Musaleem Skrevet 8. august 2016 #6641 Skrevet 8. august 2016 8 minutter siden, Rossin skrev: @Musaleem Jeg har hørt om museolje (rødvin), men ikke muselim. Hvordan fungerer det? Er det en afrikansk skikk? (no racism) Jeg vet ikke hva muselim er for noe sjæl, ass. @Rossin - Hva er favorittordet ditt? @Zumo de Melocotón - Trives du i jobben din? @kisskissbangbang - Har du noen gang smakt etiopisk mat?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 8. august 2016 #6642 Skrevet 8. august 2016 4 minutter siden, kisskissbangbang skrev: @Zumo de Melocotón Beste låta å ha kjærleikssex til? Når du virkelig skal elske med noen. Innmari godt spørsmål, @kisskissbangbang!! Det der føler jeg krever god gammeldags forskning. Lage en skikkelig lang playlist og teste det ut, liksom! Mangler en forskningspartner/prøvekanin for øyeblikket da.... Synes du jeg burde legge ut en stillingsannonse, @kisskissbangbang? 12 minutter siden, Rossin skrev: @Zumo de Melocotón skriv en transkripsjon av noe på din dialekt og la meg gjette hvor du kommer fra. Skriv om det er skarre-r eller ikke! Den dialekten jeg bruker når jeg er der jeg kommer fra opprinnelig, eller den jeg snakker her jeg bor nå, @Rossin?
Fru Uperfekt Skrevet 8. august 2016 #6643 Skrevet 8. august 2016 39 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg klarer ikke å la være å kverulere litt på den, jeg. Har du kilde som bekrefter den påstanden, @Fru Uperfekt? Mener nemlig å ha hørt noe annet og fant dette på bio.no fra biologen der: "Jeg har skrevet om øyenfarge og nedarving i andre innlegg i forumet, men kan gjenta noen hovedpunkter. Ettlokusmodellen som man gjerne starter med når man lærer genetikk, har ikke så stor forklaringskraft, og kan uansett bare forklare fordeling av blåfarge og brunfarge på øynene. Man har funnet flere gener for øyefarge. En modell som forklarer langt mer enn enlokusmodellen er tolokusmodellen. Men selv denne kan ikke forklare all variasjon i øyenfarge. På kromosom 19 sitter det et gen (EYCL1) som har allelene grønn(dominant) og blå (recessiv). På kromosom 15 sitter det et annet gen (EYCL3) som kontrollerer øyenfarge, med allelene brun (dominant) og blå (recessiv) Videre så er det slik at allelet brunt på kromosom 15 er dominant over allelet grønt på kromosom 19. Denne tolokusmodellen kan forklare observasjonen til malindosvik i det opprinnelige innlegget. Hvis sier at: G - grønn på kromosom 19 g - blå på kromosom 19 B - brun på kromosom 15 b - blå på kromosom 15 så blir genotypen til malindosvik: G?bb, dvs homozygot dominant eller heterozygot for EYCL1, og homozygot recessiv for EYCL3 Faren er blåøyd, og må ha genotypen ggbb, homozygot recessiv for begge genene. Moren er brunøyd og må ha genotypen G?Bb, heterozygot for begge gener, eller homozygot dominant for EYCL1 og heterozygot for EYCL3 ? angir at begge allelene er mulige." Så i følge alle kilder jeg umiddelbart kunne se, er det grønne øyne som er sjeldnest (kun 2 %) av brune, blå og grønne. Men jeg elsker blå øyne (og grå øyne) og liker de way bedre enn mine egne. Hvilken øyenfarge liker du best på menn, @Fru Uperfekt? Da har viten endret seg siden jeg hadde biologi. Foretrekker nok blå, syns det er penest på nordiske menn :-)
calavi Skrevet 9. august 2016 #6644 Skrevet 9. august 2016 3 timer siden, Cyrus skrev: @calavi Du kan velge et hvilket som helst husdyr, altså hva som helst som husdyr. Hva velger du?? Husker jeg hadde kjempelyst på en liten bjørnunge da jeg var liten, men jeg vet ikke hvor bra det hadde funket i praksis Men jeg har kjempelyst på hund, så jeg ser frem til dagen jeg kan gå til anskaffelse av det. 47 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Tusen takk, det var et veldig fint tilbud. Skal følge det opp en gang om behovet melder seg. Har du noen gang opplevd å få ufrivillige (fra din side) tilskuere mens du hadde , @calavi? Bare hyggelig Tilskuere har jeg - så vidt meg bekjent - ikke hatt, men det har skjedd at noen har gått inn i rommet mens man har holdt på 32 minutter siden, Rossin skrev: @calavi Har du fått mange nye venner i byen du bor i? Mange og mange... Jeg føler jeg har fått noen veldig gode venner her som jeg tilbringer en del tid med, men nå har en del av de flyttet fra byen og det merkes litt. Så jeg skulle gjerne hatt noen flere, men jeg klager ikke 30 minutter siden, EpleDrue skrev: @calavi Hvis du fikk muligheten til å besøke nord korea, ville du gjort det? Absolutt! Jeg vet jo at det meste hadde vært humbug, men det hadde vært utrolig spennende og interessant uansett. Hadde dog ikke trengt å vært noe voldsomt langt besøk, hadde nok blitt småsprø av å ikke kunne bevege meg rundt slik jeg ønsket selv.@Cyrus Peneste dame på kg? @Zumo de Melocotón Beste pålegg på brødskiva? @Rossin Hva synes du om langt hår på mannfolk? @EpleDrue Hvilket brettspill er det artigste?
Coronas Skrevet 9. august 2016 #6645 Skrevet 9. august 2016 6 timer siden, calavi skrev: @CoronasHvis du måtte, hadde du valgt tribal på armen eller piercing i nesa? Har både tattis, piercing i navlen og har hatt ring i nesa, så tar gjerne en tribal på armen. En alveaktig med en skinnende perlestein (vanseklig å forklare) @calavi Hvilket kjæledyr passer for deg?
Coronas Skrevet 9. august 2016 #6646 Skrevet 9. august 2016 6 timer siden, Musaleem skrev: @Coronas - Har du noen tatoveringer? Ja, jeg har en og har litt lyst på et par til men blitt for gammal @Musaleem Har du noen gang vært på Cruise? Hvor evt gikk turen?
Coronas Skrevet 9. august 2016 #6647 Skrevet 9. august 2016 4 timer siden, EpleDrue skrev: Visse anonyme brukere her inne. Hva med deg @Coronas? Når jeg er så forelsket og det er gjensidig, og da få det første kysset @EpleDrue hvordan ser en romantisk aften ut for deg?
Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #6648 Skrevet 9. august 2016 5 timer siden, calavi skrev: @Cyrus Peneste dame på kg? @Compaq
Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #6649 Skrevet 9. august 2016 6 timer siden, Rossin skrev: @Cyrus hva var det siste du annonserte på finn.no? Utleiedelen av huset mitt.
kisskissbangbang Skrevet 9. august 2016 #6650 Skrevet 9. august 2016 8 timer siden, Musaleem skrev: @kisskissbangbang - Har du noen gang smakt etiopisk mat? Nei, det tror jeg faktisk ikke. Anbefales det? 8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Innmari godt spørsmål, @kisskissbangbang!! Det der føler jeg krever god gammeldags forskning. Lage en skikkelig lang playlist og teste det ut, liksom! Mangler en forskningspartner/prøvekanin for øyeblikket da.... Synes du jeg burde legge ut en stillingsannonse, @kisskissbangbang? Absolutt. Hold oss oppdatert!
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 9. august 2016 #6651 Skrevet 9. august 2016 (endret) 8 timer siden, calavi skrev: @Zumo de Melocotón Beste pålegg på brødskiva? Nybakt brød med HaaaaaPå! Skikkelig god skinke, hvitost, salat, tomat, agurk og paprika med aioli istedenfor smør ligger høyt oppe på lista. Og en sånn merkelig blanding av avokado, kokt egg og diverse som jeg trodde skulle være yuk, men som var digg. Stekt brødskive med ost og skinke er nam og speilegg m/bacon osv. Ja, for ikke å glemme..... *sulten* Hvem står for middagslagingen hjemme hos deg, @calavi? 39 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Nei, det tror jeg faktisk ikke. Anbefales det? Absolutt. Hold oss oppdatert! I'm on it og will do! Legger listen for dagen med juicy spørsmål: Om KG var nede for telling en sen kveld/natt, ville du likevel vært våken @kisskissbangbang? Hva ville du gjort på istedenfor? Inspirert av den akk-så-populære slikketråden, hvilken tungegymnastikk ville du valgt om du ble utfordret til å holde det gående 5 timer i strekk, @Uchiha Madbrah, @Rossin, @Yme, @EpleDrue, @Cyrus, @Dr. A. Kula, @Katten.2.0, (Er du mann eller bi? Da er dette til deg også) Kyssing/klining eller slikking? Menn med eller uten skjegg, @applestories? Har du besøkt se-på-min-penis-tråden flere ganger enn 3, @Moonwalker? Har du på følgevarsel på vagina-tråden, @Cyrus? Ville du klart deg uten anonymknappen, @FayFerner? Har du noen gang startet en trolletråd, @Citronella? Har du noengang blitt skikkelig tent under en samtale med noen på PM, @EpleDrue? Liker du å sexte, @Pjokkeline? Hvor mange ganger har du hatt sex på samme dag, @Silfen? Endret 9. august 2016 av Zumo de Melocotón
applestories Skrevet 9. august 2016 #6652 Skrevet 9. august 2016 10 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Når var den siste gangen du var forelsket, @applestories? Må være over ti år siden
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 9. august 2016 #6653 Skrevet 9. august 2016 (endret) Misjonæren, cowgirl eller doggy, @calavi? Likte du 50 shades-filmen, @Musaleem? Har du noen gang sendt puppebilder på PM, @Coronas? Har du mottatt noen dickpics på PM, @Fru Uperfekt? Har du sovet kun 1 time i natt og skrudd av filteret ditt, @Zumo de Melocotón? Endret 9. august 2016 av Zumo de Melocotón
Silfen Skrevet 9. august 2016 #6654 Skrevet 9. august 2016 10 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Er du et festival-menneske, @Silfen? Nei. Ja. Kanskje. Jeg har ikke vært på noe særlig med festivaler. Jobbet under en da jeg var yngre, det var jo moro. Fyll, musikk, jobb og ikke noe søvn på et par uker. Så kanskje jeg er det. Var det. Vet ikke. Ta meg med på en festival! Jeg skulle egentlig på Tysnesfest i år, men så fikk jeg jo time til lårplastikk et par dager før så den utgikk med et brak. Så er jeg invitert ned til sildajazzen nå til helgen, men den utgår også, uten at det gjør noe som helst. NESTE, da skal jeg gå, lover! 25 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Hvor mange ganger har du hatt sex på samme dag, @Silfen? Mange, teller man? Du vet, de dagene/helgene der man bare forblir nakne og leker seg gjennom dagen. 8-10 kanskje, om jeg skal gjette. Hva med deg, @Zumo de Melocotón, har du oversikt over rekordene dine? @Uchiha Madbrah Har du noengang fått dickpics på snap? @kisskissbangbang Gratulerer med dagen. (det var i dag, sant?) Hvordan skal den feires? Hva slags kake er favoritten? Hva ønsker du deg?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 9. august 2016 #6655 Skrevet 9. august 2016 3 minutter siden, Silfen skrev: Hva med deg, @Zumo de Melocotón, har du oversikt over rekordene dine? Nei, jeg pleier ikke holde oversikt over sånt. Jo, vent litt! Det var jo den dagen jeg fikk det for meg at jeg skulle finne ut hvor mange orgasmer jeg kunne få på en dag. Tror jeg kom til +\- 20 før jeg var så sliten at jeg var helt segneferdig. Har ALDRI NOENSINNE hatt værre gangsperre enn den uka der. Tenner du på dickpics, @Silfen?
Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #6656 Skrevet 9. august 2016 44 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Inspirert av den akk-så-populære slikketråden, hvilken tungegymnastikk ville du valgt om du ble utfordret til å holde det gående 5 timer i strekk,@Cyrus, Får jeg drikkepause? Spisepause? Kan vi bytte stilling underveis? Jeg hadde valgt slikking 😄
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 9. august 2016 #6657 Skrevet 9. august 2016 GRATTIS MED DAGEN, @kisskissbangbang! Har du fått det obligatoriske bursdagskysset og kake eller lys på sengekanten?
Silfen Skrevet 9. august 2016 #6658 Skrevet 9. august 2016 7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Tenner du på dickpics, @Silfen? Nei. Fikk et senest i dag. Slett og blokker. Og da er det JEG som er bitch. Jeg begriper ikke tankegangen. Ikke har jeg flørtet med vedkommende, ikke har jeg på noen som helst måte vist interesse. Snap: driver på med i dag? Jeg: ikke stått opp ennå, så chiller i bingen. Han: WHAM! Dickpic, vil ha? *målløs* @Sly Ville du vært komfortabel på en nudiststrand? @applestories Kunne du tenkt deg å besøke Cap D'adge? @Freakingawesome Foretrekker du nakenbading i ferskvann eller saltvann? @EpleDrue Kunne du tenkt deg å være naken en hel helg? @skruf Tusler du naken rundt hjemme om du er alene/bare mannen er hjemme?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 9. august 2016 #6659 Skrevet 9. august 2016 12 minutter siden, Cyrus skrev: Får jeg drikkepause? Spisepause? Kan vi bytte stilling underveis? Jeg hadde valgt slikking 😄 Kort drikkepause og stillingsendring er lov, skal ikke ha noe av besvimelser underveis (2 pausefrikort a 5 min for dama, om det blir for intenst). 😉 Har du frekke selfies liggende på telefonen som du ikke tør/vil sende til noen @Mysticgirl?
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. august 2016 #6660 Skrevet 9. august 2016 21 timer siden, Cyrus skrev: Jeg er ikke sååå god på gitar da, samt at jeg har aldri forsøkt å spille den sangen før. Men det stopper meg ikke fra å gi det et halvhjertet forsøk på sparket. LANGT utenfor komfortsonen min nå 😳 Dødsflink ! Kjempefin stemme 8 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Kort drikkepause og stillingsendring er lov, skal ikke ha noe av besvimelser underveis (2 pausefrikort a 5 min for dama, om det blir for intenst). 😉 Har du frekke selfies liggende på telefonen som du ikke tør/vil sende til noen @Mysticgirl? Nei, når jeg tar frekke selfies er det jo for å sende dem @Zumo de Melocotón er du singel og hva ser du etter i en mann?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå