Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #6081 Skrevet 31. juli 2016 4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Så absolutt! @Cyrus Hvilke tanker gjør du deg om at "ekte" gentlemen blir sjeldnere og sjeldnere å se i dagens samfunn? Det er nok like mange gentlemen nå som før, men tidligere måtte man ha en viss grad av dannelse for å lykkes hos damene og derfor var flere menn istand til å te seg litt annerledes. Utover det tenker jeg ikke særlig over den påstanden.
Lady Skrevet 31. juli 2016 #6082 Skrevet 31. juli 2016 Et øyeblikk siden, minister-mio skrev: ja @Lady noen tips mot gruing? @ElizabethTaylor hvordan står det til? Hmm, bestille en uke ferie i syden man kan glede seg til? ☀️ @minister-mio Synes du mennesker som hever stemmen/skriker til andre er usle?
Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #6083 Skrevet 31. juli 2016 11 minutter siden, minister-mio skrev: Se der ja, blir jo bra med skjegg det der! Jeg er stor fan av sjokoladen SoHo. Brus liker jeg ikke og hvit twix har jeg ikke smakt @Cyrus Hvor mange barn har du? Jeg har plass til 2 til i bilen. @minister-mio Hva slags kake liker du aller best å bake?
minister-mio Skrevet 31. juli 2016 #6084 Skrevet 31. juli 2016 1 minutt siden, Lady skrev: @minister-mio Synes du mennesker som hever stemmen/skriker til andre er usle? Det kan være de bare er veldig fortvilte, så nei, 1 minutt siden, Cyrus skrev: Jeg har plass til 2 til i bilen. @minister-mio Hva slags kake liker du aller best å bake? Eplekake @Pjokkeline hva har du gjort i sommer? @Cyrus Spiller du Pokémon Go? @Lady Er du redd for å bli snakket hardt til?
Lady Skrevet 31. juli 2016 #6085 Skrevet 31. juli 2016 9 minutter siden, minister-mio skrev: Det kan være de bare er veldig fortvilte, så nei, Eplekake @Pjokkeline hva har du gjort i sommer? @Cyrus Spiller du Pokémon Go? @Lady Er du redd for å bli snakket hardt til? Ja @minister-mio Synes du det er greit å skrike til andre selvom man er fortvilet?
Gjest EpleDrue Skrevet 31. juli 2016 #6086 Skrevet 31. juli 2016 34 minutter siden, minister-mio skrev: @EpleDrue hvorfor valgte du det nicket? Vil tro du finner det svaret lenger bak i tråden @minister-mio Du skal stå for KGs neste store fest, en skikkelig temafest. Hvilket tema ville du valgt? Tror du AB hadde møtt opp? 20 minutter siden, Lady skrev: Hundemenneske 🐶 @EpleDrue Hva med deg? Hund 😊 @Lady Hvilken julefilm må du se for å komme i julestemning? 16 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Hvilken Non-Stop er DIN favoritt og hvilken parfyme bruker du, @EpleDrue? Den grønne er min favoritt. Kommer an på settingen. @Zumo de Melocotón Hva er det ekleste du noen gang har spist?
minister-mio Skrevet 31. juli 2016 #6087 Skrevet 31. juli 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Ja @minister-mio Synes du det er greit å skrike til andre selvom man er fortvilet? Nei, absolutt ikke, men man kan forstå hvorfor noen gjør det uten å mene det er greit. (Jeg skal forresten aldri skrike til deg ) 1 minutt siden, EpleDrue skrev: @minister-mio Du skal stå for KGs neste store fest, en skikkelig temafest. Hvilket tema ville du valgt? Tror du AB hadde møtt opp? Super-vilians og superhelter. Tror AB møter som Joker og Harley Quinn @Lady hva bør man gjøre for å bli et bedre menneske? @EpleDrue skal jeg arrangere en sånn fest syntes du? @
Lady Skrevet 31. juli 2016 #6088 Skrevet 31. juli 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Vil tro du finner det svaret lenger bak i tråden @minister-mio Du skal stå for KGs neste store fest, en skikkelig temafest. Hvilket tema ville du valgt? Tror du AB hadde møtt opp? Hund 😊 @Lady Hvilken julefilm må du se for å komme i julestemning? Den grønne er min favoritt. Kommer an på settingen. @Zumo de Melocotón Hva er det ekleste du noen gang har spist? Tre nøtter til askepott selvfølgelig 😊 @EpleDrue Rødt eller grønt eple? 4 minutter siden, minister-mio skrev: Nei, absolutt ikke, men man kan forstå hvorfor noen gjør det uten å mene det er greit. (Jeg skal forresten aldri skrike til deg ) Super-vilians og superhelter. Tror AB møter som Joker og Harley Quinn @Lady hva bør man gjøre for å bli et bedre menneske? @EpleDrue skal jeg arrangere en sånn fest syntes du? @ Bra Hmm, anerkjenne sine negative sider og jobbe med de? @minister-mio Bor du i Oslo? ✨
minister-mio Skrevet 31. juli 2016 #6089 Skrevet 31. juli 2016 6 minutter siden, Lady skrev: @minister-mio Bor du i Oslo? ✨ Jepp @Lady hvem var den forrige du fikk en klem av?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 31. juli 2016 #6090 Skrevet 31. juli 2016 48 minutter siden, minister-mio skrev: @Zumo de Melocotón har du vært på kg før under andre nick? Ja, som jeg skrev til Kisskiss tidligere idag, en gang for mange år siden. Jeg var ikke så veldig aktiv den gangen. Jeg lurer også veldig på den temafesten, @minister-mio. Synes absolutt at du skal arrangere den. Jeg er klar! Hva skal jeg kle meg i? 7 minutter siden, EpleDrue skrev: Vil tro du finner det svaret lenger bak i tråden @Zumo de Melocotón Hva er det ekleste du noen gang har spist? Na-aa! Du kan ikke be noen bla laaaangt bakover i tråden for å finne svar på spørsmålet, det blir juks! Snegler!!! Jeg kan ikke huske om jeg faktisk spiste av de, eller om jeg bare stirret meg kvalm, men bare tanken freaker meg ut. Kom med historien om brukernavnet, @EpleDrue, ellers må jeg bare anta at du valgte det fordi det smaker så sykt bra sammen i fruktsalaten. 23 minutter siden, Cyrus skrev: Det er nok like mange gentlemen nå som før, men tidligere måtte man ha en viss grad av dannelse for å lykkes hos damene og derfor var flere menn istand til å te seg litt annerledes. Utover det tenker jeg ikke særlig over den påstanden. Godt poeng! Jeg tror også at de er der fremdeles, men at dette "Hva er mannerollen og hva er kvinnerollen"-tullet gjør de usikre og mindre synlige. Hvorfor skal menn og kvinner absolutt være så like egentlig? Da kan vi jo likesågodt bli bifile hele gjengen. @Cyrus Har du et spørsmål til en av brukerne i denne tråden som du ikke tør å stille?
minister-mio Skrevet 31. juli 2016 #6091 Skrevet 31. juli 2016 Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg lurer også veldig på den temafesten, @minister-mio. Synes absolutt at du skal arrangere den. Jeg er klar! Hva skal jeg kle meg i? Du kan jo kle deg som Amanda Waller @Zumo de Melocotón har du planer om å se Suicide Squad når den kommer?
Lady Skrevet 31. juli 2016 #6092 Skrevet 31. juli 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Jepp @Lady hvem var den forrige du fikk en klem av? En venn av meg. (Han er kjent skuespiller faktisk ) @minister-mio Er du en av de som tar helt av når det er fotball VM ?
minister-mio Skrevet 31. juli 2016 #6093 Skrevet 31. juli 2016 1 minutt siden, Lady skrev: En venn av meg. (Han er kjent skuespiller faktisk ) @minister-mio Er du en av de som tar helt av når det er fotball VM ? Send meg navn på pm? Nei, jeg tar ikke helt av, men jeg popper meg litt popcorn liksom @Lady driver du med noe sport selv eller er du mer sånn "sport er best på tv"-kinda girl?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 31. juli 2016 #6094 Skrevet 31. juli 2016 18 minutter siden, EpleDrue skrev: Den grønne er min favoritt. Kommer an på settingen. Jeg hadde faktisk tenkt å si grønn også, men den lysegrønne i den gule posen. Bra du valgte den grønne, for sammen med min røde blir vi JUL!! Åh, jeg elsker julen... Noen som har peiling på hvor mange dager det er til jul?
Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #6095 Skrevet 31. juli 2016 31 minutter siden, minister-mio skrev: @Cyrus Spiller du Pokémon Go? Ikke om det så hadde vært den siste formen for underholdning tilgjengelig på jordens overflate. @minister-mio Har du blitt straffet for å bryte loven noen gang?
Gjest EpleDrue Skrevet 31. juli 2016 #6096 Skrevet 31. juli 2016 15 minutter siden, minister-mio skrev: @EpleDrue skal jeg arrangere en sånn fest syntes du? Ja, absolutt! Kan jeg komme som Captain America? @minister-mio Hvilken superhelt ville du valgt? 9 minutter siden, Lady skrev: @EpleDrue Rødt eller grønt eple? Rødt eple takk. @Lady Hva kjøper du i kiosken når du drar på kino? 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: Kom med historien om brukernavnet, @EpleDrue, ellers må jeg bare anta at du valgte det fordi det smaker så sykt bra sammen i fruktsalaten. Da får du anta det. @Zumo de Melocotón Lager du gode milkshaker?
FayFerner Skrevet 31. juli 2016 #6097 Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Det var nå en herlig hilsen å våkne til! Du kan virkelig ikke dra bort på ferie flere ganger, har savnet deg! Dette spørsmålet viste seg å være særdeles vanskelig å svare på etter en kort natt. Egentlig vil jeg jo være en veldig spennende og interessant person med et spennende liv. Siden jeg fikk tilsendt en bildelink av en fyr fra Bergen(?) som visstnok er proffklatrer og hang utenfor Trolltunga etter fingrene (men med sikring, som viser at han er noenlunde fornuftig og ikke suicidal), velger jeg han. Tenk så fantastisk å være så uredd, så godt trent og tenk på hva han må ha sett av fantastiske utsikter på sine klatreturer. For ikke å snakke om mestringsfølelsen når han når toppene. For eller imot 6-timers arbeidsdag, kjære FF? Har savnet deg også, jeg trenger ikke å ta lykkepille så lenge du er bruker på KG vettu Hærlig svar forresten, tenk å være så uredd og henge utenfor kanten av Trolltunga! Jeg kommer rett fra Liseberg, løp skrikende og gjennomsvett ut fra spøkelseshuset (aldersgrense 9 år), og jeg fikk mentalt sammenbrudd av den gamle dølle berg-og dalbanen, måtte roe meg med en øl etterpå.....så jeg er på det nivået der.. Jeg er for 6- timers dag. Pga likestilling. Jeg er kvinneforkjemper, derfor! Innebærer bla. at flere kvinner vil jobbe 100 % og ikke ta til takke med deltidsstillinger, som igjen innebærer dårligere vilkår for rettigheter og pensjon osv, du vet. @Zumo de Melocotón: hva er det flaueste du noen gang har gjort/ opplevd?
minister-mio Skrevet 31. juli 2016 #6098 Skrevet 31. juli 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Ikke om det så hadde vært den siste formen for underholdning tilgjengelig på jordens overflate. @minister-mio Har du blitt straffet for å bryte loven noen gang? Nei Et øyeblikk siden, EpleDrue skrev: @minister-mio Hvilken superhelt ville du valgt? Jeg ville vært Harley Quinn, men hun er vel superskurk @Cyrus Hva slags form for underholdning er best? @EpleDrue når var du sist full?
Gjest EpleDrue Skrevet 31. juli 2016 #6099 Skrevet 31. juli 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: @EpleDrue når var du sist full? I natt.. @minister-mio Har du en kur mot hangover? Hvilken mat anbefaler du dagen derpå?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 31. juli 2016 #6100 Skrevet 31. juli 2016 6 minutter siden, minister-mio skrev: Du kan jo kle deg som Amanda Waller @Zumo de Melocotón har du planer om å se Suicide Squad når den kommer? Jeg måtte Google begge deler! Hun så skikkelig skummel ut, faktisk ble jeg litt skremt av henne. Kunne jo vært artig å leve seg inn i den rollen, men jeg har jo nesten litt sånn vampyrhud, og er garantert allergisk mot skokrem. Og så ser jeg jo ut som en flis i forhold til henne, hvis bildene jeg fant stemmer overens. Hvordan løser jeg den utfordringen, kjære festplanlegger @minister-mio? Jeg hadde ingen planer om å se den filmen, siden jeg ikke hadde hørt om den, men nå har jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå