Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Du må nok sende meg en PM om du vil ha slike svar :)

Jeg er også veldig skuffet over dette... Hadde sett for meg at du føda ninja turtles eller noe sånt, så dette veit jeg ikke hvordan jeg skal håndtere... Følte bare det var viktig å si ifra, siden jeg er en helt fremmed person, som har null innvirkning på livet ditt, og meningen min derfor er ekstremt verdifull for deg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
26 minutter siden, Yme skrev:

Jeg er også veldig skuffet over dette... Hadde sett for meg at du føda ninja turtles eller noe sånt, så dette veit jeg ikke hvordan jeg skal håndtere... Følte bare det var viktig å si ifra, siden jeg er en helt fremmed person, som har null innvirkning på livet ditt, og meningen min derfor er ekstremt verdifull for deg.

Henger meg på dette.. Eller.. Jeg hadde sett for meg sånne søøøøte små kattunger da! Nå vet jeg om en som blir lei seg..

image.jpeg

Skrevet
17 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Henger meg på dette.. Eller.. Jeg hadde sett for meg sånne søøøøte små kattunger da! Nå vet jeg om en som blir lei seg..

Vi får ha det litt vondt sammen :'(

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Yme skrev:

Er det ikke lov å være nysgjerrig? Trodde det var det denne tråden var for. 

Anonymkode: 66355...063

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Klart det er lov.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg er skuffet. Da må jeg bare gå etter Cyrus. Hvor mange har du? 

Har ikke Cyrus også barn?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda! :) Jeg hadde bare så lyst til å bruke det kattebildet og dette var en perfekt anledning! :danse:

Btw, hvis barn er en dealbreaker så er vel ikke Cyrus den rette for deg heller (ref: toothfairy og tidligere innlegg jeg har lest)? Og så spørs det jo litt om han synes det er så kult å være en halvkjip nr. 2 på lista! :fnise:

Gjest Rossin
Skrevet
8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

@Rossin Er du en handlingens mann, eller blir det ofte store ord og lite handling (tilsiktet eller utilsiktet)?

Absolutt handlingens mann! Av en eller annen grunn er det når jeg dusjer at jeg bestemmer meg for å gjøre ting.

@Zumo de Melocotón fortell om en gang du ble såra (sånne kjærlighetssåra). Historien kan ikke være fra barndommen.

@Yme hvilke kaloritette matvarer spiser du mye av?

@Uchiha Madbrah hvis du skulle bytta nick på KG, hva ville det nye nicket ha vært?

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
4 minutter siden, Rossin skrev:

Absolutt handlingens mann! Av en eller annen grunn er det når jeg dusjer at jeg bestemmer meg for å gjøre ting.

@Zumo de Melocotón fortell om en gang du ble såra (sånne kjærlighetssåra). Historien kan ikke være fra barndommen.

@Yme hvilke kaloritette matvarer spiser du mye av?

@Uchiha Madbrah hvis du skulle bytta nick på KG, hva ville det nye nicket ha vært?

Hmmmm. Det var vanskeligere å svare på enn jeg først trodde...

Wow merker nå at jeg ikke er kreativ i det hele tatt når jeg ikke klarer å komme med et nytt nickname....

Spør deg om det samme, Rossin, mens jeg tenker på et nytt navn. :fnise:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
17 timer siden, Summers skrev:

@Zumo de Melocotón Er du samme bruker som incognita?

Nei, jeg har bare en bruker og det er meg. :goodbye:Hva fikk deg til å lure på det? 

9 timer siden, Rossin skrev:

Det er mye bra som skjer i dusjen, åpenbart! :Hehe:

Mener du på den måten at jeg ble såret av at noen har sviktet meg i et forhold eller kjærlighetssorg etter brudd? For det blir en kort historie.. :rodme: Om jeg ikke kan ta med noe fra barndommen, så har jeg vært lykkelig forskånet fra å bli ordentlig såret av "kjærlighetsgrunner". Mulig det er en kombo av at jeg kun har vært sammen med skikkelig bra kjærester og at jeg var opptatt med en av de temmelig lenge? :vetikke: Føler meg heldig der.

Derimot har jeg ufrivillig måttet knuse en del hjerter opp igjennom og avvise uheldige menn som falt for en frøken som ikke var ledig på markedet. For en som bryr seg over snittet om at folk skal ha det bra, og føler mye og sterkt, var det ganske så kjipt. Har grått noen tårer med og for disse gutta, som ofte var folk jeg brydde meg om. Og "mistet" en del venner som jeg satte stor pris på. Så på den måten såret det meg indirekte. :trist:

Hva med deg, @Rossin?

Skrevet
2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nei, jeg har bare en bruker og det er meg. :goodbye:Hva fikk deg til å lure på det?

Trodde du var incognita siden det var hun som startet tråden, så slettet hun seg og etter en stund kom du til tråden. 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
8 minutter siden, Summers skrev:

Trodde du var incognita siden det var hun som startet tråden, så slettet hun seg og etter en stund kom du til tråden. 

Oki. :) Jeg startet med å skrive eviglange, seriøse svar på tråder, og gikk over til å henge mest i denne tråden når jeg oppdaget hvor mye tid som gikk med til de andre trådene. Må jo ha tid til livet utenom KG også. :tongue: Så nå er jeg mest her og litt i de andre trådene. Men incognita kjenner jeg ikke til, annet enn at nicket hennes står under denne tråden.

Gjest Rossin
Skrevet (endret)
13 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Hmmmm. Det var vanskeligere å svare på enn jeg først trodde...

Wow merker nå at jeg ikke er kreativ i det hele tatt når jeg ikke klarer å komme med et nytt nickname....

Spør deg om det samme, Rossin, mens jeg tenker på et nytt navn. :fnise:

Jeg tror jeg går for "elgen". Det var et nick jeg brukte da jeg var yngre :P

2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hva med deg, @Rossin?

Jeg kan nevne at jeg slo opp med en tidligere kjæreste fordi jeg var lei (vi hadde vært sammen i 4-5 år), og ville prøve meg som singel. Hun tok det veldig tungt, og gjorde alt hun kunne for å få meg tilbake. I ren dirtbag-stil levde jeg ut singellivet den sommeren, fant ut at det ikke var noe for meg, og begynte å savne exen. Hun ville fortsatt ha meg tilbake, men jeg ville vente litt før jeg fortalte at jeg var villig til å prøve igjen før jeg var helt sikker, sånn at jeg ikke kom til å såre henne igjen. Så rett før jeg skulle fortelle henne det og vi skulle leve lykkelig resten av våre dager, fant ut seg en annen, og jeg fant det ut via en tredjepart. Det rakna litt for meg da, men ingen kan si at jeg ikke fortjente det. Jeg lå i senga i en uke og så på Seinfeld. Savner henne fortsatt innimellom :(

@Yme vil du ha litt hjemmelagd bartevoks og skjeggolje hvis vi møtes på KG-treff e.l. en dag?

@Zumo de Melocotón hvilket utseendetrekk ved deg selv er du mest fornøyd med, og hvilket er du minst fornøyd med?

Endret av Rossin
Gjest EpleDrue
Skrevet
Den 23.7.2016 at 14.55, applestories skrev:

@EpleDrue Når på året er du født?

Jeg er født på våren. :)

@applestories Hvordan var helgen din? @toothfairy Hvor mange marshmallows får du i munnen samtidig? @Zumo de Melocotón Har du noen gang spist en teskje med kanel? @Moonwalker Hva synes du om Starbucks kontra Wayne's coffee? @Mysticgirl Hvilken russeknute angrer du på at du tok? @FayFerner Hvilken festival var den siste du var på? @minister-mio Badeferie eller storbyferie? @Lady Hvilket strø velger du på softisen din? @Arabella Hva har du gjort så langt i sommer? @Polly Ester Har du et godt pokerface eller vil du si det er enkelt å gjennomskue deg? @Uchiha Madbrah Har du noen gang flørtet deg unna en bot? @Citronella Dersom du skulle gitt dagen i dag en karakter fra 1-10, hvilken karakter ville du gitt? @Rainstorm Hva er en romantisk date i dine øyne? @Rossin Hvem av rollefigurerene i serien Friends føler du at du er mest lik?

Skrevet
31 minutter siden, EpleDrue skrev:

@applestories Hvordan var helgen din?

Jobbehelg og vaske og rydde hjemme til sommergjestene kom. Helt ok helg, men gleder meg til kommende, da har jeg fri!

@EpleDrue hvilken årstid liker du best og dårligst, og hvorfor?

Skrevet
34 minutter siden, EpleDrue skrev:

@applestories Hvordan var helgen din? @toothfairy Hvor mange marshmallows får du i munnen samtidig? @Zumo de Melocotón Har du noen gang spist en teskje med kanel? @Moonwalker Hva synes du om Starbucks kontra Wayne's coffee? @Mysticgirl Hvilken russeknute angrer du på at du tok? @FayFerner Hvilken festival var den siste du var på? @minister-mio Badeferie eller storbyferie? @Lady Hvilket strø velger du på softisen din? @Arabella Hva har du gjort så langt i sommer? @Polly Ester Har du et godt pokerface eller vil du si det er enkelt å gjennomskue deg? @Uchiha Madbrah Har du noen gang flørtet deg unna en bot? @Citronella Dersom du skulle gitt dagen i dag en karakter fra 1-10, hvilken karakter ville du gitt? @Rainstorm Hva er en romantisk date i dine øyne? @Rossin Hvem av rollefigurerene i serien Friends føler du at du er mest lik?

Sjokolade 😊

@EpleDrue Har du lagt ut bilde av deg på kg? 

Skrevet
22 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

@applestories Idealist eller realist? Hva beskriver deg best og hvorfor?

Jeg var nok mer idealist da jeg var yngre, nå er jeg sted imellom, men haller nok mer mot realist (selv om ikke alle vil være enige i det).

Det handler nok mest om at jeg tidligere så hvordan jeg ønsket at ting skulle være, men nå ser jeg oftere hva som må til for at det skal bli slik, og det er ikke alltid like lett. Slik som når folk klager på et eller annet og sier at "de burde fikse det" eller "de burde gjøre noe med det", så lurer jeg på disse "de" er. For det er faktisk mennesker som må sette seg ned å ordne saker og ting. Og etter hvert som jeg får mer innblikk i samfunn og politikk gjennom ulike jobber ser jeg at det finnes ikke en oppskrift på hvordan alt skal gjøres, folk bare prøver så godt de kan, da særlig ser jeg dette innen det offentlige - man må ofte bygge opp mye selv, og ingen har kontroll på alt. Det er litt godt å vite egentlig, da føler jeg meg litt mindre håpløs selv :Hehe:

Gjest EpleDrue
Skrevet
11 minutter siden, applestories skrev:

Jobbehelg og vaske og rydde hjemme til sommergjestene kom. Helt ok helg, men gleder meg til kommende, da har jeg fri!

@EpleDrue hvilken årstid liker du best og dårligst, og hvorfor?

Jeg liker helt klart sommeren best. Høsten er en mørk, kald og trist årstid. Selvfølgelig koselig med serier på tven, men siden jeg bruker hverdagen min til å løpe er det ingenting som slår en fin sommerdag.

@applestories Hva skal til for å gjøre deg glad?

11 minutter siden, Lady skrev:

Sjokolade 😊

@EpleDrue Har du lagt ut bilde av deg på kg? 

Nei, det har jeg ikke.

@Lady Har du deltatt i en sangkonkurranse før?

Skrevet
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

@applestories Hva skal til for å gjøre deg glad?

En morgen med blå himmel og sol. Er det i tillegg sommer gir det en følelse av lykke og energi som jeg ikke får av noe annet. Trenger ikke å ha fri, å bare vite at den blåfargen eog lyest er der ute er nok.

@EpleDrue hvor løper du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...