Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dette spørsmålet han ville at du også skulle svare på ;p

Anonymkode: 5ff3b...3f2

Huh ...

En annen dag, perhaps.

Videoannonse
Annonse
Gjest EpleDrue
Skrevet
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvis Lady får, så vil jeg også få. Ellers blir det uuuuurettferdig! :opplyser:

Kun en PM unna! Men kjapp deg, tilbudet varer kun en time. :ph34r:

Skrevet
2 timer siden, Lady skrev:

Vært på Tjøme og i Bergen 😊

@Byjenta! Hva med deg? 

Hmm, mener å huske at ejg leste du er så kjekk 😛 Har du sendt på pm da? 

Nei, det har jeg ikke 😊

Så koselig. :) Vært i hjembyen min i litt over 2 uker, og dyreparken, litt rundt, i sverige noen dager osv. :) Nå er det avslapning til vi skal nedover igjen i bryllup til min bror om rundt 3 uker :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Huff.. Der rotet du det skikkelig til for deg, ja. Men alle kan gjøre en feil iblant, og du ser det jo heldigvis selv også. Sender deg en :hug: og håper du får en ny sjanse eller finner en som kan bety minst like mye for deg fremover.

Ugh.. Utseende-spørsmål igjen.. :tongue: Greit, jeg skal prøve å svare denne gangen, istedenfor å henvise til PM. Men det er ikke sikkert at det er akkurat den type svar du ønsker deg. ;)

Hadde du spurt meg for en del år tilbake, så hadde jeg sikkert kommet med en lang liste over hva jeg ikke var fornøyd med, men faktum er at jeg med tiden innså at jeg ville være både umoden og utakknemlig hvis jeg fortsatte å holde på disse teite kompleksene. Jeg har sett og blitt kjent med så mange mennesker som virkelig sliter med utseendet sitt, enten det er pga skader, sykdommer, tidligere rusmisbruk eller medfødte skavanker, og hvordan de jobber med å akseptere utseendet sitt, at jeg etterhvert nesten ble kvalm av å høre meg selv klage over alle liksom-feilene mine. For skal jeg være ærlig, så tror jeg ikke lenger at jeg har så innmari mye å klage over.

Når jeg ser på bilder fra oppveksten og frem til nå, så ser jeg at de tingene jeg klaget over den gangen nesten utelukkende ble skapt i mitt eget hode. Jeg har alltid fått mange komplimenter, og jeg må jo bare gå ut ifra at de mener det de sier, selv om jeg har vanskelig for å se meg selv gjennom deres øyne. Tidligere synes jeg det var nærmest ubehagelig å motta komplimenter, men nå blir jeg oppriktig glad for hvert jeg får. Spesielt om det handler om andre kvaliteter enn selve utseendet også. 

Jeg kan gjerne tenke at huden min er for hvit om vinteren, at jeg gjerne skulle byttet hårfarge (noe jeg gjør av og til), at jeg noen ganger ligner for mye på deler av pappa sin familie (som jeg ikke vil identifisere meg med) og at jeg ser fæl ut når jeg ikke har sovet på flere døgn osv. Jeg har en ankel og et kne som er vinklet litt feil (jeg får lett betennelse i kneet pga det), men folk påstår at de ikke ser det. Jeg ser det lett. Om jeg nistirrer i speilet, så vil jeg alltid kunne finne et eller annet jeg umiddelbart skulle ønske jeg kunne endre på. Men det blir jo litt som å ta bilde med sånn fish-eye greie på kameraet og tenke at man har for stor panne og for store øyne. For speilet lyger jo nesten like mye. Så jeg bestemte meg for å slutte å snakke meg selv ned og slutte å fokusere så mye på utseendet. For det er jo personen bak som virkelig betyr noe, og jeg har endelig blitt voksen på det området og lært meg å bli glad i meg selv også.

Jeg er mest fornøyd med huden min, tror jeg. For selv om den er lys, så er den veldig fin og "av god kvalitet". Det fører til at jeg ikke har linjer, rynker, kviser og den slags og blir litt "evig-ung". Mine foreldre og besteforeldre har også lignende hud og ser 10-20 år yngre ut enn de er, så det er nok genetisk. :)

@Rossin 3-5 egenskaper du setter stor pris på hos det motsatte kjønn?

Ja, jeg er jo født nysgjerrig. :ler: Aldri mer! :kvalm:

Klapper for deg, du beskriver så godt mange tanker jeg også har gjort meg. :klappe:

@applestories Foretrekker du kommunal eller privat sektor?

Første jeg kommer på nå er hingst! Gallopere fritt rundt i solen på det åpne sommerbeitet og bedekke hoppene i ny og ne. :fnise: Det hadde vært moro å være mann for en dag, men en hingst kan funke. Eventuelt en hoppe, som er like fri og blir bedekket av hingsten. Kanskje helst det sistnevnte. :Hehe::skratte:

@Byjenta! Hvilke byer i Norge foretrekker du å 1. Bo i og 2. Feriere i, og hvorfor?

Hvis Lady får, så vil jeg også få. Ellers blir det uuuuurettferdig! :opplyser:

De to byene jeg kunne tenke meg å bo i er de 2 jeg har bodd i, min hjemby i Vestfold og her jeg bor nå i Møre og Romsdal.

Har alltid feriert mye i romsdal, pga har hatt familie her fra før av, så er nok her som er min ferie plass nr 1 i norge. :)

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
6 timer siden, EpleDrue skrev:

Jeg er født på våren. :)

@applestories Hvordan var helgen din? @toothfairy Hvor mange marshmallows får du i munnen samtidig? @Zumo de Melocotón Har du noen gang spist en teskje med kanel? @Moonwalker Hva synes du om Starbucks kontra Wayne's coffee? @Mysticgirl Hvilken russeknute angrer du på at du tok? @FayFerner Hvilken festival var den siste du var på? @minister-mio Badeferie eller storbyferie? @Lady Hvilket strø velger du på softisen din? @Arabella Hva har du gjort så langt i sommer? @Polly Ester Har du et godt pokerface eller vil du si det er enkelt å gjennomskue deg? @Uchiha Madbrah Har du noen gang flørtet deg unna en bot? @Citronella Dersom du skulle gitt dagen i dag en karakter fra 1-10, hvilken karakter ville du gitt? @Rainstorm Hva er en romantisk date i dine øyne? @Rossin Hvem av rollefigurerene i serien Friends føler du at du er mest lik?

Haha, mange gode spørsmål her! :) 

Hvis jeg tenker meg om så har jeg egentlig ikke fått bot på flere år, siden jeg er så lovgyldig and all that - og hadde personen som gir meg boten vært homofil, hadde jeg lett klart å flørte meg ut av det (for en eller annen grunn digger homofile menn meg). Hvis det var ei dame derimot? Hmmm tror jeg hadde fått boten, ja. :fnise:

7 timer siden, Rossin skrev:

Jeg tror jeg går for "elgen". Det var et nick jeg brukte da jeg var yngre :P

Jeg kan nevne at jeg slo opp med en tidligere kjæreste fordi jeg var lei (vi hadde vært sammen i 4-5 år), og ville prøve meg som singel. Hun tok det veldig tungt, og gjorde alt hun kunne for å få meg tilbake. I ren dirtbag-stil levde jeg ut singellivet den sommeren, fant ut at det ikke var noe for meg, og begynte å savne exen. Hun ville fortsatt ha meg tilbake, men jeg ville vente litt før jeg fortalte at jeg var villig til å prøve igjen før jeg var helt sikker, sånn at jeg ikke kom til å såre henne igjen. Så rett før jeg skulle fortelle henne det og vi skulle leve lykkelig resten av våre dager, fant ut seg en annen, og jeg fant det ut via en tredjepart. Det rakna litt for meg da, men ingen kan si at jeg ikke fortjente det. Jeg lå i senga i en uke og så på Seinfeld. Savner henne fortsatt innimellom :(

@Yme vil du ha litt hjemmelagd bartevoks og skjeggolje hvis vi møtes på KG-treff e.l. en dag?

@Zumo de Melocotón hvilket utseendetrekk ved deg selv er du mest fornøyd med, og hvilket er du minst fornøyd med?

Elgen er fint det. :)

Tror jeg hadde gått for Uchibrah. WOW. Så kreativ er jeg.... 

Har egentlig brukt Uchi navnet på alle spill/forumer osv i så mange år nå at det nesten føles helt naturlig å hete det. 

Skrevet

20 timer siden, Rossin skrev:

@Yme hvilke kaloritette matvarer spiser du mye av?

Siden jeg er veganer, finnes det omtrent ingen kaloritette matvarer, så da må det vel blir hvilken som fettrik plante. Avocado eller nøtter, kanskje?

7 timer siden, Rossin skrev:

@Yme vil du ha litt hjemmelagd bartevoks og skjeggolje hvis vi møtes på KG-treff e.l. en dag?

Jeg tror ikke jeg veit hva det er. Hvis det er noe som er superbra, vil jeg selvfølgelig ha det! :nigo:

Den ‎23‎.‎07‎.‎2016 at 22.34, Lafemmemauvaise skrev:

@Yme: Smakte dadlene?

Alt som var i den pakka, var digg! Var skikkelig gøy med sugerør som lagde sjokolademelk også <3 <3 <3

Den ‎24‎.‎07‎.‎2016 at 12.30, Cyrus skrev:

@Yme Klarer du å knekke en 2"4" med ett slag?

Kanskje med nesa, siden den har så kraftig rygg. Hadde jeg prøvd det med hendene, hadde jeg sikkert blitt impotent :(

Skrevet
15 minutter siden, Yme skrev:

Kanskje med nesa, siden den har så kraftig rygg. Hadde jeg prøvd det med hendene, hadde jeg sikkert blitt impotent :(

Sammenlignet du nettopp penisen din med en 2"4"???!!!!

Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Sammenlignet du nettopp penisen din med en 2"4"???!!!!

Ja, men den er ikke nøyaktig 2,4 cm da... Kanskje 2 millimeter kortere bare, så det er jo nesten.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Yme skrev:

Ja, men den er ikke nøyaktig 2,4 cm da... Kanskje 2 millimeter kortere bare, så det er jo nesten.

Skøyerfant :P 

Skrevet
3 minutter siden, Cyrus skrev:

Skøyerfant :P 

Du er bare misunnelig!

Skrevet
Den 25. juli 2016 at 16.23, Zumo de Melocotón skrev:

@Yme Hvor lenge varte den lengste pausen du har hatt fra KG?

@Rossin Er du en handlingens mann, eller blir det ofte store ord og lite handling (tilsiktet eller utilsiktet)?

@Cyrus  Har du noen gang plassert en jente du er interessert i på en pidestall, følt at du burde gjøre noe stort for å imponere henne og fått prestasjonsangst?

@Summers Hvis du kunne velge et hvilket som helst yrke, uten at det blir stilt krav til utdanning, fysikk, egnethet osv., hvilket yrke ville du valgt?

@Mysticgirl Hvordan ser hverdagen din ut om 5 år og 10 år?

@applestories Idealist eller realist? Hva beskriver deg best og hvorfor?

@FayFerner Koser du deg på ferie? Om du kunne reise på en hvilken som helst slags ferie, hvor ville du reise og med hvem?

@Uchiha Madbrah Er formen bedre? Hva frister deg aller mest av godteri eller junkfood når du kjører diett?

Neimen, hei igjen Zumo! Jeg har kost meg på ferie, ja, håper du har en strålende ferie også :)

For et digg spørsmål du serverer! Uten tvil ville jeg tatt med meg mann og barn til Karibien,  - St. Martin, St.Barth, Tobago, Aruba, Barbados! Ahhhh, har nærmest våte drømmer om de karibiske øyer :P

To spørsmål til deg @Zumo de Melocotón: hva har du gjort så langt i ferien? Og til slutt: En gjennomsnittlig mann STINN av penger eller en drømmemann og sexmaschine som ikke eier nåla i veggen? (sorry for fjørtis-spørsmål, ho ho)

Skrevet
16 timer siden, EpleDrue skrev:

Jeg er født på våren. :)

@applestories Hvordan var helgen din? @toothfairy Hvor mange marshmallows får du i munnen samtidig? @Zumo de Melocotón Har du noen gang spist en teskje med kanel? @Moonwalker Hva synes du om Starbucks kontra Wayne's coffee? @Mysticgirl Hvilken russeknute angrer du på at du tok? @FayFerner Hvilken festival var den siste du var på? @minister-mio Badeferie eller storbyferie? @Lady Hvilket strø velger du på softisen din? @Arabella Hva har du gjort så langt i sommer? @Polly Ester Har du et godt pokerface eller vil du si det er enkelt å gjennomskue deg? @Uchiha Madbrah Har du noen gang flørtet deg unna en bot? @Citronella Dersom du skulle gitt dagen i dag en karakter fra 1-10, hvilken karakter ville du gitt? @Rainstorm Hva er en romantisk date i dine øyne? @Rossin Hvem av rollefigurerene i serien Friends føler du at du er mest lik?

Hei på deg EpleDrue, deg har jeg kjempesans for :)

Å hjelp, rødme rødme, jeg er nok ingen festivalløve, den siste jeg var på var Roskilde i 2003, der Massive Attach var min favoritt. Jeg er opptatt av comfort og er typen som kommer med trillekoffert og nystrøken skjorte på festival :fnise:

@EpleDrue: Hvis gi deg selv terningskast 6 for noe, enten en egenskap eller noe du har gjort i livet, hva ville det ha vært?

Gjest EpleDrue
Skrevet
1 time siden, FayFerner skrev:

Hei på deg EpleDrue, deg har jeg kjempesans for :)

Å hjelp, rødme rødme, jeg er nok ingen festivalløve, den siste jeg var på var Roskilde i 2003, der Massive Attach var min favoritt. Jeg er opptatt av comfort og er typen som kommer med trillekoffert og nystrøken skjorte på festival :fnise:

@EpleDrue: Hvis gi deg selv terningskast 6 for noe, enten en egenskap eller noe du har gjort i livet, hva ville det ha vært?

Hei hei! Det var veldig hyggelig, sånn siden jeg har sansen for deg også! :blomst:

Hmm, skulle jeg gi meg selv terningkast 6 for noe så må det være at jeg alltid fullfører det jeg starter. Har utrolig mye tålmodighet. Også kan jeg gi hårfrisyren min en solid 6er på en god dag. :sarkasme:

@FayFerner Hvem er du i vennegjengen?

Gjest Rossin
Skrevet
21 timer siden, EpleDrue skrev:

Hvem av rollefigurerene i serien Friends føler du at du er mest lik?

Beklager å måtte skuffe deg, men jeg har ikke sett nok på det til å svare. Men om jeg kan velge Seinfeld, så vil jeg si at jeg er Jerry :)

16 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Huff.. Der rotet du det skikkelig til for deg, ja. Men alle kan gjøre en feil iblant, og du ser det jo heldigvis selv også. Sender deg en :hug: og håper du får en ny sjanse eller finner en som kan bety minst like mye for deg fremover.

@Rossin 3-5 egenskaper du setter stor pris på hos det motsatte kjønn?

Takk for klemmen! Det er nesten 10 år sida, da. Sagaen stoppa ikke med det jeg skrev, men vi har ikke snakka sammen siden det året.

Svar på spørsmålet ditt:

- At hun er snill (standard, ass)
-At hun liker meg for den jeg er
-At hun er opptatt av god mat
-Pene øyne
-Formfull

@Zumo de Melocotón: Var @EpleDrue deilig?

@FayFerner Hva slags vokal liker du? Mannlig, kvinnlig? Røff eller soft? Kom med eksempler.

@Cyrus hva er tidenes gitarsolo? Legg ved youtube-link

Skrevet
1 time siden, Rossin skrev:

@Cyrus hva er tidenes gitarsolo? Legg ved youtube-link

Maskin...

@Rossin Samme spørsmål til deg 😄

Gjest Rossin
Skrevet
Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Maskin...

@Rossin Samme spørsmål til deg 😄

Jeg er også stor EVH-fan, men da må jeg trekke fram Beat it som min favoritt:

@Cyrus kan du musikkteori?

@Zumo de Melocotón Hvilken kornsort er din favoritt?

Skrevet
3 minutter siden, Rossin skrev:

@Cyrus kan du musikkteori?

Jeg kan det mest grunnleggende, men det er lenge siden jeg lærte det så litt rusten er jeg nok 😄

@Rossin Hvilke instrumenter mestrer du??

Gjest Rossin
Skrevet
Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Jeg kan det mest grunnleggende, men det er lenge siden jeg lærte det så litt rusten er jeg nok 😄

@Rossin Hvilke instrumenter mestrer du??

Mestrer og mestrer, men jeg spiller (spilte) trompet og gitar godt. Piano og bass helt ok. Også kan jeg litt overfladisk på fløyte, saksofon, seljefløyte, fiolin, trommer. Øvde masse før, men har slutta helt med det nå.

@Zumo de Melocotón skal vi lære oss denne dansen og starte en flash mob?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
23 timer siden, EpleDrue skrev:

Hvilken russeknute angrer du på at du tok?

Jeg angrer ingenting.  Man kan ikke angre på det som er gjort, men se på det en en erfaring ;)

Hva med deg da? Jeg er så dårlig på å finne på spørsmål :ler2:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
17 timer siden, applestories skrev:

@Zumo de Melocotón Hva hadde du gjort om du var mann for en dag?

Åjåjåj! Hvor skal man starte? *gnir meg i hendene* :wink:

Jeg kan ikke skrive alt, åpenbart! Så tar med et par punkter:

1. Stå når jeg skal tisse, og tisse ute og hvor som helst! Jeg hadde en sær fascinasjon som tenåring over å holde rundt penisen, kjenne når det strømmet og riste den etterpå. :ph34r: :ler: Hadde vært moro å sjekke hvordan det føles. Og lage spor i snøen, tisse på strømgjerde og alle de andre teite tingene man gjør når man oppdager at man har utstyr som kan brukes til sånt. :tongue:

2. Åpne flasker og bokser uten stress, og lukke de hardt igjen slik at jentene ikke klarer å åpne de etterpå. Når de ber meg pent skal jeg åpne de igjen, og flire for meg selv over at de nyter synet av mine spillende muskler og min maskuline styrke.

3. Kjøre på under en kjappis, få en gratis orgasme på kjøpet og slukne tilfreds etterpå. Og det kan jeg gjøre med god samvittighet, for det står jo i alle klikk-artikler at mannen må få lov til å sovne umiddelbart etter sex, og siden det er sånn kroppen hans fungerer må det godtas uten spørsmål.

4. Snakke med min dype, maskuline røst og umiddelbart få oppmerksomheten, bli hørt og bli tatt seriøst. 

5. Få lønnspålegg kun fordi jeg er mann.

6. Teste ut Tinder og faktisk måtte jobbe litt for å få matcher og få samtalen i gang.

7. Sende random dick-pics til alle på vennelista.

8. Skrive lange tråder på KG om pikkstørrelse (min er seff 25 cm lang og ingen damer kan holde rundt den), skrive om hvor forferdelige damer, PMS og prinsessenykker er og forvente at de samme damene blir imponert av et "Står til, snuppa!" under samme brukernavn på PM.

9. Ha sex med mange og ofte uten å få et eneste skrått blikk. Det er jo utelukkende biologi der er snakk om, og jeg må formere meg med flest mulig, hyppigst mulig.

10. Tilhøre minoriteten på KG!! :hoppendeglad::kghjerte:

Har du en liste til meg?

16 timer siden, EpleDrue skrev:

Kun en PM unna! Men kjapp deg, tilbudet varer kun en time. :ph34r:

I did it! :tommelsmil: Takk Gud eller KG for varsel-funksjonen! 

6 timer siden, FayFerner skrev:

Neimen, hei igjen Zumo! Jeg har kost meg på ferie, ja, håper du har en strålende ferie også :)

For et digg spørsmål du serverer! Uten tvil ville jeg tatt med meg mann og barn til Karibien,  - St. Martin, St.Barth, Tobago, Aruba, Barbados! Ahhhh, har nærmest våte drømmer om de karibiske øyer :P

To spørsmål til deg @Zumo de Melocotón: hva har du gjort så langt i ferien? Og til slutt: En gjennomsnittlig mann STINN av penger eller en drømmemann og sexmaschine som ikke eier nåla i veggen? (sorry for fjørtis-spørsmål, ho ho)

Hei søte FF! :icon_lol: Så bra, det fortjente du! Jeg har kost meg, slappet av, gjort masse jeg eller ikke har tid til, vært med familie og kjente og på vennehytta *3. Ville ha en slappe-av ferie i år og har allerede vært to ganger utenlands tidligere i år, så det passet meg strålende.

Garantert han sistnevnte, så får vi heller jobbe hardt med lottogevinsten! :lur: :ler:

Hvem velger du?

1 time siden, Rossin skrev:

Takk for klemmen! Det er nesten 10 år sida, da. Sagaen stoppa ikke med det jeg skrev, men vi har ikke snakka sammen siden det året.

Svar på spørsmålet ditt:

- At hun er snill (standard, ass)
-At hun liker meg for den jeg er
-At hun er opptatt av god mat
-Pene øyne
-Formfull

@Zumo de Melocotón: Var @EpleDrue deilig?

Han var søt som en drue og syrlig som et grønt eple! Passer strålende til nicket sitt, med andre ord. :Hehe:

Hva legger du i definisjonen formfull, @Rossin?

2 minutter siden, Rossin skrev:

@Zumo de Melocotón Hvilken kornsort er din favoritt?

Hmm... Hva skal jeg svare på noe sånt? Fermentert hvete og havre! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...