Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, skruf skrev:

Jeg har faktisk aldri smakt alkosmoothies....

What the fudge! Dette må korrigeres! Jeg lager de beste alkosmoothiene. Nommenommis. Var på julebord med kicken for et par år siden og jaggu glad jeg hadde en stor bacardi med, for alle skulle jo ha smoothie, blenderen gikk varm. :Knegg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Så du er 29, og hun er 28 da.

@kisskissbangbang Har du noen gang blitt tilbudt penger for sex?

@Zumo de Melocotón Har DU noen gang blitt tilbudt penger for sex?

@Teriyaki Har du noen gang blitt tilbudt penger for sex?

@Moonwalker Har du noen gang blitt tilbudt penger for sex?

@skruf Hva synes du om været for tiden der du bor?

Akkurat idag er det bedritent. Regnværsdag og blåsbortdag. Men helt kurrant det også, veldig koselig å ha ei anledning til å fyre opp i peisen og tenne talglys :) Og priser meg lykkelig for at vi har ei finværsbikkje som blånekter å gå tur når det er styggvær!

@Cyrus Hvor lenge er det siden du sluttet å snuse? 

Skrevet
18 minutter siden, Brimi skrev:

Nice^^ Gratulerer med dagen på forskudd! (Jeg kommer garantert til å glemme det)

Og gratulerer med dagen @kisskissbangbang! Har du feiret bursdagen din i dag? Blir alltid litt forundret når jeg ser noen har bursdag på samme dag som meg av en eller annen grunn:fnise:

Tusen takk! Og gratulerer til deg og! :klemmer: Har du hatt en fin dag? 

1 minutt siden, Cyrus skrev:

@kisskissbangbang Har du noen gang blitt tilbudt penger for sex?

Ja, flere ganger. 

Har du? 

Skrevet (endret)
55 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hvor gammel tror resten av tråden at vi jeg er? (Fikk visst ikke lov til å inkludere uskyldige mennesker i dette, jeg...)

Jeg så for meg @kisskissbangbang som 26, nå 27. Da bør du være et par år eldre. Men du legger jo ut så mange linker til FB-profilen din at det burde være enkelt å finne ut av :opplyser:

Edit: og gratulerer med dagen KKBB! :skya:

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

For å fjerne siteringen av andre er det ikke verre enn å markere ett ord for så å tilpasse den markerte teksten til å inkludere de man ikke vil sitere. Væffal på android.

Har du gode tips til hvordan fjerne hele sitatbobler som "sitter fast" på android? Av og til går det av og til ikke, ingen logikk jeg blir av og til helt :bond:
- og hvorfor går det noen ganger an å endre innleggene våre med android, og andre ganger ikke? *løpe til PC*

Endret av applestories
Skrevet
Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

What the fudge! Dette må korrigeres! Jeg lager de beste alkosmoothiene. Nommenommis. Var på julebord med kicken for et par år siden og jaggu glad jeg hadde en stor bacardi med, for alle skulle jo ha smoothie, blenderen gikk varm. :Knegg:

Høres jo godt ut da :) Og hvis man hiver oppi masse bær og sånt så blir det jo alkohol proppet med vitaminer og mineraler, så ergo blir det sunt!

Skrevet
1 minutt siden, skruf skrev:

Høres jo godt ut da :) Og hvis man hiver oppi masse bær og sånt så blir det jo alkohol proppet med vitaminer og mineraler, så ergo blir det sunt!

Jaaa, nemlig, bruker disse ferdigpakkene. Sånne tropiske blandinger, gule bacardi razz smoothies er de besteste. Og litt boblegreier for litt piff og en tvist med lime så er vi i boks. :nigo:

Skrevet
7 minutter siden, Cyrus skrev:

@Moonwalker Har du noen gang blitt tilbudt penger for sex?

Likte tvisten på slutten av spørsmålsrekka di.

Men jada, det har jeg flere ganger. Senest i juni av en gateprostituert som ikke helt skjønte konseptet prostitusjon - eller bare slet skikkelig med språket :ler:

@Cyrus kunne du gitt seksuelle tjenester for penger?

Skrevet
8 minutter siden, skruf skrev:

Akkurat idag er det bedritent. Regnværsdag og blåsbortdag. Men helt kurrant det også, veldig koselig å ha ei anledning til å fyre opp i peisen og tenne talglys :) Og priser meg lykkelig for at vi har ei finværsbikkje som blånekter å gå tur når det er styggvær!

@Cyrus Hvor lenge er det siden du sluttet å snuse? 

Det holdt i 6 uker, og jeg skammer meg når jeg sier at jeg er godt igang igjen. Har en "Nick & Johnny Americana" under leppa nå, og det føles helt vidunderlig.

Skrevet
9 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Ja, flere ganger. 

Har du? 

Det har aldri forekommet.

Hva er den høyeste prisen du har blitt tilbudt?

Skrevet
2 minutter siden, Moonwalker skrev:

Likte tvisten på slutten av spørsmålsrekka di.

Men jada, det har jeg flere ganger. Senest i juni av en gateprostituert som ikke helt skjønte konseptet prostitusjon - eller bare slet skikkelig med språket :ler:

@Cyrus kunne du gitt seksuelle tjenester for penger?

Vi er alle horer, det eneste som skiller oss er prisen.

@Moonwalker Tror du NASA faket månelandingen?

Skrevet
5 minutter siden, Cyrus skrev:

Det holdt i 6 uker, og jeg skammer meg når jeg sier at jeg er godt igang igjen. Har en "Nick & Johnny Americana" under leppa nå, og det føles helt vidunderlig.

Sluttet selv ca like lenge, men det holdt seriøst på å tilte for meg. I følge mannen min så var jeg som heksa i Snøhvit med pms... Så ja...skruf sterk white er tingen :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, skruf skrev:

Sluttet selv ca like lenge, men det holdt seriøst på å tilte for meg. I følge mannen min så var jeg som heksa i Snøhvit med pms... Så ja...skruf sterk white er tingen :)

Jeg pleier å unnskylde meg med at det jo er så mange ting jeg ikke gjør, så NOE må jeg jo gjøre. 

Har du røyket før?

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg pleier å unnskylde meg med at det jo er så mange ting jeg ikke gjør, så NOE må jeg jo gjøre. 

Har du røyket før?

Sluttet å røyke for 8 år siden.. Har ikke snuset i 8 år da. Snuste i noen år etterpå, sluttet i noen år og begynte igjen... 

(røyka ikke under svangerskap og amming da!)

Har du røyket før?

Jeg savner av og til å røyke. Ikke nødvendigvis røyken, men settingen. Det å gå ut på trappa om morgenen, ta seg en røyk.. Kveldsrøyk på trammen etter at ungene har tatt kveld. Sigar....åh, jeg savner sigar!

Endret av skruf
Skrevet
Et øyeblikk siden, skruf skrev:

Sluttet å røyke for 8 år siden.. Har ikke snuset i 8 år da. Snuste i noen år etterpå, sluttet i noen år og begynte igjen... 

(røyka ikke under svangerskap og amming da!)

Har du røyket før?

Røyket fra 16-17. Så occasionally i senere tid, men nå det siste halvåret har det vært helt stopp.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
43 minutter siden, Moonwalker skrev:

Slenger meg med. Er på grensen selv :bond:

@Zumo de Melocotón har du sett "antikkduellen"?

Jeg har nå beveget meg fra smiletrøtt til snøvlete, så tror den grensen er passert for lengst her. :Knegg:

Skulle til å si nei, men jo! Det tror jeg.

32 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

(Y)

For at tråden skal være interessant må premisset være at man deler sannheten. On that note: Jeg løy i stad. Jeg nærmer meg 30-tallet, mens hun er i slutten av midten av tyveårene! :nigo: 

Prøvde du å snyte meg for seieren? @Katten.2.0?

25 minutter siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Har DU noen gang blitt tilbudt penger for sex?

Ja! Flere ganger. Og flyreiser og hotellopphold og leilighet (til leie) og konsertbilletter og en fryser full av iskrem(!). I respectfully declined. :Knegg:

Skrevet
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Den ene i flere år, men skiftet til hovedkontoret, den andre de siste 2 årene. :)

Har du fyrt i peisen denne "sommeren", @applestories?

Nei, jeg nekter! Jeg bruker shorts og knebukser, jeg sitter ute i kulden, jeg kler heller på meg flere lag med ull, og strømper så lange at de møter shortsen øverst på lårene, enn å innrømme nederlaget. Det. Er. Sommer!

Men det var en uke midt i juli da jeg trodde varmepumpen skulle gå varm - den jobbet så hardt og suset så høyt at jeg kunne såvidt høre meg selv tenke. Stakkars varmepumpe, her skulle den liksom ha ferie :sukk:

41 minutter siden, Silfen skrev:

@applestories hvilke ingredienser foretrekker du i smoothie?

Liker stort sett alt med appelsin og andre gule frukter. Gul som solen!

@Zumo de Melocotón Har du fått stilt alle sexspørsmålene dine i dag, eller har du fortsatt flere på lager? :fnise:

@Silfen Har du gått på Løvstakken fra Gyldenpris? Uten å havne utfor et stup? :klo: (eller kanskje det bare er meg)

@EpleDrue Var du blåruss?

Skrevet
1 minutt siden, applestories skrev:

@Silfen Har du gått på Løvstakken fra Gyldenpris? Uten å havne utfor et stup? :klo: (eller kanskje det bare er meg)

Har bare gått opp fra Danmarksplass. Virrende rundt blant husene for å finne veien, er ikke akkurat bra skiltet og jeg husker ikke veien fra gang til gang. :Knegg: Havner seff ikke utenfor stup. Det er jo kjedelig.

Hvordan klarte du å havne utenfor et stup, @applestories?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 minutt siden, applestories skrev:

@Zumo de Melocotón Har du fått stilt alle sexspørsmålene dine i dag, eller har du fortsatt flere på lager? :fnise:

Jeg har alltid sexspørsmål på lager. :Knegg:

Pling på meg imorgen om jeg skal stille spørsmålene alle lurer på svaret på, men ikke tør å stille. Eller noe sånt. Omg... :natti: :skaal:

Tør du å stille sexspørsmål, @applestories?

Skrevet
20 minutter siden, Cyrus skrev:

Det har aldri forekommet.

Hva er den høyeste prisen du har blitt tilbudt?

Fikk mange kontantkort-tilbud da jeg var fjortis (:kvalm:). Ellers har vi aldri kommet så langt som til å diskutere pris. 

31 minutter siden, applestories skrev:

Jeg så for meg @kisskissbangbang som 26, nå 27. Da bør du være et par år eldre. Men du legger jo ut så mange linker til FB-profilen din at det burde være enkelt å finne ut av :opplyser:

Edit: og gratulerer med dagen KKBB! :skya:

Hah, spot on. På meg jaffall :nigo:

Og tusen takk! :blomst:

@applestories Er du 32? Spør utelukkende for å teste intuisjonen min :ler: Eller 28. Konkluderer med at intuisjonen min er trøtt. 

Skrevet
5 minutter siden, Silfen skrev:

Har bare gått opp fra Danmarksplass. Virrende rundt blant husene for å finne veien, er ikke akkurat bra skiltet og jeg husker ikke veien fra gang til gang. :Knegg: Havner seff ikke utenfor stup. Det er jo kjedelig.

Hvordan klarte du å havne utenfor et stup, @applestories?

Jeg hadde bare gått opp fra Danmarksplass før - der blant husene - og aldri alene. Så tenkte jeg en dag at jeg skulle gå rett opp fra der jeg bodde, det skulle jo gå stier og jeg var godt vant til å gå i fjellet. Tydeligvis ikke i Bergensfjellene, for det var en av de (få) gangene der jeg har tenkt sånn "enten så går det bra eller så dør jeg". Den gangen valgte jeg å ikke prøve selv om det har gått bra andre ganger jeg har vurdert at hoppet var verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...