Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest EpleDrue
Skrevet
Den 18.8.2016 at 21.42, Moonwalker skrev:

@EpleDrue liker du stand-up?

Ja, ingenting slår britisk stand-up! :)@Moonwalker Har du vært redd for å spise leverpostei grunnet bildene på boksen?

Den 18.8.2016 at 21.47, applestories skrev:

Om det ikke er duppeditter, hva føler du er viktig nok til å bruke penger på, @EpleDrue ?

Piggsko, joggesko og opplevelser. :fnise: Liker du å handle på matbutikker, @applestories? Eller har du planlagt handleruten inne i butikken før du går inn, slik at du kommer kjappest ut igjen?

Den 18.8.2016 at 22.17, Coronas skrev:

@EpleDrue hva har du tenkt å finne på til kampen i natt da?

Det ble ikke noe spesielt. En lang natt, spennende kamp og et surt tap! :ler2: Skal du følge med på bronsefinalen i dag @Coronas?

15 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har du spilt/spiller du fotball, @EpleDrue? Synes du det var fair at jeg måtte kutte ned på egen fotballkarriere for å følge med på Norgesturnéene til typen? Og synes du det var fair at jeg måtte jobbe gratis på bortimot hver bidige kamp?

Har spilt fotball, og spiller litt nå også for gøy. (Når jeg ikke skader meg, og blir borte i noen uker. Bedriftsfotball er farlig. :ph34r:) Hmm, spørs hvor god du var. Var du skikkelig dårlig fotballspiller føler jeg absolutt det var riktig at du kuttet det ut. :sarkasme:Har alltid vært i mot at andre skal slutte med noe de trives med fordi kjærestens drøm og hobbyer kommer først. Jeg vil tro du jobbet med dugnad på kampene? Dugnad er gratis, så det synes jeg er fair, siden det er deg. :ler2:

@Zumo de Melocotón Er du en gjerrig dame som ikke liker å gjøre dugnad for lokalmiljøet?

14 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

På en skala fra 1-10: Hvor irritert er du over kvaliteten på det siste skuddet til Camilla Herrem i semifinalen, @EpleDrue?

Helt ærlig er jeg ikke irritert på skuddet til Camilla Herrem. Hun hadde spilt i 70 minutter, hardt kjør og en fantastisk god prestasjon igjennom hele kampen. Synes mer synd i henne, så hvor knust hun ble i ettertid. De norske jentene burde ha vunnet den kampen på ordinær tid. :) Hva var dagens høydepunkt @Zumo de Melocotón?

12 timer siden, Mysticgirl skrev:

@Zumo de Melocotón @EpleDrue Hvilken sport ser dere mest på '?

Her går det mest i fotball. PL og CL. Hva med deg, @Mysticgirl?

@Jerry Lee Har du følgt med på sommer-OL? Har det vært noen idretter du synes har vært fascinerende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Citronella
Skrevet
7 timer siden, Eleven skrev:

@Citronella Det ryktes at du delte et bilde av deg selv forleden. Du har tidligere hardnakket gått ut og sagt at dette aldri noensinne vil forekomme på forumet. Hva var det som fikk deg til å ombestemme deg?

Et øyeblikk av idioti. Noen ganger mangler jeg impulskontroll

@Eleven Nytt nick, gammel innpakning. Røpe hvem du var? Eller?

Skrevet
23 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvilken/hvilke idrett/idretter har du drevet med i din ungdom, @applestories?

Ingen. Det var bare fotball å velge da jeg voks opp, og jeg er ikke noe flink i fotball. Gikk på turn det året det flyttet en instruktør hit, men klarte aldri å slå hjul. Gikk på ski om vinteren og lange fjellturer om sommeren - er det en ting min lille Vestlandsbygd hadde nok av, er det høye fjell!

7 timer siden, EpleDrue skrev:

Liker du å handle på matbutikker, @applestories? Eller har du planlagt handleruten inne i butikken før du går inn, slik at du kommer kjappest ut igjen?

Jeg liker det - tenk å ha så mange valgmuligheter, og mat må man jo ha! :) Men ser jo gjennom hva jeg skal ha også for å slippe å løpe frem og tilbake i butikken.

@EpleDrue Hvilke type butikk vil du frivillig tilbringe mest tid i?

@Zumo de Melocotón Tror du det blir flere badeturer i år, eller er høsten kommet?

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 19.8.2016 den 5.34):

Endret av annebanane
Skrevet
12 minutter siden, Moonwalker skrev:

Så sant bakken er noelunde grei og det ikke er ting som er klissete på det du mister; ja.

@Cyrus kunne du blitt en dumpsterdiver?

Nei. Her kjøpes alt nytt. Bortsett fra bilen min som er eldgammel, og huset mitt som snart klassifiseres som veteran 😄

@Moonwalker Hva er åpningstrekket ditt i sjakk?

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 20.8.2016 den 11.18):

Endret av annebanane
Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 20.8.2016 den 11.18):

Endret av annebanane
Skrevet
3 minutter siden, Moonwalker skrev:

Tja. Si det. Mener jeg dro frem en av bøndene på mot siden eller ene hesten. Har ikke spillt sjakk på år og dag, men tror jeg hadde gjort det samme i dag også.

@Cyrus er du god i kunnskapsspill?

Jeg er regjerende TP-mester 😄

@Moonwalker Har du fasttelefon?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
11 timer siden, Mysticgirl skrev:

Hva med deg da? Hvordan skal de se ut og hvilken personlighet tiltrekker deg mest?

Personligheten er så kjempeviktig for meg, og det kan være stor forskjell på hvem jeg kikker et par ekstra ganger på utseendet til og hvem jeg ønsker meg til et forhold, så det er ingen utseende-typer som utmerker seg. Jeg har skrevet det et par ganger tidligere i tråden, men det er viktig for meg at jeg føler meg skikkelig feminin i hans selskap, så han bør enten være ganske maskulin, høyere enn meg, være litt sterk eller ha en personlighet som har samme effekt på meg. Han bør være litt gentleman. Vi bør ha noenlunde felles verdier og holdninger.

Han må utfordre meg, både intellektuelt og på andre måter, og ikke være altfor lett å snurre rundt lillefingeren (litt er lov). Jeg må føle meg trygg på at han er ærlig, lojal og har respekt for meg (slik jeg har med han), og han må være moden. Ikke noen vinglepetter, hverken på damefronten eller med seg selv (selv om alle kan ha perioder hvor de ikke er like stabile på den fronten). Ikke altfor mye bagasje og oppriktig forelsket i meg, slik jeg er i han. Jeg må kjenne med hele meg at denne mannen får meg til å bli gelé på alle de rette måtene, og at jeg har lyst til å tilbringe resten av livet mitt sammen med han. :rodmer:

Hvor lenge varte ditt lengste forhold, @Mysticgirl?

10 timer siden, minister-mio skrev:

@Zumo de Melocotón hva betyr nicket ditt?

Ferskenjuice! :fnise:

Var du god i nynorsk på skolen, @minister-mio?

8 timer siden, Jerry Lee skrev:

Skjønner ikke no' av dette.

Er dum, antakelig...

Du får spørsmål, svarer og stiller spørsmål tilbake, gjerne til flere brukere. Når de svarer får du som regel spørsmål tilbake og det er nøkkelen til å være aktiv her. Det er bare for moro tidsfordriv, og for å bli litt kjent og skravle litt med et (stadig skiftende) tema. :blomst:

Vil du si at du jobber i et typisk mannsyrke eller kvinneyrke, @Jerry Lee?

8 timer siden, EpleDrue skrev:

Har spilt fotball, og spiller litt nå også for gøy. (Når jeg ikke skader meg, og blir borte i noen uker. Bedriftsfotball er farlig. :ph34r:) Hmm, spørs hvor god du var. Var du skikkelig dårlig fotballspiller føler jeg absolutt det var riktig at du kuttet det ut. :sarkasme:Har alltid vært i mot at andre skal slutte med noe de trives med fordi kjærestens drøm og hobbyer kommer først. Jeg vil tro du jobbet med dugnad på kampene? Dugnad er gratis, så det synes jeg er fair, siden det er deg. :ler2:

Jeg var toppscorer i flere cuper, høyt oppe på listen over antall mål per sesong, veldig god på midtbane og også temmelig god i mål (reserve), så en allsidig spiller som var viktig for laget mitt. Trenerne ønsket at jeg skulle satse videre på fotball, så kan ikke ha vært så dårlig at det var best å kutte det ut. :rolleyes:

@Zumo de Melocotón Er du en gjerrig dame som ikke liker å gjøre dugnad for lokalmiljøet?

Absolutt ikke! Jeg jobbet med glede dugnad de første 32 kampene på rad... Så ble det litt vel monotont og føltes urettferdig etterhvert. Og det synes du er fair? *skriver EpleDrue opp på listen over hvem som bør unngås for fremtiden*

Synes du det er fair av meg å plassere deg på den lista, @EpleDrue?

Helt ærlig er jeg ikke irritert på skuddet til Camilla Herrem. Hun hadde spilt i 70 minutter, hardt kjør og en fantastisk god prestasjon igjennom hele kampen. Synes mer synd i henne, så hvor knust hun ble i ettertid. De norske jentene burde ha vunnet den kampen på ordinær tid. :) Hva var dagens høydepunkt @Zumo de Melocotón?

Jeg er helt enig med deg. Man kan ikke skylde tapet på enkeltspillere og alle kan sende avgårde et sleivskudd med såpass stort press på seg. Uten presset også, for den saks skyld. Jeg er mer enn fornøyd med Norges, og Camillas, innsats (uten å ha sett en eneste kamp). Høydepunktet i kampen jeg ikke så? Eller generelt? Om det er generelt kan jeg ikke skrive det her, men det fikk meg til å smile litt ekstra og gjorde meg ganske mo i knærne. :ler:

Opplevde du noe som fikk deg til å smile litt ekstra denne uken, @EpleDrue? Hva får deg i ekstra godt humør?

13 minutter siden, applestories skrev:

@Zumo de Melocotón Tror du det blir flere badeturer i år, eller er høsten kommet?

Jeg har troen på at jeg får en god del turer i badekaret, @applestories;) Sesongen i Norge er nok over for min del, med mindre jeg plutselig skulle finne på å ta en impulstur i vannet. 

Har du badeplaner, @applestories?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
51 minutter siden, Moonwalker skrev:

...uhm. jeg likte han ikke :ninja: Ble alt for mye Noora+William i sesong 2, så fikk noe avsmak. Tror de klarer seg fint uten. Han skal jo liksom være ferdig med skolen nå? :P

@Zumo de Melocotón liker du sushi? Hva bestiller du når du skal ha sushi?

Utseendemessig, så likte jeg han ikke særlig godt heller, men jeg synes han innimellom klarte å (fake?) den interessen og tiltrekningen til Noora skikkelig bra. Så bra at jeg ville at han skulle stryke og kysse på meg istedenfor og ligge i eeeevigheter å stirre på meg når jeg sov (for det er ikke creepy i det hele tatt). :ler: Men det kan jeg egentlig ikke si høyt, for det blir cougarvibber lang vei.. :fnise:

Nei, jeg liker ikke tanken på at fisken er rå. :ph34r: Tror jeg har sløyet litt for mange fisk i min barndom. Jeg bestiller kjøtt, kinamat eller hamburger. :tongue:

Liker du blekksprut og blåskjell, @Moonwalker?

Skrevet
12 timer siden, EpleDrue skrev:

Det ble ikke noe spesielt. En lang natt, spennende kamp og et surt tap! :ler2: Skal du følge med på bronsefinalen i dag @Coronas?

Ja det var surt tap altså. Hoppet skrek i sofaen her. Russland var veldig gode da. Så da håper jeg vi tar bronse nå i ettermiddag og selfølgelig skal jeg se på :)  @EpleDrue blir det pub, disco, nattklubb eller hjemmekos i kveld?

Skrevet
19 timer siden, Eleven skrev:

@Dr. A. Kula

@Lady Dette "favorittparet" ditt som visstnok ikke frekventerer forumet lengre, er de noen du har kontakt med utenfor forumet?

Ja :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Sitatkrøll, men spørsmålet står visst der.

