Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 8. august 2016 #6561 Skrevet 8. august 2016 13 minutter siden, Silfen skrev: Haha, den tvilende måten var liksom ment å skulle inkludere alle områder. @Zumo de Melocotón Er det noen farger på klær du absolutt ikke ville gått i? Haha.. Hadde SÅ benyttet meg av det om jeg ikke hadde et par evner på lur. Ikke på grunn av fargen i seg selv, men farger som får meg til å se litt sånn gusten og blek ut, de unngår jeg. Er en del lyse pasteller som faller i den kategorien. Hadde en periode hvor jeg absolutt ikke kunne fordra rosa, og jeg bruker fremdeles ikke "babyvarianten" av rosa. Da blir det heller rosarød eller ferskenrosa eller så.. Har du planer om å se håndballkampen idag, @Silfen?
Coronas Skrevet 8. august 2016 #6562 Skrevet 8. august 2016 3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: I'm in it to win it, så det er like greit å formalisere det når det føles riktig for begge to. Pluss at det er greit med tanke på arveregler osv. Men trenger ikke "prinsessedelen" av bryllupet og det er heller ikke noe viktig for meg med et svært og dyrt bryllup med ørtifjørti gjester jeg knapt kjenner navnet på. Det viktigste er å markere at det er "oss for evigheten" og at dagen blir et romantisk og verdifullt minne vi kan mimre om når vi sitter i hver vår gyngestol med barn og barnebarn rundt oss. Der da, @Coronas? Enig med deg! Fikk plutselig lyst på en kald cola. Jeg har vært der en gang. Ikke kirke, bare oss to (vi to er blitt en nå da men) og min sønn, på en strand i Thailand, viet av en så kalt prest fra Australia. Formalitetene tok vi hjemme i Norge før vi dro. Og jeg gjør det gjerne igjen. Romantisk, helt herlig og koselig. Og det blir lettere med arv og slikt. @Zumo de Melocotón Hvor er du fra i landet?
Silfen Skrevet 8. august 2016 #6563 Skrevet 8. august 2016 9 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Har du planer om å se håndballkampen idag, @Silfen? Hørte rykter om en håndballkamp. Akkurat nå går det derimot i Tjorven og Vi på saltkråkan. Og så lenge jentungen får tvn, så får jeg pcn hennes og er happy, sånn siden min egen er litt fudget. @Coronas er du opptatt av dippedutter? @skruf hvilken dippedutt kunne du ikke vært foruten?
Yme Skrevet 8. august 2016 #6564 Skrevet 8. august 2016 5 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Kunne du ha droppet trening 2-3 uker i strekk om du ble utfordret til det? Det er jo det eneste jeg gjør, så det hadde vært kjedelig.
Coronas Skrevet 8. august 2016 #6565 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Alle årstider har noe fint ved seg. Vinter tenker jeg familietid, hygge og hytteturer. Våren er den perfekte årstiden for å sette seg nye mål på banen, samt årets første utepils. Liker hvordan alle nyter vårsolen så snart den titter frem. Sommeren liker jeg bading og lange sommerkvelder. Høsten er tid for kakao (med krem) og tv-serier. Skal jeg velge en favoritt, hmm. Skillet mellom vår og sommer. Hvordan lager du nachos @Coronas? Kjøper nachos på butikken, steker karbonadedeig med habanero, hvitløk i tillegg til tacomix. Har alt over nachos'n og litt revet ost og inn i ovnen til osten er smeltet. Lager en veldig god guacamole å ha ved siden av. OG ikke minst Corona med limebåt til Vel en sixpack @EpleDrue er det Norge som er favoritt i OL, eller har du flere land du "heier på"?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 8. august 2016 #6566 Skrevet 8. august 2016 13 minutter siden, Coronas skrev: Jeg har vært der en gang. Ikke kirke, bare oss to (vi to er blitt en nå da men) og min sønn, på en strand i Thailand, viet av en så kalt prest fra Australia. Formalitetene tok vi hjemme i Norge før vi dro. Og jeg gjør det gjerne igjen. Romantisk, helt herlig og koselig. Og det blir lettere med arv og slikt. @Zumo de Melocotón Hvor er du fra i landet? Høres koselig ut! Opprinnelig fra vest, bor i øst, ikke stedsbundet enda. Du da, @Coronas?
Coronas Skrevet 8. august 2016 #6567 Skrevet 8. august 2016 7 minutter siden, Silfen skrev: Hørte rykter om en håndballkamp. Akkurat nå går det derimot i Tjorven og Vi på saltkråkan. Og så lenge jentungen får tvn, så får jeg pcn hennes og er happy, sånn siden min egen er litt fudget. @Coronas er du opptatt av dippedutter? @skruf hvilken dippedutt kunne du ikke vært foruten? Nei, ikke egentlig. Men nå var x'n veldig duppedittmann så jeg har vel tatt med meg noe av hans greie som å ha selfistang, smartmobil, innholdsrik pc, lydplanke og smart tv... hihi hvis det var det du mente? @Silfen hva drikker du en lørdagskveld?
Coronas Skrevet 8. august 2016 #6568 Skrevet 8. august 2016 10 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Høres koselig ut! Opprinnelig fra vest, bor i øst, ikke stedsbundet enda. Du da, @Coronas? Er også fra vest, men har bodd mest her øst på. Mer Vestfolding enn vestlending nå ha ha
Silfen Skrevet 8. august 2016 #6569 Skrevet 8. august 2016 2 minutter siden, Coronas skrev: Nei, ikke egentlig. Men nå var x'n veldig duppedittmann så jeg har vel tatt med meg noe av hans greie som å ha selfistang, smartmobil, innholdsrik pc, lydplanke og smart tv... hihi hvis det var det du mente? @Silfen hva drikker du en lørdagskveld? Det var det jeg mente. Jeg er tydeligvis ikke opptatt av dippedutter. Lydplanke liksom. :blånn: Hva jeg drikker kommer jo an på om jeg skal ut eller ikke. Er jeg hjemme drikker jeg vann. Skal jeg alkoholiseres så er det disse; Nr 2 og 4. http://www.hansaborg.no/link/e0326cef359145fda8dac5aa9cbc0204.aspx Blir nok aldri voksen når det gjelder alkoholinntak, gitt. @Raven Emerald @skruf @Cata og hva pokker er brukernavnet til Frk nå da ... skal vi ha fjortisalkoparty på ulriken når vi skal zipline?
Coronas Skrevet 8. august 2016 #6570 Skrevet 8. august 2016 4 minutter siden, Silfen skrev: Det var det jeg mente. Jeg er tydeligvis ikke opptatt av dippedutter. Lydplanke liksom. :blånn: Hva jeg drikker kommer jo an på om jeg skal ut eller ikke. Er jeg hjemme drikker jeg vann. Skal jeg alkoholiseres så er det disse; Nr 2 og 4. http://www.hansaborg.no/link/e0326cef359145fda8dac5aa9cbc0204.aspx Blir nok aldri voksen når det gjelder alkoholinntak, gitt. @Raven Emerald @skruf @Cata og hva pokker er brukernavnet til Frk nå da ... skal vi ha fjortisalkoparty på ulriken når vi skal zipline? Den skinny har jeg smakt, den var rar på ettersmaken syns jeg. Skål
Silfen Skrevet 8. august 2016 #6571 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, Coronas skrev: Den skinny har jeg smakt, den var rar på ettersmaken syns jeg. Skål Jeg syns den er nommenom. Men Rema, som er nærmeste butikk har sluttet å føre den. Ved nærmere ettertanke så har rema sluttet å føre en haug med varer jeg pleier kjøpe. De er ute etter meg. Garantert!
Coronas Skrevet 8. august 2016 #6572 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, Silfen skrev: Jeg syns den er nommenom. Men Rema, som er nærmeste butikk har sluttet å føre den. Ved nærmere ettertanke så har rema sluttet å føre en haug med varer jeg pleier kjøpe. De er ute etter meg. Garantert! Hihi, ja jeg tror at hele handelstanden er i mot meg også. Ting jeg liker, blir liksom borte. Endelig liker jeg noe og så, nei det er tatt ut av markedet. Kan lure på om jeg er rar og den eneste kunden som liker visse produkter. Jeg fant skinny på Kiwi, så den er der ute... inntil videre
Gjest EpleDrue Skrevet 8. august 2016 #6574 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, Silfen skrev: @EpleDrue hva er det best å gjøre på inne i pissregnet? Se håndballkamp/OL. @Silfen dobbeldipper du chipsen i dipen? 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Synes du hørtes ut som meg der et øyeblikk, så jeg bare lar ditt svar være gjeldende. Burde jeg? Liker at du til og med skriver tidspunktet for kampen. Er du redd for å gå glipp av noen juicy spørsmål her mens du ser på, eller @EpleDrue? Kampen starter nå @Zumo de Melocotón 1 time siden, Silfen skrev: @EpleDrue Hva syns du om Shameless? Synes det er morsomt, og litt trist. Liker det! @Silfen kamp nå? 1 time siden, Musaleem skrev: . @EpleDrue - spiller du håndball? Nei, jeg har spilt fotball da. Hjelper det? Spiller du hånball @Musaleem? 31 minutter siden, Coronas skrev: @EpleDrue er det Norge som er favoritt i OL, eller har du flere land du "heier på"? Mitt hjemland er nok min store favoritt, men de suger like mye som Norge. 50-50, heier på begge. @Coronas skal du se kampen?
kisskissbangbang Skrevet 8. august 2016 #6575 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, Silfen skrev: @kisskissbangbang Hva har vært best denne sommerferien? Å være på biltur med gutta. De er en fryd å dra på tur med, og å dra på norgesferie med mine egne barn i baksetet har vært en av de tinga jeg har sett mest frem til med voksenlivet sia jeg var lita 4 timer siden, Cyrus skrev: @kisskissbangbang Trenger bilen din nye vinduspussere? Nei @Silfen Den fineste komplementen du har fått? @Coronas Hva er ditt beste ferieminne fra barndommen? @Zumo de Melocotón Har du en "the one that got away"?
Silfen Skrevet 8. august 2016 #6576 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Se håndballkamp/OL. @Silfen dobbeldipper du chipsen i dipen? Synes det er morsomt, og litt trist. Liker det! @Silfen kamp nå? Om det bare er meg og kidsa så. Ser ingenting galt med dobbeltdipping så lenge den ikke skal deles med andre. Og kidsa teller ikke, vi dobbeltdipper alle sammen. Når jeg tenker meg om så har jeg muligens ikke gitt beskjed til ungene at dette er noe som inngår i ting vi gjør hjemme, men som vi ikke gjør hos andre. Søren og, parent fail. Kamp? Når jeg kan se på Supersykehuset på Disney, om superhelter og sånt. Haaaallo. @Raven Emerald Får du random forespørsler på FB fra ukjente om diverse ... ting ...? @Zumo de Melocotón Har du noe som du anser som FB faux pas som du bare MÅ himle med øynene til? @EpleDrue Hva er det beste med å komme hjem fra ferie?
Supernova17 Skrevet 8. august 2016 #6577 Skrevet 8. august 2016 2 timer siden, EpleDrue skrev: Favorittgren er helt klart friidrett. Mellomdistanse. Ellers har jeg følgt med på de fleste grener som har blitt vist på tv. Svømming er spennende, samt fotball og rugby! Blir imponert over utøverene som turner. Var litt ubehagelig med den ene skaden der, men enda en flott sportsgren. De norske håndballjentene får min fulle oppmerksomhet i kveld kl 19:40! Håper og tror de vil forsvare OL-gullet @calavi Er det noen norske realityprogram du følger år etter år? Når høsten kommer liker jeg spillekvelder med gode venner, en god tv-serie og den norske naturen. @applestories Har du besøkt Svalbard? Bading og soling her. Late dager på ferie med andre ord. Hvor gikk turen @coffeegirl83? Jeg foretrekker mennesker som er seg selv. Samme hvilken hårfarge, hudfarge eller øyenfarge de har. Hva med deg @Zumo de Melocotón? Alle årstider har noe fint ved seg. Vinter tenker jeg familietid, hygge og hytteturer. Våren er den perfekte årstiden for å sette seg nye mål på banen, samt årets første utepils. Liker hvordan alle nyter vårsolen så snart den titter frem. Sommeren liker jeg bading og lange sommerkvelder. Høsten er tid for kakao (med krem) og tv-serier. Skal jeg velge en favoritt, hmm. Skillet mellom vår og sommer. Hvordan lager du nachos @Coronas? Vil si jeg er ok+ i hoderegning. @Moonwalker Hvilket fag var ditt favorittfag når du gikk VGS? Nei. Sommer-OL er én gang hvert fjerde år. Da finnes det 3 år og 11 måneder til annet vas. Vinter-OL kunne jeg fint skippet. @Zumo de Melocotón Skal du se håndballkampen Norge - Spania i kveld? (Kl 19:40) Langturen gikk til Bergen
Silfen Skrevet 8. august 2016 #6578 Skrevet 8. august 2016 6 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Å være på biltur med gutta. De er en fryd å dra på tur med, og å dra på norgesferie med mine egne barn i baksetet har vært en av de tinga jeg har sett mest frem til med voksenlivet sia jeg var lita @Silfen Den fineste komplementen du har fått? Den ser jeg faktisk. Jeg har ikke lappen engang, men roadtrips er jo moro. Fineste? Tror kanskje det må ha vært når det ble tatt som en selvfølge at kidsa og jeg var en pakkedeal. Syns det er så mange som snakker ned det å date aleneforeldre at når en mann uten videre omtaler oss alle som en enhet, så må det være noe av det fineste. Ikke et direkte komplement, men likevel fiiiiiint, en sånn ting man tar seg i å smile av når man tenker på. Hva med deg da, @kisskissbangbang?
calavi Skrevet 8. august 2016 #6579 Skrevet 8. august 2016 6 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Pratet dere med hverandre lenge før dere begynte å date, @calavi? Takktakk Hmm, vi pratet vel sammen i tre måneder eller noe, tror jeg? Ganske tilfeldig at vi kom i prat egentlig og i mine øyne var han superflørtete med alt og alle, så det tok en god stund før jeg tok ting "seriøst" 2 timer siden, EpleDrue skrev: @calavi Er det noen norske realityprogram du følger år etter år? Nei, jeg ser minimalt på tv, og om jeg først ser på det så er reality langt ned på listen over ting jeg gidder å se på.@Zumo de Melocotón Trives du med singeltilværelsen? @EpleDrue Hvilke nettsider besøker du hver dag? @Musaleem Hva er planene for høstferien?
calavi Skrevet 8. august 2016 #6580 Skrevet 8. august 2016 5 timer siden, Cyrus skrev: Jeg er ikke sååå god på gitar da, samt at jeg har aldri forsøkt å spille den sangen før. Men det stopper meg ikke fra å gi det et halvhjertet forsøk på sparket. LANGT utenfor komfortsonen min nå 😳 Du var jo skikkelig flink, Cyrus @Cyrus Du skal synge foran 20 000 mennesker, hvilken sang velger du å fremføre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå