Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Den Monday, August 15, 2016 at 0.08, Pjokkeline skrev:

 

@calavi Hvor godt liker du å spise brød? 

 

Njæ, ikke sånn spesielt godt, egentlig.  Jeg er i overkant kresen på brød og om jeg først skal spise det så må det være helt ferskt. Funker dårlig å komme med brød som et én dag gammelt til meg, så stort sett blir det til at jeg spiser knekkebrød eller rundstykke.  

Den Friday, August 19, 2016 at 12.06, Zumo de Melocotón skrev:

Hvilken/hvilke idrett/idretter har du drevet med i din ungdom, @calavi?

 

 

Jeg har drevet med dans og spilt fotball, sistnevnte var det jeg holdt på meg lengst, men jeg måtte gi meg da jeg var rundt 17 pga skade. Savner det veldig, og skulle gjerne spilt den dag i dag.  

Den Friday, August 19, 2016 at 20.28, RaspberryPi skrev:

 

 

@calavi Burde 16-åringer få stemmerett?

Nei, det synes jeg ikke. Jeg mener myndighetsalderen og stemmerettsalderen bør være den samme, og jeg mener 16 år er alt for ungt til å ta fullstendig ansvar over eget liv med alle de plikter som følger med. 

Den Sunday, August 21, 2016 at 15.42, Zumo de Melocotón skrev:

 

@calavi Holder du deg kontinuerlig oppdatert på hvilke dager det er salg hos de forskjellige butikkene og handler mye på salg?

Jeg har en app som heter mattilbud eller noe i den duren og den synes jeg er ganske så snedig. Prøver å holde meg litt oppdatert på tilbud i butikkene jeg stort sett handler i, men jeg glemmer ofte av det. 

Den Sunday, August 21, 2016 at 23.29, EpleDrue skrev:

 

 @calavi Liker du best tomatsuppe med eller uten makaroni?

Er den hjemmelaget så synes jeg det er best uten, men om det er snakk om posesuppe så må det absolutt være med. Jeg pleier å putte oppi så mye ekstra makaroni at det nesten blir makaroni med suppe - ikke suppe med makaroni :laugh:

Den Tuesday, August 23, 2016 at 20.39, Zumo de Melocotón skrev:

 

 

Hvilke  karakterer i GoT, menn og kvinner, liker dere mest og minst @calavi?

Min soleklare favoritt er Tyrion Lannister. Blir han borte fra serien blir jeg å sørge.  Ellers er fan av Jon Snow, Briennne of Tarth  og Bronn. Har også sansen for Ramsay Bolton. 

Er ikke fullt så fan av Cersei Lannister, Melisandre  og Petyr Baelish, selv om jeg egentlig liker alle de litt også.  

Den Tuesday, August 23, 2016 at 23.53, Zumo de Melocotón skrev:

Men de kunne godt ha lært meg å bremse meg litt mer i enkelte sammenhenger. F. eks synes jeg at jeg av og til kan ta vel mye plass i denne tråden, og det blir jo på en måte litt uhøflig. :fnise:

Jeg synes nå bare du er inkluderende og lager litt ekstra liv her inne. Absolutt ikke uhøflig - bare veldig koselig:) 

@Zumo de Melocotón Hvordan gikk det å holde seg unna tråden? Fikk du på et tidspunkt skikkelig abstinenser? 

@EpleDrue Er du flink til å smake på ukjent mat? Bestiller du det du kjenner til når du er ute på restaurant eller prøver du noe nytt? 

@Pjokkeline Er du glad i å lese bøker? 

@kisskissbangbang Er du flink til å spare penger? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Moonwalker skrev:

Tipping :ler:

Hvilke andre brettspill spiller du @Den mystiske?

Brettspill? Spørsmålet var for et rollespill. Sånn med ark og terninger. Kalt "tabletop" rollespill på engelsk.

Spiller forøvrig brettspill også. Siste var Carcassonne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mystiske skrev (På 25.8.2016 den 17.10):

 

 

Endret av annebanane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Moonwalker skrev:

Har ikke prøvd det enda, så det vet jeg ikke. Kanskje?..om jeg en gang blir god med krydder.

@Cyrus kunne du tenkt deg å teste ut veganerlivet over en lengre tid?

Etter en liten prat jeg hadde med @Yme for en tid tilbake ble jeg rett og slett litt redd for dette veganergreiene 😳 Vegetarianer hadde nok gått fint, men jeg er altfor glad i ost og melk til å gi slipp på det. Også ägg 😋

@Moonwalker Din eldste sexpartner i forhold til deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Moonwalker skrev:

Unnskyld min hjerne :ler: sto jo klart rollespill i spørsmålet ditt. 

Nytt spm da; hvor mange er vanligvis med på rollespillet/-ene?

Det går helt fint da vi alle er skrudd sammen forskjellig.:)

En gruppe med fire til fem personer er optimalt generelt sett. Dette inkluderer også GMen(Game Master). Altså spilleder, på norsk, som styrer fremdriften i hva som faktisk skjer. Her kan du lese mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
Den 24.8.2016 at 2.29, Doge skrev:

Fine råd! Tror jeg følger de allerede. Jeg ser alltid etter ei å date :lete::fnise: 

@Zumo de Melocotón Hva er favorittdrinken din?

:fnise: 

Jeg ble vel enig med Pjokkeline om at det må være Appletini, selv om jeg aldri har smakt den. Den høres fænsi ut, og jeg liker jo epler. :biggrin:

Hvor ofte dater du i løpet av et halvår, @Doge?

Den 24.8.2016 at 14.20, Yme skrev:

Snip *masse greier om knuste ting*

OMG, @Yme:daane: Jeg sa sport hvor man IKKE ødela ansiktet. Disturbing til tusen, de greiene der. :haar:

Kan du heller komme opp med en bedre egnet kampsport for et snilt og søtt kvinnemenneske som helst ikke vil bli skadet alvorlig?

Den 24.8.2016 at 17.34, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón baker du ditt eget brød?

Noen ganger ja, de smaker best! :spise:

Når hadde du sist en seksuell drøm og hva handlet den om @Moonwalker :Hehe:

22 timer siden, Moonwalker skrev:

Det har jeg faktisk gjort. Eller, deler av meg. Ansikt skjer nok ikke i de offentlige trådene. Det er forebeholdt PM til de jeg føler for å dele med.

LINK PLEASE. @Moonwalker:hoppe:

19 timer siden, minister-mio skrev:

@Zumo de Melocotón hva jobber du med?

Jeg har to jobber og jobber 50 % innen øk adm og 50 % innen helse. :) Klarte ikke å velge mellom de. :fnise:

Når gikk du sist en fjelltur på 3 timer eller mer, @minister-mio?

 

4 timer siden, calavi skrev:

Jeg synes nå bare du er inkluderende og lager litt ekstra liv her inne. Absolutt ikke uhøflig - bare veldig koselig:) 

@Zumo de Melocotón Hvordan gikk det å holde seg unna tråden? Fikk du på et tidspunkt skikkelig abstinenser? 

Tuuuusen takk, @calavi! Det var veldig hyggelig sagt, og det ble jeg glad for å lese! :hug: :blomst:

JAAAAAAAAAAAAAA! Jeg klarte det! Og jeg toppet det med 4 ekstra timer, bare for show-off! :bolledeig:Kan du ikke heller spørre meg om jeg på et tidspunkt IKKE fikk abstinenser? :fnise: Jeg synes de første seks timene var helt forferdelige, spesielt når jeg fikk notifications. Og jeg oppdaget at resten av forumet egentlig er daukjedelig, og at jeg savnet de fine folkene i denne tråden. Og så gikk det opp for meg hvor innmari avhengig jeg hadde blitt, så da måtte jeg vente til jeg ikke kjente abstinenser lenger før jeg kom tilbake. :biggrin: Så!! Hørte du det, @Katten.2.0? Når er du klar med premien? :fnise:

 

@applestories, @Pjokkeline, @FayFerner Hva skjer a? Lever dere?

Har du opplevd en fantastisk ting denne uken, @Teriyaki?

Var det deilig med en pause fra masekjerringen, @Cyrus? Hva ble du skikkelig fornøyd med på treningen idag?

Liker du å dra på telttur, @EpleDrue? Og har du egen sovepose og liggeunderlag?

Hvilke typer fiske liker du å drive med, @kisskissbangbang og hvor ofte fisker du?

Har du noen gang deltatt på Laiv (levende rollespill), @Den mystiske?

Har du et bra tips til hjemmelaget ansiktsmaske, @calavi?

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

Var det deilig med en pause fra masekjerringen, @Cyrus? Hva ble du skikkelig fornøyd med på treningen idag?

Nei, jeg synes det her er litt artig, så mangelen på en av de ivrigste brukerne ble godt lagt merke til 😐

Jeg ble fornøyd med at han ene treneren på senteret mitt sa at det så ut som om jeg var "i rute" 😄 Fikk også en helt vill chestpump AKA breastpump som gjorde meg glad i magen 😄

@Zumo de Melocotón Hvilke andre tråder har du engasjert deg i det foregående døgnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
13 minutter siden, Cyrus skrev:

Nei, jeg synes det her er litt artig, så mangelen på en av de ivrigste brukerne ble godt lagt merke til 😐

Jeg ble fornøyd med at han ene treneren på senteret mitt sa at det så ut som om jeg var "i rute" 😄 Fikk også en helt vill chestpump AKA breastpump som gjorde meg glad i magen 😄

@Zumo de Melocotón Hvilke andre tråder har du engasjert deg i det foregående døgnet?

Næh.. ble jeg faktisk savnet? :biggrin: Jeg som trodde alle var drittlei meg og maset mitt. :fnise:

Omg.. Vet du, det var så mange kjedelige tråder som jeg bare ble sittende å klikke meg fra side til side i uten å orke å engasjere meg. Som f. eks den der eviglange perfekte musetråden. Altså, jeg forstod ikke helt poenget med den, annet enn at jeg konkluderte med at det finnes ikke én perfekt mus, det finnes mange, og da ble det kjedelig. Så engasjerte jeg meg i en tråd om antrekk i bryllup. Og i en tråd om en som var forelska. Og.. så husker jeg ikke om jeg skrev i flere. Jeg ble litt sånn :filer:. Så PMet litt og prøvde å finne andre ting å gjøre på enn KG. :ler2:

Når gikk du sist en skikkelig lang fjelltur, @Cyrus? Og liker du den type friluftsliv?

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har du noen gang deltatt på Laiv (levende rollespill), @Den mystiske?

Jepp, mange ganger. Fikser du eksempelvis et 80-talls party i morgen, så har jeg tidsriktig kostyme. Eventuelt noe middelalderlignende.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
1 minutt siden, Moonwalker skrev:

Bildene er fjernet :ninja:

@zumo de M: har du prøvd bikram yoga?

Seriøst? :trist:

Er det sånn badstu-varm yoga? Det har jeg ikke prøvd. Ser ut som en svett opplevelse. :vetikke:

Har du prøvd det, @Moonwalker? Hva er i så fall din erfaring med det? Og skal du poste flere bilder i bildetråden? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zumo de Melocotón
1 minutt siden, Den mystiske skrev:

Jepp, mange ganger. Fikser du eksempelvis et 80-talls party i morgen, så har jeg tidsriktig kostyme. Eventuelt noe middelalderlignende.:)

Så gøy!! Jeg har alltid hatt lyst til å delta på sånt. Er det så moro som det høres ut, @Den mystiske? Føles det "ekte"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Næh.. ble jeg faktisk savnet? :biggrin: Jeg som trodde alle var drittlei meg og maset mitt. :fnise:

Omg.. Vet du, det var så mange kjedelige tråder som jeg bare ble sittende å klikke meg fra side til side i uten å orke å engasjere meg. Som f. eks den der eviglange perfekte musetråden. Altså, jeg forstod ikke helt poenget med den, annet enn at jeg konkluderte med at det finnes ikke én perfekt mus, det finnes mange, og da ble det kjedelig. Så engasjerte jeg meg i en tråd om antrekk i bryllup. Og i en tråd om en som var forelska. Og.. så husker jeg ikke om jeg skrev i flere. Jeg ble litt sånn :filer:. Så PMet litt og prøvde å finne andre ting å gjøre på enn KG. :ler2:

Når gikk du sist en skikkelig lang fjelltur, @Cyrus? Og liker du den type friluftsliv?

Det er lenge siden. Var på Gaustatoppen i 2014. Vet ikke om det går under kategorien "skikkelig lang". Og dessuten er det ikke lengden det kommer an på 😐 Jeg er egentlig glad i den slags, men ingen av mine venner liker sånt, så jeg gidder ikke dra på tur alene 😐

@Zumo de Melocotón Hvor langt ned i halsen får du en banan uten å brekke deg? Jeg klarer hele 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Moonwalker skrev:

Mener jeg hadde en for noen uker siden, men jeg husker ikke hva den handlet om. Husker sjeldent drømmer utenom "mareritt". 

Bildene er fjernet :ninja:

@zumo de M: har du prøvd bikram yoga?

Ja, det er jeg. Liker sånne spill. 

@cyrus: kildesorterer du?

Ja!

@Moonwalker Gleder du deg til Mr. Olympia 2016?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
5 minutter siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Hvor langt ned i halsen får du en banan uten å brekke deg? Jeg klarer hele 😅

Godt spørsmål. Det burde testes ut. Jeg lover å sjekke når jeg har kjøpt bananer. :fnise:

Hvor langt ned klarer du å få en agurk da, @Cyrus:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...