Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

HVa gjorde du i helga da, @applestories ?

Jobbet både lørdag og søndag, vært på sommerfest, skrevet jobbsøknad og lest en bok ute i regnet.

@Mysticgirl Hva liker du best vet høsten?

2 timer siden, calavi skrev:

@applestories Er du flink til å lage mat? 

Nja... jeg kan å lage mat, på et vis, men sånne helt basic ting som hvordan steke en biff eller hvor lenge en kylling skal steke aner jeg ikke. Noen fancy middager med forrett og dessert får du ikke hos meg, men du skulle nok blitt mett om du kom på besøk.

@calavi Hvilken hånd holder du gaffelen i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hva er lang tid, og hva er kort tid? Tror jeg er ganske fornøyd med rundt 10 minutter.. :ler2: 

@Zumo de Melocotón Skal menn ha mye kroppshår?

Hmm, kan jeg si 50-50? Ok, da sier jeg det. Ikke still så harde spørsmål så sent på kvelden. Må tenke.pluss jeg ser på OL.. :fnise:

@calavi Følger du med på årets sommerleker? Hvordan tror du Norge vil gjøre det?

Jeg klarer ikke plassere meg selv, så svaret er godkjent ;)

Nei, jeg synes sommer-OL er kjedelig :fnise: Jeg synes noe kan være artig å se på, men jeg er litt sånn alt-eller-ingenting-menneske, så sommer-OL har jeg aldri vært interessert i. Tror ikke Norge vil gjøre det noe særlig bra heller... 

11 minutter siden, applestories skrev:

@calavi Hvilken hånd holder du gaffelen i?

Om jeg kun spiser med gaffel så holder jeg den i høyrehånden. Men, spiser jeg både med kniv og gaffel så holder jeg den i venstrehånden. 

@EpleDrue Favorittgren under sommer-OL? Hva liker du best å se på? 
@applestories Har du vært på kg med et annet brukernavn tidligere? 

Skrevet
1 minutt siden, calavi skrev:

@applestories Har du vært på kg med et annet brukernavn tidligere? 

Nei, har aldri egentlig visst om KG før jeg registrerte meg i vår. Har jo kommet over siden når jeg har googlet ting, men ikke fulgt med på noe før jeg fant ut at det er mange, mange flere som kommenterer på Mat og Drikke-forumet her enn på VG sitt forum, og da får jeg jo også mange flere tips til nye matvarer!

Pluss at det var så mange som trengte hjelp med lover og regler i en annen del av forumet, da måtte jeg bare registrere meg fordi, vel, fordi jeg blir litt sånn av og til;

duty_calls.png

Skrevet
20 minutter siden, EpleDrue skrev:

@applestories Hva har skjedd i helgen hos dere? :)

Siterer meg selv, og gir deg samme spørsmål som Mysticgirl som spurte rett før deg :)

20 minutter siden, applestories skrev:

Jobbet både lørdag og søndag, vært på sommerfest, skrevet jobbsøknad og lest en bok ute i regnet

@EpleDrue

---> Hva liker du best ved høsten?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
44 minutter siden, calavi skrev:

@Zumo de Melocotón Hva liker du å gjøre på fritiden? 

Fritid? :ph34r: 

Når jeg faktisk har fritid, så liker jeg å slappe av, gå på turer, trene, oppleve nye ting, være med gode venner og familie, surfe/spille/KG, TV-serier, planlegge reiser, synge og danse.. osv.osv.

Har du og kjæresten noen hobbier dere dyrker sammen, @calavi? Og traff du kjæresten på KG?

35 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hva er lang tid, og hva er kort tid? Tror jeg er ganske fornøyd med rundt 10 minutter.. :ler2: 

@Zumo de Melocotón Skal menn ha mye kroppshår?

Har hatt kjæreste med lite kroppshår og jeg digget det. Har hatt kjæreste med relativt mye kroppshår også og jeg digget det også. Liker begge deler, jeg, men helst ikke masse hår på ryggen. Det er egentlig ikke et stort problem det heller, det er jo bare å bestille en voksetime i ny og ne. :fnise:

Blondiner vs brunetter, hva foretrekker du @EpleDrue?

12 minutter siden, applestories skrev:

duty_calls.png

Den var awesome!! :nigo:

Hvor høy er du, @applestories?

Skrevet
52 minutter siden, applestories skrev:

duty_calls.png

:ler:

27 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har du og kjæresten noen hobbier dere dyrker sammen, @calavi? Og traff du kjæresten på KG?

Vi har danset en del sammen, så det er veldig ålreit :) Han driver mye med foto, noe jeg også har blitt litt nysgjerrig på så det har vi også gjort litt av. Ellers så blir det serietitting og nå også pokemon go :ler: 

Jadda, gjorde det vet du :fnise:

@Zumo de MelocotónEr du singel? 

Skrevet
13 timer siden, EpleDrue skrev:

Klassens klovn og klassens matematiker. :) God miks.

Hva med deg @Moonwalker?

Jeg var litt forskjellig. Både den tilbakeholdne, lederen, rådgiveren, småsmarte, også morsomme for noen. I den store klassesammenhengen var jeg nok mest den tilbakeholdne.

@EpleDrue Er du god i hoderegning, eller drar du raskt frem kalkulatoren?

Skrevet
9 timer siden, NAFFER skrev:

hva i helvete er dette her for no? hva faen er det som skjer her inne?

Det er still et spørsmål -tråd. 

Slik som dette: @NAFFER Hvordan fant du frem til KåGe?

Så svarer du og stiller spørsmål tilbake til en eller flere brukere.

Skrevet
47 minutter siden, Moonwalker skrev:

@Coronas ser du sammenheng mellom mennene du liker? Altså, har du en type du går for?

Tenker du kropp eller personlighet? Vel, god kjemi, positiv og et sjarmerende vesen. Om fyren har pappakropp, lett trent, muskuløs eller "vanlig" spiller ingen rolle. Er kanskje en sammenheng? he he

@Moonwalker hvordan ser en perfekt date ut for deg?

Skrevet
28 minutter siden, Coronas skrev:

Tenker du kropp eller personlighet? Vel, god kjemi, positiv og et sjarmerende vesen. Om fyren har pappakropp, lett trent, muskuløs eller "vanlig" spiller ingen rolle. Er kanskje en sammenheng? he he

@Moonwalker hvordan ser en perfekt date ut for deg?

Hvordan ser en "pappakropp" og en "vanlig" kropp ut?

Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Hvordan ser en "pappakropp" og en "vanlig" kropp ut?

Pappakropp

Skarmavbild-2015-07-22-kl.-10.54.17.jpg

Han til venstre har vanlig kropp...? Etter mitt syn hvertfall :rodme:

992-cCkI57lbeYs8AJLRlgFNXiacf-5Y87MoPv9Q

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
11 timer siden, calavi skrev:

Jadda, gjorde det vet du :fnise:

@Zumo de MelocotónEr du singel? 

Et ekte KG-par, altså! Grattis! :blomst: Må vel si ja til det nå.

Pratet dere med hverandre lenge før dere begynte å date, @calavi?

11 timer siden, Musaleem skrev:

@Zumo de Melocotón - har du brunt hår? 

Hei! :goodbye:

Nei. :) Er du ny i tråden, eller lurer du på om du kjenner meg? Gi meg gjerne en lyd på PM i så fall. 

Isvann, iskald cola eller iskald øl, hva foretrekker du på en varm sommerdag, @Musaleem?

10 timer siden, NAFFER skrev:

hva i helvete er dette her for no? hva faen er det som skjer her inne?

Det var da voldsomt! :fnise: Dette er en tråd hvor man kan stille andre brukere spørsmål og sosialisere litt. 

1 time siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón hvor ofte går du ut på byen?

Veldig sjeldent de siste årene. Kanskje noen ganger i året. Foretrekker vennefester og jentekvelder osv. Får se om det endrer seg, men føler ikke særlig behov for det per nå. Men begynner kanskje å bli klar for en jentetur med dans og tøys på byen etterhvert. :jepp: Hva skal forresten denne smiley-greien forestille? :danser:

Du da, @Moonwalker?

Kunne du ha droppet trening 2-3 uker i strekk om du ble utfordret til det, @Uchiha Madbrah, @Cyrus, @Yme?

Ville du sagt ja til å dra på en lengre ferietur med kjæresten/daten din et sted uten TV/Internett/mobildekning under OL, @EpleDrue?

Liker du å kverulere, @applestories?

Har du en KG-crush, @Coronas?

Gjest Rossin
Skrevet
Den 31/07/2016 at 20.41, Teriyaki skrev:

Hmm da må der bli: søtt, salt, umami (har ikke helt taket på akkurat hva denne smaken er, men vet at jeg liker den :ler:), surt og bittert. Jeg er veldig sensitiv når det kommer til bitterhet. Det er derfor jeg feks ikke liker kaffe. 

Altså, du er Teriyaki, så du må jo vite hva umami er. Jeg vil beskrive det som en "kjøttsmak" eller proteinsmak. Kok opp litt sopp (med salt) og smak på krafta, så skjønner du nøyaktig :)

22 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har dere en KG-crush, @Rossin

Ja

@Freakingawesome tror du at du noen gang vil kunne klare å spille Teen town på bass?

@Cyrus legger du ut film av deg selv når du spiller og synger denne?

@Zumo de Melocotón hva synes du om at navn på de voldtektssiktede OG meddommere i Andrea-saken er offentliggjort?

@Uchiha Madbrah har du holdt motivasjonsforedrag? Kommer du til å gjøre det?

Skrevet
9 minutter siden, Coronas skrev:

992-cCkI57lbeYs8AJLRlgFNXiacf-5Y87MoPv9Q

Bare en sånn liten digresjon: jeg så på det aktuelle programmet dette bildet er fra. Og siden gutter på KåGe har en tendens til å tro at muskler er alt: duden til høyre var sammen med en modell. Just saying.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...