applestories Skrevet 28. juli 2016 #5981 Skrevet 28. juli 2016 58 minutter siden, EpleDrue skrev: @applestories Hvis du kunne dratt tilbake fem år for å gi deg selv et tips for livet videre, hva ville det blitt? Flytt! Reis! Jobb! Opplev mer!
Gjest anonym2233 Skrevet 28. juli 2016 #5982 Skrevet 28. juli 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Gratulerer så mye, og hvilken flott ring! Husker best at jeg som ung drømte jeg var supermann og fløy rundt i/med drømmene og reddet mennesker, som oftest noen i familien. Jeg håper du har flink med å realisere drømmen i ettertid, og tatt hånd om de @Pjokkeline,når blir det bryllup (har dere tenkt dato/giftermål)? Tusen takk! Mannen har god smak, men jeg tar selvfølgelig til meg litt i æren der, siden jeg har lurker litt ideer i hodet hans på hva jeg liker 🙈 Det er ikke bestemt ennå, vi venter nok litt ned det. Håper i hvertfall vi ikke venter enda nye 4år Men, jeg er veldig giret for et bryllup i fjellheimen!!! Spørsmål til deg: Hvordan er ditt drømme bryllup? 😁 1 time siden, Cyrus skrev: Nei jeg har funnet ut hva brukeren hennes heter 😂 Men hun kan jo ha fler 😑😑 Håper hun er snill eks 55 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Skal se den i helgen, siden tur til Jotunheimen ble utsatt. Lover å gi deg respons med en gang. Kanskje det kan være den første skrekkfilmen du og din forlovede ser sammen på kino etter at han fridde! Er KJEMPEGLAD på din vegne, kjære. Du er kjempebra og fortjener all lykken og gleden som kan komme din vei! Haha. Siste semesteret i bachelorutdanningen min var litt tøff, siden jeg bestemte meg for å ta 60-studiepoeng istedenfor 30, samt skrive bachelorgradsoppgaven. Da hadde jeg ofte flere spørsmål angående eksamen, karakterer osv. og hver eneste god tråd førte meg til KG. Etter å ha lurket her en stund begynte jeg også å åpne andre tråder som ikke var relatert til skole - og syntes det var jævlig morsomt og en god gjeng (- noen gærne AB'er), så jeg ville gjerne slenge meg på. BTW, endte opp med B eller A i alle fag det siste semesteret og klarte å opprettholde snittet. Så var litt stolt. *puts on cool glasses* Takk gullet Jeg håper det samme selv, enda jeg står ovenfor enda en ny kamp/utfordring.. For se hvordan det går, men sterk i beina skal jeg være og holde meg fast ved mitt Haha, jeg tror aldri jeg vil klare å dra han med en skrekkfilmen på kino Gratulerer med gode resultater! For en befriende og deilig følelse med slike karakterer! @Uchiha Madbrah Hva var målet ditt i Jotunheimen? (Vi måtte selv avlyse, pga mye vær og vind. Kjipt med taulag over bre, når en ikke ser noen ting ) 39 minutter siden, toothfairy skrev: Lover, lover, lover å ikke gjøre det. Dessuten er vi jevngamle tror jeg( du er91-er?) så kan godt hende jeg dør før deg. Eller, jeg er vel overnaturlig så jeg dør vel faktisk aldri vææ. Litt skummelt! Nydelig ring og perfekt størrelse på steinen! Jeg vet ikke helt om jeg klarer å tro deg, når du gir så sterke løfter Haha, nå flirer jeg godt Jeg er 90-modell, så ikkr langt ifra :o Så sannsynligheten for at jeg dør før deg, er større 😅 Du er et herlig vesen da
applestories Skrevet 28. juli 2016 #5983 Skrevet 28. juli 2016 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg har hatt den lateste dagen ever idag. Føler meg skikkelig slapp. Så null trening her. Måtte holde meg i ro på blå resept idag, etter at naboen fant meg sluknet ved trappen utenfor i går. Dritkjedelig! Hva skjedde?
Gjest anonym2233 Skrevet 28. juli 2016 #5984 Skrevet 28. juli 2016 14 minutter siden, applestories skrev: Hva skjedde? Signerer! Hva skjedde?! Føler du deg bedre?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. juli 2016 #5985 Skrevet 29. juli 2016 @Pjokkeline: ingen av delene, går for det mest i vin gratulerer med forlovelsen (om jeg forsto tråden videre riktig..) - er din forlovede like sporty som deg?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 29. juli 2016 #5986 Skrevet 29. juli 2016 11 timer siden, applestories skrev: Hva skjedde? 11 timer siden, Pjokkeline skrev: Signerer! Hva skjedde?! Føler du deg bedre? Ojda, innser nå at jeg burde skrevet mer eller ikke i det hele tatt. Takk for at dere bryr dere! Det går bedre nå! Jeg sender en kjapp PM til dere.
Gjest anonym2233 Skrevet 29. juli 2016 #5987 Skrevet 29. juli 2016 6 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: @Pjokkeline: ingen av delene, går for det mest i vin gratulerer med forlovelsen (om jeg forsto tråden videre riktig..) - er din forlovede like sporty som deg? Korrekt svar Ingen av de delene her heller, men vin derimot er godt! *skål* Og tusen takk Min forlovede er lik, og enda mer sporty enn meg. Han er en tidligere toppidrettsutøver og var en av landets beste utøver i sin tid, før han valgte å "pensjonere" seg. Han har lenge interessert seg i fiske og friluftsliv, men kunne ikke vie tid til det pga sin idrett. Så når vi møttes for 4 år siden og hadde vår første ferie sammen, har vi (spesielt jeg) blitt mer og mer aktiv @Raven.WritingDesk Foretrekker rød eller hvitvin? Eventuelt hvilken er din favoritt?
Dr. A. Kula Skrevet 29. juli 2016 #5988 Skrevet 29. juli 2016 16 timer siden, Pjokkeline skrev: Tusen takk! Mannen har god smak, men jeg tar selvfølgelig til meg litt i æren der, siden jeg har lurker litt ideer i hodet hans på hva jeg liker 🙈 Det er ikke bestemt ennå, vi venter nok litt ned det. Håper i hvertfall vi ikke venter enda nye 4år Men, jeg er veldig giret for et bryllup i fjellheimen!!! Spørsmål til deg: Hvordan er ditt drømme bryllup? 😁 Håper hun er snill eks Takk gullet Jeg håper det samme selv, enda jeg står ovenfor enda en ny kamp/utfordring.. For se hvordan det går, men sterk i beina skal jeg være og holde meg fast ved mitt Haha, jeg tror aldri jeg vil klare å dra han med en skrekkfilmen på kino Gratulerer med gode resultater! For en befriende og deilig følelse med slike karakterer! @Uchiha Madbrah Hva var målet ditt i Jotunheimen? (Vi måtte selv avlyse, pga mye vær og vind. Kjipt med taulag over bre, når en ikke ser noen ting ) Jeg vet ikke helt om jeg klarer å tro deg, når du gir så sterke løfter Haha, nå flirer jeg godt Jeg er 90-modell, så ikkr langt ifra :o Så sannsynligheten for at jeg dør før deg, er større 😅 Du er et herlig vesen da Mitt drømmebryllup krever (hadde) to ting. At hun jeg elsker over alt er bruden, og at hun sier (sa) ja (til meg). Alt annet er staffasje og setter bare en ramme. Jeg er en lykkelig mann, sånn sett. ❤❤❤
Gjest EpleDrue Skrevet 29. juli 2016 #5989 Skrevet 29. juli 2016 17 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Hva er dine svar på de samme spørsmålene, @EpleDrue? Hmm.. Tid med gode venner er viktig uansett hva, så vennetur er lov! Kan du ikke stole på din bedre halvdel så er det ikke mye å samle på. Hvor jeg liker å bli kysset føler jeg ikke noe i denne tråden ønsker å vite. Vi kan ikke alle være som deg, vet du, lillevenn.@Zumo de Melocotón Fredagspizza i dag. Dolly eller Peppes? Hvem lager den beste pizzaen? @applestories Har du en bucket list? Hvis ja, hva står det på listen? Har du alt krysset av noe på listen? @toothfairy Når var du forelsket sist? @Moonwalker Har du danset pole dance før? @Lady Hvilken dialekt i Norge synes du er den peneste? Og hvilken dialekt får æren av å være den styggeste i Norge?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 29. juli 2016 #5990 Skrevet 29. juli 2016 15 minutter siden, EpleDrue skrev: Hmm.. Tid med gode venner er viktig uansett hva, så vennetur er lov! Kan du ikke stole på din bedre halvdel så er det ikke mye å samle på. Hvor jeg liker å bli kysset føler jeg ikke noe i denne tråden ønsker å vite. Vi kan ikke alle være som deg, vet du, lillevenn. Nåååw.. Så søt du er, gutten min. Husk hva mamma alltid har sagt: Den som vil være med på leken, må tåle steken! Og jeg er helt sikker på at det er mange i denne tråden som gjerne leser om hvor du liker å bli kysset. Spesielt ABene! Men du mener at folk er interesserte i å vite hvor jeg liker å bli kysset da, er det det du prøvde å si med spørsmålet og svaret ditt? @Zumo de Melocotón Fredagspizza i dag. Dolly eller Peppes? Hvem lager den beste pizzaen? Hmm... Kommer an på om det er glutenfri eller ikke. Jeg digger den der Thai Chicken! Hvilken av de har den, @EpleDrue?
applestories Skrevet 29. juli 2016 #5991 Skrevet 29. juli 2016 39 minutter siden, EpleDrue skrev: @applestories Har du en bucket list? Hvis ja, hva står det på listen? Har du alt krysset av noe på listen? Har aldri hatt noen lister, hverken bucket list, hvordan jeg ser for meg livet om ti år, mål de neste fem årene, nyttårsforsetter, ikke noe i den dur, såvidt jeg kan huske. Men jeg husker en gang i fjerde-femte klasse, da skulle vi skrive ned hva vi ønsket da vi ble store, og nesten alle i klassen skrev at de ville fortsette å by i hjembygda. Det syntes jeg var veldig rart. Definitivt ikke på min bucket list selv om jeg befinner meg her nå.. @EpleDrue hva ville du bli når du blir stor?
Gjest anonym2233 Skrevet 29. juli 2016 #5992 Skrevet 29. juli 2016 (endret) Nytt spørsmål ! Både jenter og gutter: @Zumo de Melocotón @Mysticgirl @Rossin @Uchiha Madbrah @Rainstorm @EpleDrue @Dr. A. Kula @applestories @ElizabethTaylor @Katten.2.0 @kisskissbangbang @Cyrus @Yme @Nordavind @Silfen @Raven.WritingDesk @Summers Om valget hadde vært mellom å være dominant eller underdanig, hvilken rolle foretrekker du, og hvorfor? Edit: Jeg mener selvfølgelig i seksuell sammenheng Endret 29. juli 2016 av anonym2233
chouette Skrevet 29. juli 2016 #5993 Skrevet 29. juli 2016 54 minutter siden, EpleDrue skrev: Hmm.. Tid med gode venner er viktig uansett hva, så vennetur er lov! Kan du ikke stole på din bedre halvdel så er det ikke mye å samle på. Hvor jeg liker å bli kysset føler jeg ikke noe i denne tråden ønsker å vite. Vi kan ikke alle være som deg, vet du, lillevenn. ? @toothfairy Når var du forelsket sist? Jeg er alltid forelsket! faktisk helt sant. @EpleDrue hva heter din første kjærlighet? @applestories blir du deppa av å være for lenge singel? @kisskissbangbang Hvilket plagg er det dyreste du eier? Utenom bunad. @Zumo de Melocotón Hvor gammel var du første gang du opplevde å miste noen i nær familie? @Dr. A. Kula kroneis med jordbær, sjokolade eller karamell?
Yme Skrevet 29. juli 2016 #5994 Skrevet 29. juli 2016 4 minutter siden, Pjokkeline skrev: Nytt spørsmål ! Både jenter og gutter: @Zumo de Melocotón @Mysticgirl @Rossin @Uchiha Madbrah @Rainstorm @EpleDrue @Dr. A. Kula @applestories @ElizabethTaylor @Katten.2.0 @kisskissbangbang @Cyrus @Yme @Nordavind @Silfen @Raven.WritingDesk @Summers Om valget hadde vært mellom å være dominant eller underdanig, hvilken rolle foretrekker du, og hvorfor? Dominant, fordi det føles rart å skulle være underdanig. Skulle jeg vært underdanig, hadde jeg måtte gjort det som et rollespill hvor jeg var en helt annen karakter... Jeg kunne for eksempel gjort det i sammenheng med å være med i teater, eller noe å den duren, men i andre settinger hadde det ikke fungert spesielt bra, spesielt om spørsmålet handler om sex.
Silfen Skrevet 29. juli 2016 #5995 Skrevet 29. juli 2016 24 minutter siden, Pjokkeline skrev: Nytt spørsmål ! Både jenter og gutter: @Zumo de Melocotón @Mysticgirl @Rossin @Uchiha Madbrah @Rainstorm @EpleDrue @Dr. A. Kula @applestories @ElizabethTaylor @Katten.2.0 @kisskissbangbang @Cyrus @Yme @Nordavind @Silfen @Raven.WritingDesk @Summers Om valget hadde vært mellom å være dominant eller underdanig, hvilken rolle foretrekker du, og hvorfor? Seksuelt eller ellers? Seksuelt er jeg nok mer mot den underdanige fronten. Fordi det faller naturlig. Evt. likedanig, om noe kan kalles det. I livet ellers er likeverd definitivt i høysetet. Skal du gifte deg på fjellet, pjokkis, bryllupsreise i lavvo?
applestories Skrevet 29. juli 2016 #5996 Skrevet 29. juli 2016 22 minutter siden, Pjokkeline skrev: Nytt spørsmål ! Både jenter og gutter: @Zumo de Melocotón @Mysticgirl @Rossin @Uchiha Madbrah @Rainstorm @EpleDrue @Dr. A. Kula @applestories @ElizabethTaylor @Katten.2.0 @kisskissbangbang @Cyrus @Yme @Nordavind @Silfen @Raven.WritingDesk @Summers Om valget hadde vært mellom å være dominant eller underdanig, hvilken rolle foretrekker du, og hvorfor? Dominant, fordi jeg er ganske underdanig. Det vil si.. jeg kan nok herses litt med, til en viss grad - da er det full stopp. Det er så interessant å observere andres oppførsel ovenfor andre, hvordan de oppfører seg dårlig.. så mister jeg interessen og vil ikke kjenne dem lenger. Synes det er irriterende karaktertrekk ved andre, dette å være så enten/eller, så prøver å gjøre noe med det selv. Når det kommer til sex hadde begge deler føltes rart ut, ville føles som skuespill der man "liksom" skal være seg selv. 20 minutter siden, toothfairy skrev: @applestories blir du deppa av å være for lenge singel? Nei. Jeg er ikke vant til å være i forhold, gruer meg nesten til en eventuell neste gang, jeg er så vant til å bestemme alt selv. @toothfairy Hva er "for lenge" å være singel?
chouette Skrevet 29. juli 2016 #5997 Skrevet 29. juli 2016 4 minutter siden, applestories skrev: Dominant, fordi jeg er ganske underdanig. Det vil si.. jeg kan nok herses litt med, til en viss grad - da er det full stopp. Det er så interessant å observere andres oppførsel ovenfor andre, hvordan de oppfører seg dårlig.. så mister jeg interessen og vil ikke kjenne dem lenger. Synes det er irriterende karaktertrekk ved andre, dette å være så enten/eller, så prøver å gjøre noe med det selv. Når det kommer til sex hadde begge deler føltes rart ut, ville føles som skuespill der man "liksom" skal være seg selv. Nei. Jeg er ikke vant til å være i forhold, gruer meg nesten til en eventuell neste gang, jeg er så vant til å bestemme alt selv. @toothfairy Hva er "for lenge" å være singel? Jeg er ikke den rette til å svare på det, som ikke har vært i fast forhold på tre år Er nok veldig individuelt. Men jeg merker at det lett for å falle i det berømte "sær og kravstor"-sporet etter en stund alene. Men prinsen må gjerne komme snart:)
Gjest Ajax Skrevet 29. juli 2016 #5998 Skrevet 29. juli 2016 53 minutter siden, Pjokkeline skrev: Nytt spørsmål ! Både jenter og gutter: @Zumo de Melocotón @Mysticgirl @Rossin @Uchiha Madbrah @Rainstorm @EpleDrue @Dr. A. Kula @applestories @ElizabethTaylor @Katten.2.0 @kisskissbangbang @Cyrus @Yme @Nordavind @Silfen @Raven.WritingDesk @Summers Om valget hadde vært mellom å være dominant eller underdanig, hvilken rolle foretrekker du, og hvorfor? Edit: Jeg mener selvfølgelig i seksuell sammenheng Det kommer an på hvem jeg skulle hatt sex med..
kisskissbangbang Skrevet 29. juli 2016 #5999 Skrevet 29. juli 2016 59 minutter siden, Pjokkeline skrev: Nytt spørsmål ! Både jenter og gutter: @Zumo de Melocotón @Mysticgirl @Rossin @Uchiha Madbrah @Rainstorm @EpleDrue @Dr. A. Kula @applestories @ElizabethTaylor @Katten.2.0 @kisskissbangbang @Cyrus @Yme @Nordavind @Silfen @Raven.WritingDesk @Summers Om valget hadde vært mellom å være dominant eller underdanig, hvilken rolle foretrekker du, og hvorfor? Er vel en go' gammaldags switch, tror jeg. Alt til sin tid! Aller best liker jeg å kjempe litt om det, ha en liten maktkamp. @Pjokkeline Dua? Ser deg for meg som streng
Gjest anonym2233 Skrevet 29. juli 2016 #6000 Skrevet 29. juli 2016 1 time siden, Silfen skrev: Seksuelt eller ellers? Seksuelt er jeg nok mer mot den underdanige fronten. Fordi det faller naturlig. Evt. likedanig, om noe kan kalles det. I livet ellers er likeverd definitivt i høysetet. Skal du gifte deg på fjellet, pjokkis, bryllupsreise i lavvo? Det er litt ønsketenking der, ja Det er jo mulig, hvis en ikke tar økonomien i betraktning Å gifte seg i fjellet hadde vært en kjempe drøm, men bryllupsreise i lavvo vil jeg helst unngå Mente seksuelt 1 time siden, kisskissbangbang skrev: Er vel en go' gammaldags switch, tror jeg. Alt til sin tid! Aller best liker jeg å kjempe litt om det, ha en liten maktkamp. @Pjokkeline Dua? Ser deg for meg som streng En variasjon, litt underdanig og litt dominant. Syns det er opphissende i seg selv å ha litt makt. Samtidig liker jeg å bli bestemt over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå