Yme Skrevet 10. juli 2016 #5401 Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, toothfairy skrev: You're looking in all the wrong places Det er kanskje litt overdrevent å si at jeg leiter... Er mer sånn at jeg passivt tenker at den bare burde dukke opp.
chouette Skrevet 10. juli 2016 #5402 Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, Yme skrev: Det er kanskje litt overdrevent å si at jeg leiter... Er mer sånn at jeg passivt tenker at den bare burde dukke opp. Kanskje den dukker opp i drømmene dine. Natti
Gjest Citronella Skrevet 10. juli 2016 #5403 Skrevet 10. juli 2016 12 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @Citronella Sitron er jo kjent for å balansere og dempe smaken av billig Tequila. Samtidig er jo sitronen et must som tilbehør til hjemmelaget Sangria og utfører også underverker i matretter. Vil du si at du har dette formålet og denne virkningen på gutta? Uten en sitron er jeg ingen kokk. Jeg elsker den knudrete sitronen, sette neglen i og kjenne duften av det ytterste laget. Sitron er en smaksforsterker, og jeg tror jeg er i stand til å forsterke menn. Både med min syrlighet og fruktighet.
Coronas Skrevet 11. juli 2016 #5404 Skrevet 11. juli 2016 13 timer siden, EpleDrue skrev: Fordi eple og drue er i mine øyne en bedre kombinasjon! @Pjokkeline har du noen gang farget håret ditt rødt? @Silfen Miley Cyrus eller Justin Bieber? @Moonwalker Skal du få med deg EM finalen i kveld? @Coronas hvilken smoothie er din favoritt? Gul mango, lime smoothie. Men jeg liker best shake (isbiter, gul mango og lime)
applestories Skrevet 11. juli 2016 #5405 Skrevet 11. juli 2016 Den 9.7.2016 at 1.22, Zumo de Melocotón skrev: @applestories Mac eller PC? PC. Vurderte en iPad tidligere i år, men den passer jo ikke til noe annet jeg har, så det ble med tanken.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #5406 Skrevet 11. juli 2016 @Citronella Er du Arabella? Anonymkode: b9775...c96
Gjest EpleDrue Skrevet 11. juli 2016 #5407 Skrevet 11. juli 2016 22 timer siden, Pjokkeline skrev: @EpleDrue Om du skulle invitere noen til en 3 retters middag med underholdning, hva ville menyen ha bestått av, og underholdningen? Godt spørsmål! Jeg har aldri laget en 3 retters. Hadde nok blitt biff og noe søtt til dessert. Trenger ikke planlegge underholdning når jeg er der. @Pjokkeline hvilken skostørrelse bruker du?@Mysticgirl når var du sist på kino og hva så du? @Coronas har du blitt solbrent i år? @Moonwalker tror du det blir regjeringsskifte i 2017?@toothfairy har du noen gang hatt hull i tennene?@Citronella hva liker du best ved det motsatte kjønn?@BethD Menn i slim fit bukser, yay or nay?@skruf @Tekola @applestories @Cathrine88 Hva er den kjedeligste daten dere kunne vært på?
applestories Skrevet 11. juli 2016 #5408 Skrevet 11. juli 2016 25 minutter siden, EpleDrue skrev: @skruf @Tekola @applestories @Cathrine88 Hva er den kjedeligste daten dere kunne vært på? Vanskelig å si.. har bare vært på en kjedelig date. Men vil tro det hadde vært en klassisk middag og kino - to timer der man ikke kan snakke med hverandre etterfulgt av et par timer der man er tvunget til å sitte sammen enten man liker hverandre eller ei. Liker dater der man gjør noe, da gjør det ikke så mye om man ender opp uten en andre date - man har fått opplevelsen uansett
chouette Skrevet 11. juli 2016 #5409 Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Godt spørsmål! Jeg har aldri laget en 3 retters. Hadde nok blitt biff og noe søtt til dessert. Trenger ikke planlegge underholdning når jeg er der. @toothfairy har du noen gang hatt hull i tennene? Ja! Men ikke før jeg fylte tjue
Coronas Skrevet 11. juli 2016 #5410 Skrevet 11. juli 2016 3 timer siden, EpleDrue skrev: Godt spørsmål! Jeg har aldri laget en 3 retters. Hadde nok blitt biff og noe søtt til dessert. Trenger ikke planlegge underholdning når jeg er der. @Pjokkeline hvilken skostørrelse bruker du?@Mysticgirl når var du sist på kino og hva så du? @Coronas har du blitt solbrent i år? @Moonwalker tror du det blir regjeringsskifte i 2017?@toothfairy har du noen gang hatt hull i tennene?@Citronella hva liker du best ved det motsatte kjønn?@BethD Menn i slim fit bukser, yay or nay?@skruf @Tekola @applestories @Cathrine88 Hva er den kjedeligste daten dere kunne vært på? Ikke spesielt. Norske sola er litt svak
kisskissbangbang Skrevet 11. juli 2016 #5411 Skrevet 11. juli 2016 @Citronella Hvem på KG ville du helst tatt med ut på en date, og hva hadde dere gjort? @Cyrus Hva er din største interesse utenom trening? @toothfairy Favorittfilm, og hvorfor?
Gjest Ajax Skrevet 11. juli 2016 #5412 Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, kisskissbangbang skrev: @Citronella Hvem på KG ville du helst tatt med ut på en date, og hva hadde dere gjort? @Cyrus Hva er din største interesse utenom trening? @toothfairy Favorittfilm, og hvorfor? Tegneserier, fictionlitteratur, mat, gitar/musikk generelt.
chouette Skrevet 11. juli 2016 #5413 Skrevet 11. juli 2016 2 timer siden, kisskissbangbang skrev: @toothfairy Favorittfilm, og hvorfor? Jeg er en sucker for Notting Hill. Går aldri lei. Übersexy Hugh Grant som klossete og klein er så herlig. Den Engelske Pasienten er også på topplisten min. Så nydelig og grusom, den rører noe helt spesielt ved meg.
Gjest BethD Skrevet 12. juli 2016 #5414 Skrevet 12. juli 2016 21 timer siden, EpleDrue skrev: @BethD Menn i slim fit bukser, yay or nay? Spørs... Har de stor "bulge" så YAY :D
annebanane Skrevet 12. juli 2016 #5415 Skrevet 12. juli 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 8.7.2016 den 22.46): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 12. juli 2016 #5416 Skrevet 12. juli 2016 5 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Om du skulle studert på skole nå, hva ville det ha vært? Det islandske språket. Nysgjerrig på hva kommentatoren under EM snakket om.@BethD Coca Cola eller Pepsi? Kjenner du forskjell?@Moonwalker Hvordan stiller du deg til doping hos toppidrettsutøvere? @a l'orange Hvem var ditt idol som barn?@Hoppetaujenta hvor mange hopp har du hoppet i dag?
Gjest BethD Skrevet 12. juli 2016 #5417 Skrevet 12. juli 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Det islandske språket. Nysgjerrig på hva kommentatoren under EM snakket om.@BethD Coca Cola eller Pepsi? Kjenner du forskjell? Ja, hvem gjør ikke det ? STOR forskjell
annebanane Skrevet 12. juli 2016 #5418 Skrevet 12. juli 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 12.7.2016 den 14.03): @Moonwalker Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 12. juli 2016 #5419 Skrevet 12. juli 2016 16 minutter siden, Moonwalker skrev: Doping er unødvendig. Men så lurer jeg også på om det virkelig har såå stor effekt?! @EpleDrue Har du dopet det før? Nei, det har jeg ikke.@Moonwalker hvilken CD-plate var den første du kjøpte av egne penger? Eier du enda cden?@applestories @Zumo de Melocotón @BethD Kunne dere klart å shoppe bort 10 000 kroner på 30 minutter? Og hva hadde dere kjøpt?
Gjest BethD Skrevet 12. juli 2016 #5420 Skrevet 12. juli 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Nei, det har jeg ikke.@applestories @Zumo de Melocotón @BethD Kunne dere klart å shoppe bort 10 000 kroner på 30 minutter? Og hva hadde dere kjøpt? Yes ! Reise !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå