Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #6761 Skrevet 9. august 2016 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Fu. Ikke hiss deg opp!! Jeg fikk høre at jeg så ut som 35-40 da jeg var 22, DET var et slag i trynet det
Teriyaki Skrevet 9. august 2016 #6762 Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Er midlertidig avholds! Mhm..varer sikkert lenge.
Katten.2.0 Skrevet 9. august 2016 #6763 Skrevet 9. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Ikke hiss deg opp!! Jeg fikk høre at jeg så ut som 35-40 da jeg var 22, DET var et slag i trynet det Så nå tar du bare igjen!? Et øyeblikk siden, Teriyaki skrev: Mhm..varer sikkert lenge. Ihvertfall til helga! Hvor lenge varer din midlertidige edruelighet?
Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #6764 Skrevet 9. august 2016 Et øyeblikk siden, Katten.2.0 skrev: Så nå tar du bare igjen!? Nei! Jeg trodde faktisk at dere var så gamle Unnskyld begge to... Hva kan gjøre det godt igjen?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 9. august 2016 #6765 Skrevet 9. august 2016 3 minutter siden, Teriyaki skrev: @Zumo de Melocotón Jeg har ikke fått med meg om du er jente eller gutt? Evt mann/kvinne da Jeg ville nok vært en temmelig feminin mann, om det var slik det stod til! Mann for en dag eller uke hadde holdt, jeg trives nok best som den kvinnen jeg er. Er du A- eller B-menneske, @Teriyaki? 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ble jeg flau Jeg har også trodd at dere var sånn midten/slutten av tredveårene. Det er ikke så lett å gjette da! Anonymkode: ed58f...c72 Jeg er derimot overbevist om at de er rundt midten av 20-årene, ihvertfall ikke over 30.
Teriyaki Skrevet 9. august 2016 #6766 Skrevet 9. august 2016 Et øyeblikk siden, Katten.2.0 skrev: Så nå tar du bare igjen!? Ihvertfall til helga! Hvor lenge varer din midlertidige edruelighet? Lenger enn jeg skulle foretrekke, men jeg har unga i helga, så det blir nesten to uker til. Har ikke parkenpass ( :() , men planlegger å legge edrueligheten helt på hylla den lørdagen. Også skal jeg boikotte snapchat og Facebook for å unngå all parken-skrytet. Eller! Så kan du helt gratis av ren godhet gi meg passet ditt?
Teriyaki Skrevet 9. august 2016 #6767 Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg ville nok vært en temmelig feminin mann, om det var slik det stod til! Mann for en dag eller uke hadde holdt, jeg trives nok best som den kvinnen jeg er. Er du A- eller B-menneske, @Teriyaki? Jeg er derimot overbevist om at de er rundt midten av 20-årene, ihvertfall ikke over 30. Har alltid hatt lyst til å være mann for en dag, men ikke lenger enn det. Tror jeg hadde gjort en særdeles dårlig jobb som mann! Nei si det. Jeg legger meg veldig ofte mellom 22-2230, men liker ikke å stå opp kl 06 akkurat. Får jeg derimot til å sove til 0730-08 så er jeg fornøyd. Så vol egentlig ikke kalle meg for noen av delene. Trenger en del søvn.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #6768 Skrevet 9. august 2016 6 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Det ække det, det er nesten umulig. Jeg fjaser bare med Cyrus da, så ikke bli flævv AnonymBruker: Hva liker du best ved deg sjøl? Topp tre! Jeg er 37 selv da så jeg mener ikke at dere ser gamle ut! Øynene mine er laseropererte for nærsynthet men nå lurer jeg på om jeg burde få pengene tilbake 1. Er frisk! Jeg har vært syk lenge så det er jeg kjempefornøyd med 2. Er en god venn. 3. Har endelig greid å kvitte meg med sjenertheten min Samme spørsmål tilbake. Anonymkode: ed58f...c72
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 9. august 2016 #6769 Skrevet 9. august 2016 12 minutter siden, Moonwalker skrev: 100% et nattedyr. Jeg er mest effektiv om kvelden/natten, og jeg liker generelt å sitte oppe om natten. Er stuptrøtt rundt 18-21, men så lysner jeg opp igjen enten jeg vil eller ikke. Legger meg på puta klar til å sove, og vipps er jeg våken igjen så da ligger jeg der i alt fra 1-6timer og stirrer i luften. Da kan jeg like greitt dille på mobilen, pc'en eller gjøre noe fornuftig. Også er jeg litt som bestemor; legger meg ikke før jeg har fått med meg alt Så, nattedyr er jeg virkelig! heldigvis fungerer jeg overraskende bra på lite søvn over lang tid - før jeg tar det igjen med en 12t søvn. @Zumo de Melocotón står du opp igjen om du ikke får sove, eller ligger du i sengen og stirrer i veggen/taket? Jeg er som deg for tiden! Men nå trenger jeg den 12-timeren snart, før jeg blir nuts. Har du ferie enda, @Moonwalker?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 9. august 2016 #6770 Skrevet 9. august 2016 (endret) Hadde jeg rett i mine antagelser om alder lenger oppe på siden, @kisskissbangbang og @Katten.2.0? Endret 9. august 2016 av Zumo de Melocotón
Silfen Skrevet 9. august 2016 #6771 Skrevet 9. august 2016 4 timer siden, Brimi skrev: Har du noen gøye planer for helgen @Silfen? Satser på at det blir noe gøy, jeg har jo bursdag. 3 timer siden, skruf skrev: @Silfen Kan vi ikke finne på noe som ikke innebærer å kaste seg utenfor høye fjell? Generelt noe som ikke innebærer høyder i det hele tatt. Som inkluderer fjortisfylla. Deal. Bare fjortisfylla. Kanskje vi får vente på SoP da. 3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Har du antibac i huset, @Silfen? Nope. Ikke som jeg vet om. Eller, kanskje jeg har en sånn reiseversjon et sted når jeg tenker meg om. Jeg er svært lite bakteriehysterisk, noe som jeg tror bidrar til svært lite sykdom her i huset. 3 timer siden, kisskissbangbang skrev: @Silfen Har du noen absolutte fysiske krav til en mann du skal være med? Nei, menn har en tendens til å bli awesomme uavhengig av fysikk om man først digger de. 1 time siden, Katten.2.0 skrev: @Silfen: Øl eller vin? Neither. Eller. Jeg liker EN øl. Liefmans. Fruktøl. NOM. 38 minutter siden, Kaffekrus skrev: @Silfen Hvor mange kopper kaffe drikker du om dagen? Ingen, jeg kan absolut ikke utstå kaffe. @applestories hvilke ingredienser foretrekker du i smoothie? @skruf Liker du alkosmoothies? @Fab! Får du i deg fem om dagen? @R@punzel Har du langt hår? @K_H Hva står KH for?
Katten.2.0 Skrevet 9. august 2016 #6772 Skrevet 9. august 2016 16 minutter siden, Cyrus skrev: Nei! Jeg trodde faktisk at dere var så gamle Unnskyld begge to... Hva kan gjøre det godt igjen? Forventer dickpix i innboksen. 14 minutter siden, Teriyaki skrev: Lenger enn jeg skulle foretrekke, men jeg har unga i helga, så det blir nesten to uker til. Har ikke parkenpass ( :() , men planlegger å legge edrueligheten helt på hylla den lørdagen. Også skal jeg boikotte snapchat og Facebook for å unngå all parken-skrytet. Eller! Så kan du helt gratis av ren godhet gi meg passet ditt? Blir ikke Parken her heller, gitt. 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Hadde jeg rett i mine antagelser om alder lenger oppe på siden, @kisskissbangbang og @Katten.2.0? Nja. Jeg er 22 og hun ble 21. Nært nok! 1
annebanane Skrevet 9. august 2016 #6773 Skrevet 9. august 2016 (endret) Zumo de Melocotón skrev (På 9.8.2016 den 21.55): Endret 15. oktober 2022 av annebanane
Brimi Skrevet 9. august 2016 #6774 Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, Silfen skrev: Satser på at det blir noe gøy, jeg har jo bursdag. Nice^^ Gratulerer med dagen på forskudd! (Jeg kommer garantert til å glemme det) Og gratulerer med dagen @kisskissbangbang! Har du feiret bursdagen din i dag? Blir alltid litt forundret når jeg ser noen har bursdag på samme dag som meg av en eller annen grunn
Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #6775 Skrevet 9. august 2016 10 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Forventer dickpix i innboksen. Greit! Ved første random boner så skal jeg ta et bilde og sende til deg @Katten.2.0 Tror du alt jeg forteller om meg selv i denne tråden er sant?
Katten.2.0 Skrevet 9. august 2016 #6776 Skrevet 9. august 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Greit! Ved første random boner så skal jeg ta et bilde og sende til deg @Katten.2.0 Tror du alt jeg forteller om meg selv i denne tråden er sant? (Y) For at tråden skal være interessant må premisset være at man deler sannheten. On that note: Jeg løy i stad. Jeg nærmer meg 30-tallet, mens hun er i slutten av midten av tyveårene!
skruf Skrevet 9. august 2016 #6777 Skrevet 9. august 2016 19 minutter siden, Silfen skrev: Satser på at det blir noe gøy, jeg har jo bursdag. Deal. Bare fjortisfylla. Kanskje vi får vente på SoP da. Nope. Ikke som jeg vet om. Eller, kanskje jeg har en sånn reiseversjon et sted når jeg tenker meg om. Jeg er svært lite bakteriehysterisk, noe som jeg tror bidrar til svært lite sykdom her i huset. Nei, menn har en tendens til å bli awesomme uavhengig av fysikk om man først digger de. Neither. Eller. Jeg liker EN øl. Liefmans. Fruktøl. NOM. Ingen, jeg kan absolut ikke utstå kaffe. @applestories hvilke ingredienser foretrekker du i smoothie? @skruf Liker du alkosmoothies? @Fab! Får du i deg fem om dagen? @R@punzel Har du langt hår? @K_H Hva står KH for? Jeg har faktisk aldri smakt alkosmoothies....
Gjest Citronella Skrevet 9. august 2016 #6778 Skrevet 9. august 2016 (endret) 4 minutter siden, Katten.2.0 skrev: (Y) For at tråden skal være interessant må premisset være at man deler sannheten. On that note: Jeg løy i stad. Jeg nærmer meg 30-tallet, mens hun er i slutten av midten av tyveårene! Jeg gjettet 28 på @kisskissbangbang langt oppe her. Hadde jeg rett? Edit: Det tok en tid før jeg skjønte det. Jeg tipper 24! Endret 9. august 2016 av Citronella
Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #6779 Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: (Y) For at tråden skal være interessant må premisset være at man deler sannheten. On that note: Jeg løy i stad. Jeg nærmer meg 30-tallet, mens hun er i slutten av midten av tyveårene! Så du er 29, og hun er 28 da. @kisskissbangbang Har du noen gang blitt tilbudt penger for sex? @Zumo de Melocotón Har DU noen gang blitt tilbudt penger for sex? @Teriyaki Har du noen gang blitt tilbudt penger for sex? @Moonwalker Har du noen gang blitt tilbudt penger for sex? @skruf Hva synes du om været for tiden der du bor?
kisskissbangbang Skrevet 9. august 2016 #6780 Skrevet 9. august 2016 3 minutter siden, Citronella skrev: Jeg gjettet 28 på @kisskissbangbang langt oppe her. Hadde jeg rett? Edit: Det tok en tid før jeg skjønte det. Jeg tipper 24! Jeg ble 27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå