Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 21. august 2016 #7521 Skrevet 21. august 2016 6 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Du minner om meg Det var definitivt g-eazy. Blei skikkelig positivt overraska. Og highasakite spilte veldig bra og musikken gjør seg på konsert, men scenepersonligheta til syngetøtta satt igjen backstage så det var skikkelig pregløst og kjedelig. Hvilken type musikk hører du helst på? Kult! Og vet du? Den beskrivelsen av highasakite stiller jeg meg fullstendig bak. Den gangen jeg lot meg overtale til å bli med på highasakite endte med kanskje den kjipeste konsertopplevelsen jeg har hatt noen sinne. Inkludert den gangen jeg dro på sparket til en utendørskonsert og ble stående i fossregn i 3-4 timer uten vanntette klær og fryse noe helt van(n)vittig! Jeg hører på så mye forskjellig. Egentlig nesten de fleste sjangre, men til forskjellige anledninger og ved forskjellige sinnstemninger. Men jeg blir veldig glad når jeg finner sanger som overraskende inneholder sånne skikkelig kule riff, eller en ordentlig awesome basslyd. Har du sett LOTR eller Star Wars, @kisskissbangbang? Om du har, smilte du også bredt over de megafantastiske basslydene som ljomet gjennom kinosalen? 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Kanskje jeg bare er 17 år. Siden jeg ikke har skjeggvekst. Du vet vel det er straffbart å be om nakenbilder fra noen under 18 år? Just saying. Spør du ofte ukjente mennesker om nakenbilder på nettet, @Zumo de Melocotón? Som en person uten forpliktelser, ja. Nå sover jeg 10+ timer om jeg er syk, kunne ikke tenkt meg å kaste bort så mye av en dag kun for litt søvn. Har planer om å sove mye når jeg blir gammel. Liker du Biola bringebær, @Zumo de Melocotón? Nei, slike folk er slitsomme. Gir selvfølgelig beskjed når jeg drar, hvor jeg drar og ringer så snart jeg er trygt hjemme. Har du forsvunnet fra vennene dine under en konsert før, @Zumo de Melocotón? Ikke når personen har sagt at han er 27 år og ser åpenbart eldre ut enn 17 år, så jeg er godt innafor lovens bokstav. Just saying. Usikkert, siden jeg startet den trenden nettopp. Spør meg igjen om en stund. På en skala fra 1-5, hvor sannsynlig er det at du vil sende nakenbilder på PM, @EpleDrue? Tja, siden jeg egentlig ikke tåler så mye laktose så er jeg ikke så vel bevandret i Biolaens verden. Men mener at jeg har smakt bringebærversjonen og at den var grei. Har du en Biola-fetisj, @EpleDrue? Jaha ja. Ja, altså... Tror ikke jeg kan snike meg unna den, siden jeg har skrevet tidligere at jeg av og til gjør nettopp det. Hva er ditt forhold til LOTR, Hobbiten og Star Wars, @EpleDrue?
Gjest Ajax Skrevet 21. august 2016 #7522 Skrevet 21. august 2016 1 time siden, kisskissbangbang skrev: @Cyrus Hva ønsker du deg aller mest akkurat nå? Gainz!! @kisskissbangbang Går du på ski om vinteren?
Gjest Ajax Skrevet 21. august 2016 #7523 Skrevet 21. august 2016 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Lenger en enn måned og kortere enn et år. Så uansett hvordan man tolker det, så blir det altfor lenge. Synes to dager er for lenge og forstår ikke på noe som helst nivå at du kan skrive det du skrev over her i fullt alvor. Når var du skikkelig tent sist, @Cyrus? Det var i går kveld klokka 18.11 😄 @Zumo de Melocotón Det villeste du har gjort i senga?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. august 2016 #7524 Skrevet 21. august 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Ikke når personen har sagt at han er 27 år og ser åpenbart eldre ut enn 17 år, så jeg er godt innafor lovens bokstav. Just saying. Usikkert, siden jeg startet den trenden nettopp. Spør meg igjen om en stund. På en skala fra 1-5, hvor sannsynlig er det at du vil sende nakenbilder på PM, @EpleDrue? Tja, siden jeg egentlig ikke tåler så mye laktose så er jeg ikke så vel bevandret i Biolaens verden. Men mener at jeg har smakt bringebærversjonen og at den var grei. Har du en Biola-fetisj, @EpleDrue? Jaha ja. Ja, altså... Tror ikke jeg kan snike meg unna den, siden jeg har skrevet tidligere at jeg av og til gjør nettopp det. Hva er ditt forhold til LOTR, Hobbiten og Star Wars, @EpleDrue? Tror vi begge vet det aldri blir å skje. Hvis ikke Megan Fox sender en PM da. Dusjer du daglig, @Zumo de Melocotón? Ja, nei, har hatt besøk av noen som elsker Biola yoghurt og har noen til overs. Hadde tenkt å spørre om du anbefalte å prøve de, eller bare kaste de. Er ikke så veldig for å kaste mat da, hvis det kan regnes som mat. Rød, gul eller grønn paprika, @Zumo de Melocotón? Har faktisk aldri sett noen av de ovennevnte filmene. Har sett Harry Potter da, hvis det hjelper. @Zumo de Melocotón Hvilken film anbefaler du for søndagskvelden?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 21. august 2016 #7525 Skrevet 21. august 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Det var i går kveld klokka 18.11 😄 @Zumo de Melocotón Det villeste du har gjort i senga? Det var jammen spesifikt! Hva gjorde du i går kveld kl......... nope, ikke svar på det! Oj, det kan jeg seriøst ikke svare på i denne tråden, da får jeg bare kjeft igjen. Jeg har jo lovet å være snill pike! Så jeg sier: Jeg la meg til å sove i går UTEN å fluffe dunene i hodeputen først! Følte meg skikkelig wet n wild! Hvor langt er det fra Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim til ditt hjemsted i antall km, @Cyrus? 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Tror vi begge vet det aldri blir å skje. Hvis ikke Megan Fox sender en PM da. Dusjer du daglig, @Zumo de Melocotón? Ja, nei, har hatt besøk av noen som elsker Biola yoghurt og har noen til overs. Hadde tenkt å spørre om du anbefalte å prøve de, eller bare kaste de. Er ikke så veldig for å kaste mat da, hvis det kan regnes som mat. Rød, gul eller grønn paprika, @Zumo de Melocotón? Har faktisk aldri sett noen av de ovennevnte filmene. Har sett Harry Potter da, hvis det hjelper. @Zumo de Melocotón Hvilken film anbefaler du for søndagskvelden? Hva hvis jeg oppretter en konto med brukernavnet Megan Fox med profilbilde av henne og spør igjen? Jepp, jeg digger å dusje! Og bade i badekar. #denfølelsen Har du badekar, @EpleDrue? Ja,takk, alle tre! Da får vi jo trafikklysmat! Men for å være ærlig så tenker jeg ikke over forskjellen, selv om jeg vet at det er en forskjell på smaken. Er du imponert over at jeg spiste middag som inneholdt spinat idag, @EpleDrue? Har du ikke sett noen av......wtf??? Har du bodd under en stein de siste 27 årene, @EpleDrue? Jeg anbefaler PS! I love you. Husk å legge ut bilde av tårene du feller!
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #7526 Skrevet 21. august 2016 @EpleDrue 3 grunner til at du er singel? Nevn gjerne grunner du kan bli bedre på Anonymkode: a8382...e4d
Gjest EpleDrue Skrevet 21. august 2016 #7527 Skrevet 21. august 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Har du badekar, @EpleDrue? Ja,takk, alle tre! Da får vi jo trafikklysmat! Men for å være ærlig så tenker jeg ikke over forskjellen, selv om jeg vet at det er en forskjell på smaken. Er du imponert over at jeg spiste middag som inneholdt spinat idag, @EpleDrue? Har du ikke sett noen av......wtf??? Har du bodd under en stein de siste 27 årene, @EpleDrue? Jeg anbefaler PS! I love you. Husk å legge ut bilde av tårene du feller! Nei, badekar har jeg ikke. Synes hele poenget med badekar er stress. Skal du bli ren må du dusje først, for så å legge deg i badekaret. Ellers bader du i skittent vann. Og det er ikke akkurat vanlig at badekar er laget for lange mennesker. Det utgår for min del.@Zumo de Melocotón Bader du i offentlige boblebad? Ja, nå ble jeg kjempeimponert! Du er så flink! Føler du deg sunn i dag, @Zumo de Melocotón? Hehe, har ikke vært av interesse bare. PS! I love you har jeg faktisk sett hele fire ganger. Like fin hver gang. Har enda til gode å felle noen tårer da. Gråter du lett av filmer, @Zumo de Melocotón? Hvilken film fikk deg sist til å gråte? 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: @EpleDrue 3 grunner til at du er singel? Nevn gjerne grunner du kan bli bedre på Anonymkode: a8382...e4d Blir vanskelig å bare plukke ut tre grunner, men jeg skal prøve. 1. Har fokusert for mye på jobben min at jeg ikke har hatt tid til å bli kjent med nye mennesker. Og nå vet jeg ikke hvor jeg skal møte de. 2. Blir jeg først interessert i noen blir jeg usikker på hva jeg skal gjøre videre, og får tilslutt stempelet som en god og trygg venn. 3. Eller så er jeg bare ikke kjærestemateriale. Har du vært på Island før, AnonymBruker a8382...e4d?@Lady Hva inneholdt middagsretten "brennende kjærlighet" da du var barn? @Mysticgirl Føler du at du har riktig stupeteknikk når du skal stupe uti vannet? @applestories Hvilket motto prøver du å leve etter? @minister-mio Tror du på gjenfødelse?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #7528 Skrevet 21. august 2016 @EpleDrue Har du en KG-crush? Anonymkode: f676f...2b4
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 21. august 2016 #7529 Skrevet 21. august 2016 20 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei, badekar har jeg ikke. Synes hele poenget med badekar er stress. Skal du bli ren må du dusje først, for så å legge deg i badekaret. Ellers bader du i skittent vann. Og det er ikke akkurat vanlig at badekar er laget for lange mennesker. Det utgår for min del.@Zumo de Melocotón Bader du i offentlige boblebad? Ja, nå ble jeg kjempeimponert! Du er så flink! Føler du deg sunn i dag, @Zumo de Melocotón? Hehe, har ikke vært av interesse bare. PS! I love you har jeg faktisk sett hele fire ganger. Like fin hver gang. Har enda til gode å felle noen tårer da. Gråter du lett av filmer, @Zumo de Melocotón? Hvilken film fikk deg sist til å gråte? Blir vanskelig å bare plukke ut tre grunner, men jeg skal prøve. Du vet, badekaret er jo til spesielle anledninger og ja, man tar gjerne en kjapp dusj før man går oppi. Men det er helt fantastisk å bruke det til hjemme-SPA, avslapping for vonde muskler og gangsperr og andre morsomme aktiviteter som jeg ikke får lov til å skrive om her! Men jeg har ingen planer om å overtale deg til å kjøpe badekar, @EpleDrue, så jeg stopper der! Jeg bader egentlig sjeldent til aldri i offentlige boblebad, men de gangene jeg har gjort det har vært med en viss skepsis. Liker du å sitte i steambad eller badstu, @EpleDrue? Ja, jeg har jo spist spinat, så da føler jeg meg sunn. Når spiste du spinat sist, @EpleDrue? Er du alltid heeelt ærlig når du svarer i denne tråden, @EpleDrue?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. august 2016 #7530 Skrevet 21. august 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: @EpleDrue Har du en KG-crush? Anonymkode: f676f...2b4 Tenker du på om jeg vet om noen som crusher meg, eller om jeg crusher på noen inne på dette forumet? Vet ikke om noen som crusher meg, nei. Jeg synes det er mange hyggelige mennesker her, samt noen jeg ikke har så mye til overs for. Anonymbruker f676f...2b4 har du førerkortet? 16 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg bader egentlig sjeldent til aldri i offentlige boblebad, men de gangene jeg har gjort det har vært med en viss skepsis. Liker du å sitte i steambad eller badstu, @EpleDrue? Ja, jeg har jo spist spinat, så da føler jeg meg sunn. Når spiste du spinat sist, @EpleDrue? Er du alltid heeelt ærlig når du svarer i denne tråden, @EpleDrue? Badstu liker jeg. Får som oftest badstu for meg selv når jeg er på svømming da utrolig få menn gidder å sitte der inne. @Zumo de Melocotón Hva er din mørkeste hemmelighet? Det var en eller annen gang i sommer, mener det var i juli, dato og klokkeslett er uvisst. @Zumo de Melocotón Blir du lett irritert her inne på enkelte spørsmål brukere stiller? Ja, det vil jeg si. Kan godt hende jeg har tullet noen ganger, men ikke om noe seriøse greier. Mega Fox var f.eks tull, men det tror jeg de fleste forstod. Jeg liker best ærlighet, men igjen tar jeg ikke det andre svarer her 100% seriøst. Er du ærlig i dine svar, @Zumo de Melocotón? @Silfen Synes du oss som er i slutten av 20årene er barnsligere enn hva du var da du var på denne alderen? @coffeegirl83 Hva er det første du legger merke til hos det motsatte kjønn? @calavi Liker du best tomatsuppe med eller uten makaroni? @Coronas Helgens høydepunkt var...?
kisskissbangbang Skrevet 21. august 2016 #7531 Skrevet 21. august 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Gainz!! @kisskissbangbang Går du på ski om vinteren? Neiiisj...tenker hver høst at jeg skal gjøre det, men så blir det bare ikke sånn. Har bare bortoverski og er skikkelig dårlig på det. Egentlig burde jeg hatt en kjæreste som kjørte snowboard eller slalom og som gjerne ville lære meg det, for det hadde vært skikkelig bra å finne en vinteraktivitet som hadde fått meg til å hate vinteren litt mindre. Er du et vintermenneske? 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Kult! Og vet du? Den beskrivelsen av highasakite stiller jeg meg fullstendig bak. Den gangen jeg lot meg overtale til å bli med på highasakite endte med kanskje den kjipeste konsertopplevelsen jeg har hatt noen sinne. Inkludert den gangen jeg dro på sparket til en utendørskonsert og ble stående i fossregn i 3-4 timer uten vanntette klær og fryse noe helt van(n)vittig! Jeg hører på så mye forskjellig. Egentlig nesten de fleste sjangre, men til forskjellige anledninger og ved forskjellige sinnstemninger. Men jeg blir veldig glad når jeg finner sanger som overraskende inneholder sånne skikkelig kule riff, eller en ordentlig awesome basslyd. Har du sett LOTR eller Star Wars, @kisskissbangbang? Om du har, smilte du også bredt over de megafantastiske basslydene som ljomet gjennom kinosalen? Aah, ja. Andre andre var så fornøye med konserten, mens jeg bare tenkte "wtf". Musikken er jo bra og det kunne blitt en så bra konsert, og så gjorde det sure, pregløse trynet til syngedama det bare til en kjip opplevelse. Nai @Rossin Du er mer eller mindre blodfan av haak, ikke sant? Deler du mitt og Zumos syn på konsertene deres?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 21. august 2016 #7532 Skrevet 21. august 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Badstu liker jeg. Får som oftest badstu for meg selv når jeg er på svømming da utrolig få menn gidder å sitte der inne. @Zumo de Melocotón Hva er din mørkeste hemmelighet?@Zumo de Melocotón Blir du lett irritert her inne på enkelte spørsmål brukere stiller? Ja, det vil jeg si. Jeg liker best ærlighet, men igjen tar jeg ikke det andre svarer her 100% seriøst. Er du ærlig i dine svar, @Zumo de Melocotón? 1. At jeg egentlig ikke liker epler... eller druer. 2. Nei. 3. Ja, med mindre jeg åpenbart (for meg selv ihvertfall) tuller. Det ser man som regel på smileybruken. Eller, når jeg tenker meg om, så er det sikkert bare jeg selv som forstår forskjellen på de 100 forskjellige smileyene jeg stapper innleggene mine fulle av. Hvis jeg sier at kun 1 av svarene mine over her stemmer, tror du meg da @EpleDrue?
Gjest Ajax Skrevet 21. august 2016 #7533 Skrevet 21. august 2016 24 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Neiiisj...tenker hver høst at jeg skal gjøre det, men så blir det bare ikke sånn. Har bare bortoverski og er skikkelig dårlig på det. Egentlig burde jeg hatt en kjæreste som kjørte snowboard eller slalom og som gjerne ville lære meg det, for det hadde vært skikkelig bra å finne en vinteraktivitet som hadde fått meg til å hate vinteren litt mindre. Er du et vintermenneske? Nei, jeg går fullstendig i dvale om vinteren. Tar meg gjerne en sydentur når det er som verst. @kisskissbangbang Tror du @Uchiha Madbrah sitt fravær skyldes at han har hatt en helg sammen med "liker du eldre menn"-mannen og rett og slett ikke har hatt tid til KG mellom slagene?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #7534 Skrevet 21. august 2016 @Cyrus dine 3 grunner for at du er singel? Anonymkode: a8382...e4d
kisskissbangbang Skrevet 21. august 2016 #7535 Skrevet 21. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Nei, jeg går fullstendig i dvale om vinteren. Tar meg gjerne en sydentur når det er som verst. @kisskissbangbang Tror du @Uchiha Madbrah sitt fravær skyldes at han har hatt en helg sammen med "liker du eldre menn"-mannen og rett og slett ikke har hatt tid til KG mellom slagene? Bildene i hodet mitt akkurat nå ... @Cyrus Er det en tanke du har, eh, brukt mye i det siste?
Gjest Ajax Skrevet 21. august 2016 #7536 Skrevet 21. august 2016 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Det var jammen spesifikt! Hva gjorde du i går kveld kl......... nope, ikke svar på det! Oj, det kan jeg seriøst ikke svare på i denne tråden, da får jeg bare kjeft igjen. Jeg har jo lovet å være snill pike! Så jeg sier: Jeg la meg til å sove i går UTEN å fluffe dunene i hodeputen først! Følte meg skikkelig wet n wild! Hvor langt er det fra Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim til ditt hjemsted i antall km, @Cyrus? Damn you crazy guuuurl!!! Oslo - 120km Bergen - 580km Tromdheim - 610km Stavanger - 550km At du får meg til å pløye gjennom googlemaps for å finne ut av det ass 😂 @Zumo de Melocotón Har du laget en sextape noen gang? @Zumo de Melocotón Bruker du å spise de grønne greiene man får ved siden av sushien? Det slimete sjøgresset?
Gjest Ajax Skrevet 21. august 2016 #7537 Skrevet 21. august 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Cyrus dine 3 grunner for at du er singel? Anonymkode: a8382...e4d 1. Jeg er selvopptatt. (Ikke veldig, men nok til at jeg ikke vil ha enda en å tenke på) 2. Jeg lever et liv som gjør det vanskelig å møte damer i sitt naturlige habitat. 3. Jeg er ganske kresen på hvem jeg vil ha et forhold med.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 21. august 2016 #7538 Skrevet 21. august 2016 9 minutter siden, Cyrus skrev: Damn you crazy guuuurl!!! Oslo - 120km Bergen - 580km Tromdheim - 610km Stavanger - 550km At du får meg til å pløye gjennom googlemaps for å finne ut av det ass 😂 @Zumo de Melocotón Har du laget en sextape noen gang? @Zumo de Melocotón Bruker du å spise de grønne greiene man får ved siden av sushien? Det slimete sjøgresset? Om du ikke har fått med deg noe av det jeg har skrevet tidligere, blant annet til EpleDrue, så kan jeg gjerne fortelle det igjen. Jeg LIKER å se menn jobbe (og pleier å være flink til å få de i sving også). Og du har jo sikkert en sånn hot arbeidsbukse liggende et eller annet sted, siden du jobber med noe som krever bruk av hjelm og vernebriller. Foreslår at du tar den på deg før du svarer på neste spørsmål: Hvor mange minutter i kjøretid er det mellom Oslo og plassen du bor på og hvor ofte kjører du den veien, @Cyrus? Hvor ofte er du i Bergen, Stavanger eller Trondheim, @Cyrus? 1. Tror du meg hvis jeg sier nei? Tror du jeg er glad for at jeg var ung og dum på den tiden INGENTING havnet på internett eller sosiale medier? 2. Jeg spiser ikke sushi, så jeg har ingen planer om å spise slimete sjøgress heller med det første.
Gjest Ajax Skrevet 21. august 2016 #7539 Skrevet 21. august 2016 19 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Bildene i hodet mitt akkurat nå ... @Cyrus Er det en tanke du har, eh, brukt mye i det siste? Hva mener du med "brukt"?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 21. august 2016 #7540 Skrevet 21. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Hva mener du med "brukt"? Den forstod til og med jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå