Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
50 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Et sted mellom 35-40 timer med korte duppe- eller hvilepauser underveis. Husker ikke helt hvor lange hvert enkelt strekk var, men det ble rimelig kjedelig og monotont etterhvert. I ettertid synes jeg det ble på grensen til uforsvarlig. :sprettoy:

Cosmopolitan har en liste over 15 spørsmål de mener folk ønsker, men ikke tør, å stille på første date. Ville du svare på disse på en førstedate og synes det er helt greit, @Cyrus? Og vil du fylle i dine egne svar her? ;)

1. "What's the real reason your last relationship ended?" Because you have a problem getting close to women because you've been hurt so many times and knowing you will be an uphill battle for us both? I truly do not have six months to find that shit out via a series of hints.

2. "Why do your friends think you're still single?" "Well, Jake isn't great with commitment"? Cool. Thank you. Next.

3. "Do you have endless commitment issues?" Being "really scared something's going to go wrong" counts, FYI. 

4. "Are you just going on dates to distract yourself from your crippling loneliness?" Or do you actually want to meet someone you could really like? No judgment either way but I don't need to be the teddy bear you brought to a bar. 

5. "Do you have a crazier-than-normal family?" And you never really recovered from what happened and will probably reenact it all in some really exhausting way during the course of our relationship? Spare me this ASAP. 

6. "Are you addicted to anything other than caffeine or chocolate?" And are you addressing these addictions head-on, or are you still in a place where you're going to black out every time we hang out yet swear you're fine?

7. "What's the weirdest thing you're going to want to do sexually?" Sex with 18 people while inside a tree trunk? Sex while wearing a Scream mask? I'd actually be into the second one, so good to know. 

8. "Do you have any exes you still aren't over?" If you look even slightly misty-eyed while you answer this, I'll assume that's a yes. 

9. "Have you recently been tested for STIs?" I don't even really care what the status is, I just want to know that you know.

10. "Do you hate gay people?" Dude, it's not 1922. They're literally everywhere and they're terrific.

11. "How regularly do you shower/bathe/wash your sheets?" If any of the answers to these are "monthly," I'm going to need to take my own shower and probably cry in there because I hugged you when we first met up and you're a sack of dirt. 

12. "Do you secretly have rage problems?" I don't want to find this out when the waiter gets your order wrong and I have cocktail sauce on my dress because you broke our plate of shrimp.

13. "How many times have you called women 'whores' or 'sluts' in the past year?" More than zero times? Bye, dickhole.

14. "What's your credit score?" Look, if this goes really well and one day we want to get an apartment together but we can't because you haven't paid a bill since you first started getting bills, that could be an issue. 

15. "Are there any animals you hate?" If I introduce you to my cat, will you try to hit it with a stick? If we see a puppy on the street, will you joke that you hope it gets hit by a car, thereby causing me to run away from you without saying why?

Jeg har hatt en førstedate da jeg faktisk fikk omtrent samtlige av disse, så det hadde jeg tatt på strak arm 😂

1. Forrige forhold endte fordi mitt liv og hennes liv ikke passet. Vi hadde rett og slett for forskjellige planer for fremtiden, så vi fant ut at det beste var å ende det uten noe bråk.

2. Vennene mine tror jeg er en storsjarmør som kan velge og vrake i damer, hvilket ikke er faktum. Så de tror nok jeg er singel av egen fri vilje, noe som er delvis sant.

3. Jeg har ingen problemer med å binde meg med den rette.

4. Dating gjør jeg fordi jeg synes det er stas å treffe nye mennesker.

5. Familien min er hakket mer gæærne enn de fleste andres, men desverre på alle de gale måtene.

6. Akkurat nå er jeg vel bare avhengig av nikotin, men jeg har hatt tidligere avhengighetsproblemer.

7. Jeg er ikke så voldsomt spesiell når det gjelder sex, men det måtte vel blitt en form for hardcore anal play, bare for å ha gjort det 😅

8. Litt kanskje...

9. Fikk svar for 2 dager siden. Clean as a whistle. Er ganske sikker på at jeg er immun.

10. Homofile og heterofile går meg like mye på nervene.

11. Dusjer 1-2 ganger daglig. Bader veldig sjelden da jeg synes det er dritkjedelig å gjøre alene. Veldig koselig sammen med noen andre da. Sengetøyet skifter jeg hver 2-3 uker. Jeg er stort sett nydusjet når jeg legger meg så jeg er ikke så nøye på det.

12. Snarere tvert imot. Jeg burde vært sint oftere.

13. Jeg pleier å være litt mer kreativ i skjellsordene mine.

14. Jeg har til salt i maten og væl så det.

15. Jeg er ingen stor fan av hunder. De sikler og lukter vondt. Håper å en dag få kjøpt meg en kongepyton, men barna sier nei.

Videoannonse
Annonse
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har du drevet med organisert idrett, @Uchiha Madbrah?

Må bare beklage til alle som har tagget meg uten å få svar. Har vært kjempe hektisk, så har ikke hatt så mye fritid i det siste. Nå husker jeg ikke alle som tagget meg, men skal prøve å svare spørsmålene som jeg husker fra hodet.

Hvilket spill spiller jeg/liker mest?

Har faktisk ikke spilt noe de siste to år, men jeg er en gamer av natur. Store deler av barndommen min gikk på Runescape, The Mafia Network, World of Warcraft og Counter Strike. Endte opp med å spille League of Legends for noen år siden og ble latterlig hekta (platinium 1 i både EU og US) i ett helt år, før jeg innså at jeg er for gammel til å være så avhengig av et spill og bare sluttet, cold turkey (spilte i flere timer hver dag da). 

Jeg har ikke satt meg inn i noen spill siden da, bortsett fra noen småspill som f.eks. Slither.io eller Agar.io. Jeg har jo veldig lyst til å spille noe som ikke er online (siden det får frem konkurranse instinktet og nerden i meg) og selv om jeg eier så og si alle spillene på Steam så spiller jeg dem ikke. Kjøper jo så mye når det er sale osv fordi tenker at jeg alltid kan prøve det ut i fremtiden og i mellomtiden får lillebror kose seg med kontoen min. Skal absolutt prøve ut Witcher 3 nå, siden så mange anbefaler det.

Jeg ELSKER rpg. Mine favorittspill er: Masseffect serien og Elder Scrolls serien. Synes at action er helt okish, og liker også skrekk av og til, selv om jeg nesten ikke tørr å runne spillene, siden jeg er så feig. :ler:

TIl Zumo:

Drevet med kampsport, mixed martial arts (thaiboksing, kickboksing, judo og bryting). Likte judo og bryting mest, siden jeg er så redd for at noen skal slå og ødelegge det fine ansiktet mitt. :ler: seee jeg er cocky nå da, kaller meg selv fin og greier. Bortsett fra det så interesserer ikke sport meg. synes det kan være gøy innimellom, men ingenting som jeg er villig til å dedikere flere timer i uken til. Der kommer styrkeløfting, haiking og jogging inn.

@Silfen: Jeg går ikke uansett på joggetur / haiking hvis det er dårlig vær, slik som f.eks. regn. Har veldig insektsforbi og bor ved skogen og når det regner så føler jeg at de aller ekleste insektene kommer ut og det får jeg bare mareritt av. Har ikke fått jogget eller haiket de siste dagene, men det er fordi jeg er veldig opptatt. Ser på det som en veldig fin måte å brenne litt kalorier på, sånn at jeg kan spise litt mer. Me love food. 

Det er spørsmålene jeg husker nå fra hodet. Til @Teriyaki, var veldig fint å få høre din side av hvordan det faktisk er å være i kontakt med flotte mennesker som har klart å havne i en vanskelig situasjon. Takk for det!

Selv om jeg syntes at det er utrolig koselig å bli tagget her vil jeg be dere om å ikke tagge meg for nå, siden jeg får så dårlig samvittighet når jeg kun svarer på spørsmålene og ikke tagger videre, men har det bare litt for hektisk til å kunne være her regelmessig og jeg vil ikke at noen skal tro at jeg overser dem. Ha en flott dag videre, alle sammen! :smilyblomst:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Den 15.8.2016 at 17.48, Zumo de Melocotón skrev:

:) @Mysticgirl Tør du å jogge alene ute på kveldstid eller på skogsstier?

Ja,det gjør jeg titt og ofte :) Bor på et lite trygt sted føler jeg, uansett vil jeg leve normalt :)

Den 16.8.2016 at 22.02, EpleDrue skrev:

@Mysticgirl Er du fornøyd med Norges prestasjon i årets sommer-OL?

OL hva er det'?:fnise: Har hatt så mye å gjøre at OL har kommet litt i siste rekke :laugh:

@Zumo de Melocotón og @EpleDrue Hvilken sport ser dere mest på '?

