Gjest EpleDrue Skrevet 20. august 2016 #7501 Skrevet 20. august 2016 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Hva liker du ved julen, @EpleDrue? Nå må du snart slutte å ta mine spørsmål! Jeg liker alt ved julen. Menneskene, luktene, maten, gleden, snøen (det er lov å håpe), musikken og filmene. Hvilken Biola liker du best, @Zumo de Melocotón? 2 minutter siden, applestories skrev: @EpleDrue Veldig spesifikt spørsmål - er det noe vennegjengen din spiser ofte som du ikke spiser? Kebab og sushi. Hva skjer hos deg i kveld @applestories?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 20. august 2016 #7502 Skrevet 20. august 2016 14 minutter siden, EpleDrue skrev: Nå må du snart slutte å ta mine spørsmål! Jeg liker alt ved julen. Menneskene, luktene, maten, gleden, snøen (det er lov å håpe), musikken og filmene. Hvilken Biola liker du best, @Zumo de Melocotón? Kebab og sushi. Hva skjer hos deg i kveld Jammen... Du gjør jo en så god innsats i å komme på spørsmål (og mener at du jobber mer enn meg), så det føles helt riktig å gjøre det. Dessuten er julespørsmål like viktig for meg som håndballspørsmål er for deg. Jøss... Jeg trodde jeg var den eneste i verden som ikke spiser sushi. Jeg liker såklart best Biola med fersken. Gjør ikke du, @EpleDrue? Siteringstull nå @applestories, men du lurte på hva middag er for meg. Er det ikke noe som heter "alt går i grisen"? Jeg er veldig glad i mat og liker mye forskjellig. Middag pleier jeg å innta et sted mellom 16 og 20 og det inneholder som regel enten kjøtt eller fisk og tilbehør. En del grønnsaker. Lager det meste fra bunnen, men kan fint kjøre full fast food innimellom også. Det viktigste for meg er at det smaker godt og at jeg blir mett og fornøyd. Og helst litt sunt som hovedregel. Jeg har et avslappet forhold til mat og det virker som om jeg har god forbrenning. Sjeldent poteter her også. Ville du servert lasagne, @applestories? Evt. en grønnere versjon enn normalen?
Gjest EpleDrue Skrevet 20. august 2016 #7503 Skrevet 20. august 2016 10 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Jammen... Du gjør jo en så god innsats i å komme på spørsmål (og mener at du jobber mer enn meg), så det føles helt riktig å gjøre det. Dessuten er julespørsmål like viktig for meg som håndballspørsmål er for deg. Jøss... Jeg trodde jeg var den eneste i verden som ikke spiser sushi. Jeg liker såklart best Biola med fersken. Gjør ikke du, @EpleDrue? Benekter du fakta? Nei, jeg liker best Biola Eple/Drue. Hva er det dummeste spørsmålet du har fått på PM denne uken, @Zumo de Melocotón?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 20. august 2016 #7504 Skrevet 20. august 2016 37 minutter siden, EpleDrue skrev: Benekter du fakta? Nei, jeg liker best Biola Eple/Drue. Hva er det dummeste spørsmålet du har fått på PM denne uken, @Zumo de Melocotón? Nei, jeg produserer nye fakta som det passer meg. Seriøst?? Finnes det virkelig både Fersken Biola og eple/drue Biola?? Jeg måtte google, og der fant jeg Eple/Drue/Pasjonsfrukt. Er det den du mener? I så fall mangler du et element i nicket ditt. Jeg fant Mozell Eple Drue da. Identifiserer du deg mest med biolaen eller mozellen, @EpleDrue?
Gjest EpleDrue Skrevet 20. august 2016 #7505 Skrevet 20. august 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Nei, jeg produserer nye fakta som det passer meg. Seriøst?? Finnes det virkelig både Fersken Biola og eple/drue Biola?? Jeg måtte google, og der fant jeg Eple/Drue/Pasjonsfrukt. Er det den du mener? I så fall mangler du et element i nicket ditt. Jeg fant Mozell Eple Drue da. Identifiserer du deg mest med biolaen eller mozellen, @EpleDrue? Du har igjen gjort en dårlig research. Fersken var sammen med mango. Eple/drue/pasjonsfrukt stemmer, men siden du skippet mango skippet jeg pasjonsfrukt. Ifølge Tines egne nettsider produseres ikke fersken/mango mer. Samme gjelder Eple/drue. Tror jeg ender opp med Biola naturell. Vil nok si jeg er mest lik mozellen, ja. Ville du servert Mozell Eple Drue eller Fersken iste til dine gjester, @Zumo de Melocotón?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 20. august 2016 #7506 Skrevet 20. august 2016 Oj, jeg glemte visst å svare på spørsmålet, @EpleDrue. Tja.. Et "Hva skjer hos deg?" etter at jeg har ping-ponget PM-er med noen hele kvelden og åpenbart ikke har hatt tid til å gjøre så mye annet er jo på den listen ihvertfall. Og så har jeg en som til stadighet spør hva jeg har til middag. Men den særeste kommentaren jeg har fått, utenom merkelige seksuelle greier, er vel: "Fuck it i'm out! Takler ikke dialekter. Hyggelig å snakke med deg." 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Du har igjen gjort en dårlig research. Fersken var sammen med mango. Eple/drue/pasjonsfrukt stemmer, men siden du skippet mango skippet jeg pasjonsfrukt. Ifølge Tines egne nettsider produseres ikke fersken/mango mer. Samme gjelder Eple/drue. Tror jeg ender opp med Biola naturell. Vil nok si jeg er mest lik mozellen, ja. Ville du servert Mozell Eple Drue eller Fersken iste til dine gjester, @Zumo de Melocotón? Igjen, hvorfor skal jeg gidde å ta research-jobben når du åpenbart tar drittjobben for meg? Ja, det er typisk. Sånn er det med TV-serier og hårfarger og alt mulig annet også: Når de endelig finner det perfekte produktet så slutter de med det. I don't get it. Hmm.. Bra du ikke skrev ferskenjuice, for den elsker jeg og deler bare med spesielt interesserte. Eller spesielt interessante, mener jeg. Omg.. Tror hjernen min er litt fritert etterhvert. Jeg synes den isteen er for søt, så jeg tror jeg hadde valgt Eple Drue-brusen. Men godt mulig at jeg hadde gitt de isteen og drukket brusen selv. Hvor mange sider er den lengste PM-tråden din på, @EpleDrue?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 20. august 2016 #7507 Skrevet 20. august 2016 Jeg glemte å fortsette trenden med å kopiere dine spørsmål, @EpleDrue. Hva er de dummeste spørsmålene du har fått på PM?
Gjest EpleDrue Skrevet 20. august 2016 #7508 Skrevet 20. august 2016 15 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Hvor mange sider er den lengste PM-tråden din på, @EpleDrue? 47 sider, jeg svarte for å være hyggelig.. 10 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg glemte å fortsette trenden med å kopiere dine spørsmål, @EpleDrue. Hva er de dummeste spørsmålene du har fått på PM? Det begynner faktisk å bli en del av de spørsmålene. Vil tro du finner "Er du seriøst 27?" samt "Kan jeg få nakenbilde?" på toppen av listen ja. @Zumo de Melocotón Pleier du å kjøre på rødt lys?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 20. august 2016 #7509 Skrevet 20. august 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: 47 sider, jeg svarte for å være hyggelig.. Det begynner faktisk å bli en del av de spørsmålene. Vil tro du finner "Er du seriøst 27?" samt "Kan jeg få nakenbilde?" på toppen av listen ja. @Zumo de Melocotón Pleier du å kjøre på rødt lys? Aldri. Men jeg har sett lyset skifte til rødt i sidesynet noen ganger. En gang skiftet det så raskt at jeg måtte stå på gassen for å komme igjennom krysset. Da følte jeg meg skikkelig kriminell. Er du seriøst 27, @EpleDrue? Kan jeg få nakenbilde?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 21. august 2016 #7510 Skrevet 21. august 2016 @applestories Er det sol der du er også, og gjør du i så fall noe for å utnytte de livgivende strålene? @Moonwalker Når står du opp på morgenen, har du stått opp nå? @Cyrus Hvor lenge kunne du holdt ut å være i fullstendig sølibat? @Pjokkeline Har du gått helt under jorden? @Uchiha Madbrah Tar fadderuken helt knekken på deg? @EpleDrue Synes du det er greit å sove 10+ timer i helgene? @Jerry Lee Husker du drømmene dine når du våkner? @Williamcavill Har du bodd i Bergen i hele ditt liv? @Citronella Angrer du på at du delte bilde? @Lady Har du en hobby som du bruker mye tid på? @Eleven Pleier du å øve deg på hva du skal si før du ringer noen? I så fall, hvorfor det? @calavi Holder du deg kontinuerlig oppdatert på hvilke dager det er salg hos de forskjellige butikkene og handler mye på salg? @Dr. A. Kula Har du prøvd å slappe av med en tegnebok/mandalabok og fargeblyanter? Funket det? @Coronas Har du noen ganger sagt: "Eg e'kje fra Norge, eg e' fra Bergen!" i fullt alvor? Skryter du mye? Og spiser du pale? Heter det kumlokk eller bekkalokk? Kan du mer enn ett vers av Nystemten? Og har du svømmehud mellom tærne og forstadiet til gjeller? Om jeg sier "Byen e Bergen...." så fortsetter du med.......?
Gjest Ajax Skrevet 21. august 2016 #7511 Skrevet 21. august 2016 17 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @Cyrus Hvor lenge kunne du holdt ut å være i fullstendig sølibat? As long as it takes! Det er faktisk ikke noe stress å gå uten sex. Men det er ikke dermed sagt at jeg ikke setter pris på det dersom det først blir noe med kvalitet 😄 @Zumo de Melocotón Hvor lenge er det lengste du har gått uten sex? @Teriyaki Hva er mest sexy av cowboyer og sjørøvere? @Katten.2.0 Hva er det største objektet du har hatt i rumpa?
KaDust Skrevet 21. august 2016 #7512 Skrevet 21. august 2016 Den 7/23/2016 at 15.43, Dr. A. Kula skrev: @-Missi-, @førstedamen, @KaDust, @Herr Heftig, @Tholmer, @FruPotter, @Lafemmemauvaise og @Polly Ester er det ikke litt kjedelig å følge denne tråden og aldri bli spurt om noe? (som den glade og omtenksomme jeg er, så måtte jeg gjøre noe med det.) Beste KG-minne? Treg som jeg er, svarer jeg nå. Beste KG-minne må vel være da "Luft i kuken" tråden ble opprettet. Lo så jeg grein. Ellers husker jeg egentlig ikke noe spesielt fra KG. 1
Gjest Ajax Skrevet 21. august 2016 #7513 Skrevet 21. august 2016 Den 19.8.2016 at 19.28, Eleven skrev: @Cyrus Hvilken type jenter tiltrekkes du vanligvis av når du er på byen og bittelitt på en snurr? Hmmmm.. Hun som smiler bredest. Jeg liker glade folk 😄 @Eleven Bør det være lovfestet at man skal spise ostepop med gaffel?
kisskissbangbang Skrevet 21. august 2016 #7514 Skrevet 21. august 2016 Den 19.8.2016 at 11.06, Zumo de Melocotón skrev: Det har jeg visst! Fascinerende forhold dere har... Når jeg googler pimp, så kommer det bare opp bilder av menn. Så jeg googlet pimp lady, og da kom blant annet dette bildet opp. Føler meg ganske sikker på at du ruuuler pimp-stilen way bedre, @kisskissbangbang. Kunne du funnet på å legge ut et pimp (lady) n´ hoe-bilde sammen med @Katten.2.0 bare for å bevise det? Han pimper seg sjøl ut, holder i massevis Den 19.8.2016 at 19.28, Eleven skrev: @kisskissbangbang Hvilken serie er du hektet på for tiden? Ingen, faktisk. Leiter etter ny, prøvde meg på Stranher things, men urk! Tips?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 21. august 2016 #7515 Skrevet 21. august 2016 3 timer siden, Cyrus skrev: As long as it takes! Det er faktisk ikke noe stress å gå uten sex. Men det er ikke dermed sagt at jeg ikke setter pris på det dersom det først blir noe med kvalitet 😄 @Zumo de Melocotón Hvor lenge er det lengste du har gått uten sex? Lenger en enn måned og kortere enn et år. Så uansett hvordan man tolker det, så blir det altfor lenge. Synes to dager er for lenge og forstår ikke på noe som helst nivå at du kan skrive det du skrev over her i fullt alvor. Når var du skikkelig tent sist, @Cyrus? 3 timer siden, Cyrus skrev: Siteringstull
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 21. august 2016 #7516 Skrevet 21. august 2016 29 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Han pimper seg sjøl ut, holder i massevis Er det virkelig sant at kjæresten din gråt med ekte tårer til PS! I love you idag, @kisskissbangbang?
kisskissbangbang Skrevet 21. august 2016 #7517 Skrevet 21. august 2016 32 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Er det virkelig sant at kjæresten din gråt med ekte tårer til PS! I love you idag, @kisskissbangbang? Dyna hans var våt etterpå. Og jeg hulka så jeg ikke fikk puste. Det er mulig det at vi er slitne etter festivalhelg og diverse andre underliggende greier kan ha hatt noe med saken å gjøre, for jeg mener å huske jeg såvidt snufsa første gang jeg så den. @Zumo de Melocotón Er du typen som griner av filmer, eller mer typen som blir flau på andre sine vegne når du hører snufsing i kinosalen? @Cyrus Hva ønsker du deg aller mest akkurat nå? @Coronas @Eleven @minister-mio Hvem var dere i vennegjengen på ungsomsskolen?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 21. august 2016 #7518 Skrevet 21. august 2016 (endret) 11 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Dyna hans var våt etterpå. Og jeg hulka så jeg ikke fikk puste. Det er mulig det at vi er slitne etter festivalhelg og diverse andre underliggende greier kan ha hatt noe med saken å gjøre, for jeg mener å huske jeg såvidt snufsa første gang jeg så den. @Zumo de Melocotón Er du typen som griner av filmer, eller mer typen som blir flau på andre sine vegne når du hører snufsing i kinosalen? Stakkars! Blir tidlig kveld på dere da, med andre ord?! Jeg er et følelsesmenneske, så jeg griner med ujevne mellomrom av rørende ting. Jeg velger med omhu hvem jeg ser tåredryppende filmer med, for å si det sånn. Er veldig utsatt for følelsesmessige påkjenninger i den ene jobben min, og det kan gi seg utslag i plutselige tårefosser på de seriøst teiteste tidspunktene. Kan se en reklame og så bare "Åååååh, så søtt det var når....." *hulk* Men som regel er det sånne nesten-søte stillegående tårer da, som jeg raskt kan tørke bort før jeg forlater kinosalen. Men det har hendt at jeg har latt som om jeg har fått et akutt anfall av allergi. Og ja, jeg blir litt småflau på andre sine vegne hvis de hulker eller snufser høylydt i kinosalen. Hvilken konsert ble festivalens absolutte høydepunkt, @kisskissbangbang? Er du typen til å plutselig forsvinne fra vennene dine uten å gi beskjed og bli borte i flere timer, @EpleDrue? Hvor mye synes du det er ok å bruke på taxi etter en kveld på byen, @Uchiha Madbrah? Endret 21. august 2016 av Zumo de Melocotón
kisskissbangbang Skrevet 21. august 2016 #7519 Skrevet 21. august 2016 9 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Stakkars! Blir tidlig kveld på dere da, med andre ord?! Jeg er et følelsesmenneske, så jeg griner med ujevne mellomrom av rørende ting. Jeg velger med omhu hvem jeg ser tåredryppende filmer med, for å si det sånn. Er veldig utsatt for følelsesmessige påkjenninger i den ene jobben min, og det kan gi seg utslag i plutselige tårefosser på de seriøst teiteste tidspunktene. Kan se en reklame og så bare "Åååååh, så søtt det var når....." *hulk* Men som regel er det sånne nesten-søte stillegående tårer da, som jeg raskt kan tørke bort før jeg forlater kinosalen. Men det har hendt at jeg har latt som om jeg har fått et akutt anfall av allergi. Og ja, jeg blir litt småflau på andre sine vegne hvis de hulker eller snufser høylydt i kinosalen. Hvilken konsert ble festivalens absolutte høydepunkt, @kisskissbangbang? Du minner om meg Det var definitivt g-eazy. Blei skikkelig positivt overraska. Og highasakite spilte veldig bra og musikken gjør seg på konsert, men scenepersonligheta til syngetøtta satt igjen backstage så det var skikkelig pregløst og kjedelig. Hvilken type musikk hører du helst på?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. august 2016 #7520 Skrevet 21. august 2016 18 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Er du seriøst 27, @EpleDrue? Kan jeg få nakenbilde? Kanskje jeg bare er 17 år. Siden jeg ikke har skjeggvekst. Du vet vel det er straffbart å be om nakenbilder fra noen under 18 år? Just saying. Spør du ofte ukjente mennesker om nakenbilder på nettet, @Zumo de Melocotón? 5 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @EpleDrue Synes du det er greit å sove 10+ timer i helgene? Som en person uten forpliktelser, ja. Nå sover jeg 10+ timer om jeg er syk, kunne ikke tenkt meg å kaste bort så mye av en dag kun for litt søvn. Har planer om å sove mye når jeg blir gammel. Liker du Biola bringebær, @Zumo de Melocotón? 9 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Er du typen til å plutselig forsvinne fra vennene dine uten å gi beskjed og bli borte i flere timer, @EpleDrue? Nei, slike folk er slitsomme. Gir selvfølgelig beskjed når jeg drar, hvor jeg drar og ringer så snart jeg er trygt hjemme. Har du forsvunnet fra vennene dine under en konsert før, @Zumo de Melocotón?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå