Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
29 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Er du nødt å kalle meg sånne fæle ting bare fordi jeg har tilbragt 1/3-del livet mitt på sykehus og legevakter og lignende steder og helst vil unngå flere (unødvendige) turer dit (mest i jobbsammenheng ja, but still)? :dry: Og fordi jeg faktisk endelig har begynt å like trynet mitt, og derfor ikke har spesielt lyst til å måtte lære meg å like det på nytt? Er du???

Jeg er vel ikke nødt til å gjøre det, men du veit... white male privilege gjør at det nesten er et krav at jeg oppfører meg som søppel... Så da er jeg kanskje nødt, egentlig, siden det er et krav å være en pikk?

Sitat

Takk for tipset! Jeg skal google det og se om det ser kult nok ut. Selvforsvar er jo alltids en nyttig greie. :tommelsmil:

Det er ganske gøy! Det er akkurat som MMA bare uten spark og slag, og at man har lov til å dra i klærne osv. Du bruker gjerne jakka til motstanderen, til å kvele han, og sånne spennende ting... Man kler litt av hverandre og sånt <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 25.8.2016 den 19.20):

Også: jeg så nettopp dobbeltgjengeren din på butikken. Har du sendt han for å følge etter meg, eller?

Zumo de Melocotón skrev (På 25.8.2016 den 19.24):

Endret av Moonwalker
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
16 minutter siden, Cyrus skrev:

Mannen ser jo helt syyyyyk ut 😍

@Zumo de Melocotón Ville du helst hatt sex med en mann med pappakropp, eller Jeremy Buendia? 😂

Whatever suits your fancy! :fnise:

Gah... Jeg har jo ikke noe imot litt muskler da, men han der Buendia-fyren tror jeg hadde knust meg om han havnet oppå meg, så jeg tror jeg går for pappakroppen. :Hehe:

Ville ditt største mareritt være å få pappakroppen, @Cyrus?

Skrevet
6 minutter siden, Moonwalker skrev:

Hopper litt inn i den lettere delen av helsesektoren innimellom .

@Cyrus hvor lenge har du jobbet i din nåværende jobb?

Også: jeg så nettopp dobbeltgjengeren din på butikken. Har du sendt han for å følge etter meg, eller?

Fikk du tatt bilde av ham eller? Jeg har visst ganske mange dobbeltgjengere. Det sårer meg at jeg ikke er så unik som jeg trodde :( 

Jobbet og jobbet du.. Jeg har vært ansatt der i 7år :)

@Moonwalker Har du fått fartsbot noen gang?

Skrevet
7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Whatever suits your fancy! :fnise:

Gah... Jeg har jo ikke noe imot litt muskler da, men han der Buendia-fyren tror jeg hadde knust meg om han havnet oppå meg, så jeg tror jeg går for pappakroppen. :Hehe:

Ville ditt største mareritt være å få pappakroppen, @Cyrus?

Jeg tror ikke 80kg er nok til å knuse et menneske, om ikke du er veldig skjør da :rolleyes:

Jeg hadde ikke følt meg vel med en slik kropp nei. Jeg føler meg knapt nok vel i den kroppen jeg har nå :dry:

@Zumo de Melocotón Agurken var litt vel tykk så jeg klarte ikke mer enn 7cm :( Er det noen andre former for frukt og grønt du vil jeg skal putte i munnen mens vi er igang?

Skrevet
4 minutter siden, Teriyaki skrev:

@Cyrus Dagens humør?

Storfornøyd!!!

@Teriyaki Dersom du har en strålende dag, hva skal til for å ødelegge humøret?

Skrevet
51 minutter siden, Teriyaki skrev:

Har ikke opplevd noe fantastisk eller bra denne uken nei. Har du @Zumo de Melocotón?

@EpleDrue Hva foretrekker du ut av fruktsalat med vaniljesaus eller smågodt?

@minister-mio Hva ser du helst på tv en kveld uten konkrete planer?

Kanskje noe på nrk.no, nytt på nytt eller noe.

@Teriyaki har du på armbåndsur nå?

Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Storfornøyd!!!

@Teriyaki Dersom du har en strålende dag, hva skal til for å ødelegge humøret?

Nei si det. Det skal vanligvis en del til. Jeg kan kanskje bli i dårlig humør der og da for noe, men jeg er ikke langsint og kommer meg fort. Kommer derimot ikke på noe konkret nå.

1 minutt siden, minister-mio skrev:

Kanskje noe på nrk.no, nytt på nytt eller noe.

@Teriyaki har du på armbåndsur nå?

Nei, det har jeg ikke hatt på mange år. Har jo alltid mobilen med meg, så trenger det ikke.

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 25.8.2016 den 20.39):

Teriyaki skrev (På 25.8.2016 den 20.39):

@Cyrus , @Zumo de Melocotón og @Moonwalker: Dagens humør?

Som de fleste dager er jeg i godt humør

@Teriyaki blir du en lang lunte?

Endret av Moonwalker
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
19 minutter siden, Yme skrev:

Jeg er vel ikke nødt til å gjøre det, men du veit... white male privilege gjør at det nesten er et krav at jeg oppfører meg som søppel... Så da er jeg kanskje nødt, egentlig, siden det er et krav å være en pikk?
Det er ganske gøy! Det er akkurat som MMA bare uten spark og slag, og at man har lov til å dra i klærne osv. Du bruker gjerne jakka til motstanderen, til å kvele han, og sånne spennende ting... Man kler litt av hverandre og sånt <3

Jeg liker deg uansett, jeg @Yme, så du trenger ikke å være søppel for min del! :strix:

Det høres jo moro ut det! :fnise: Kanskje det er det som skal bli min nye hobby! :nigo:

11 minutter siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón hvilken mat drikker du ferskenjuice inntil?

For å være ærlig, så drikker jeg det bare når jeg er i leiligheten min i utlandet. Og da kan det drikkes til stort sett ALT! Men mente du virkelig å skrive INNTIL? Jeg lurte litt på hvordan jeg skulle drikke ferskenjuice inntil mat. :ler2:

Når følte du deg skikkelig lykkelig sist, @Moonwalker

2 minutter siden, Teriyaki skrev:

@Zumo de Melocotón: Dagens humør?

10/10 would jump for joy! :hoppendeglad:

Ditt?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Moonwalker skrev:

@Teriyaki blir du en lang lunte?

Blir du en lang lunte? Mener du om jeg har lang lunte? I så fall, det kommer an på. Nå for tiden har jeg meget kort lunte, men vanligvis skal det litt til før jeg blir sur/irritert.

Liker du å trene @Moonwalker?

@Cyrus Liker du barn?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ditt?

Dårlig, men denne tråden her funker som avledning i alle fall.

Hva foretrekker du; En lang joggetur eller 1,5 timer med vektløfting?

Skrevet
6 minutter siden, Moonwalker skrev:

Han stakk da han merket at jeg stirret litt mye, så fikk ikke tatt bilde :ler: her snakker vi virkelig lik! 

Nope. Finnes ikke politi og fartsmålere der jeg har en tendens til å gasse på litt ekstra. 

@Cyrus hvor lenge har du hatt førerkortet?

Førerkortet jeg har nå har jeg bare hatt i snart ett år. (jeg må fornye hvert 5. år.) Ellers tok jeg førerkort på bil for snart 11år siden :)

@Moonwalker Burde jeg spise eller selge fleinsoppen i år?

Skrevet
4 minutter siden, Teriyaki skrev:

@Cyrus Liker du barn?

Det blir det samme som å spørre om jeg liker mennesker. Det finnes veldig mange forskjellige typer barn, og jeg liker flesteparten av dem.

@Teriyaki Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe deg med humøret i kveld?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
13 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg tror ikke 80kg er nok til å knuse et menneske, om ikke du er veldig skjør da :rolleyes:

@Zumo de Melocotón Agurken var litt vel tykk så jeg klarte ikke mer enn 7cm :( Er det noen andre former for frukt og grønt du vil jeg skal putte i munnen mens vi er igang?

Veier han ikke mer enn 80 kg? Jeg synes det så ut som et tonn! :ler2:

:skratte:Så du gjorde det faktisk. Hva annet har du på lager da, @Cyrus? En squash? En aubergine? Noe annet moro?

3 minutter siden, Teriyaki skrev:

Dårlig, men denne tråden her funker som avledning i alle fall.

Hva foretrekker du; En lang joggetur eller 1,5 timer med vektløfting?

Så bra! :strix: Det var fint at vi kunne sparke den igang igjen da. Jeg tror jeg ville dødd om jeg skulle løfte vekter i 1,5 timer, så jeg velger helt klart joggeturen. 

Er du god til å flette og lage frisyrer, @Teriyaki?

Skrevet
5 minutter siden, Cyrus skrev:

Det blir det samme som å spørre om jeg liker mennesker. Det finnes veldig mange forskjellige typer barn, og jeg liker flesteparten av dem.

@Teriyaki Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe deg med humøret i kveld?

Jo, sant det, men noen liker jo generelt sett barn bedre enn andre.

Takk for det, men det er nok ikke noe som kan gjøres, men som sagt så funker i alle fall tråden her til å avlede meg litt fra alt det tunge. :nigo: 

@Cyrus Liker du "Hellstrøm rydder opp"? Det står på i bakgrunnen her nå.

3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Er du god til å flette og lage frisyrer, @Teriyaki?

Absolutt ikke! Når håret mitt er langt nok så lager jeg et par fine fletter på meg selv, men jeg er ikke god på hverken hår eller sminke. Først nå i helga fikk jeg mitt første møte med tørrshampo og hvor mye det kan gjøre med et litt livløst, nordisk hår! :jepp: 

Er du flink til det?

Skrevet
2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Veier han ikke mer enn 80 kg? Jeg synes det så ut som et tonn! :ler2:

:skratte:Så du gjorde det faktisk. Hva annet har du på lager da, @Cyrus? En squash? En aubergine? Noe annet moro?

Jeg er tyngre da for å si det sånn :overrasket:

Det gikk jo så fint med bananen, så jeg tenkte at en agurk kan jo ikke være så farlig... aldri har jeg tatt mer feil :ler:

Jeg har noen gulrøtter her, men de sparer jeg til en spesiell anledning :engel:

@Zumo de Melocotón Har du noen irrasjonelle ting som gir deg en sykt digg følelse? Som f.eks. jeg får orgasme i sjela av å se stål bli frest bort, eller å rive av sånn plastfilm som sitter på nye mobiltelefoner.

Skrevet (endret)
Zumo de Melocotón skrev (På 25.8.2016 den 20.52):

Endret av Moonwalker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...