Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Teriyaki skrev:

Ja, det har jeg. Det var gøy! Skal sies at jeg var full da. :ler: Er ikke selvsikker nok til å klare å gjøre det edru.. :sjenert: 

Har du noen gang betalt en stripper?

Det har jeg gjort! Kjøpte en lapdance en gang. Hun var dyktig i jobben sin, men det var ikke helt min greie, så de penga kunne jeg like gjerne ha spylt ned i dass :ler:

Nå har det vært litt snakk om evnen til å svelge frukt og grønnsaker her. Klarer du å ha en hel banan i munnen uten å tygge den? Enten på tvers, eller på langs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Cyrus skrev:

Det har jeg gjort! Kjøpte en lapdance en gang. Hun var dyktig i jobben sin, men det var ikke helt min greie, så de penga kunne jeg like gjerne ha spylt ned i dass :ler:

Nå har det vært litt snakk om evnen til å svelge frukt og grønnsaker her. Klarer du å ha en hel banan i munnen uten å tygge den? Enten på tvers, eller på langs?

Finnes det noen som klarer det da? :ler: Tror ikke jeg hadde hatt plass til en most banan i munnen på en gang heller. Nå kommer jo bananer i ulike størrelser også da. :nigo: 

Har du prøvd?

Endret av Teriyaki
Skrevet

Jeg kan skyve en banan ned i halsen, lukke munnen, åpne munne, og ta den ut igjen.

Det dreier seg selvfølgelig om en banan uten skall :)

Har du noen tatoveringer?

Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg kan skyve en banan ned i halsen, lukke munnen, åpne munne, og ta den ut igjen.

Det dreier seg selvfølgelig om en banan uten skall :)

Har du noen tatoveringer?

Det kan jeg fortelle deg at det klarer ikke jeg!

Nei, jeg har ikke det. Har mange ganger hatt lyst på, for jeg synes det er så tøft. KKBB sin f.eks er så veldig fin og tøff. Men jeg har null peiling på hva jeg skulle hatt, og hadde vært så redd for å angre så det har blitt med tanken. Hvis jeg skulle hatt noe så måtte det ha hatt en form for betydning. Samtidig skulle det ikke vært åpenbart. Jeg er ikke typen som tatoverer navnene på ungene mine, eller fraser som "what doesent kill you make you stronger" osv.

Hvor tidlig må du stå opp om morgenen når du skal på jobb?

Skrevet
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg liker deg uansett, jeg @Yme, så du trenger ikke å være søppel for min del! :strix:

Plutselig blei du så glad i meg, rett etter jeg kjøpte meg Xbox one... Jææææævli mistenksomt, Zumo!

Sitat

Det høres jo moro ut det! :fnise: Kanskje det er det som skal bli min nye hobby! :nigo:

Ja, det syns jeg faktisk. Hvis du bor i Oslo, er det bare å si ifra, så kan jeg hjelpe deg.

Skrevet

Det kan jeg fortelle deg at det klarer ikke jeg!

Nei, jeg har ikke det. Har mange ganger hatt lyst på, for jeg synes det er så tøft. KKBB sin f.eks er så veldig fin og tøff. Men jeg har null peiling på hva jeg skulle hatt, og hadde vært så redd for å angre så det har blitt med tanken. Hvis jeg skulle hatt noe så måtte det ha hatt en form for betydning. Samtidig skulle det ikke vært åpenbart. Jeg er ikke typen som tatoverer navnene på ungene mine, eller fraser som "what doesent kill you make you stronger" osv.

Hvor tidlig må du stå opp om morgenen når du skal på jobb?

Da er det nok best å la det ligge litt på is så lenge ja. Så slipper du å måtte ta svære tribals over halve kroppen for å dekke over dårlige avgjørelser fra en turbulent tid slik som meg :ler: 

Da står jeg opp senest 05.30 :sFun_sleeping:

Har du gjort noen betydelige investeringer som du i ettertid har angret på?

Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Da er det nok best å la det ligge litt på is så lenge ja. Så slipper du å måtte ta svære tribals over halve kroppen for å dekke over dårlige avgjørelser fra en turbulent tid slik som meg :ler: 

Da står jeg opp senest 05.30 :sFun_sleeping:

Har du gjort noen betydelige investeringer som du i ettertid har angret på?

Kunne trengt et par tatoveringer for å dekke over litt jeg også. :ler: 

Huff ja, det er tidlig.

Angrer på kjøp av begge bilene til meg og x-en. De er det eneste som henger igjen etter bruddet. Gleder meg til de er solgt. Begynner å bli lite oppfinnsom, så jeg sender spørsmålet tilbake til deg.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
34 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg er fornøyd med ørene mine, og tennene mine, og penisen min.

Hva er du mest fornøyd med på kroppen min da @Zumo de Melocotón :ler:

Må jeg velge mellom de 3? I så fall velger jeg tennene, siden jeg ikke har sett penisen din! :ler:

Ble idolauditionen din sendt på TV eller lagt ut på youtube, @Cyrus? Er det noe sted jeg kan se på den nå? 

3 minutter siden, Yme skrev:

Plutselig blei du så glad i meg, rett etter jeg kjøpte meg Xbox one... Jææææævli mistenksomt, Zumo!

Ja, det syns jeg faktisk. Hvis du bor i Oslo, er det bare å si ifra, så kan jeg hjelpe deg.

Iiiiiingen baktanker i det hele tatt, @Yme! Og ihvertfall ikke at jeg har lyst til å skambanke deg i Tekken, siden det er stein kul umulig å gjøre på virkelig med den tømmerkaster-kroppen du har skaffet deg! :fnise:

*weeeee* Jeg liker å henge på KG, plutselig får jeg så mange nye hobbier! Må bare få tid til alt da..... Når jeg får tid, så er jeg helt med! Thankju!! :blomst:

Skrevet
3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Må jeg velge mellom de 3? I så fall velger jeg tennene, siden jeg ikke har sett penisen din! :ler:

Ble idolauditionen din sendt på TV eller lagt ut på youtube, @Cyrus? Er det noe sted jeg kan se på den nå? 

Så du regner med at penisen min er penere enn ørene mine hvertfall :ler:

Den kom aldri på tv. Men jeg ble filmet under de mellomrundene, så det er bare å prøve å søke seg frem. Tror det var 2006 eller 2005. Sesong 3 hvertfall :) Si ifra om du finner meg.

@Zumo de Melocotón Hva er verdens mest ubrukelige husdyr?

Skrevet
8 minutter siden, Teriyaki skrev:

Kunne trengt et par tatoveringer for å dekke over litt jeg også. :ler: 

Huff ja, det er tidlig.

Angrer på kjøp av begge bilene til meg og x-en. De er det eneste som henger igjen etter bruddet. Gleder meg til de er solgt. Begynner å bli lite oppfinnsom, så jeg sender spørsmålet tilbake til deg.

ØYY!!! Det er imot reglene, men jeg lar det gå for denne gang!!

Et litt utfordrende spørsmål siden du spiller skittent.

Var bruddet mellom deg og eksen unormalt bråkete??

Skrevet
6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Iiiiiingen baktanker i det hele tatt, @Yme! Og ihvertfall ikke at jeg har lyst til å skambanke deg i Tekken, siden det er stein kul umulig å gjøre på virkelig med den tømmerkaster-kroppen du har skaffet deg! :fnise:

Hah, tror du at du kan vinne i Tekken? Pfffft... Jeg er verdensmester i Yoshimitzu. Han er faanmeg sexy! Også har han sånne flotte, hånende knep hvor han angriper med sverdet sitt, ved å stikke det gjennom seg selv og mister halve livet sitt i samme slengen. Er så forelska <3 <3 <3 Tror du Yoshimitsu liker menn med tømmerkaster-kropp?

Sitat

*weeeee* Jeg liker å henge på KG, plutselig får jeg så mange nye hobbier! Må bare få tid til alt da..... Når jeg får tid, så er jeg helt med! Thankju!! :blomst:

Men ikke før oktober! Beinet mitt er ikke bra enda.

Skrevet
1 time siden, Cyrus skrev:

@Moonwalker Vet du hvordan man får sånn kul signatur under innleggene sine, som enkelte av de seriøse KG-erne har?

Tja. Sikkert under innstiller et sted. Har aldri tenkt på å ha en signatur, så har ikke undersøkt det så mye.

@Cyrus liker du å gå ut om kvelden bare for å sitte ute på en benk, sten eller noe og nyte omgivelsene og frisk(aktig) luft?

1 time siden, Teriyaki skrev:

@Moonwalker Er du mann eller dame?

Dame, vel! :) men flere her inne tror jeg er mann. Det skjønner jeg ikke helt :klo:

@Teriyaki er du en guttejente?

49 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nei :ler: Kan du, @Moonwalker, og er du god på disse syngespillene på konsoll?

Jeg har funnet ut når det har vært allsang eller den har komt på radio at jeg kan nesten hele utenat. Så synger alt jeg kan med skikkelig innlevelse :fnise: Har fått ganske god score på de spillene, men det er bare fordi det har vært lett å finne noten en må holde for å få poeng. Har lite med sangstemmen min å gjøre.

@Zumo de Melocotón har du sunget i kor?

Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

ØYY!!! Det er imot reglene, men jeg lar det gå for denne gang!!

Et litt utfordrende spørsmål siden du spiller skittent.

Var bruddet mellom deg og eksen unormalt bråkete??

Ja, det var/er meget konfliktfylt dessverre. Veldig synd jeg må forholde meg til han med tanke på ungene. For å si det sånn.

Liker du å dra på konsert? I så fall, hva da?

Skrevet

Aaah. Mange skrivefeil over. Tolk i vei det som kommer ut av telefonen min :fart2:

Skrevet
1 minutt siden, Moonwalker skrev:

@Teriyaki er du en guttejente?

Nei, det vil jeg ikke si. Er ikke sånn skikkelig bimbo med et tonn sminke, skikkelig pertentelig osv. Men jeg er heller ingen guttejente. Liker å stæsje meg opp når jeg skal på byen etc. men kan like gjerne gå i turbukse og t-skjorte uten sminke når jeg er ute med ungene.

Hva legger du i begrepet guttejente?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Moonwalker skrev:

Tja. Sikkert under innstiller et sted. Har aldri tenkt på å ha en signatur, så har ikke undersøkt det så mye.

@Cyrus liker du å gå ut om kvelden bare for å sitte ute på en benk, sten eller noe og nyte omgivelsene og frisk(aktig) luft?

Nei, men jeg liker å gå ut om kveldene for å sitte på en benk, sten eller noe og nyte noe helt annet :)

@Moonwalker Hva er viktigst. En stor hjerne, eller et stort hjerte?

2 minutter siden, Teriyaki skrev:

Ja, det var/er meget konfliktfylt dessverre. Veldig synd jeg må forholde meg til han med tanke på ungene. For å si det sånn.

Liker du å dra på konsert? I så fall, hva da?

Konsert er alltid digg. Noen ganger kreves det litt innabords for å være helt med, men stort sett er det moro :) Helt innerst inne er jeg jo en rocke-mann, men jeg ser gjerne hip-hop, og jeg er glad i akustisk også :)

@Teriyaki Skriker du når du krangler med folk?

Skrevet
4 minutter siden, Cyrus skrev:

@Teriyaki Skriker du når du krangler med folk?

Egentlig ikke, men med xen gjorde jeg det av og til. Det tror jeg for øvrig de fleste hadde gjort..Jeg er egentlig mer unnvikende. Blir det FOR ubehagelig så ønsker jeg å flykte fra situasjonen framfor å skrike. Men når man ikke "får lov" til å trekke seg unna så blir det mer vanskelig.

Hva spiser du på julaften? Ribbe, pinnekjøtt, eller?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Teriyaki skrev:

Egentlig ikke, men med xen gjorde jeg det av og til. Det tror jeg for øvrig de fleste hadde gjort..Jeg er egentlig mer unnvikende. Blir det FOR ubehagelig så ønsker jeg å flykte fra situasjonen framfor å skrike. Men når man ikke "får lov" til å trekke seg unna så blir det mer vanskelig.

Hva spiser du på julaften? Ribbe, pinnekjøtt, eller?

Ribbe!! All ribba!!! Seriøst, jeg veide alt jeg spiste en julaften, og da hadde jeg spist over 1 kilo ribbe :ler: Da måtte jeg ta gaveåpning fra sofaen...

Liker du juletrefester @Teriyaki??

Skrevet
Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Ribbe!! All ribba!!! Seriøst, jeg veide alt jeg spiste en julaften, og da hadde jeg spist over 1 kilo ribbe :ler: Da måtte jeg ta gaveåpning fra sofaen...

Liker du juletrefester @Teriyaki??

Haha, en kg ribbe?! Men det er godt da. De siste årene har jeg blitt mer og mer glad i julemat. Spiser lite småkaker og sånt, men ribbe, pinnekjøtt,eggsalat, julebrød og gomme er selvsagt hver jul. Ja også juleskinke. Har en tendens til å legge på meg litt i jula. Men heldigvis går det jo fort av igjen da. :fnise: 

Ja, det gjør jeg. Det få ting jeg ikke liker med julen. Selv å pakke inn julegaver liker jeg. I mitt hjem er det jul fra og med 1 desember (ikke matmessig, men pynting og sånt), så når vi kommer til sånn 2-3 januar så er jeg gått såpass lei av julen pakkes vekk. :P 

Ser du på Tre nøtter til askepott i pysjamas med smågodtet i fanget fortsatt?

Skrevet

Haha, en kg ribbe?! Men det er godt da. De siste årene har jeg blitt mer og mer glad i julemat. Spiser lite småkaker og sånt, men ribbe, pinnekjøtt,eggsalat, julebrød og gomme er selvsagt hver jul. Ja også juleskinke. Har en tendens til å legge på meg litt i jula. Men heldigvis går det jo fort av igjen da. :fnise: 

Ja, det gjør jeg. Det få ting jeg ikke liker med julen. Selv å pakke inn julegaver liker jeg. I mitt hjem er det jul fra og med 1 desember (ikke matmessig, men pynting og sånt), så når vi kommer til sånn 2-3 januar så er jeg gått såpass lei av julen pakkes vekk. :P 

Ser du på Tre nøtter til askepott i pysjamas med smågodtet i fanget fortsatt?

Jeg har aldri syntes at den er noe særlig. Og godis holder jeg meg stort sett unna. Det viktigste med jula for meg er god julemat, og smilende barnefjes :)

Jeg har nettopp bydd 50000 på en seilbåt, og jeg har aldri manøvrert en båt i hele mitt liv. Høres dette ut som en god idé @Teriyaki?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...