Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

Du sier vi har to unger og en bil sammen, men du husker ikke hva jeg jobber som? Du er noe for deg selv, kjære. :fnise: Hva er det dummeste kjøpet du har gjort den siste måneden?

 

Det får du sjekke på kontoutskriften din :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, spicy91 skrev:

Har alle sommerferie?  :roll:

Jeg har ikke, jobber til og med de fleste helgene men har ikke standard 8 til 4-jobb hver dag. Tror de fleste andre har ferie, var ihvertfall veldig tomt her i dag.

2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Åjåjåj! Hvor skal man starte? *gnir meg i hendene* :wink:

Jeg kan ikke skrive alt, åpenbart! Så tar med et par punkter:

1. Stå når jeg skal tisse, og tisse ute og hvor som helst! Jeg hadde en sær fascinasjon som tenåring over å holde rundt penisen, kjenne når det strømmet og riste den etterpå. :ph34r: :ler: Hadde vært moro å sjekke hvordan det føles. Og lage spor i snøen, tisse på strømgjerde og alle de andre teite tingene man gjør når man oppdager at man har utstyr som kan brukes til sånt. :tongue:

2. Åpne flasker og bokser uten stress, og lukke de hardt igjen slik at jentene ikke klarer å åpne de etterpå. Når de ber meg pent skal jeg åpne de igjen, og flire for meg selv over at de nyter synet av mine spillende muskler og min maskuline styrke.

3. Kjøre på under en kjappis, få en gratis orgasme på kjøpet og slukne tilfreds etterpå. Og det kan jeg gjøre med god samvittighet, for det står jo i alle klikk-artikler at mannen må få lov til å sovne umiddelbart etter sex, og siden det er sånn kroppen hans fungerer må det godtas uten spørsmål.

4. Snakke med min dype, maskuline røst og umiddelbart få oppmerksomheten, bli hørt og bli tatt seriøst. 

5. Få lønnspålegg kun fordi jeg er mann.

6. Teste ut Tinder og faktisk måtte jobbe litt for å få matcher og få samtalen i gang.

7. Sende random dick-pics til alle på vennelista.

8. Skrive lange tråder på KG om pikkstørrelse (min er seff 25 cm lang og ingen damer kan holde rundt den), skrive om hvor forferdelige damer, PMS og prinsessenykker er og forvente at de samme damene blir imponert av et "Står til, snuppa!" under samme brukernavn på PM.

9. Ha sex med mange og ofte uten å få et eneste skrått blikk. Det er jo utelukkende biologi der er snakk om, og jeg må formere meg med flest mulig, hyppigst mulig.

10. Tilhøre minoriteten på KG!! :hoppendeglad::kghjerte:

Har du en liste til meg?

Er men SÅ supereffektive? Ikke rart de får høyere lønn! :hakeslepp:

Neimen ikke sikker på hva jeg hadde gjort.. Hadde selvsagt prøvd å finne noen å ha sex med, det må oppleves. Hadde kanskje tatt meg en tur til nærmeste treningssenter og hengt litt i dusjen :ler:

Hadde villet diskutert noe som omhandler teknologi og faktisk bli lyttet til, nå bare fikser jeg ting men det eller liksom ikke før en mann har godkjent det.

Sikkert mye mer gøy man kunne gjort, men kommer ikke på noe akkurat nå og jeg må komme meg hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle:

Hvilke brukere som IKKE er aktive i denne tråden vil dere helst ha inn hit? :) Jeg kunne godt tenke meg å lære mer om @Mann 42 :) 

Anonymkode: ed58f...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Det får du sjekke på kontoutskriften din :ler2:

Hahah. Send meg en PM av deg i den kjolen du *host* jeg tydeligvis har kjøpt til deg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
2 timer siden, Rossin skrev:

Tja, på KG har jeg fått høre at mine preferanser er "sykelig overvekt". Random bilde:
df776b385ef553b70d851a4c057ef79a.jpg

 

@Zumo de Melocotón på en skala fra 1 til 13, hvor formfull er du?

