Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Misjonæren, cowgirl eller doggy, @calavi?

Likte du 50 shades-filmen, @Musaleem?

Har du noen gang sendt puppebilder på PM, @Coronas?

Har du mottatt noen dickpics på PM, @Fru Uperfekt?

Har du sovet kun 1 time i natt og skrudd av filteret ditt, @Zumo de Melocotón?

Nei, og tviler på at jeg får det.

Har ikke vært her inne så lenge, og tror ikke at jeg har utmerket meg selv på noen måte :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, Coronas skrev:

@Musaleem Har du noen gang vært på Cruise? Hvor evt gikk turen?

Ja, i Karibien. Heldigvis bare fem dager, for det ante meg at det ikke kom til å være noe for meg, og det hadde jeg veldig rett i.

2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Nei, det tror jeg faktisk ikke. Anbefales det?

På ingen måte.

2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Likte du 50 shades-filmen, @Musaleem?

Jeg synes den var så dårlig at jeg slo den av før den var ferdigsett, dvs. at den var som forventet.

@Cyrus  - Hvilke krav har du til dine fremtidige leieboere? Er for eksempel dyr ok?

@applestories - Du får fem setninger til å selge Norge som reisemål for en amerikaner. Hvilke fem setninger velger du?

@Mysticgirl - Hvor mange snapper sender du i snitt i løpet av en dag?

@Silfen - Hvorfor kunne du ikke tenkt deg å reise til USA?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
34 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Nei, når jeg tar frekke selfies er det jo for å sende dem :fnise: @Zumo de Melocotón er du singel og hva ser du etter i en mann?

Jeg er (relativt) nysingel og har ikke sett etter en ny mann. Heller prøvd å unngå de. :fnise: Men om jeg tilfeldigvis skulle treffe på en som matcher/setter pris på humoren min, som utfordrer meg litt, som jeg føler jeg kan være meg selv sammen med, som setter pris på meg akkurat som jeg er, som har noenlunde samme verdier, holdninger og drømmer som meg, som er litt gentleman, som har evne til å tenne meg skikkelig og som tenner like mye på meg, og som ikke har aaaaltfor mye bagasje, så skal du ikke se bort ifra at jeg kunne funnet på å bli litt forelsket likevel.. :rodmer:

Når var du sist forelsket, @Mysticgirl?

Skrevet
8 minutter siden, Musaleem skrev:

@Cyrus  - Hvilke krav har du til dine fremtidige leieboere? Er for eksempel dyr ok?

Ikke røyk, ikke dyr, ikke unger.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
13 minutter siden, Musaleem skrev:

@Mysticgirl - Hvor mange snapper sender du i snitt i løpet av en dag?

Ikke så mange, legger de fleste på my story ;) Ofte glemmer jeg å snappe når jeg har det gøy, er ikke så opptatt av mobilen da. Så folk må jo tro jeg er kjedelig på snappen min. Mest bilder av hunden min :fnise:Hva med deg da?

12 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg er (relativt) nysingel og har ikke sett etter en ny mann. Heller prøvd å unngå de. :fnise: Men om jeg tilfeldigvis skulle treffe på en som matcher/setter pris på humoren min, som utfordrer meg litt, som jeg føler jeg kan være meg selv sammen med, som setter pris på meg akkurat som jeg er, som har noenlunde samme verdier, holdninger og drømmer som meg, som er litt gentleman, som har evne til å tenne meg skikkelig og som tenner like mye på meg, og som ikke har aaaaltfor mye bagasje, så skal du ikke se bort ifra at jeg kunne funnet på å bli litt forelsket likevel.. :rodmer:

Når var du sist forelsket, @Mysticgirl?

Jeg blir veldig ofte betatt, men sjeldent forelsket,så det er lenge siden jeg var det, hva med deg da?

Skrevet

Om KG var nede for telling en sen kveld/natt, ville du likevel vært våken @kisskissbangbang? Hva ville du gjort på istedenfor?

Ja, jeg elsker å sitte oppe til langt på natt. Se serier, se random greier på youtube, ligge i en god armkrok og prate og kose ... KG kommer alltid bare oppå alt det andre jeg holder på med :ler:

1 time siden, Silfen skrev:

@kisskissbangbang Gratulerer med dagen. :nigo: (det var i dag, sant?) Hvordan skal den feires? Hva slags kake er favoritten? Hva ønsker du deg?

1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

GRATTIS MED DAGEN, @kisskissbangbang! Har du fått det obligatoriske bursdagskysset og kake eller lys på sengekanten? :roser:

Tusen takk, dere :kyss:

Våkna til bursdagssang på senga, pannekakefrokost, gave og kort fra ungene og klippekrans i ovnen, så jeg har det finfint. :)

• Liker 1
Skrevet

Har du noen gang sendt puppebilder på PM, @Coronas?

Aldri, hverken med eller uten klær. 

@Zumo de Melocotón Skjørt, kjole eller bukse på en date?

Skrevet
3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Inspirert av den akk-så-populære slikketråden, hvilken tungegymnastikk ville du valgt om du ble utfordret til å holde det gående 5 timer i strekk @Katten.2.0, (Er du mann eller bi? Da er dette til deg også) Kyssing/klining eller slikking? :fnise:

Slikking. Noe sier meg at hun må gi opp lenge før meg!

Foretrekker du å gi eller å få?

14 timer siden, Rainstorm skrev:

- Min beste venninne
- Å kjenne på at jeg elsker noen
- Det "han" ga meg :blush: 

Jeg valgte å tolke høydepunkt som noe annet enn tidspunkt.

Skriver du noe for tiden?

Hvem er han og hva gav han deg? Elsker du noen nå - hvis nei, hvor lenge siden er det forrige gang?

Jeg skriver nok veldig lite. Sommeren har vært overraskende travel, og jeg lurer på om jeg egentlig bare må innse at skriving ikke har den store plassen i livet mitt lengre.

15 timer siden, Silfen skrev:

Jepp. Pga fjellene.

@Katten.2.0 Det er verdens orgasmedag i dag. Har du feiret?

Her i gården er hver dag en orgasmedag. Har du funnet deg en jypling du kan feire med?

16 timer siden, Silfen skrev:

Men fudge ass, SoP, jeg kan ikke noe for at du er så TREG og ikke er klar før det er KALDT!

@Katten.2.0 @kisskissbangbang blir dere med på ziplining og rusbrusfylla i oktober?

Foreslår shots og wingsuit istedenfor! :nigo:

Den 8.8.2016 at 14.41, Zumo de Melocotón skrev:

Planlegger du å hive deg på deg nye videotrenden i bildetråden?

Gjør dere @Katten.2.0?

De eneste videoene som eksisterer av meg gjør seg virkelig ikke i offentlighet, av så alt for mange årsaker. Hovedsaklig fordi jeg hater lyden av min egen stemme.

Den 7.8.2016 at 19.33, Uchiha Madbrah skrev:

Whææææææææææææææ sitter og jubler i senga mi her nå jeg. :rodmer::rodmer:

Faen ass, trodde du skulle komme til senga mi.

Den 5.8.2016 at 17.16, Cyrus skrev:

@Katten.2.0 Hvor vondt var det å tatovere helt inntil puppeknotten? (Skala fra 1-8)

Faktisk var det overraskende lite smertefullt. Eller, smertefullt på en god og merkelig måte! It made me tingle in my special places. Ribbeina og solar plexus derimot, holyfuckshit der snakker vi verre enn når legene prøvde å kutte ut en infeksjon av kjøttetende bakterier uten bedøvelse.

Planlagt noen flere tatoveringer, Cyrus?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Jeg blir veldig ofte betatt, men sjeldent forelsket,så det er lenge siden jeg var det, hva med deg da?

Tja... Siste gang jeg var helt sikker på at jeg var forelsket var for et par-tre år siden. :)

Kunne du datet noen som var opptatt av utseende-skalaer, @Mysticgirl

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Tusen takk, dere :kyss:

Våkna til bursdagssang på senga, pannekakefrokost, gave og kort fra ungene og klippekrans i ovnen, så jeg har det finfint. :)

Sounds superb! :strix:

Har du planer om å dele klippekransen (det er sånn spiselig greie, sant?) med oss, @kisskissbangbang?

Og setter du pris på at jeg dedikerte dagens hovedtema til noe som passer nicket ditt, som en bursdagsgave lsm?

1 time siden, Coronas skrev:

@Zumo de Melocotón Skjørt, kjole eller bukse på en date?

Kommer an på hvor vi skal. Liker jo litt å være lady in red med kjole ved fjonge anledninger, men er det mer casual date går jeg for skjørt eller bukse. :kristin:

Hva er dine assosiasjoner til KKBB sitt nick, @Coronas?

8 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Slikking. Noe sier meg at hun må gi opp lenge før meg!

Foretrekker du å gi eller å få?

Jeg foretrekker å gi, men elsker å få! :hjerter:

Om du skulle ha trekant, ville du foretrekke KKM eller MMK, @Katten.2.0?

Gjest Citronella
Skrevet
4 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nybakt brød med HaaaaaPå! :fnise: Skikkelig god skinke, hvitost, salat, tomat, agurk og paprika med aioli istedenfor smør ligger høyt oppe på lista. Og en sånn merkelig blanding av avokado, kokt egg og diverse som jeg trodde skulle være yuk, men som var digg. Stekt brødskive med ost og skinke er nam og speilegg m/bacon osv. Ja, for ikke å glemme..... :ler: *sulten*

Hvem står for middagslagingen hjemme hos deg, @calavi?

I'm on it og will do! :ler:

Legger listen for dagen med juicy spørsmål:

Om KG var nede for telling en sen kveld/natt, ville du likevel vært våken @kisskissbangbang? Hva ville du gjort på istedenfor?

Inspirert av den akk-så-populære slikketråden, hvilken tungegymnastikk ville du valgt om du ble utfordret til å holde det gående 5 timer i strekk, @Uchiha Madbrah, @Rossin, @Yme, @EpleDrue, @Cyrus, @Dr. A. Kula, @Katten.2.0, (Er du mann eller bi? Da er dette til deg også) Kyssing/klining eller slikking? :fnise:

Menn med eller uten skjegg, @applestories

Har du besøkt se-på-min-penis-tråden flere ganger enn 3, @Moonwalker?

Har du på følgevarsel på vagina-tråden, @Cyrus?

Ville du klart deg uten anonymknappen, @FayFerner?

Har du noen gang startet en trolletråd, @Citronella?

Har du noengang blitt skikkelig tent under en samtale med noen på PM, @EpleDrue?

Liker du å sexte, @Pjokkeline?

Hvor mange ganger har du hatt sex på samme dag, @Silfen?

Tja troll og troll... Jeg har vel opprettet tråd i gråsonen. 

@Zumo de Melocotón Er du like saftig/deilig som nicket ditt? Og hva ser du på som ditt beste personlighetstrekk?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
5 minutter siden, Citronella skrev:

@Zumo de Melocotón Er du like saftig/deilig som nicket ditt? Og hva ser du på som ditt beste personlighetstrekk?

Åff kårs! Man må jo identifisere seg med nicket sitt. :Hehe:

Mitt gode humør, selvsagt! :ler:

Identifiserer du deg med nicket ditt, @Citronella? Om ikke, hva ville du kalle deg istedenfor?

Leser du i penistrådene om størrelser og sammenligner deg med dem som poster, @Uchiha Madbrah?

Har du noen gang tatt mål for å sjekke penisstørrelsen, @EpleDrue ? Og var du fornøyd med resultatene? :fnise:

Skrevet
45 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Her i gården er hver dag en orgasmedag. Har du funnet deg en jypling du kan feire med?

Foreløpig feires det nok alene. :sukk:

@Cata @Raven Emerald @O.G. @Katten.2.0@Cyrus @Freakingawesome Gjør dere en big deal ut av bursdager? Er det forskjell på om dere gidder for dere selv eller om dere fikser for andre, typ bedre halvdel eller god venn?

Skrevet
54 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Faktisk var det overraskende lite smertefullt. Eller, smertefullt på en god og merkelig måte! It made me tingle in my special places. Ribbeina og solar plexus derimot, holyfuckshit der snakker vi verre enn når legene prøvde å kutte ut en infeksjon av kjøttetende bakterier uten bedøvelse.

Planlagt noen flere tatoveringer, Cyrus?

Jeg skal gjøre høyre overarm svart, med hvit over. 

Hvordan fikk du infeksjon av kjøttetende bakterier Katten.2.0?

Skrevet
8 minutter siden, Silfen skrev:

@Cyrus Gjør dere en big deal ut av bursdager? Er det forskjell på om dere gidder for dere selv eller om dere fikser for andre, typ bedre halvdel eller god venn?

Jeg hater bursdager. Folk blir født hver dag og folk dør hver dag, og ingen av delene trenger noen feiring 😄

Skrevet
36 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Kommer an på hvor vi skal. Liker jo litt å være lady in red med kjole ved fjonge anledninger, men er det mer casual date går jeg for skjørt eller bukse. :kristin:

Hva er dine assosiasjoner til KKBB sitt nick, @Coronas?

Enten kyss og så skyt'n, eller kyss og sex :lur:

Skrevet
28 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg foretrekker å gi, men elsker å få! :hjerter:

Om du skulle ha trekant, ville du foretrekke KKM eller MMK, @Katten.2.0?

Samme her i gården. Det er først de siste årene jeg har klart å slappe av når det er jeg som mottar.

Ja takk, begge deler!

Enn du?

4 minutter siden, Silfen skrev:

Gjør dere en big deal ut av bursdager? Er det forskjell på om dere gidder for dere selv eller om dere fikser for andre, typ bedre halvdel eller god venn?

Kan sikkert hooke deg opp i nord!

Jeg gjør minimalt ut av min egen bursdag og kanskje litt for lite ut av andres. Prøver å gjøre en effort når det kommer til den signifikante andre, men har definitivt forbedringspotensialet!

5 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg skal gjøre høyre overarm svart, med hvit over. 

Hvordan fikk du infeksjon av kjøttetende bakterier Katten.2.0?

Noe spesielt design eller geometriske former?

Sammenhengende fyllatur i én uke kombinert med at jeg er veldig utsatt for infeksjoner. Det verste er stedet: Min venstre rumpeball!

Skrevet
4 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Menn med eller uten skjegg, @applestories

Uten. Bare pappa og Julenissen bør ha skjegg.

Tenkte jeg da jeg var litt yngre. Men så skjedde det noe - jeg sluttet å like gutter og begynte å like menn. Og menn har skjegg, og litt er helt okei.

Men den skjeggetrenden som har herjet i det siste med laaangt skjegg på unge menn ser, unnskyld uttrykket, helt forjævlig ut.

@Zumo de Melocoton Står eller sitter du mest når du er på jobb?

14 timer siden, EpleDrue skrev:

@applestories Hvor fort løper du 100M?

Aner ikke.. tror ikke jeg har visst det siden.. barneskolen? Ungdomsskolen? Hva er rekorden din, @EpleDrue ? Og samme spørsmål som ZdM - står eller sitter du mest på jobb?

Skrevet
7 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Noe spesielt design eller geometriske former?

Sammenhengende fyllatur i én uke kombinert med at jeg er veldig utsatt for infeksjoner. Det verste er stedet: Min venstre rumpeball!

Geometriske former er det jeg har tenkt mest på, men jeg sliter med å finne en artist som vil gjøre hvit på svart. Vet du om noen??

Jeg vet ALT om hvor vondt man kan ha i venstre rumpeball.... føler med deg.

Skrevet
49 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har du planer om å dele klippekransen (det er sånn spiselig greie, sant?) med oss, @kisskissbangbang?

Og setter du pris på at jeg dedikerte dagens hovedtema til noe som passer nicket ditt, som en bursdagsgave lsm?

Såklart, alt blir bedre når det deles! 

Jeg elsker bursdagsgaver :nigo:

@Zumo de Melocotón Hadde dere noen bursdagstradisjoner du satte ekstra pris på da du var lita som du har ført videre til egne barn? 

@Cyrus Synes du jeg er dust som sannsynligvis ikke hadde gått på date nr.2 med deg dersom jeg fikk vite ditt syn på bursdager på første date? :ler:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
11 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Ja takk, begge deler!

Enn du?

Hmm... Tror jeg ville foretrukket MMK om jeg av en eller annen grunn skulle finne på å gjøre noe sånt, men i dag er jeg Zumo de NON-Filter Melocotón og kan sikkert overtales til begge deler. :Hehe: :fnise:

Er du god til å overtale, @Katten.2.0:fnise:

7 minutter siden, applestories skrev:

@Zumo de Melocoton Står eller sitter du mest når du er på jobb?

Jeg jobber 50/50 kontor og "løpejobb", så sitter i den ene og står/går i den andre. :)

Hvordan ville du beskrive din drømmemann, @applestories?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...