Gjest Fox Mulder Skrevet 31. juli 2016 #6121 Skrevet 31. juli 2016 6 timer siden, kisskissbangbang skrev: @Fox Mulder Hva er den fremste egenskapen du ser etter i en partner? Interessene må være like, det er noe av det viktigste. I tillegg liker jeg ikke røyk eller snus. 3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @Fox Mulder Heisann! (Jeg måtte snike på profilen din og se hvilket kjønn du er, du er jo så søt på den avataren din at du kunne lurt meg ) Jeg tror du er smart og har forstått en ting eller to! Har du det bildet for å stikke deg minst mulig ut blant girlsa her inne, slik at du kan gå under radaren når vi prater jenteprat som egentlig skal være hemmelig for gutta? Hei Ja, den er veldig søt, derfor jeg valgte den egentlig. Men om jeg går under radaren er det bra det også @Zumo de Melocotón Hva har du gjort i sommer?
Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #6122 Skrevet 31. juli 2016 21 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Er det tilfeldigvis samme person som numero uno på listen din, @Cyrus? Nei, hun har jeg datet alt 😆 @Zumo de Melocotón Gammel trebåt, eller splitter ny speedbåt?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 31. juli 2016 #6123 Skrevet 31. juli 2016 2 minutter siden, FayFerner skrev: Ho ho, synet av foreldre i akten kan forårsake posttraumatisk stresslidelse, stakkars Zumo, håper det ikke gav skade Det flaueste jeg har opplevd er å tisse i senga til en jeg datet en gang, som jeg var hodestups forelsket i. Jeg var dritings, ble for mange øl, og så tisset jeg ned hele sengen hans på natta . Men vi rakk et ligg først da. Det ble ikke noe morrabrød å snakke om da. Den morgenen døde jeg......... Nå skal jeg ut og spise lunch med mannen min (ikke samme fyr som daten over, ho ho) Hva bringer så denne søndagen deg, @Zumo de Melocotón? Jo dessverre.... Jeg fikk arr for livet og går rundt som verdens mest frustrerte jomfru fremdeles! En livsfarlig tidsinnstilt bombe som jobber skikkelig hardt med å holde mannfolkene på minst en armlengdes avstand! Omg... Ikke akkurat drømmedaten, med andre ord?! Foreløpig bringer søndagen meg en god porsjon latterkuler, håper det fortsetter sånn.
Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #6124 Skrevet 31. juli 2016 7 minutter siden, minister-mio skrev: nei æsj @Cyrus hva liker du best ved deg selv? At jeg er dønn ærlig mot alle rundt meg, og svært tolerant overfor det faktum at alle kan gjøre en feil.
kisskissbangbang Skrevet 31. juli 2016 #6125 Skrevet 31. juli 2016 @Cyrus Er du brutalt ærlig, eller kan du komme med hvite løgner og ellers pynte litt på sannheten nå og da?
Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #6126 Skrevet 31. juli 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: @Cyrus Er du brutalt ærlig, eller kan du komme med hvite løgner og ellers pynte litt på sannheten nå og da? Det kommer an på. Jeg er veldig flink til å ordlegge meg, men samtidig klarer jeg av og til å uttrykke det jeg mener på en måte som gjør folk forbanna😄 @kisskissbangbang Tar du mye plass i sosiale sammenhenger?
chouette Skrevet 31. juli 2016 #6127 Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, EpleDrue skrev: Min kjære søster ringte meg sist. Nei, det var deg det. @toothfairy Hva er din høyeste score på bowlingbanen? 299 åff kårs.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 31. juli 2016 #6128 Skrevet 31. juli 2016 11 minutter siden, Fox Mulder skrev: @Zumo de Melocotón Hva har du gjort i sommer? Slappet av, vært en del på stranden og grillet osv, vært tre ganger på hytta med og uten venner, mast på KG, vært sammen med familie og andre jeg ser sjeldent og gjort en fortløpende vurdering av om jeg bør ta en tur nummer tre i år til Spania. Du da, @Fox Mulder? 10 minutter siden, Cyrus skrev: Nei, hun har jeg datet alt 😆 @Zumo de Melocotón Gammel trebåt, eller splitter ny speedbåt? Så hvorfor dette hemmelighetskremmeriet om lista di, @Cyrus?! Åh, det var et vanskelig valg. På den ene siden kan jeg jo sitte i baugen og smile og snurre på parasollen min med en kjekk mann som ror en gammel trebåt over blikkstille vann, men så liker jeg jo litt fart og moro og vind i håret da! Akk, de harde valgene i livet.
chouette Skrevet 31. juli 2016 #6129 Skrevet 31. juli 2016 5 timer siden, kisskissbangbang skrev: @toothfairy Hva er det rareste komplimentet du har fått? Var en mann som mente jeg og hunden jeg luftet for en syk nabo, var prikk like. Det var en Boston Terrier. Så ikke helt den, men. Kanskje uttrykket "som hund så eier" burde utvides til å gjelde hundepasser også Hva er dine beste skjønnhetstips?
Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #6130 Skrevet 31. juli 2016 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: Så hvorfor dette hemmelighetskremmeriet om lista di, @Cyrus?! Fordi det er sååå moro når sånne som deg blir nysgjerrige 😂 @Zumo de Melocotón Har du noen gang blitt anholdt av politiet?
kisskissbangbang Skrevet 31. juli 2016 #6131 Skrevet 31. juli 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Det kommer an på. Jeg er veldig flink til å ordlegge meg, men samtidig klarer jeg av og til å uttrykke det jeg mener på en måte som gjør folk forbanna😄 @kisskissbangbang Tar du mye plass i sosiale sammenhenger? Tja. Litt over middels, tror jeg. Jeg er sosial og prater og ler mye, men er ikke brautete. @Cyrus Hva gjør deg mest ukomfortabel? @Zumo de Melocotón Hvilke to brukere hadde du sendt ut på date sammen? @Warchild Har du hatt bruker her inne før?
kisskissbangbang Skrevet 31. juli 2016 #6132 Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Ikke som jeg vet om. Men jeg glemte å definere noe tidsrom da, og jeg har jo bare herjet her inne i en måned. Når kan man si at man treffer noen jevnlig, @kisskissbangbang? Næsj. Når man har møtt de flere ganger i løpet av minst seks måneder? Det må jeg vel være ærlig å si at jeg aldri har tenkt på før 2 timer siden, minister-mio skrev: @EpleDrue hvorfor valgte du det nicket? @Zumo de Melocotón har du vært på kg før under andre nick? @kisskissbangbang har du hatt sommerferie i år? @Cyrus hvordan går det med skjeggday? Jeg er på sommerferie enda, faktisk. Bilferie og rundtur i norge.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 31. juli 2016 #6133 Skrevet 31. juli 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Fordi det er sååå moro når sånne som deg blir nysgjerrige 😂 @Zumo de Melocotón Har du noen gang blitt anholdt av politiet? Sånne som meg, @Cyrus? Omg.. Og jeg som trodde jeg var unik på alle punkter. Tror jeg må ta en alvorsprat med mine foreldre. Om jeg tør å se de i øynene igjen etter alt jeg var vitne til da. Det gjenstår jo å se. Ja, jeg har blitt anholdt av politiet! Det var det verste jeg har opplevd noen gang. Jeg mener, har du SETT den fengselscella de har i Kardemommeby eller? Og Politimester Bastian da, omg.. Hører fremdeles den der "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill..." hver gang jeg lukker øynene. Traumer! 3 minutter siden, kisskissbangbang skrev: @Zumo de Melocotón Hvilke to brukere hadde du sendt ut på date sammen? Tja.... @EpleDrue og @FayFerner, kanskje? For han virker så grumpy av hangoveren fra igår og hun har så mye godt humør at det garantert kommer til å smitte litt over! Hvem ville du sendt på date, @kisskissbangbang?
Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #6134 Skrevet 31. juli 2016 4 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Tja. Litt over middels, tror jeg. Jeg er sosial og prater og ler mye, men er ikke brautete. @Cyrus Hva gjør deg mest ukomfortabel? Du det vet jeg faktisk ikke da jeg er rimelig avslappet til det meste... kraftig turbulens på fly kanskje... @kisskissbangbang Hvilken låt hører du oftest på om dagen?
Coronas Skrevet 31. juli 2016 #6135 Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Liker begge deler, øl først og drinker på byen etterpå. @minister-mio Har du svømt med delfiner? Hvis ikke, kunne du tenkt deg? @Coronas Er det en idrett/hobby som du angrer på i voksen alder at du ikke prøvde som barn? @Sukkerbit Hvordan har din sommer vært? Jeg ville prøve masse rart da jeg var yngre, men det var ikke midler til å gjøre noe med det. Karate, pianotimer, jazzballett blant annet. Spilt fotball og volleyball da.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 31. juli 2016 #6136 Skrevet 31. juli 2016 @kisskissbangbang Tror du det er krise om jeg glemmer det der ironiflagget på innlegg jeg skriver her inne som ikke er ment helt seriøst, og som kanskje til og med er bittelitt ironisk?
kisskissbangbang Skrevet 31. juli 2016 #6137 Skrevet 31. juli 2016 10 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Sånne som meg, @Cyrus? Omg.. Og jeg som trodde jeg var unik på alle punkter. Tror jeg må ta en alvorsprat med mine foreldre. Om jeg tør å se de i øynene igjen etter alt jeg var vitne til da. Det gjenstår jo å se. Ja, jeg har blitt anholdt av politiet! Det var det verste jeg har opplevd noen gang. Jeg mener, har du SETT den fengselscella de har i Kardemommeby eller? Og Politimester Bastian da, omg.. Hører fremdeles den der "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill..." hver gang jeg lukker øynene. Traumer! Tja.... @EpleDrue og @FayFerner, kanskje? For han virker så grumpy av hangoveren fra igår og hun har så mye godt humør at det garantert kommer til å smitte litt over! Hvem ville du sendt på date, @kisskissbangbang? Hmh. Før ville jeg sagt @Silfen og @Katten.2.0, men nå har de jo blitt buddies så da er det ikke like gøy lengre. @Teriyaki og @Uchiha Madbrah kanskje? Tror de hadde vært kule smmen! 2 minutter siden, Cyrus skrev: Du det vet jeg faktisk ikke da jeg er rimelig avslappet til det meste... kraftig turbulens på fly kanskje... @kisskissbangbang Hvilken låt hører du oftest på om dagen? Simon amd Garfunkel-The boxer. Mamma spilte den for meg og jeg elsker den. Ellers elsker jeg deler av denne for tida, beaten er fantastisk og begge gutta mine spør etter den hver gang vi setter oss i bilen "Leitemii (lay it on me), mamma!",roper toåringen
Gjest anonym2233 Skrevet 31. juli 2016 #6138 Skrevet 31. juli 2016 5 timer siden, kisskissbangbang skrev: @Pjokkeline Ønsker du deg stort eller lite bryllup? Jeg vet ikke Har faktisk null anelse, men jeg tror et lite bryllup? Mistenker samtidig at den vil bli større etterhvert mens en planlegger 3 timer siden, bjone skrev: @Pjokkeline en uke i telt høres flott ut på vidda. Gratulerer med forlovelse. Flere netter i telt er helt ok om man har tilgang til et vann man kan bade i.. og ikke minst et godt liggeunderlag. 🤔 om du ikke lå for det meste øverst da... 😅 Tusen takk ja, selvfølgelig! En må jo ha tilgang til vann, gjerne med fisk, hvis en skal fiske og samtidig ha vann til å fylle på i real turmat posene Utstyret er av god kvalitet, så om jeg ligger under eller øverst, er behagelig uansett 😉 1 time siden, EpleDrue skrev: @Pjokkeline Hva savner du mest fra 90tallet? Jeg savner at jeg var en liten pjokk selv da Savner mest barndommen, intet annet Det var kjempe gøy å spille slå-ball, hoppestrikk med sang. Selvfølgelig Backstreets Boy ❤ Iiiiiii want it thaaaat way Og, Buffalo sko!! 1 time siden, minister-mio skrev: @Pjokkeline hva har du gjort i sommer? Jeg har ladet batteriene, en uke på Sørlandet og en uke på vestvidda med knall vær og fiske. Vært langt inne i vestvidda forbi Litlos. Største fangst på 600g. Hjemreise i dag etter noen dager på hytta, istedenfor på høyfjellet pga mye nedbør i Jotunheimen. Reiser hjem igjen som forlovet med min kjære, som fridde på vidda @FayFerner Hvor har du vært på ferie? @Zumo de Melocotón Hvor tidlig var du oppe idag ?! @minister-mio Er det bare meg, eller har jeg ikke sett deg på forumet på en stund?
Gjest Ajax Skrevet 31. juli 2016 #6139 Skrevet 31. juli 2016 8 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Simon amd Garfunkel-The boxer. Mamma spilte den for meg og jeg elsker den. Ellers elsker jeg deler av denne for tida, beaten er fantastisk og begge gutta mine spør etter den hver gang vi setter oss i bilen "Leitemii (lay it on me), mamma!",roper toåringen Hvor vilt er det ikke at den broilersangen var på radioen nå nettopp, og at jeg gikk og nynnet den mens jeg gikk inn på KG?
kisskissbangbang Skrevet 31. juli 2016 #6140 Skrevet 31. juli 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Hvor vilt er det ikke at den broilersangen var på radioen nå nettopp, og at jeg gikk og nynnet den mens jeg gikk inn på KG? Det er jo utvilsomt skjebnen, det. @Cyrus Trur du på skjebne og karma og slikt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå