Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, applestories skrev:

@Silfen Regner det egentlig mer i Bergen enn andre steder?

Jepp. Pga fjellene.

@Katten.2.0 Det er verdens orgasmedag i dag. Har du feiret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

@Cyrus Jeg har bursdag i morra, hvor sannsynlig er det at jeg våkner opp til at du har posta en video der du synger bursdagssang i beste Marilyn Monroe-stil til meg? 

Det blir på PM i så fall 😂

Gjest supernova_87
Skrevet
Den 9.7.2016 at 15.37, Dr. A. Kula skrev:

Til @Rainstorm, har du lest alle fem bøkene i trilogien, eller bare de fire første som meg selv? (hint 42)

Hvis det er fem bøker i suksesjon etter hverandre heter det da en trilogi? 

Jeg har kun lest første og av en merkelig grunn kunne jeg nesten ikke utholde den en gang! :ohmy:

Er du en av de smarteste du kjenner, synes du?

Den 29.7.2016 at 16.29, Pjokkeline skrev:

Nytt spørsmål ! Både jenter og gutter: 

@Zumo de Melocotón  @Mysticgirl @Rossin @Uchiha Madbrah @Rainstorm @EpleDrue @Dr. A. Kula @applestories @ElizabethTaylor @Katten.2.0 @kisskissbangbang @Cyrus @Yme @Nordavind @Silfen @Raven.WritingDesk @Summers  

Om valget hadde vært mellom å være dominant eller underdanig, hvilken rolle foretrekker du, og hvorfor? :nigo:

Edit: Jeg mener selvfølgelig i seksuell sammenheng

Enkelt (og sannsynligvis åpenbart) underdanig. 

Hvor langt *kunne* du strukket deg for en partners seksuelle preferanse?

Den 26.7.2016 at 14.17, EpleDrue skrev:

@Rainstorm Hva er en romantisk date i dine øyne?

For meg er ikke en romantisk date hva men heller hvem. Hvis jeg er forelska er hvordan han kysser meg til tross for gråtesnørrenesa romantisk, de små tingene. Men jeg ville elska badekardate med Solo i stettglass og skum, eller piknik i skogen, ved et utkikkspunkt, der vi kunne legge oss ned og leke teite spørreleker, til en av oss ble kald, timene hadde gått og "vi skal ikke lage noe til middag da?", du vet de som bare varer for man innser at det er noe spesielt og man ikke vil gå hjem til seg selv, men man foreslår det litt forlegent fordi man er redd den andre ikke føler det samme, og man dør av sitring når den andre ser på deg sånn rart... :hjerte:

_Får jeg noen gang høre lyktestolpehistorien?

Den 25.7.2016 at 17.10, Katten.2.0 skrev:

Interessant spørsmål!

1. Når hun sa 'Jeg elsker deg' for første gang.
  2. Når de små sa det.
  3. Når jeg begynte å ta livet på alvor.

Meget interessant spørsmål som jeg vil at alle skal besvare. Spesielt: @Zumo de Melocotón @kisskissbangbang @Yme @Citronella @Uchiha Madbrah @Rainstorm @Silfen 

- Min beste venninne
- Å kjenne på at jeg elsker noen
- Det "han" ga meg :blush: 

Jeg valgte å tolke høydepunkt som noe annet enn tidspunkt.

Skriver du noe for tiden?

@PseudonymBruker: Hvorfor har jeg aldri fått en PM fra deg? :fnise: 

Gjest Freakingawesome
Skrevet
4 timer siden, Silfen skrev:

Tenkte nå i retning om man villig vekk deler brukernavn og slike ting. Jeg henviser også til "jeg leste på nett" men ikke hvor og hvem jeg er.

Og jepp, farger håret mitt. Jeg begynte bli grå som 18åring. Har vært veldig, veldig kort lenge og da gjorde jeg ikke noe med det, men når jeg bestemte meg for å gå bort fra traktorlesbelooken så måtte det litt farge til. Men det er sånn omtrentlig i egen farge da, så det er liksom ikke de store endringene.

@Freakingawesome Har du noen andre kule  evner enn gitarspilling?

Ikke noen evner av underholdningsverdi ihvertfall tror jeg x) Er lynrask til å taste pinkoden på bankkortet mitt da. Vet ikke om det egentlig er så positivt. 

Skrevet
2 timer siden, Silfen skrev:

Er du så sur at du ignorerer meg nå, @Stjerner og planeter? :Knegg: 

Det tror jeg ikke, for jeg tror neppe noen har kommentert den på noen slik måte før, om jeg tenker meg om.

I know that feeling. Vi kan gjøre det flere ganger. :nigo:

@skruf 16. oktober er siste frist for zipping.

@applestories har du gjort noe dare devilsk?

@Fru Uperfekt Hva er det mest perfekte ved deg?

@snill scorpion hva gjør en scorpion snill?

Kan jeg svare mine barn?

Skrevet
1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev:

Kan jeg svare mine barn?

Nope, det blir fra deg, ikke ved deg.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

Nope, det blir fra deg, ikke ved deg.

Hmm

syns øyenfargen min er bra, siden det er den minst vanlige i verden

Skrevet
1 time siden, Cyrus skrev:

Mange! Men jeg er igang med å dekke til flesteparten av dem. Foreløpig har jeg dekket til 4, og har planer om å dekke til hvertfall 1 til(høyre overarm).

@Musaleem Synes du innsatsen min på KG har vært god i kveld til tross for at jeg har vært på jobb de siste 8 timene?

Så absolutt. og det gir jo en god overgang til mitt neste spørsmål, @Cyrus: Tror du sjefen din vil si at du har hatt en effektiv jobb på dag i dag?

Skrevet
21 minutter siden, Musaleem skrev:

Så absolutt. og det gir jo en god overgang til mitt neste spørsmål, @Cyrus: Tror du sjefen din vil si at du har hatt en effektiv jobb på dag i dag?

Har gjort det jeg skulle gjøre idag jeg, så han klager nok ikke 😄

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 timer siden, calavi skrev:

Godt det var riktig avgjørelse og du fortsatt føler det sånn da. Det hjelper på  tunge stunder. Om du skulle få behovet for å snakke med en fremmed så er det bare å sende PM :smilyblomst:

@Zumo de Melocotón Du er på karaokebar, du er småfull og vil synge. Hvilken sang velger du? 

Tusen takk, det var et veldig fint tilbud. Skal følge det opp en gang om behovet melder seg. :hjerte:

Jeg har så dilla på SIA Cheap Thrills for tiden at jeg sikkert hadde sunget på den uansett hvilken musikk som var på anlegget. :fnise:

Har du noen gang opplevd å få ufrivillige (fra din side) tilskuere mens du hadde :sengekos:, @calavi?

1 time siden, Musaleem skrev:

@Zumo de Melocotón  - Ditt favorittguttenavn?

Hmm.. Har liksom ikke noen favorittguttenavn. Det første jeg kom på nå var William (wonder why :plystre: SKAM kanskje?) og Henry/Henrik. Ikke sikker på om jeg _egentlig_ liker de navnene best eller om det er fordi jeg digger en som har begge navnene. :fnise:

1 time siden, applestories skrev:

@Zumo de Melocotón Kan du huske første gang du ble forelsket?

På ordentlig eller sånn barne- og ungdomskolecrush?

Første crush var på barneskolen, var litt småforelska i noen av kjærestene mine på ungdomsskolen, men første  falle-pladask-forelskelse tror jeg var i 15 års alderen. :rodmer:

Når var den siste gangen du var forelsket, @applestories?

4 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Siteringstull! Gah..... Når fikk du din første kjæreste, @kisskissbangbang?

4 timer siden, Silfen skrev:

Er du et festival-menneske, @Silfen?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
31 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Hmm

syns øyenfargen min er bra, siden det er den minst vanlige i verden

Hvilken øyenfarge har du, @Fru Uperfekt?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvilken øyenfarge har du, @Fru Uperfekt?

Vel det er bare to øyenfarger brun og blå (beklager dere som sier dere har grønne øyne dere har brune biologisk sett).

Så mine er nok blå...

Gjest Rossin
Skrevet
7 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Tja.. Er det langt å klatre og er det verdt innsatsen? Er temmelig trøtt idag, så må bruke energien der det er høyest ROI. :fnise:

Det har hendt, ja. :ler: Men pleier er et litt for sterkt ord i den sammenheng.

Spiller du i band, @Rossin?

Jeg har spilt i diverse band. Jeg var metalhead før :P

Nå er det dog lenge sida. Musiserer nesten ingenting lenger, bortsett fra litt i jobbsammenheng.

7 timer siden, Musaleem skrev:

@Rossin   - hvilken sang blir du aldri lei av? 

I grunn blir jeg aldri lei sanger jeg har gode minner til. Men jeg kan trekke fram en litt annerledes låt som jeg ikke blir lei av, mer fordi den er så kompleks, samtidig som den er enkel. I tillegg synes jeg sounden generelt er veldig bra.

2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

@Rossin Hvilken låt beskriver best kjærlighetslivet ditt for øyeblikket?

@calavi Har du fått mange nye venner i byen du bor i?

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 timer siden, calavi skrev:

@EpleDrue Peneste, norske kjendis?

Hmm, hver gang jeg ser det norske håndballaget spille crusher jeg litt på Stine Bredal Oftedal. :fnise: Hun er så flink og søt!

@calavi Hvis du fikk muligheten til å besøke nord korea, ville du gjort det? 

3 timer siden, Coronas skrev:

@EpleDrue Hva får dine tær til å krølle seg? :lur:

Visse anonyme brukere her inne. Hva med deg @Coronas?

2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Kunne du ha blitt med på en helaften med "På Sykehuset"- eller "Jordmødrene"-maraton for å glede dama di, @EpleDrue?

Kan jeg sove under dette maratonet? Da er jeg med! Vil det bli servert mat? Øl? Er det spennende? Kom med litt mer informasjon da! 

@Zumo de Melocotón Har du prøvd klespoker? 

2 timer siden, applestories skrev:

@EpleDrue Jeg hører rykter om at du er søt. Vil du si deg enig i den karakteristikken?

Hmm, søt kan være så mangt. Jeg er nok oftere søt enn sur. Både som eple og som drue. :rolleyes:

@applestories Hvor fort løper du 100M?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
8 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Vel det er bare to øyenfarger brun og blå (beklager dere som sier dere har grønne øyne dere har brune biologisk sett).

Så mine er nok blå...

Jeg klarer ikke å la være å kverulere litt på den, jeg. Har du kilde som bekrefter den påstanden, @Fru Uperfekt:fnise:

Mener nemlig å ha hørt noe annet og fant dette på bio.no fra biologen der:

"Jeg har skrevet om øyenfarge og nedarving i andre innlegg i forumet, men kan gjenta noen hovedpunkter. Ettlokusmodellen som man gjerne starter med når man lærer genetikk, har ikke så stor forklaringskraft, og kan uansett bare forklare fordeling av blåfarge og brunfarge på øynene. 

Man har funnet flere gener for øyefarge. En modell som forklarer langt mer enn enlokusmodellen er tolokusmodellen. Men selv denne kan ikke forklare all variasjon i øyenfarge.

På kromosom 19 sitter det et gen (EYCL1) som har allelene grønn(dominant) og blå (recessiv).
På kromosom 15 sitter det et annet gen (EYCL3) som kontrollerer øyenfarge, med allelene brun (dominant) og blå (recessiv)

Videre så er det slik at allelet brunt på kromosom 15 er dominant over allelet grønt på kromosom 19.

Denne tolokusmodellen kan forklare observasjonen til malindosvik i det opprinnelige innlegget.

Hvis sier at:
G - grønn på kromosom 19
g - blå på kromosom 19
B - brun på kromosom 15
b - blå på kromosom 15

så blir genotypen til malindosvik:
G?bb, dvs homozygot dominant eller heterozygot for EYCL1, og homozygot recessiv for EYCL3

Faren er blåøyd, og må ha genotypen ggbb, homozygot recessiv for begge genene.
Moren er brunøyd og må ha genotypen G?Bb, heterozygot for begge gener, eller homozygot dominant for EYCL1 og heterozygot for EYCL3

? angir at begge allelene er mulige."

Så i følge alle kilder jeg umiddelbart kunne se, er det grønne øyne som er sjeldnest (kun 2 %) av brune, blå og grønne.

Men jeg elsker blå øyne (og grå øyne) og liker de way bedre enn mine egne. Hvilken øyenfarge liker du best på menn, @Fru Uperfekt?

Gjest Rossin
Skrevet

@kisskissbangbang blir du småkåt av å høre denne?

@Zumo de Melocotón skriv en transkripsjon av noe på din dialekt og la meg gjette hvor du kommer fra. Skriv om det er skarre-r eller ikke!

@Cyrus hva var det siste du annonserte på finn.no?

@EpleDrue kan du lage fiskegrateng uten oppskrift? Fortell oss hvordan du ville ha gått fram.

@Musaleem Jeg har hørt om museolje (rødvin), men ikke muselim. Hvordan fungerer det? Er det en afrikansk skikk? (no racism)

Skrevet
25 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg fikk min første kjæreste da jeg var ti, og så var jeg en liten rundbrenner en periode etter det:ler: 

Min første ordentlige kjæreste fikk jeg da jeg var seksten. Vi flytta sammen da og bodde sammen til jeg var atten/nitten. :)

2 minutter siden, Rossin skrev:

@kisskissbangbang blir du småkåt av å høre denne?

Nei. Blir kåt av gangbangmusikk. Dyp bass og sexy beat lsm. 

@Rossin Hvilken låt hadde du satt på for å komme i stemning dersom du skulle hatt en gangbang? :nigo:

@Zumo de Melocotón Beste låta å ha kjærleikssex til? Når du virkelig skal elske med noen. 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
5 minutter siden, EpleDrue skrev:

Kan jeg sove under dette maratonet? Da er jeg med! Vil det bli servert mat? Øl? Er det spennende? Kom med litt mer informasjon da! 

@Zumo de Melocotón Har du prøvd klespoker? 

Ingen soving, men kosing er lov. Nachos eller annen lett middag som egner seg til å inntas i sofakroken, popkorn og litt digg blir servert. Iskald øl til maten og en ekstra til å nippe til. Sånn ordentlig øl i sånt stooort ølglass åff kårs. Det er sykt spennende! :jepp:

Ja, når jeg gikk på ungdomsskolen. Tapte hver gang og mistenker at gutta jukset. :dry:

Jukset du i klespoker, @EpleDrue?

Gjest Rossin
Skrevet
Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg fikk min første kjæreste da jeg var ti, og så var jeg en liten rundbrenner en periode etter det:ler: 

Min første ordentlige kjæreste fikk jeg da jeg var seksten. Vi flytta sammen da og bodde sammen til jeg var atten/nitten. :)

Nei. Blir kåt av gangbangmusikk. Dyp bass og sexy beat lsm. 

@Rossin Hvilken låt hadde du satt på for å komme i stemning dersom du skulle hatt en gangbang? :nigo:

@Zumo de Melocotón Beste låta å ha kjærleikssex til? Når du virkelig skal elske med noen. 

Når jeg er med på gangbangs pleier jeg stort sett å ha denne på anlegget

Liker å lage litt god stemning rundt det hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...