Skrevet
5 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

:hoho:Ja, jeg har på varslinger, men har visst vært litt opptatt de siste dagene. Sier du det, altså? :fnise: Husk at jeg faller hardest for personlighet, uansett hvor bra man ser ut. Har du en fin personlighet, @Williamcavill:ler2:

Det har jeg. Får jeg sjansen til å vise deg det? ;) Innser at dette ikke er ideell måte å kontakte deg på. Unnskyldningen min er at jeg tenkte det ville være uhøflig å gå rett på pm. Har vært en lurker på forumet en stund og har lagt merke til deg. Skal følge reglene og stille spørsmål.

@Zumo de Melocotón Ville du åpnet en pm fra en fremmed bruker på KG forum?

@Coronas Er du bergenser siden du heier på Brann?

Gjest RaspberryPi
Skrevet
Den 18.8.2016 at 17.45, Dr. A. Kula skrev:

@Eleven blir du irritert når du svarer på alderen din (matteoppgave) og andre må spørre igjen for å få svar?

Haha tja, ikke irritert akkurat, men det er jo litt artig. Tror ikke det er så mange som egentlig leser hva andre skriver her i tråden. I så måte er du altså ganske unik. :) 

(og lat som jeg er, fordi jeg ikke orker å bla tilbake og finne spørsmålene jeg har fått stiller jeg bare noen nye til noen av dere: )

@Dr. A. Kula Hvilke elementer må du ha på plass i livet ditt for å kunne kalle deg selv "lykkelig"?

@minister-mio Hvis du kunne velge fritt, hvem på forumet ville du tatt med deg på en drømmeferie?

@Lady Dette "favorittparet" ditt som visstnok ikke frekventerer forumet lengre, er de noen du har kontakt med utenfor forumet?

@calavi Burde 16-åringer få stemmerett?

@Cyrus Hvilken type jenter tiltrekkes du vanligvis av når du er på byen og bittelitt på en snurr?

@kisskissbangbang Hvilken serie er du hektet på for tiden?

@Pjokkeline Går du oftere kledd i grønt enn folk flest?

@Citronella Det ryktes at du delte et bilde av deg selv forleden. Du har tidligere hardnakket gått ut og sagt at dette aldri noensinne vil forekomme på forumet. Hva var det som fikk deg til å ombestemme deg?

Skrevet

Her finnes det vel kun en snever klan som spør hverandre om fjollete ting?

Eller...?  😛

Skrevet
11 minutter siden, Eleven skrev:

@minister-mio Hvis du kunne velge fritt, hvem på forumet ville du tatt med deg på en drømmeferie?

Jeg har en kg-beztizz, men hun er dessverre ikke på forumet om dagen.

@Eleven hva var det siste du sa høyt?

Skrevet
8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Tja... Kle deg i manneklær, rulle nedover hele operataket, reise deg opp, innta grunnstilling og gjøre honnør mens du synger nasjonalsangen? :fnise: Evt. be meg om det igjen når jeg har et svakt øyeblikk og kan finne på å si ja. :Hehe:

Det har jeg visst! :biggrin: Fascinerende forhold dere har... :Hehe: Når jeg googler pimp, så kommer det bare opp bilder av menn. Så jeg googlet pimp lady, og da kom blant annet dette bildet opp. Føler meg ganske 

:blush: :kyss2: :helen:

:hoho:Ja, jeg har på varslinger, men har visst vært litt opptatt de siste dagene. Sier du det, altså? :fnise: Husk at jeg faller hardest for personlighet, uansett hvor bra man ser ut. Har du en fin personlighet, @Williamcavill

OM jeg har sett det?? :rolleyes: Så klart har jeg sett det, og jeg tror jeg ville være en kombo mellom Noora og Eva, om jeg skulle vært noen av de. Men det er vanskelig å identifisere seg med jenter som er sååååpass mye yngre enn meg, og det er jo en stund siden VGS etterhvert. :biggrin: På en annen side er jeg jo en fjortis her inne halvparten av tiden, så det burde ikke være så vanskelig likserien blir like gøy uten han? Det tror ikke jeg...... :trist:

Helt i orden, kjære Sitron! Har vært litt av og på selv i det siste. :hug:

Hehe.... Jeg har lyst til å si nei :engel:. Men det har nok skjedd.... Husker jeg satt på bussen for et par uker siden og ble sittende og kikke på en random fyr sine (veldig maskuline og fine) hender og drømme meg litt bort. :plystre:

Jeg lo! :ler: Kunne kanskje ha funnet på å lete etter flere, men det var litt for tidlig på morgenen til så

Jeg er ganske imponert! :klappe: Kunne å ha funnet på å gjøre noe sånt selv også, om jeg hadde tid og mulighet til det. Jeg har pleid å holde meg oppdatert på alt som blir skrevet i hele tråden, men det har vært så travelt her den siste uken at jeg nok har mistet litt oversikten. :sprettoy: Såklart vi har savnet deg!! Det er ikke antall spørsmål som teller, og du sa jo at du skulle på ferie og ikke henge på nettet, så det respekterte nok folk (ihvertfall gjorde jeg det). 

Ser du på sport @minister-mio, @Cyrus, @Yme?

Ja, noen ganger!

@Zumo de Melocotón syntes du det burde hete Nordlandet, siden det heter Sørlandet, Vestlandet og Østlandet?

Gjest RaspberryPi
Skrevet
5 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg har en kg-beztizz, men hun er dessverre ikke på forumet om dagen.

@Eleven hva var det siste du sa høyt?

"Okay".

@minister-mio Er du gyllenbrun etter sommeren?

@Jerry Lee Alle kan være med å leke. :)  Hva er favorittretten din?

Skrevet
6 minutter siden, Eleven skrev:

"Okay".

Å...det er så mange. Vanskelig å plukke EN. ☺

Flesk og duppe står høyt i kurs.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
6 timer siden, Mysticgirl skrev:

@Zumo de Melocotón og @EpleDrue Hvilken sport ser dere mest på '?

Vi ser mest på.... :fnise: Jeg mener, jeg ser mest på... Jeg ser egentlig ikke så mye på sport for tiden. Men tidligere så jeg både på fotball, håndball, OL og VM osv. Vi får se om jeg tar det opp igjen en gang, men foreløpig har jeg ikke TV-kanaler og ser derfor ekstremt lite på TV (med unntak av Tv-serier og app).

Har du vært på en blind date noen gang, @Mysticgirl? Hvordan gikk det i så fall?

3 timer siden, Williamcavill skrev:

Det har jeg. Får jeg sjansen til å vise deg det? ;) Innser at dette ikke er ideell måte å kontakte deg på. Unnskyldningen min er at jeg tenkte det ville være uhøflig å gå rett på pm. Har vært en lurker på forumet en stund og har lagt merke til deg. Skal følge reglene og stille spørsmål.

@Zumo de Melocotón Ville du åpnet en pm fra en fremmed bruker på KG forum?

Hmm... Hvis du har lurket en stund (jeg måtte google det :fnise:), så vet du sikkert at jeg (stort sett) svarer ærlig og rett frem på spørsmålene. Og siden du spør, skal du få svar (selv om du kanskje ikke vil like det). For å være ærlig, så hadde det nok vært lurere om du fra starten av hang i denne tråden en liten stund, slik at jeg/vi kunne bli litt bedre kjent med deg, og deretter sendte PM eller viste interesse. Eller hadde en del innlegg fra før som jeg kunne stalke for å danne meg et inntrykk :Hehe:. Vet liksom ikke helt om jeg skal synes det er litt creepy eller sjarmerende når det kommer sånn helt ut av det blå. :ph34r: Det er jo selvfølgelig smigrende at du tok kontakt da, så takk for det. :blomst:

PMer er jo litt som post i postkassen. Man sorterer bort reklamen og leser brevene. :fnise:

Er du sportsinteressert, @Williamcavill?

Føler du noen ganger at du er overkvalifisert for stillingen din, @Cyrus

55 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Her finnes det vel kun en snever klan som spør hverandre om fjollete ting?

Eller...?  😛

Nå-nå... Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre hva man vil! Her er det plass til alle. :hug: Hva er dine beste date-tips, @Jerry Lee?

41 minutter siden, minister-mio skrev:

@Zumo de Melocotón syntes du det burde hete Nordlandet, siden det heter Sørlandet, Vestlandet og Østlandet?

Det har jeg ikke tenkt over før, men når du sier det jo virker det jo logisk. Men det kan jo kanskje bli litt problematisk med et fylke som allerede heter Nordland, eller?

Synes du, @minister-mio?

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet
40 minutter siden, Eleven skrev:

"Okay".

Nope, stadig helårsbleik

1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Vi ser mest på.... :fnise: Jeg mener, jeg ser mest på... Jeg ser egentlig ikke så mye på sport for tiden. Men tidligere så jeg både på fotball, håndball, OL og VM osv. Vi får se om jeg tar det opp igjen en gang, men foreløpig har jeg ikke TV-kanaler og ser derfor ekstremt lite på TV (med unntak av Tv-serier og app).

Har du vært på en blind date noen gang, @Mysticgirl? Hvordan gikk det i så fall?

Hmm... Hvis du har lurket en stund (jeg måtte google det :fnise:), så vet du sikkert at jeg (stort sett) svarer ærlig og rett frem på spørsmålene. Og siden du spør, skal du få svar (selv om du kanskje ikke vil like det). For å være ærlig, så hadde det nok vært lurere om du fra starten av hang i denne tråden en liten stund, slik at jeg/vi kunne bli litt bedre kjent med deg, og deretter sendte PM eller viste interesse. Eller hadde en del innlegg fra før som jeg kunne stalke for å danne meg et inntrykk :Hehe:. Vet liksom ikke helt om jeg skal synes det er litt creepy eller sjarmerende når det kommer sånn helt ut av det blå. :ph34r: Det er jo selvfølgelig smigrende at du tok kontakt da, så takk for det. :blomst:

PMer er jo litt som post i postkassen. Man sorterer bort reklamen og leser brevene. :fnise:

Er du sportsinteressert, @Williamcavill?

Nå-nå... Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre hva man vil! Her er det plass til alle. :hug: Hva er dine beste date-tips, @Jerry Lee?

Det har jeg ikke tenkt over før, men når du sier det jo virker det jo logisk. Men det kan jo kanskje bli litt problematisk med et fylke som allerede heter Nordland, eller?

Synes du, @minister-mio?

Enig med du.

@Zumo de Melocotón syntes du det er rart at noen sørlandsdialekter sider 'du' om 'deg'?

@Eleven hvilken dialekt liker du best?

Skrevet
36 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Føler du noen ganger at du er overkvalifisert for stillingen din, @Cyrus

I og med at jeg ikke har noen kvalifikasjoner så føler jeg ikke det 😂

Gjør du @Zumo de Melocotón?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har aldri vært på blind date. Når var du på date sist @Zumo de Melocotón ?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 time siden, minister-mio skrev:

@Zumo de Melocotón syntes du det er rart at noen sørlandsdialekter sider 'du' om 'deg'?

Gjør de det? Det visste jeg ikke. Hvordan blir setningen da? "Har du slått du?" Nei, det blir jo bare rart. I så fall synes jeg det er rart. :fnise:

Er du veldig opptatt av språk og/eller dialekter, @minister-mio?

1 time siden, Cyrus skrev:

I og med at jeg ikke har noen kvalifikasjoner så føler jeg ikke det 😂

Gjør du @Zumo de Melocotón?

Nei, jeg føler at jeg lærer noe hver dag og tipper man ikke kan bli utlært i de jobbene jeg har. :fnise: 

Når du får gjester som ikke har vært hos deg tidligere, gir du de en skikkelig grundig omvisning i huset ditt da, @Cyrus?

3 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Har aldri vært på blind date. Når var du på date sist @Zumo de Melocotón ?

Jeg har jo vært i forhold siden tidenes morgen, så alle dater jeg kan huske har foregått in-relationship og da kalte vi det bare "å finne på noe sammen". Etter det har jeg ikke følt meg klar til dating, så jeg har takket pent nei til de tilbudene som har kommet. Spør meg gjerne igjen om en stund. :fnise:

Hvilke typer menn faller du for, @Mysticgirl?

Skrevet
6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nei, jeg føler at jeg lærer noe hver dag og tipper man ikke kan bli utlært i de jobbene jeg har. :fnise: 

Når du får gjester som ikke har vært hos deg tidligere, gir du de en skikkelig grundig omvisning i huset ditt da, @Cyrus?

Selvfølgelig gjør jeg det! Man må jo være en god vert! 😄

Gjest Mysticgirl
Skrevet
51 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvilke typer menn faller du for, @Mysticgirl?

Utseendemessig så spiller det nesten ikke noen rolle. Synes de blir så fine uansett om de er snille, gode, omsorgfulle og har humor :) Er leken og med på det meste.

Hva med deg da? Hvordan skal de se ut og hvilken personlighet tiltrekker deg mest?

Skrevet
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Er du veldig opptatt av språk og/eller dialekter, @minister-mio?

Ja faktisk, selv om jeg ikke har mer enn medium OK grammatikk selv.

@Zumo de Melocotón hva betyr nicket ditt?

Skrevet
8 timer siden, Williamcavill skrev:

@Coronas Er du bergenser siden du heier på Brann?

Got me ;) 

@Williamcavill hvilket norsk eller utenlandsk fotballag heier du på?

Skrevet

Skjønner ikke no' av dette.

Er dum, antakelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...