Gjest Ajax Skrevet 25. august 2016 #7801 Skrevet 25. august 2016 2 minutter siden, Teriyaki skrev: Jo, sant det, men noen liker jo generelt sett barn bedre enn andre. Takk for det, men det er nok ikke noe som kan gjøres, men som sagt så funker i alle fall tråden her til å avlede meg litt fra alt det tunge. @Cyrus Liker du "Hellstrøm rydder opp"? Det står på i bakgrunnen her nå. Jeg synes ikke det er nok futt i Eyvind Hellstrøm. Jeg er derimot stor fan av Gordon Ramsay Har sett samtlige sesonger av Hell's Kitchen. @Teriyaki Dr. Pepper, Vanilla coke, eller mountain dew code red?
Gjest Ajax Skrevet 25. august 2016 #7802 Skrevet 25. august 2016 Et øyeblikk siden, Moonwalker skrev: Kommer an på ditt forhold til det. Men fint å tjene litt penger også. @Cyrus blir du noen gang fornøyd med kroppen din? Mest sannsynlig blir jeg ikke det... @Moonwalker Er DU fornøyd med kroppen din?
annebanane Skrevet 25. august 2016 #7803 Skrevet 25. august 2016 (endret) Zumo de Melocotón skrev (På 25.8.2016 den 20.52): Teriyaki skrev (På 25.8.2016 den 20.52): Cyrus skrev (På 25.8.2016 den 20.57): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Gjest Ajax Skrevet 25. august 2016 #7804 Skrevet 25. august 2016 Et øyeblikk siden, Moonwalker skrev: Ææ, får ikke fjernet. Men, @Cyrus: stort sett er jeg greitt fornøyd med kroppen, ja usikkerhet og irritasjon over at den er større forekommer i blant, men kan likevel gjøre det aller meste. Har et ganske avslappet forhold til kropp - både på meg og andre. @Cyrus kan du lage bål? Jeg er i stand til å lage full tenning på det meste @Moonwalker Vet du hvordan man får sånn kul signatur under innleggene sine, som enkelte av de seriøse KG-erne har?
Teriyaki Skrevet 25. august 2016 #7805 Skrevet 25. august 2016 17 minutter siden, Moonwalker skrev: @Teriyaki hva er dine hobbyer? Har ikke så mange hobbyer egentlig, men jeg er veldig glad i trening, så det gjør jeg hver formiddag/ettermiddag hvor jeg ikke har ungene. Uten trening blir jeg deppa. Også har jeg ofte små perioder et par ganger i året hvor jeg prøver ut nye oppskrifter på mat. Ja også er jeg veldig glad i å bake, men minst like glad i å spise (frotse det), så blir ikke til at jeg gjør det så ofte. Da hadde jeg vært feit. @Moonwalker Er du mann eller dame? 17 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg synes ikke det er nok futt i Eyvind Hellstrøm. Jeg er derimot stor fan av Gordon Ramsay Har sett samtlige sesonger av Hell's Kitchen. @Teriyaki Dr. Pepper, Vanilla coke, eller mountain dew code red? Hmm, vet du jeg har ikke smakt noen av de jeg. Drikker Cola Zero! Litt for mye de siste ukene...! @Cyrus Hva jobber du som? Mulig jeg har spurt før, men jeg har glemt det av.
applestories Skrevet 25. august 2016 #7806 Skrevet 25. august 2016 Den 21.8.2016 at 14.42, Zumo de Melocotón skrev: @applestories Er det sol der du er også, og gjør du i så fall noe for å utnytte de livgivende strålene? Er det sol går jeg ut. Har ikke fått vært så mye ute den siste uken, har vært opptatt til solen har gått ned Den 21.8.2016 at 21.39, EpleDrue skrev: @applestories Hvilket motto prøver du å leve etter? Noe motto har jeg ikke.. men en av de tingene jeg liker ved personligheten min er at jeg ser ikke ut til å dømme andre noe særlig, jeg sladrer ikke om andre, og lar stort sett folk få gjøre hva de vil. Vi er forskjellige og selv om jeg ikke forstår andres personlighet og valg, så synes nok de jeg er like rar, om ikke rarere. Det er ikke gøy for noen å bli snakket om bak ryggen sin, så hvorfor skulle jeg ville bidra til det? Aldri helt skjønt det. Den 22.8.2016 at 20.24, kisskissbangbang skrev: @applestories Dagens themesong? En som sier "uff...." Den 22.8.2016 at 0.17, Doge skrev: @applestories Har du en god historie du vil dele med oss? Hørt om da jeg måtte ta urinprøve av en utekatt? Skrev det i en eller tråd her for ikke så altfor lenge siden.. Den 23.8.2016 at 19.39, Zumo de Melocotón skrev: Hvilke karakterer i GoT, menn og kvinner, liker dere mest og minst @applestories Aldri sett. 3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @applestories Hva skjer a? Lever dere? Joda. Bare litt mye som skjer. Har fått tilbud om jobb, men er liksom ikke helt entusiastisk. Ikke på grunn av jobben, men fordi den er her, og da må jeg bli her. Det er ikke det jeg vil. Men man bør jo være takknemlig for å få en jobb, etter midlertidige engasjementer tidligere. Uff... Navner ikke noen, har ingen spørsmål, kan ta litt tid før jeg får svart om jeg blir spurt.
Gjest Ajax Skrevet 25. august 2016 #7807 Skrevet 25. august 2016 9 minutter siden, Teriyaki skrev: Hmm, vet du jeg har ikke smakt noen av de jeg. Drikker Cola Zero! Litt for mye de siste ukene...! @Cyrus Hva jobber du som? Mulig jeg har spurt før, men jeg har glemt det av. Jeg lager høyspentkabel @Teriyaki Synger du i dusjen?
Teriyaki Skrevet 25. august 2016 #7808 Skrevet 25. august 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg lager høyspentkabel @Teriyaki Synger du i dusjen? Såpass. Krever det en type utdanning? I så fall, hva slags? Ja, det gjør jeg! Men jeg har ikke en sangstemme som egner seg for sceneopptreden. Men det har jo du!
Gjest Ajax Skrevet 25. august 2016 #7809 Skrevet 25. august 2016 1 minutt siden, Teriyaki skrev: Såpass. Krever det en type utdanning? I så fall, hva slags? Ja, det gjør jeg! Men jeg har ikke en sangstemme som egner seg for sceneopptreden. Men det har jo du! Nei, jeg er vel så uskolert som man kan få blitt Dersom jeg skulle sunget en sang for deg, hvilken ville du hørt?
Teriyaki Skrevet 25. august 2016 #7810 Skrevet 25. august 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Nei, jeg er vel så uskolert som man kan få blitt Dersom jeg skulle sunget en sang for deg, hvilken ville du hørt? Mad world, collide med Howie Day eller Dire straight brothers in arms. Har du opptredt på scene før?
Gjest Ajax Skrevet 25. august 2016 #7811 Skrevet 25. august 2016 Et øyeblikk siden, Teriyaki skrev: Mad world, collide med Howie Day eller Dire straight brothers in arms. Har du opptredt på scene før? Skal huske på det Jeg har opptredt foran 4 altfor strenge Idol-dommere en gang for lenge siden Teller det?
Teriyaki Skrevet 25. august 2016 #7812 Skrevet 25. august 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Skal huske på det Jeg har opptredt foran 4 altfor strenge Idol-dommere en gang for lenge siden Teller det? Så kult! Tja, det tells, men jeg ser for meg at det er sykt ubehagelig å stå foran 4 stk. Jeg har opptredt på scene mange ganger, men da har jeg danset da. Tror det hadde føltes mye verre å danse foran 4 stk framfor 500.
Gjest Ajax Skrevet 25. august 2016 #7813 Skrevet 25. august 2016 2 minutter siden, Teriyaki skrev: Så kult! Tja, det tells, men jeg ser for meg at det er sykt ubehagelig å stå foran 4 stk. Jeg har opptredt på scene mange ganger, men da har jeg danset da. Tror det hadde føltes mye verre å danse foran 4 stk framfor 500. Njæ... Det var kult helt frem til jeg røk ut... Topp 100 i 2006 da Hva slags dansing er det du kan?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 25. august 2016 #7814 Skrevet 25. august 2016 41 minutter siden, Teriyaki skrev: Absolutt ikke! Når håret mitt er langt nok så lager jeg et par fine fletter på meg selv, men jeg er ikke god på hverken hår eller sminke. Først nå i helga fikk jeg mitt første møte med tørrshampo og hvor mye det kan gjøre med et litt livløst, nordisk hår! Er du flink til det? Jeg er ganske flink til å sminke og lage frisyrer på andre, men ikke så fullt så flink til å gjøre det på meg selv. Dvs, jeg kunne sikkert klart sminkingen greit om jeg hadde synes det var verdt å bruke tid på, men synes det er utfordrende å fikse på håret selv. Har vel en 4-6 forskjellige frisyrer jeg varierer med, ellers retter jeg bare håret eller går med naturlig fall i det (type bed head eller vått-til-tørt-hår-uten-å-føne). Sånn sett er det jo greit å ha langt hår, og jeg har relativt tykt hår med god kvalitet og ganske ok volum, så det ser i grunnen greit ut uansett hvor mye eller lite jeg styrer med det. Heldig sånn. Har du 3 ting du er skikkelig god til, @Teriyaki? 40 minutter siden, Cyrus skrev: @Zumo de Melocotón Har du noen irrasjonelle ting som gir deg en sykt digg følelse? Som f.eks. jeg får orgasme i sjela av å se stål bli frest bort, eller å rive av sånn plastfilm som sitter på nye mobiltelefoner. Ja!!Jeg vet at jeg har flere, men jeg klarer ikke å vri hjernen min nok til å komme på de nå. Skal komme tilbake til det når jeg kommer på det. Jeg har det i hvertfall sånn med en skikkelig digg basslyd eller et fett riff! Eller en awesome stemme!! Du sier at du aldri blir helt fornøyd med kroppen din, @Cyrus, men er det en del av kroppen (eller ansiktet ditt) som du er ganske fornøyd med? Eller blir du rett og slett bare aldri helt fornøyd? 38 minutter siden, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón kan du bohemian rhapsody utenat? Nei Kan du, @Moonwalker, og er du god på disse syngespillene på konsoll? 15 minutter siden, applestories skrev: Joda. Bare litt mye som skjer. Har fått tilbud om jobb, men er liksom ikke helt entusiastisk. Ikke på grunn av jobben, men fordi den er her, og da må jeg bli her. Det er ikke det jeg vil. Men man bør jo være takknemlig for å få en jobb, etter midlertidige engasjementer tidligere. Om du virkelig ikke har lyst til å bli værende, så er det vel kanskje mulig å starte i jobben, men fortsette å søke der du ønsker å flytte til, eller? Uansett håper jeg at du finner en god løsning på det, for nå høres du litt deppa ut og sånn skal det jo ikke være. Husk også på at når en dør lukker seg, så åpnes som regel en annen. Jeg har troen på at det ordner seg for deg, apples.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #7815 Skrevet 25. august 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Njæ... Det var kult helt frem til jeg røk ut... Topp 100 i 2006 da Hva slags dansing er det du kan? Åh, men da kom du jo et stykke! Må vel heller si kunne, for jeg sluttet da jeg var 15 år pga. flytting også kom jeg meg aldri i gang igjen. Uansett, det var jazz-balett, streetdance og showdance. Var relativt god. Den dag i dag er det bare hoftevrikking og typisk "ut på byen-dansing". Liker du å danse da? Anonymkode: 85df4...9c8
Teriyaki Skrevet 25. august 2016 #7816 Skrevet 25. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Åh, men da kom du jo et stykke! Må vel heller si kunne, for jeg sluttet da jeg var 15 år pga. flytting også kom jeg meg aldri i gang igjen. Uansett, det var jazz-balett, streetdance og showdance. Var relativt god. Den dag i dag er det bare hoftevrikking og typisk "ut på byen-dansing". Liker du å danse da? Anonymkode: 85df4...9c8 Ops, kom borti AB-knappen.
Teriyaki Skrevet 25. august 2016 #7817 Skrevet 25. august 2016 3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg er ganske flink til å sminke og lage frisyrer på andre, men ikke så fullt så flink til å gjøre det på meg selv. Dvs, jeg kunne sikkert klart sminkingen greit om jeg hadde synes det var verdt å bruke tid på, men synes det er utfordrende å fikse på håret selv. Har vel en 4-6 forskjellige frisyrer jeg varierer med, ellers retter jeg bare håret eller går med naturlig fall i det (type bed head eller vått-til-tørt-hår-uten-å-føne). Sånn sett er det jo greit å ha langt hår, og jeg har relativt tykt hår med god kvalitet og ganske ok volum, så det ser i grunnen greit ut uansett hvor mye eller lite jeg styrer med det. Heldig sånn. Har du 3 ting du er skikkelig god til, @Teriyaki? Nja, vet ikke helt. Eller, jeg er flink til å bake. Ikke sånn type kake som ser skikkelig kul ut med fondant, figurer osv. Men skikkelig gode kaker man får vann i munnen av å tenke på. Også er jeg jo flink til jogging. Er du introvert eller ekstrovert?
Gjest Ajax Skrevet 25. august 2016 #7818 Skrevet 25. august 2016 4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Ja!!Jeg vet at jeg har flere, men jeg klarer ikke å vri hjernen min nok til å komme på de nå. Skal komme tilbake til det når jeg kommer på det. Jeg har det i hvertfall sånn med en skikkelig digg basslyd eller et fett riff! Eller en awesome stemme!! Du sier at du aldri blir helt fornøyd med kroppen din, @Cyrus, men er det en del av kroppen (eller ansiktet ditt) som du er ganske fornøyd med? Eller blir du rett og slett bare aldri helt fornøyd? Jeg er fornøyd med ørene mine, og tennene mine, og penisen min. Hva er du mest fornøyd med på kroppen min da @Zumo de Melocotón
Gjest Ajax Skrevet 25. august 2016 #7819 Skrevet 25. august 2016 3 minutter siden, Teriyaki skrev: Ops, kom borti AB-knappen. Det kan skje den beste Altså jeg har ikke noe imot å vrikke meg litt på dansegulvet dersom det er fullt kalas. Jeg liker å si at jeg har rytme, men mangler moves @Teriyaki Har du strippet for noen? Sånn skikkelig danse, vrikke, lap-dance strippet?
Teriyaki Skrevet 25. august 2016 #7820 Skrevet 25. august 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Det kan skje den beste Altså jeg har ikke noe imot å vrikke meg litt på dansegulvet dersom det er fullt kalas. Jeg liker å si at jeg har rytme, men mangler moves @Teriyaki Har du strippet for noen? Sånn skikkelig danse, vrikke, lap-dance strippet? Ja, det har jeg. Det var gøy! Skal sies at jeg var full da. Er ikke selvsikker nok til å klare å gjøre det edru.. Har du noen gang betalt en stripper?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå