Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
2 minutter siden, EpleDrue skrev:

I natt.. @minister-mio Har du en kur mot hangover? Hvilken mat anbefaler du dagen derpå? 

Pizza og powerade

1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg måtte Google begge deler! :Knegg:

Hun så skikkelig skummel ut, faktisk ble jeg litt skremt av henne. Kunne jo vært artig å leve seg inn i den rollen, men jeg har jo nesten litt sånn vampyrhud, og er garantert allergisk mot skokrem. Og så ser jeg jo ut som en flis i forhold til henne, hvis bildene jeg fant stemmer overens. Hvordan løser jeg den utfordringen, kjære festplanlegger @minister-mio?

Kle deg heller som June Moon eller hva hun heter

@EpleDrue var du på byen?

@Zumo de Melocotón er du glad i film da?

Endret av minister-mio
Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@Cyrus Har du et spørsmål til en av brukerne i denne tråden som du ikke tør å stille?

Ja... Jeg vil gjerne be en bruker på date, men jeg tør ikke spørre 😳😳

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 minutter siden, minister-mio skrev:

@EpleDrue var du på byen da?

Ja, og vi var tydeligvis ikke de eneste da jeg følte jeg gikk i kø i gatene..

@minister-mio Hjemmefest eller bytur? Liker du nattklubber eller en god bar best? Hvor mange shots må til før du slipper deg løs? 

Skrevet
9 minutter siden, minister-mio skrev:

@Cyrus Hva slags form for underholdning er best?

Tegneserier og bøker er det jeg koser meg best med. Og tv-serier på 2. Plass.

@minister-mio Synes du jeg ser best ut med eller uten skjegg?

Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Ja, og vi var tydeligvis ikke de eneste da jeg følte jeg gikk i kø i gatene..

@minister-mio Hjemmefest eller bytur? Liker du nattklubber eller en god bar best? Hvor mange shots må til før du slipper deg løs? 

God barfest kanskje. Et par shots.. Jeg drikker helst øl eller vin da..

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Tegneserier og bøker er det jeg koser meg best med. Og tv-serier på 2. Plass.

@minister-mio Synes du jeg ser best ut med eller uten skjegg?

Jeg syntes du er fin både med og uten skjegg.

@EpleDrue drinker eller øl?

@Cyrus Hva er ditt beste restutisjonstips?

Skrevet
2 minutter siden, minister-mio skrev:

@Cyrus Hva er ditt beste restutisjonstips?

Isbading!

En iskald dusj hver morgen er også å anbefale for alle uavhengig av hvorvidt man trener.

@minister-mio Hva var ditt favorittfag på barneskolen?

Skrevet
4 minutter siden, Cyrus skrev:

Isbading!

En iskald dusj hver morgen er også å anbefale for alle uavhengig av hvorvidt man trener.

@minister-mio Hva var ditt favorittfag på barneskolen?

Norsk

@Cyrus hadde du O-fag på barneskolen?

Skrevet
1 minutt siden, minister-mio skrev:

Norsk

@Cyrus hadde du O-fag på barneskolen?

Jeg hadde o-fag med Anne-Karin. Hun hadde alltid nakkestøtte på seg pga en kronisk skade etter en bilulykke. RIP Anne-Karin ass ☝👆

@minister-mio Hvilken gymkarakter fikk du fra videregående?

Skrevet
5 timer siden, kisskissbangbang skrev:

@Yme Hvilken historisk person har inspirert deg mest? 

Generell historie er ikke del av mine snevre autist-interesser, så jeg har ingen sånne å inspireres av. Hvis nyere kunsthistorie teller, tar jeg mye inspirasjon fra H.R Giger og Odd Nerdrum, når jeg lager skisser og malerier. Er veldig glad i sexfikserte, bisarre og provoserende motiver. Jo mer det støter folk, jo bedre, spesielt om det støter dem fordi de har dømmende holdninger til folks seksualitet.

Skrevet
9 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg hadde o-fag med Anne-Karin. Hun hadde alltid nakkestøtte på seg pga en kronisk skade etter en bilulykke. RIP Anne-Karin ass ☝👆

@minister-mio Hvilken gymkarakter fikk du fra videregående?

fire tror jeg

@Cyrus er o-fag læreren din død? Snakker vi alderdom?

@Yme hva har du trent i dag?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
22 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Zumo de Melocotón Lager du gode milkshaker?

Jeg lager aldri milkshaker, så det har jeg ingen ide om! :ph34r: Men jeg sier som Pippi: Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert! :fnise:

21 minutter siden, FayFerner skrev:

Har savnet deg også, jeg trenger ikke å ta lykkepille så lenge du er bruker på KG vettu :kghjerte: Hærlig svar forresten, tenk å være så uredd og henge utenfor kanten av Trolltunga! Jeg kommer rett fra Liseberg, løp skrikende og gjennomsvett ut fra spøkelseshuset :sjokkbla: (aldersgrense 9 år), og jeg fikk mentalt sammenbrudd av den gamle dølle berg-og dalbanen, måtte roe meg med en øl etterpå.....så jeg er på det nivået der..:plystre:

Jeg er for 6- timers dag. Pga likestilling. Jeg er kvinneforkjemper, derfor! Innebærer bla. at flere kvinner vil jobbe 100 % og ikke ta til takke med deltidsstillinger, som igjen innebærer dårligere vilkår for rettigheter og pensjon osv, du vet.   

@Zumo de Melocotón: hva er det flaueste du noen gang har gjort/ opplevd?

Altså... Jeg tror jeg må ha funnet verdens beste FF! :rodmer: :ler:

Å traske inn på rommet til mine foreldre når de var i full gang med å lage lillesøster! :flau:

Du da, @FayFerner?

14 minutter siden, minister-mio skrev:

Kle deg heller som June Moon eller hva hun heter

@EpleDrue

@Zumo de Melocotón er du glad i film da?

Ja, jeg digger filmer! Ser de som regel 1,5 gang. Husker aldri hvilke filmer jeg har sett før og kommer som regel halvveis ut i andre visning før jeg begynner å lure på om jeg opplever Déjà Vu. :Knegg:

Ja!! :hjerter: Henne likte jeg. Både superhero og supervillain, med et tonn awesome krefter! I den versjonen jeg fant bilde av hadde hun grønn (temmelig utfordrende) drakt og langt blondt hår. Er det henne? Enchantress?

Skal klare å fikse hår og drakt og sånn, men tror kanskje det blir litt pinlig å gå så utfordrende kledt. :rodme:

Fra wiki:

June Moone is the Enchantress, a powerful magic-user who has been both a super-hero and a super-villain. The "Enchantress" is usually portrayed as a separate personality than June, trapped inside her and desperately trying to get out. For a long time, June could only use her magical powers when she released the Enchantress.

• Enchantress has been nicknamed "The Switcheroo-Witcheroo" in publication.[1] She is also called the "Charming Charmer."[2]

Seriøst????!!!!!! Det må jo være det kuleste nicket ever!

Jeg adopterer heretter aliaset The Switcheroo-Witcheroo! :bolledeig:

12 minutter siden, Cyrus skrev:

Ja... Jeg vil gjerne be en bruker på date, men jeg tør ikke spørre 😳😳

Er det tilfeldigvis samme person som numero uno på listen din, @Cyrus:Hehe:

Skrevet
Et øyeblikk siden, minister-mio skrev:

@Yme hva har du trent i dag?

Tok mandagstreningen i dag, siden det ikke passer i morgen, så da blei det bryst og triceps, også øvde jeg litt på høye og lave spark, og noen kombinasjoner av slag, albuer og spark. Etter det trente jeg balanse, og litt opptreningsøvelser for beinet mitt. Det var gøy!

Gjest EpleDrue
Skrevet
28 minutter siden, minister-mio skrev:

@EpleDrue drinker eller øl?

Liker begge deler, øl først og drinker på byen etterpå.

@minister-mio Har du svømt med delfiner? Hvis ikke, kunne du tenkt deg? @Coronas Er det en idrett/hobby som du angrer på i voksen alder at du ikke prøvde som barn? @Sukkerbit Hvordan har din sommer vært? 

Skrevet
51 minutter siden, minister-mio skrev:

Send meg navn på pm? :P

Nei, jeg tar ikke helt av, men jeg popper meg litt popcorn liksom

@Lady driver du med noe sport selv eller er du mer sånn "sport er best på tv"-kinda girl?

Jeg ser aldri sport på TV. Driver med sport selv 😊

@minister-mio Like du tivoli? 

Skrevet
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

Liker begge deler, øl først og drinker på byen etterpå.

@minister-mio Har du svømt med delfiner? Hvis ikke, kunne du tenkt deg? @Coronas Er det en idrett/hobby som du angrer på i voksen alder at du ikke prøvde som barn? @Sukkerbit Hvordan har din sommer vært? 

Det har jeg aldri gjort, men det hadde sikkert vært gøy det.

@EpleDrue drikker du kaffe hver dag?

Skrevet
50 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, absolutt! Kan jeg komme som Captain America? :kul:

@minister-mio Hvilken superhelt ville du valgt?

Rødt eple takk.

@Lady Hva kjøper du i kiosken når du drar på kino? 

Da får du anta det. ;)

@Zumo de Melocotón Lager du gode milkshaker?

En liten sjokolade og noe salt 🍫

@EpleDrue Hva er det mest sjokkerende du har fått høre om deg selv?

Skrevet
1 minutt siden, Lady skrev:

Jeg ser aldri sport på TV. Driver med sport selv 😊

@minister-mio Like du tivoli? 

Jepp! Det gjør jeg.

@Lady hvilken sport driver du med?

Skrevet
3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg lager aldri milkshaker, så det har jeg ingen ide om! :ph34r: Men jeg sier som Pippi: Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert! :fnise:

Altså... Jeg tror jeg må ha funnet verdens beste FF! :rodmer: :ler:

Å traske inn på rommet til mine foreldre når de var i full gang med å lage lillesøster! :flau:

Du da, @FayFerner?

Ho ho, synet av foreldre i akten kan forårsake posttraumatisk stresslidelse, stakkars Zumo, håper det ikke gav skade :rodme:

Det flaueste jeg har opplevd er å tisse i senga til en jeg datet en gang, som jeg var hodestups forelsket i. Jeg var dritings, ble for mange øl, og så tisset jeg ned hele sengen hans på natta :ler: . Men vi rakk et ligg først da:grinele:. Det ble ikke noe morrabrød å snakke om da. Den morgenen døde jeg.........:hakeslepp:

Nå skal jeg ut og spise lunch med mannen min (ikke samme fyr som daten over, ho ho:laugh:)

Hva bringer så denne søndagen deg, @Zumo de Melocotón?

Skrevet
19 minutter siden, minister-mio skrev:

@Cyrus er o-fag læreren din død? Snakker vi alderdom?

Jeg tar det som en selvfølge siden hun var driiiitgammel og skrøpelig den gangen. 

@minister-mio Tisser du i dusjen?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Jeg tar det som en selvfølge siden hun var driiiitgammel og skrøpelig den gangen. 

@minister-mio Tisser du i dusjen?

nei æsj

@Cyrus hva liker du best ved deg selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...