(edit: sto visst ikke der lenger når jeg lagret)

Jeg har ingen badeplaner, til tross for en overraskende fin lørdagsettermiddag. Burde sikkert åpnet en bok, men googler heller muddagsoppskrifter. Alt er bedre når det kan gjøres ute :)

Ha du forslag til god middag man kan servere andre, uten at det på noen måte er fancy middagsbesøk?

Endret av applestories
Skrevet
23 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hmm... Hvis du har lurket en stund (jeg måtte google det :fnise:), så vet du sikkert at jeg (stort sett) svarer ærlig og rett frem på spørsmålene. Og siden du spør, skal du få svar (selv om du kanskje ikke vil like det). For å være ærlig, så hadde det nok vært lurere om du fra starten av hang i denne tråden en liten stund, slik at jeg/vi kunne bli litt bedre kjent med deg, og deretter sendte PM eller viste interesse. Eller hadde en del innlegg fra før som jeg kunne stalke for å danne meg et inntrykk :Hehe:. Vet liksom ikke helt om jeg skal synes det er litt creepy eller sjarmerende når det kommer sånn helt ut av det blå. :ph34r: Det er jo selvfølgelig smigrende at du tok kontakt da, så takk for det. :blomst:

PMer er jo litt som post i postkassen. Man sorterer bort reklamen og leser brevene. :fnise:

Er du sportsinteressert, @Williamcavill?

Jeg tar av meg luen, beklager og respekterer det. Det er en av flere grunner til at jeg vil bli bedre kjent med deg. Tar hintet og deltar i tråden. Vil ikke være creepy, går for sjarmerende.;) Har du vært i Bergen og gått syvfjellsturen @Zumo de Melocotón?

18 timer siden, Coronas skrev:

Got me ;) 

@Williamcavill hvilket norsk eller utenlandsk fotballag heier du på?

Jeg kjenner igjen en bergenspatriot når jeg ser en ;) Følger ikke med på fotball jevnlig, men går på Brannkamper når jeg har tid og lyst. Følger Arsenal av og til av familiære årsaker, ellers Liverpool. Er du bofast i vår flotte by eller utflyttet @Coronas

Hvilken del av Norge er du fra @minister-mio?

Er du en hobbykokk @applestories?

Hvor mange timer bruker du per dag på OL @EpleDrue?

Friluftsliv eller sofakonge @Jerry Lee?

Skrevet
2 minutter siden, Williamcavill skrev:

Jeg tar av meg luen, beklager og respekterer det. Det er en av flere grunner til at jeg vil bli bedre kjent med deg. Tar hintet og deltar i tråden. Vil ikke være creepy, går for sjarmerende.;) Har du vært i Bergen og gått syvfjellsturen @Zumo de Melocotón?

Jeg kjenner igjen en bergenspatriot når jeg ser en ;) Følger ikke med på fotball jevnlig, men går på Brannkamper når jeg har tid og lyst. Følger Arsenal av og til av familiære årsaker, ellers Liverpool. Er du bofast i vår flotte by eller utflyttet @Coronas

Hvilken del av Norge er du fra @minister-mio?

Er du en hobbykokk @applestories?

Hvor mange timer bruker du per dag på OL @EpleDrue?

Friluftsliv eller sofakonge @Jerry Lee?

Begge deler. Alt til sin tid og etter formen. ☺

Gjest EpleDrue
Skrevet
9 timer siden, applestories skrev:

@EpleDrue Hvilke type butikk vil du frivillig tilbringe mest tid i?

Sportsbutikk, ikke at det kom som noe sjokk regner jeg med. :P@applestories Finnes det en matrett du aldri vil prøve, men som alle i din vennegjeng spiser ofte? Som sushi f.eks.

9 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue har du vært redd for det siden du spør så spesifikt? :ler:

@EpleDrue er du redd for noe som mange ville sett på som teit å være redd for?

1. Nei, kun den gangen min mor kjøpte leverposteilokk med bilde av min lillebror på. :ph34r:
2. Damer kanskje? :fnise:

@Moonwalker Hvordan har din uke vært? Hvilket terningkast vil du gi uke 33?

@Zumo de Melocotón Siden du tydeligvis ikke helt forstår hvordan denne siteringsfunksjonen fungerer, som igjen skaper problemer for meg når jeg skal svare deg må jeg ty til klipp og lim.

1. Synes du det er fair av meg å plassere deg på den lista, @EpleDrue?
Hvor høyt oppe står jeg på listen, og hvem deler jeg listen med? Ganske relativt før jeg kan avgi svar om jeg synes dette er fair eller ikke. @Zumo de Melocotón Lager du ofte slike lister? Hvilke andre lister har du?

2. Opplevde du noe som fikk deg til å smile litt ekstra denne uken, @EpleDrue? Hva får deg i ekstra godt humør?
Ja. Når de jeg bryr meg om har det bra. :)@Zumo de Melocotón Hva synes du om spinat? 

5 timer siden, Coronas skrev:

Ja det var surt tap altså. Hoppet skrek i sofaen her. Russland var veldig gode da. Så da håper jeg vi tar bronse nå i ettermiddag og selfølgelig skal jeg se på :)  @EpleDrue blir det pub, disco, nattklubb eller hjemmekos i kveld?

Er du fornøyd med bronsen, Coronas? :)

I kveld blir det hjemmekos med besøk. Hva er dine planer for kvelden, @Coronas?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
3 timer siden, applestories skrev:

Ha du forslag til god middag man kan servere andre, uten at det på noen måte er fancy middagsbesøk?

De fleste middager egner seg for det da, @applestories. :) Det spørs også litt på hvor mange det skal være til. Hvor mange gjester skal du ha?

28 minutter siden, Williamcavill skrev:

Takk for at du tok det så fint. Jeg følte meg nesten litt slem når jeg skrev det. :fnise:  Nei, det har jeg ikke. Jeg har vært i Bergen og gått på fjellet altså, men ikke syvfjellsturen. Vil du anbefale den turen, @Williamcavill?

10 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Zumo de Melocotón Siden du tydeligvis ikke helt forstår hvordan denne siteringsfunksjonen fungerer, som igjen skaper problemer for meg når jeg skal svare deg må jeg ty til klipp og lim.

1. Synes du det er fair av meg å plassere deg på den lista, @EpleDrue?
Hvor høyt oppe står jeg på listen, og hvem deler jeg listen med? Ganske relativt før jeg kan avgi svar om jeg synes dette er fair eller ikke. @Zumo de Melocotón Lager du ofte slike lister? Hvilke andre lister har du?

2. Opplevde du noe som fikk deg til å smile litt ekstra denne uken, @EpleDrue? Hva får deg i ekstra godt humør?
Ja. Når de jeg bryr meg om har det bra. :)@Zumo de Melocotón Hva synes du om spinat? 

Jeg forstår det, men la du merke til at du var den eneste som fikk siteringstull av meg? Det er sånn som skjer med de som havner på lista mi. :fnise: Mer arbeid på deg = mer glede for meg. Tja.. tror du står ganske høyt oppe på den lista, siden du foreløpig er den eneste på lista mi. Nei, jeg lager ikke ofte sånne lister, de er reservert for deg, kjære! :kyss2: Dvs, jeg hadde en liste en gang med navn på hvem som fikk kysse meg i "Kyss, klapp og klem" og hvem som fikk "avskjed på grått papir". Men det var på barneskolen.  :Knegg:

Jeg liker spinat og synes det er deilig å spise det, for det føles så sunt. Bare synd jeg spiser det så sjeldent, det er en sånn matvare som det er lett å glemme å handle inn.

Har du noen gang vært på Jersey, @EpleDrue?

Gjest EpleDrue
Skrevet
20 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg forstår det, men la du merke til at du var den eneste som fikk siteringstull av meg? Det er sånn som skjer med de som havner på lista mi. :fnise: Mer arbeid på deg = mer glede for meg. Tja.. tror du står ganske høyt oppe på den lista, siden du foreløpig er den eneste på lista mi. Nei, jeg lager ikke ofte sånne lister, de er reservert for deg, kjære! :kyss2: Dvs, jeg hadde en liste en gang med navn på hvem som fikk kysse meg i "Kyss, klapp og klem" og hvem som fikk "avskjed på grått papir". Men det var på barneskolen.  :Knegg:

Jeg liker spinat og synes det er deilig å spise det, for det føles så sunt. Bare synd jeg spiser det så sjeldent, det er en sånn matvare som det er lett å glemme å handle inn.

Har du noen gang vært på Jersey, @EpleDrue?

Jeg arbeider mer enn deg hver dag, så jeg forstår veldig godt du har mye glede grunnet meg. :ph34r: Bare hyggelig.
Jaha. Føler meg elsket her. Min egen liste, som jeg topper! Hvor fantastisk er ikke det?

Ja, det har jeg. Anbefaler deg en tur dit, om du ikke har vært der.  Hva liker du best ved julen @Zumo de Melocotón?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
5 minutter siden, EpleDrue skrev:

Jeg arbeider mer enn deg hver dag, så jeg forstår veldig godt du har mye glede grunnet meg. :ph34r: Bare hyggelig.
Jaha. Føler meg elsket her. Min egen liste, som jeg topper! Hvor fantastisk er ikke det?

Ja, det har jeg. Anbefaler deg en tur dit, om du ikke har vært der.  Hva liker du best ved julen @Zumo de Melocotón?

Mhm.. hører du sier det. Du tenker vel at det er skikkelig mye arbeid i å glo på OL, men da har vi et veldig forskjellig syn på et ærlig dagsverk, Eple. :tongue: Ja? Negativ oppmerksomhet er vel bedre enn ingen oppmerksomhet, eller? Du blir jo sett, i det minste :kose:.

Har du?????? Uten meg??? Dårlig gjort. Såklart skal jeg til Jersey, må bare få tid til det først. Og planen var jo å skryte masse av det etterpå og misunne alle her, men så kom du meg i forkjøpet. :trist:

Jeg liker at den fremdeles, etter alle disse årene, føles magisk. Folk er (som regel) i godt humør, man kan lade opp med koselige julemarkeder og juleprogrammer på tv (ja, jeg ser fremdeles på noen av julekalenderne og tre nøtter til askepott- shoot me..), adventskalender, man samler hele familien og spiser god julemiddag, de som ønsker det går i kirken og det er høytidsstemning der, julemusikken, fred og ro og stjerneklar natt dagen-før-dagen, kanskje er det et lett snefall om vi er heldige, alle barna (og jeg) blir i ekstase når gavene endelig kan åpnes, for ikke å snakke om når julenissen banker på, fuglenek utenfor, lukten av rent hus, pepperkaker og pinnekjøtt, bake og pynte pepperkakehus og kakemenn, julegatene hvor man kan drømme seg bort, gå i juletreskogen og hogge sitt eget juletre.... :tre: Åh, jeg kunne skrevet en hel novelle om julen, så jeg stopper her. :nissekonekyss: Det er ikke en ting jeg liker best, jeg liker totalen. Hele pakken! :gave::strix:

Hva liker du ved julen, @EpleDrue?

Skrevet
2 timer siden, Williamcavill skrev:

Er du en hobbykokk @applestories?

Jeg er glad i å prøve nye ting og nye smaker, og trenger flere forsøkskaniner.

Fått svar fra @Zumo de Melocotón? Uansett hyggelig å bli inkludert. :fnise:

2 timer siden, EpleDrue skrev::P@applestories Finnes det en matrett du aldri vil prøve, men som alle i din vennegjeng spiser ofte? Som sushi f.eks.

@applestories Finnes det en matrett du aldri vil prøve, men som alle i din vennegjeng spiser ofte?

Nei.. det er ting jeg sier at jeg ikke liker.. som sursild, blåbærsylte, rødbeter.. men så viser det seg at jeg liker det allikevel. Eller tolererer det. Snegler, marsvin, hund og katt er på listen over ting jeg vil slite med å spise

@EpleDrue Veldig spesifikt spørsmål - er det noe vennegjengen din spiser ofte som du ikke spiser?

1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

De fleste middager egner seg for det da, @applestories. :) Det spørs også litt på hvor mange det skal være til. Hvor mange gjester skal du ha?

Middag for meg er gjerne noe grønt, sent på kveld. Har aldri skjønt meg på poteter, og av en eller annen grunn er resten av Norge veldig glad i poteter.

Hva er 'de fleste middager' for deg?

@Jerry Lee Hvor går du når du føler det er på tide med litt friluftsliv? Bor du i byen eller kan du gå rett ut i skogen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...