På det tallet som heter ikke-overvektig :fnise:

2 timer siden, Rossin skrev:

@Zumo de Melocotón kunne du data en muslim? begrunn svaret ditt

Godt spørsmål! Det stilte jeg meg selv en gang også, når jeg ble veldig betatt av en som er norsk-utenlandsk muslim. Det jeg kom frem til, er at jeg har for lite kunnskaper om hva det ville innebære i forhold til religion og kultur, og hva det vil ha å si for mannen, for meg og for familieforholdene. Jeg trenger mer kunnskap før jeg kan svare ja på det spørsmålet. :jepp:

Over til et mer useriøst svar: Jeg kan helt fint droppe å drikke alkohol (drikker jo ikke særlig likevel) og spise svinekjøtt, så lenge mannen er fristende nok!:sjarmor:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ED kg's første søte mannlige bruker? De andre blir stemplet kjekk   :hoho:

Anonymkode: ad2c1...f17

Han vet nok innmari godt hvorfor jeg kaller han søt. My sweet revenge. 

2 timer siden, Rossin skrev:

@Zumo de Melocotón hvilke 3-5 smågodt-godterier liker du best?

Jeg må ha en blanding av surt, salt og sjokkis, med et lite innslag av søtt. Favoritter jeg kommer på nå er den rosa/turkise flasken, sånne runde, harde og sure "penger", cola/sur smokk, en sånn rosa bananlignende ting, den kvadratsjokkisen med smarties, melkepletter, svart og rødt dødninghode, salte skaller/salt banan/dundersalt, jelly beans, og karameller. Ga dette noen som helst mening??! :Knegg:

2 timer siden, EpleDrue skrev:

@Zumo de Melocotón Blir du spurt om legitimasjon når du kjøper aldersbestemte varer?

Godt spørsmål! Jeg hverken snuser, røyker eller drikker noe særlig, så jeg kommer ikke på om det har skjedd i senere tid. Vin til gaver kjøper jeg i utlandet, og der leer de ikke på et øye så lenge man er skandinavisk. Men jeg stappet en kjærlighet på pinne i munnen og gikk på barnebillett på bussen temmelig lenge. :fnise: 

1 time siden, spicy91 skrev:

Har alle sommerferie?  :roll:

Er det ikke det sommeren er til? :skya:

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til alle:

Hvilke brukere som IKKE er aktive i denne tråden vil dere helst ha inn hit? :) Jeg kunne godt tenke meg å lære mer om @Mann 42 :) 

Anonymkode: ed58f...c72

Jeg er like elendig til å huske brukernavn som jeg er til å huske navn IRL. Jo flere, jo bedre! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
22 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hahah. Send meg en PM av deg i den kjolen du *host* jeg tydeligvis har kjøpt til deg. :fnise:

Sjekk innboksen, håper du ikke er sur? :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Rossin skrev:

Så kult! Jeg er lærer.

@Lady har du "fra boller til burritos" stående i hylla?

@Mysticgirl når fikk du blomster sist? fortell

@Zumo de Melocotón hvilke 3-5 smågodt-godterier liker du best?

 

Nei :ler: 

@Rossin Når skal du røpe hva din hemmelige sport er? 

3 timer siden, EpleDrue skrev:

Nei, jeg prøver å se mistekelig ut, men jeg blir aldri stoppet.

@Rossin Hva tenker du om lyntog i Norge? Noe vi burde få snart? @Lady Har du spist frosk før? @Mysticgirl Følger du årets badedrakt-trend? @Zumo de Melocotón Blir du spurt om legitimasjon når du kjøper aldersbestemte varer?
 

 

Nei 

@EpleDrue Hva liker du best av snacks/godteri/is når du skal kose deg? 🍭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
23 timer siden, Mysticgirl skrev:

Sjekk innboksen, håper du ikke er sur? :ler2:

Ikke sur, kjære! Du vet akkurat hva du skal kjøpe for å gjøre dette smertefritt for bankkontoen min. :hjerter: Er du fornøyd med kjolen? Jo, og en ting til.. Hva er det til middag? 

22 timer siden, Lady skrev:

 

@EpleDrue Hva liker du best av snacks/godteri/is når du skal kose deg? 🍭

Hmm, må nok gå for en god blanding. Akkurat nå går det veldig mye iskrem. Friskis. :)@Lady Hvis du skulle invitert på hjemmedate, hva hadde blitt servert? 

@applestories Har du nakenbadet før? @Zumo de Melocotón Kan du slikke deg selv på albuen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
9 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Zumo de Melocotón Kan du slikke deg selv på albuen?

Etter et langvarig og intenst forsøk må jeg visst bare innse at armene er for lange eller tunga er for kort! :tongue: 

Hvor stor kjeks klarer du å stappe inn i munnen når den puttes inn på høykant? :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ikke sur, kjære! Du vet akkurat hva du skal kjøpe for å gjøre dette smertefritt for bankkontoen min. :hjerter: Er du fornøyd med kjolen? Jo, og en ting til.. Hva er det til middag? 

Hmm, må nok gå for en god blanding. Akkurat nå går det veldig mye iskrem. Friskis. :)@Lady Hvis du skulle invitert på hjemmedate, hva hadde blitt servert? 

@applestories Har du nakenbadet før? @Zumo de Melocotón Kan du slikke deg selv på albuen?

Indrefilet med det diggeste tilbehøret, og kanskje en creme brulee til dessert 😊

@EpleDrue Høres den menyen ok ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Etter et langvarig og intenst forsøk må jeg visst bare innse at armene er for lange eller tunga er for kort! :tongue: 

Hvor stor kjeks klarer du å stappe inn i munnen når den puttes inn på høykant? :tongue:

Hmmm.. Nå kommer jeg ikke på kjeks som er veldig store. Men tannlegen sa alltid jeg hadde løvegap, så da kunne jeg nok klart hvilken som helst kjeks! :ph34r: 

Er du lei deg for at den grønne ekstra lettmelken til Tine skal fjernes fra butikkene? 

1 minutt siden, Lady skrev:

Indrefilet med det diggeste tilbehøret, og kanskje en creme brulee til dessert 😊

@EpleDrue Høres den menyen ok ut? 

Den menyen hørtes helt magisk ut, ble plutselig veldig sulten! 

@Lady Nevn de 3 beste egenskapene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Hmmm.. Nå kommer jeg ikke på kjeks som er veldig store. Men tannlegen sa alltid jeg hadde løvegap, så da kunne jeg nok klart hvilken som helst kjeks! :ph34r: 

Er du lei deg for at den grønne ekstra lettmelken til Tine skal fjernes fra butikkene? 

Den menyen hørtes helt magisk ut, ble plutselig veldig sulten! 

@Lady Nevn de 3 beste egenskapene dine

😃

Omsorgsfull, snill og hmm. Vanskelig å beskrive seg selv. Vet ikke med den siste 🙈

@EpleDrue Samme spm tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
6 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hmmm.. Nå kommer jeg ikke på kjeks som er veldig store. Men tannlegen sa alltid jeg hadde løvegap, så da kunne jeg nok klart hvilken som helst kjeks! :ph34r: 

Er du lei deg for at den grønne ekstra lettmelken til Tine skal fjernes fra butikkene?

Vet ikke om jeg skal bli skremt eller imponert! :tongue:

Nei, jeg visste knapt at den fantes, visste ikke at den skulle fjernes og det kunne ikke brydd meg mindre. :fnise:

Sex eller fotball, hva får blodet ditt til å bruse på høyeste intensitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233
Den 21.7.2016 at 14.01, EpleDrue skrev:

Hallo der! Du, gjett om jeg er fornøyd! Vendte ned til lavlandet for noen dager siden, etter en knall uke på vestvidda i telt. Flott vær og herlig fiske! Fikk to fisk på kroken, den største på 600g!! Knall fin kjøtt på ørreten, og en helt annen opplevelse med fiske enn i lavlandet/marka. Dog, vært mye transportetappe, men utsikten og fiskehellet gjør at en ikke klager :D Absolutt fornøyd med at mine ferier i sommer/høst halvåret de siste årene har vært på fjellet. Jeg har kost meg masse, og skal kose meg i noen dager til, takk som spør :blomst:  Og gjett hva?! Mannen fridde i fjellheimen!!!!:yvonne: 

@Zumo de Melocotón Beklager sent svar! Hmm... Sommer Ol, og idrett... Skal vi sjå. Er generelt ikke så veldig interessert?, men blir nok å følge med på stuping, siden samboeren min er en tidligere toppidrettsutøvere i stuping og fortsatt følger med på det. Da må jeg jo følge med jeg å :fnise: Hva med deg? 

@toothfairy Er det ikke slitsomt og dyrt, å reise mellom himmel og jord, hav og land til alle døgnets tider, og glede små barn med penger under puten for tannen de mister? Hva gjør du med de tennene? :bond::fnise:

@Dr. A. Kula Hva er det rareste du har drømt, som du husker godt? 

@Uchiha Madbrah Skal du se den nye Ghostbusters? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjokkeline, GRATULERER! Så stas! Og frieri i fjellheimen høres perfekt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zumo de Melocotón
15 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Hallo der! Du, gjett om jeg er fornøyd! Vendte ned til lavlandet for noen dager siden, etter en knall uke på vestvidda i telt. Flott vær og herlig fiske! Fikk to fisk på kroken, den største på 600g!! Knall fin kjøtt på ørreten, og en helt annen opplevelse med fiske enn i lavlandet/marka. Dog, vært mye transportetappe, men utsikten og fiskehellet gjør at en ikke klager :D Absolutt fornøyd med at mine ferier i sommer/høst halvåret de siste årene har vært på fjellet. Jeg har kost meg masse, og skal kose meg i noen dager til, takk som spør :blomst:  Og gjett hva?! Mannen fridde i fjellheimen!!!!:yvonne: 

@Zumo de Melocotón Beklager sent svar! Hmm... Sommer Ol, og idrett... Skal vi sjå. Er generelt ikke så veldig interessert?, men blir nok å følge med på stuping, siden samboeren min MIN FORLOVEDE er en tidligere toppidrettsutøvere i stuping og fortsatt følger med på det. Da må jeg jo følge med jeg å :fnise: Hva med deg? 

GRATULERER!!!! :strix: Jeg glemte helt hva du spurte om, for dette var GUDD NJUS! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EpleDrue skrev:

 

@applestories Har du nakenbadet før?

En gang, men da jeg var alene så det teller ikke helt. Litt for mye ål her til at det frister så veldig 

@EpleDrue Vokste du opp nær innsjø eller hav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Hallo der! Du, gjett om jeg er fornøyd! Vendte ned til lavlandet for noen dager siden, etter en knall uke på vestvidda i telt. Flott vær og herlig fiske! Fikk to fisk på kroken, den største på 600g!! Knall fin kjøtt på ørreten, og en helt annen opplevelse med fiske enn i lavlandet/marka. Dog, vært mye transportetappe, men utsikten og fiskehellet gjør at en ikke klager :D Absolutt fornøyd med at mine ferier i sommer/høst halvåret de siste årene har vært på fjellet. Jeg har kost meg masse, og skal kose meg i noen dager til, takk som spør :blomst:  Og gjett hva?! Mannen fridde i fjellheimen!!!!:yvonne: 

 

@toothfairy Er det ikke slitsomt og dyrt, å reise mellom himmel og jord, hav og land til alle døgnets tider, og glede små barn med penger under puten for tannen de mister? Hva gjør du med de tennene? :bond::fnise:

 

Dette er egentlig konfidensielt, men siden det er du...:biggrin:Jeg er ingen vanlig tannfe-ansatt, jeg er mer stabsjef. Og jeg er veldig flink til å delegere(les: sjefe over crewet mitt) 

Men nå som det er sommer og ferieavvikling er det klart at en del av flyvejobbene også faller på meg. Nettopp tilbake på norsk jord etter en "utrykning" jeg fikk til Shajiabang, Kina. Merker godt jetlag'et ja. *phew* 

Du har hørt uttrykket "toothfairy teaches children they can sell body parts for money"? Det er litt sånn vi driver butikk. De beste melketennene dekorerer jeg og de andre feene husene våre med, mens de overflødige tennene ender nok reisen sin på svartebørs :closedeyes:

Når vi først snakker om tenner..må få komplimentere dine! Får du litt drahjelp av Herr Whitening eller er du bare ekstremt heldig fra naturens side? du og det smilet hadde nemlig sklidd rett inn i crewet mitt :lur:

Gratulerer så mye med forlovelse! :dagens-rose: heldiggrisen kjæresten! Får vi se det obligatoriske ring-på-fingeren-bildet? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...