Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Pjokkeline skrev:

Nytt spørsmål ! Både jenter og gutter: 

@Zumo de Melocotón  @Mysticgirl @Rossin @Uchiha Madbrah @Rainstorm @EpleDrue @Dr. A. Kula @applestories @ElizabethTaylor @Katten.2.0 @kisskissbangbang @Cyrus @Yme @Nordavind @Silfen @Raven.WritingDesk @Summers  

Om valget hadde vært mellom å være dominant eller underdanig, hvilken rolle foretrekker du, og hvorfor? :nigo:

Edit: Jeg mener selvfølgelig i seksuell sammenheng

Som Dr. A. Kula, helt klart dominant, (eller er det motsatt når jeg hviler i "sengen"?)

Ellers switch, underdanig for å få testet grenser (og kjenne kontrollen du har over den dominerende, til tross for underdanige) og dominant for å kjenne litt på den motsatte siden.

3 timer siden, toothfairy skrev:

Jeg er alltid forelsket! :biggrin: faktisk helt sant.

@EpleDrue hva heter din første kjærlighet?

@applestories blir du deppa av å være for lenge singel?

@kisskissbangbang Hvilket plagg er det dyreste du eier? Utenom bunad.

@Zumo de Melocotón Hvor gammel var du første gang du opplevde å miste noen i nær familie?

@Dr. A. Kula kroneis med jordbær, sjokolade eller karamell?

Jordbær minner om rennende blod, helt klart den. Dessuten er det alltid sjokolade i bunn for å tette kremmerhuset. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 29. juli 2016 at 15.28, EpleDrue skrev:

Hmm.. Tid med gode venner er viktig uansett hva, så vennetur er lov! Kan du ikke stole på din bedre halvdel så er det ikke mye å samle på.

Hvor jeg liker å bli kysset føler jeg ikke noe i denne tråden ønsker å vite. :ph34r: Vi kan ikke alle være som deg, vet du, lillevenn.

@Zumo de Melocotón Fredagspizza i dag. Dolly eller Peppes? Hvem lager den beste pizzaen? @applestories Har du en bucket list? Hvis ja, hva står det på listen? Har du alt krysset av noe på listen? @toothfairy Når var du forelsket sist? @Moonwalker Har du danset pole dance før? @Lady Hvilken dialekt i Norge synes du er den peneste? Og hvilken dialekt får æren av å være den styggeste i Norge?

Hedmarksdialekt er nok den styggeste jeg vet om. Peneste? Hmm, usikker.

@EpleDrue Hvilke stjernetegn har du? ✨

Gjest EpleDrue
Skrevet
Den 29.7.2016 at 16.10, applestories skrev:

@EpleDrue hva ville du bli når du blir stor?

Jeg ville bli profesjonell friidrettsutøver, ble hobbyutøver. Det er ca det samme. :ph34r:

@applestories Klarer du å drikke opp 1L sjokolademelk på under 30 sekunder? 

Den 29.7.2016 at 16.33, toothfairy skrev:

@EpleDrue hva heter din første kjærlighet?

Dette vet du jo! :fnise: Nah, hun het Julie :) 

@toothfairy Tok du svømmeknappen på skolen? Hvor langt svømte du?

45 minutter siden, Lady skrev:

@EpleDrue Hvilke stjernetegn har du? ✨

Jeg er tyren. Hva med deg? :) 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
Den 29.7.2016 at 16.29, Pjokkeline skrev:

Nytt spørsmål ! Både jenter og gutter: 

@Zumo de Melocotón  @Mysticgirl @Rossin @Uchiha Madbrah @Rainstorm @EpleDrue @Dr. A. Kula @applestories @ElizabethTaylor @Katten.2.0 @kisskissbangbang @Cyrus @Yme @Nordavind @Silfen @Raven.WritingDesk @Summers  

Om valget hadde vært mellom å være dominant eller underdanig, hvilken rolle foretrekker du, og hvorfor? :nigo:

Edit: Jeg mener selvfølgelig i seksuell sammenheng

Innimellom må jeg gni meg litt i øynene og dobbelsjekke hvilken del av forumet jeg er på, og her har vi nok et eksempel på det. :fnise: You know the answer, baby! :Hehe:

Over til noe annet! :regler:Jeg vet ikke helt om jeg skal ta frem gulerøtter eller :pisk:, men HVA SKJER med at dere lar denne tråden ligge brakk og kun klarer å produsere 2(!!) stusselige innlegg siden kl. 19.58 i går kveld??? Nå er det andre gangen jeg har tatt en pause herfra, og gledet meg som en unge til å oppdatere meg på siste nytt, men så er det jo niks og nada nyheter i tråden (Eple og Lady er delvis unnskyldte, siden de stod for de to innleggene). Prøver dere å gjøre meg innbilsk, slik at jeg skal tro at det er jeg som er Daglig Leder av tråden, eller? :nei: Vel, i så fall er sjefen tilbake på jobb og dere har å ta beina ned fra pultene og produsere nye innlegg! Ellers blir det ingen julebonus i år! :Knegg:

@Mysticgirl Hvem har du vært sammen med i minst 2 timer idag?

@Rossin Hvor høy er du?

@Uchiha Madbrah Hvem ringte du sist?

@EpleDrue Hvem ringte deg sist?

@kisskissbangbang Når så du foreldrene dine sist?

@Katten.2.0 Hva skremte deg om natten som barn?

@Katten3.0 Vil du si at du er en nyere og bedre versjon enn 2.0 utgaven?

@Dr. A. Kula Hvilket youtube-klipp fikk deg til å le sist?

@Pjokkeline Hvor mange puter har du i senga?

@Yme Har du kommet noe lenger på din søken etter en kilt?

@applestories Kan du spille poker?

@Cyrus Sover du på en spesiell side?

Skrevet
3 timer siden, EpleDrue skrev:

Dette vet du jo! :fnise: Nah, hun het Julie :) 

@toothfairy Tok du svømmeknappen på skolen? Hvor langt svømte du?

Jeg er tyren. Hva med deg? :) 

Julie, ja. Var det hun som alltid ville ha lyset på? :laugh:

jeg tok den obligatoriske som alle måtte ta, pluss Havhesten. Husker faktisk ikke hvor langt. Var ikke minstekravet 50 meter eller noe?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

@FayFerner Nevn to historiske personer som interesserer deg.

@Byjenta! Kan du noen andre språk enn norsk?

@Lady Har du noen gang hatt et ekte Lady og Landstrykeren Spagetti-moment?

@Moonwalker Den største premien du har vunnet?

Skrevet
1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Innimellom må jeg gni meg litt i øynene og dobbelsjekke hvilken del av forumet jeg er på, og her har vi nok et eksempel på det. :fnise: You know the answer, baby! :Hehe:

Over til noe annet! :regler:Jeg vet ikke helt om jeg skal ta frem gulerøtter eller :pisk:, men HVA SKJER med at dere lar denne tråden ligge brakk og kun klarer å produsere 2(!!) stusselige innlegg siden kl. 19.58 i går kveld??? Nå er det andre gangen jeg har tatt en pause herfra, og gledet meg som en unge til å oppdatere meg på siste nytt, men så er det jo niks og nada nyheter i tråden (Eple og Lady er delvis unnskyldte, siden de stod for de to innleggene). Prøver dere å gjøre meg innbilsk, slik at jeg skal tro at det er jeg som er Daglig Leder av tråden, eller? :nei: Vel, i så fall er sjefen tilbake på jobb og dere har å ta beina ned fra pultene og produsere nye innlegg! Ellers blir det ingen julebonus i år! :Knegg:

@Mysticgirl Hvem har du vært sammen med i minst 2 timer idag?

@Rossin Hvor høy er du?

@Uchiha Madbrah Hvem ringte du sist?

@EpleDrue Hvem ringte deg sist?

@kisskissbangbang Når så du foreldrene dine sist?

@Katten3.0 Vil du si at du er en nyere og bedre versjon enn 2.0 utgaven?

@Dr. A. Kula Hvilket youtube-klipp fikk deg til å le sist?

@Pjokkeline Hvor mange puter har du i senga?

@Yme Har du kommet noe lenger på din søken etter en kilt?

@applestories Kan du spille poker?

Jeg så mamma for mindre enn en uke siden. Veldig godt, siden jeg bare ser henne et par ganger i året. Og så savner jeg henne litt ekstra nå som du spurte, så nå følte jeg for å grine litt. :ler:

@Zumo de Melocotón Hvorfor har du et så sykt vanskelig brukernavn å huske? Tenkte å nevne deg i en kosemosetråd tidligere, men klarte ikke å komme på nicket (og orka ikke gå innom her og sjekke :sjenert: )

@Lady Hvilen låt setter du på når du er skikkelig trist og vil velte deg litt i det? 

@Uchiha Madbrah Hva gjør deg mest sint? 

@Katten.2.0 Det pinligste du kan oppleve? 

@Byjenta! Hva var det siste du sa høyt? 

Skrevet
5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ja det gjør jeg

@Zumo de Melocotón Jeg smakte nylig ferskenjuice, og fant ut at det ikke er å foretrekke. Betyr det at det aldri kan bli deg og meg?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
8 minutter siden, toothfairy skrev:

Julie, ja. Var det hun som alltid ville ha lyset på? :laugh:

jeg tok den obligatoriske som alle måtte ta, pluss Havhesten. Husker faktisk ikke hvor langt. Var ikke minstekravet 50 meter eller noe?

OMG, jeg glemte jo deg, @toothfairy :hug: 

Hva er ditt beste Sushi-tips for en som aldri har spist Sushi?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Ja det gjør jeg

@Zumo de Melocotón Jeg smakte nylig ferskenjuice, og fant ut at det ikke er å foretrekke. Betyr det at det aldri kan bli deg og meg?

Det er godt mulig at det betyr det, ja. @Cyrus.. :trist: Men det spørs jo litt på hvilken ferskenjuice du har smakt da, for jeg produserer jo såklart min egen! :Hehe:

Oj, oj, oj.... den var jo nesten litt for drøy for denne delen av forumet også. :ler:

Skrevet
Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev:

Det er godt mulig at det betyr det, ja. @Cyrus.. :trist: Men det spørs jo litt på hvilken ferskenjuice du har smakt da, for jeg produserer jo såklart min egen! :Hehe:

Oj, oj, oj.... den var jo nesten litt for drøy for denne delen av forumet også. :ler:

Jeg også!! Det gjelder bare å dra hardt nok i tappekrana ;) 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
9 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg så mamma for mindre enn en uke siden. Veldig godt, siden jeg bare ser henne et par ganger i året. Og så savner jeg henne litt ekstra nå som du spurte, så nå følte jeg for å grine litt. :ler:

@Zumo de Melocotón Hvorfor har du et så sykt vanskelig brukernavn å huske? Tenkte å nevne deg i en kosemosetråd tidligere, men klarte ikke å komme på nicket (og orka ikke gå innom her og sjekke :sjenert: )

Fordi at jeg skal kunne vite hvor høyt folk her inne verdsetter meg, og husker de ikke brukernavnet mitt kan jeg vitterlig ikke ha gjort et godt nok inntrykk, eller så er de ikke vits i å satse på! :fnise: Men du får tenke på en blanding av Zorro og Sumobryting, så sitter den nok snart! Siden du var så lat i sted og ikke en gang gadd å gå inn å sjekke, synes jeg du skal ta deg bryet med å lage et eget innlegg om meg i den tråden. :opplyser:

@kisskissbangbang Har du gjort det nå? :tongue:

Skrevet

Fordi at jeg skal kunne vite hvor høyt folk her inne verdsetter meg, og husker de ikke brukernavnet mitt kan jeg vitterlig ikke ha gjort et godt nok inntrykk, eller så er de ikke vits i å satse på! :fnise: Men du får tenke på en blanding av Zorro og Sumobryting, så sitter den nok snart! Siden du var så lat i sted og ikke en gang gadd å gå inn å sjekke, synes jeg du skal ta deg bryet med å lage et eget innlegg om meg i den tråden. :opplyser:

@kisskissbangbang Har du gjort det nå? :tongue:

Nei. :( Blir så himla trass og tverr av å bli kjefta på. Skal huske å nevne deg i "Hvilken bruker likte du før men ikke må lengre?"-tråden når den opprettes. :dry:

Skrevet

@Zumo de Melocotón Synes du det er litt puslete av meg å bli litt svett i hendene hver gang jeg tuller med noen for første gang på internett, fordi jeg blir litt redd for at de ikke skal ta spøken eller bare synes jeg er dust?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
16 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg også!! Det gjelder bare å dra hardt nok i tappekrana ;) 

Wait, what?? Ferskenjuice du også? Er det den du smakte på altså, da er det ikke rart at du lurer på om vi er kompatible! :fnise: @Cyrus

7 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Nei. :( Blir så himla trass og tverr av å bli kjefta på. Skal huske å nevne deg i "Hvilken bruker likte du før men ikke må lengre?"-tråden når den opprettes. :dry:

Tsk, tsk.... Her prøver du å skryte på deg at du er switch og så tåler du ikke en halv runde med pisken av Lille Frøken Fersken en gang? Skeptisk! :dry:

5 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

@Zumo de Melocotón Synes du det er litt puslete av meg å bli litt svett i hendene hver gang jeg tuller med noen for første gang på internett, fordi jeg blir litt redd for at de ikke skal ta spøken eller bare synes jeg er dust?

Ja! :ler:

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet
19 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ganske mye som jeg kommer på. Mange av marerittene jeg har i dag har vært med meg så lenge jeg kan huske:

Med over førti i feber hallusinerte jeg at alt rundt meg levde. Følelsen av å ikke kunne skille virkelighet fra fantasi er noe som skremmer meg den dag i dag.

Håpløshet. Det å være låst fast, å ikke kunne bevege en eneste muskel, mens noe grusomt kommer mot deg. Eksempelvis sjelesugeren. Han har på seg en gigantisk munke-aktig sak. Som dekker hodet, hendene og resten av kroppen. Den er grumsete grønn med et skjær av brunt i seg. Selve kroppen er bred som en låvedør, og hodet er plassert langt fran og ned i forhold til nakken, som på en gripp. Han går ikke, men flyter langs bakken, bare noen få centimeter over den. Får han øye på deg så låser han seg fast til deg med et hyl. Til dags dato aner jeg ikke om dette umenneskelige hylet kommer fra ham eller dypt inni meg selv. Hetten blir blåst av ham, og man ser ansiktet. Det er som Skrik-maleriet, bare mer dødt. Huden er glatt som behandlet lær eller polert bein, og ser ut som en kaffegul-aktig farve. Øynene er livløse og uendelig dype. Som sorte hull. Jeg kan aldri bevege meg selv om jeg vet at han vil gjøre noe verre enn å drepe meg. Selv om han er hundre meter unna, ser jeg alltid ansiktet som om det skulle vært tyve centimeter foran mitt eget. Han flyr mot meg, og det er ingenting jeg kan gjøre. Redselen og panikken er ubdskrivelig, og jeg våkner alltid i det han når bort til meg.

Ellers er det det vanlige med dødsangst ovenfor meg selv og ovenfor foreldrene mine.

Alt dette begynte på barneskolen eller tidligere.

12 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

@Katten.2.0 Det pinligste du kan oppleve? 

Slippe det man tror er en smygar, men så kommer det ei ekstra t-skje med, eller en halvliter.

Skrevet

Tsk, tsk.... Her prøver du å skryte på deg at du er switch og så tåler du ikke en halv runde med pisken av Lille Frøken Fersken en gang? Skeptisk! :dry:

Ja! :ler:

:ler:

Skrevet

@Yme hva gjør du når du kjeder deg? 

@Rainstorm I hvilken by holder du til?  

@Rossin Hvor gammel er du?  

Ikke så oppfinnsomme spørsmål, men har litt lakenskrekk nå så noe måtte jeg finne på. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...