidt omtrent alt av høynivå sport nå om dagen. Ronda Rousey har jo begynt å få mistenkelig stor klitt i det siste Folk blir jo tatt for doping over en lav sko, nå i det siste, har jeg inntrykk av, i omtrent alle sporter. Jeg er litt usikker på hva vitenskapen bak det er, men jeg legger merke til at både Kai Greene og Phil Heath kjører minst 10 reps på settet. Og det har fungert veldig godt så langt 😄 Jeg bryr meg ikke om den hælvetes møkkavekta og hva den sier 😤😂 I physique får man trekk for mye muskler så jeg har trua jeg 😄 La doperne dope seg. Jeg har fått mange spørsmål i det siste ang. doping og mange tror jeg allerede er dopet. Veit du forresten hvordan man kan ta en dopingprøve? Føler en stadig sterkere trang til å renvaske meg ovenfor treningskompiser og familie. Doper du deg?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #5387 Skrevet 10. juli 2016 Jeg foreslår at dere trener på samme treningssenter, så kan dere utveksle erfaringer og pushe hverandre. Dere er jo nesten naboer. Anonymkode: dc976...f20
Yme Skrevet 10. juli 2016 #5388 Skrevet 10. juli 2016 45 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg er litt usikker på hva vitenskapen bak det er, men jeg legger merke til at både Kai Greene og Phil Heath kjører minst 10 reps på settet. Og det har fungert veldig godt så langt 😄 Det stemmer, men de er jo metta med steroider da, så de kan jo gjøre omtrent hva de vil, og fortsatt bygge muskler. Leste en studie en gang, hvor de tok en gruppe folk og satt dem på vanlig styrketrening, og en gruppe som ikke trente men fikk steroider. De som tok steroidene, fikk bedre styrkeøkning og muskelvekst, av å sitte på rumpa, enn de som trente. Jeg lurer på om de som trener uten doping pleier å ligger på 8-10 reps, men jeg husker ikke så godt. Lenge siden jeg har lest om det, så jeg merker at jeg er nødt til å sjekke det opp igjen. Kan jo si ifra om jeg finner noe bra info. Sitat Jeg bryr meg ikke om den hælvetes møkkavekta og hva den sier 😤😂 Nei, den har jo ikke så mye å si, om du ikke må forholde deg til noe vektklasser, så du kan jo like gjerne bare pælme den Sitat I physique får man trekk for mye muskler så jeg har trua jeg 😄 Ah, da har jeg nok ikke hørt om det før. Jeg hadde inntrykk av at bodybuilding handla om å være størst, da de kjente bodybuilderne ikke akkurat er spesielt pent bygd. Er jo helt annerledes enn da Arnold holdt på. Sitat La doperne dope seg. Jeg har fått mange spørsmål i det siste ang. doping og mange tror jeg allerede er dopet. Det er jo ikke noe å bry seg om. Sitat Veit du forresten hvordan man kan ta en dopingprøve? Føler en stadig sterkere trang til å renvaske meg ovenfor treningskompiser og familie. Jeg tror kanskje man bare går til legen, og får sjekka blodet... Det skal visst være helt idiotisk enkelt å jukse seg gjennom en sånn test da, uten at det egentlig spiller noen rolle. Drit i hva folk tenker. Du veit hva du dytter i kroppen, og om folk mener noe annet, har jo ikke det noe betydning. Sitat Doper du deg? Nei, jeg syns det er skummelt, siden det må skaffes ulovlig, og man derfor ikke veit hva man får i seg.. Kroppen har mulighet til å bygge mer muskler enn den egentlig kan opprettholde når man bruker doping, så med en gang man går av, forsvinner jo store mengder av det harde arbeidet. Hvis musklene mine vokser fort, vil ikke senene og leddene mine greie å holde følge, og det blir fort jævli kjipt i en slåsskamp, når man kan sparke så hardt man brekker sitt eget bein... I tillegg til det der, er jeg ikke hypp på å få gynekomasti, og plutselig begynne å laktere, og jeg tar ikke sjansen på å begynne å få hårtap 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg foreslår at dere trener på samme treningssenter, så kan dere utveksle erfaringer og pushe hverandre. Dere er jo nesten naboer. Anonymkode: dc976...f20 Gjør vi det? For en flott idé!
chouette Skrevet 10. juli 2016 #5389 Skrevet 10. juli 2016 (endret) 21 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Hmmm... Desserter er så nam. Liker begge deler, men er veldig glad i sjokoladeis da. Om det er sånn "ordentlig" med rik sjokoladesmak, prailines eller lignende går jeg for sjokoladeisen, men snakker vi den brune smørjen i tress-isen f. eks så går jeg for crema catalana. @toothfairy Hva synes du er en passende sum å motta for en melketann og hvor/hvordan bør den plasseres for at tannfeen lettest finner den? Tannfeer har generelt noe nedsatt syn på nattestid så vi setter alle pris på om melketann kan lokaliseres i umiddelbar nærhet til nattbord, og aller helst plassert i halvfullt vannglass, eventuelt eggeglass ved eventuell unntakstilstand i heimen. Enkelte foresatte skal på død og liv være så voldsomt fænnsi og legge den berømte tann i årets mummikopp, eller sånne snobbete champisglass fra Calleija. Sånt blir ikke godt mottatt blant tannfe-crewet mitt. Det enkle er tross alt det beste. Og apropos sluttsum... 20-50 kroner er standard. Men det skal lønne seg å være en troende tannfeller, og det skal straffe seg å være en nesevis skeptiker Endret 10. juli 2016 av toothfairy
Yme Skrevet 10. juli 2016 #5390 Skrevet 10. juli 2016 18 minutter siden, toothfairy skrev: Tannfeer har generelt noe nedsatt syn på nattestid Jeg kom ikke lengre enn dette, før jeg skjønte at det er noe ulver i myra... En tannfe har selvfølgelig utviklet godt nattesyn, når det er så viktig for dem å finne små tenner, i et dårlig belyst rom. Dette henger ikke på greip... Prøver du å lure oss?
chouette Skrevet 10. juli 2016 #5391 Skrevet 10. juli 2016 4 minutter siden, Yme skrev: Jeg kom ikke lengre enn dette, før jeg skjønte at det er noe ulver i myra... En tannfe har selvfølgelig utviklet godt nattesyn, når det er så viktig for dem å finne små tenner, i et dårlig belyst rom. Dette henger ikke på greip... Prøver du å lure oss? Faen assa... Men ja. For å få din oppmerksomhet. Hvor dum er det egentlig mulig å være..Shame on me, T . Alle vet jo at tannfeer er som ugler å regne. Trodde jeg virkelig at jeg skulle komme meg unna med den? Innsjill
Yme Skrevet 10. juli 2016 #5392 Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, toothfairy skrev: Faen assa... Men ja. For å få din oppmerksomhet. Hvor dum er det egentlig mulig å være..Shame on me, T . Alle vet jo at tannfeer er som ugler å regne. Trodde jeg virkelig at jeg skulle komme meg unna med den? Innsjill Det går bra, men bare om du sender meg noen fete dick picks på pm!
chouette Skrevet 10. juli 2016 #5393 Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, Yme skrev: Det går bra, men bare om du sender meg noen fete dick picks på pm! Har fått skikkelig bistikk på tissen. Ser ikke bra ut. Men atte, apropos pics og sånt..du vet at jeg faktisk holdt lovnaden min ang rumpetråden?
Yme Skrevet 10. juli 2016 #5394 Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, toothfairy skrev: Har fått skikkelig bistikk på tissen. Ser ikke bra ut. Men atte, apropos pics og sånt..du vet at jeg faktisk holdt lovnaden min ang rumpetråden? Nei, hvor i helvete finner jeg den?
chouette Skrevet 10. juli 2016 #5395 Skrevet 10. juli 2016 5 minutter siden, Yme skrev: Nei, hvor i helvete finner jeg den? Den er nokså diskret presentert for åsiresånn
Yme Skrevet 10. juli 2016 #5396 Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, toothfairy skrev: Den er nokså diskret presentert for åsiresånn Nå har jeg leita i alle trådene på hele forumet, og jeg finner den faktisk ikke. Du lyver om tannfeer, og du lyver om rumper også, Livet mitt er ødelagt... Det eneste jeg ville ha, var en bra ææs å støtte nakken på, så jeg slapp å være så forbanna stiv hele tiden
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. juli 2016 #5397 Skrevet 10. juli 2016 22 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @Mysticgirl Du deltar i en quiz med generelle emner som f. eks religion, politikk, geografi, TV/radio, natur, litteratur, kunst, helse osv.. Hvilke tre emner vil du stille sterkest i? Helse, kunst og tv/radio 6 timer siden, Pjokkeline skrev: Jeg ser jeg bommet det veldig... Mente etter ferien, når jeg er hjemme igjen om 3 uker Ynskyld!! (Ja, jeg vet det er feil. Korrekt er Unnskyld) Ja, faktisk! Begynner å bli 2år siden nå, men hadde da rødt/burgunder rødt Kan se om jeg finner et bildet på tlf her, og sende på pm :o @EpleDrue, @Cyrus, @Stueloff, @Mysticgirl: Om du skulle invitere noen til en 3 retters middag med underholdning, hva ville menyen ha bestått av, og underholdningen? Grilling på bål med pølser, kjøtt og fisk. Mens vi synger rundt bålet med gitar . Strandparty
chouette Skrevet 10. juli 2016 #5398 Skrevet 10. juli 2016 30 minutter siden, Yme skrev: Nå har jeg leita i alle trådene på hele forumet, og jeg finner den faktisk ikke. Du lyver om tannfeer, og du lyver om rumper også, Livet mitt er ødelagt... Det eneste jeg ville ha, var en bra ææs å støtte nakken på, så jeg slapp å være så forbanna stiv hele tiden Lyver på en måte ikke om rumper. Lover. Mulig den har falt et par sider da. Er en stund siden jeg sist så noe innlegg i den
Yme Skrevet 10. juli 2016 #5399 Skrevet 10. juli 2016 8 minutter siden, toothfairy skrev: Lyver på en måte ikke om rumper. Lover. Mulig den har falt et par sider da. Er en stund siden jeg sist så noe innlegg i den Jug og fanteri!
chouette Skrevet 10. juli 2016 #5400 Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, Yme skrev: Jug og fanteri! You're looking in all the wrong places
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå