Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest Zumo de Melocotón
2 minutter siden, Cyrus skrev:

I ettermiddag skulle vi egentlig besøke onkel og tante siden vi ikke fikk sett dem i sommer, men så skulle plutselig tante på syklubb, så da vet jeg ikke hva vi finner på 😄

@Zumo de Melocotón Er det lenge siden sist du tok deg et skikkelig langt og deilig bad?

Hmm... Jeg hadde meg jo en sånn SPA-kveld i badekaret for en stund siden. Var det ikke-den-forrige, men helgen før det kanskje? Husker ikke helt. Men føler det begynner å bli tid for det igjen etterhvert ja. Det er jo så deilig!! :hjerter: 

Liker du også sånne skikkelig lange og deilige bad, @Cyrus? Bader du ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg i badekar bader jeg ikke med mindre jeg har selskap 😄

Ellers bader jeg hver onsdag for da har guttungen svømmekurs, og femtehver onsdag hele året bader jeg i havet 😄

@Zumo de Melocotón Dumpet du, eller ble du dumpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
1 minutt siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Dumpet du, eller ble du dumpet?

Det er da vel ingen som ville finne på å dumpe meg??! :sminkedokke: :ler2: Nei, spøk til alvor. Det føles helt merkelig og fælt å skulle si "dumpe" når man har vært gift og sammen siden tidenes morgen, men i så tilfelle var det nok jeg som dumpet han, ja..

Hvordan føles det å bade om vinteren, @Cyrus? Får du den der "hjelp-det-er-så-kaldt-at-jeg-får-sikkert-hjertestans"-feelingen? Og varer den lenge?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Det er da vel ingen som ville finne på å dumpe meg??! :sminkedokke: :ler2: Nei, spøk til alvor. Det føles helt merkelig og fælt å skulle si "dumpe" når man har vært gift og sammen siden tidenes morgen, men i så tilfelle var det nok jeg som dumpet han, ja..

Hvordan føles det å bade om vinteren, @Cyrus? Får du den der "hjelp-det-er-så-kaldt-at-jeg-får-sikkert-hjertestans"-feelingen? Og varer den lenge?

 

Understreker den ja 😂

Det er vel den feelingen jeg får, men jeg liker den. Så for meg blir det heller som en hjerte/lunge-orgasme 🙄 Feelingen varer ikke så lenge, men en gang da det var -17 i lufta og -1 i vannet, så tror jeg nok det tok 24 timer før jeg ikke følte meg "frøsen" lenger.

@Zumo de Melocotón Fuck, marry, kill av KG-brukerne?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
5 minutter siden, Cyrus skrev:

Understreker den ja 😂

Det er vel den feelingen jeg får, men jeg liker den. Så for meg blir det heller som en hjerte/lunge-orgasme 🙄 Feelingen varer ikke så lenge, men en gang da det var -17 i lufta og -1 i vannet, så tror jeg nok det tok 24 timer før jeg ikke følte meg "frøsen" lenger.

@Zumo de Melocotón Fuck, marry, kill av KG-brukerne?

 

Såklart understreker jeg! :ler2: Jeg må liksom alltid ha med noe tullete, selv når jeg snakker om seriøse ting i denne tråden. Håper folk forstår humoren min (eller mangelen på den) og ikke tror at jeg faktisk er veldig selvopptatt! :ph34r:

Gah, hva var det for et spørsmål?! :ph34r: MÅ jeg velge noen? Nope, ingen navn herfra.. Jeg tror jeg feiger ut, så jeg ikke får kjeft igjen. :fnise:

1. Han som fikk meg tent sist. ;)

2. Han jeg har litt crush på. :rodmer:

3. Deg, som stiller meg sånne spørsmål! :ler:

Du da, @Cyrus:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

Hvis du kunne endre en ting med måten du ble oppdratt på, hva ville det være @Coronas?

 

 

At mine foreldre ville brukt meg tid på meg og gitt meg komplimenter og ikke bare kjeft og negativitet. 

@Zumo de Melocotón Hvordan oppvekst syns du at du har fått? Er du fornøyd med måten dine foreldre oppdro deg? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Såklart understreker jeg! :ler2: Jeg må liksom alltid ha med noe tullete, selv når jeg snakker om seriøse ting i denne tråden. Håper folk forstår humoren min (eller mangelen på den) og ikke tror at jeg faktisk er veldig selvopptatt! :ph34r:

Gah, hva var det for et spørsmål?! :ph34r: MÅ jeg velge noen? Nope, ingen navn herfra.. Jeg tror jeg feiger ut, så jeg ikke får kjeft igjen. :fnise:

1. Han som fikk meg tent sist. ;)

2. Han jeg har litt crush på. :rodmer:

3. Deg, som stiller meg sånne spørsmål! :ler:

Du da, @Cyrus:tongue:

Jeg er fullstendig klar over din komplette mangel på humor 😄

Jeg hadde håpet på en litt annen plassering på den lista 😂 Litt feigt av deg å ikke nevne navn, menmen...

1. Hun som har sendt meg det fineste rumpebildet jeg har fått på pm så langt.

2. Har sagt det før og sier det igjen @Uchiha Madbrah og jeg hadde vært det perfekte ektepar

3. @Yme fordi det mest sannsynlig hadde endt med at mr. mma hadde drept meg, and I always wanted to go out with a bang.

@Zumo de Melocotón Hvilken henrettelsesmetode synes du er mest human?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
32 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg er fullstendig klar over din komplette mangel på humor 😄

Jeg hadde håpet på en litt annen plassering på den lista 😂 Litt feigt av deg å ikke nevne navn, menmen...

1. Hun som har sendt meg det fineste rumpebildet jeg har fått på pm så langt.

2. Har sagt det før og sier det igjen @Uchiha Madbrah og jeg hadde vært det perfekte ektepar

3. @Yme fordi det mest sannsynlig hadde endt med at mr. mma hadde drept meg, and I always wanted to go out with a bang.

Takk for den! :tongue: Du vet at på lister der det ikke nevnes navn, så er det fullt mulig at man er en av personene på listen likevel og at det ikke nødvendigvis trenger å være tre forskjellige folk heller? :Knegg: Just saying. Men tenk om, la oss si, plass 1 og 2 var to forskjellige da? Tror du ikke det kunne bydd på litt problemer, på en måte? :fnise: Jeg liker sånne lister som forteller mye, men likevel lite. Det gir så mye rom for spekulasjoner. :nigo:

46 minutter siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Hvilken henrettelsesmetode synes du er mest human?

Å gi noen en så kraftig orgasme at de får hjertestans og dør momentant. :nigo:

Hvor lenge er det lengste du har fastet i strekk, @Cyrus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Takk for den! :tongue: Du vet at på lister der det ikke nevnes navn, så er det fullt mulig at man er en av personene på listen likevel og at det ikke nødvendigvis trenger å være tre forskjellige folk heller? :Knegg: Just saying. Men tenk om, la oss si, plass 1 og 2 var to forskjellige da? Tror du ikke det kunne bydd på litt problemer, på en måte? :fnise: Jeg liker sånne lister som forteller mye, men likevel lite. Det gir så mye rom for spekulasjoner. :nigo:

Å gi noen en så kraftig orgasme at de får hjertestans og dør momentant. :nigo:

Hvor lenge er det lengste du har fastet i strekk, @Cyrus?

Ser ikke hvordan det byr på problemer. Det er naturlig å ville ha sex med folk man ikke vil gifte seg med, og visa versa. Den siste er veldig vanlig 😂

Da snakker vi om å "go out with a bang" ja 😲

Jeg har gått i tre døgn uten mat. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
3 minutter siden, Cyrus skrev:

Ser ikke hvordan det byr på problemer. Det er naturlig å ville ha sex med folk man ikke vil gifte seg med, og visa versa. Den siste er veldig vanlig 😂

Da snakker vi om å "go out with a bang" ja 😲

Jeg har gått i tre døgn uten mat. Hva med deg?

Åneida! Man vil selvfølgelig utelukkende ha sex med den personen man vil gifte seg med. Er ikke alle sånn? :engel: :fnise:

Jepp! Og man dør lykkelig. Win-win! :Hehe:

Noen uker, men med intravøs væske/næring. Anbefales ikke.

Synes du jeg er skikkelig lat hvis jeg ikke gidder å føne håret etter dusjen, @Cyrus? Har du en motivasjonstale som kan endre på det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Åneida! Man vil selvfølgelig utelukkende ha sex med den personen man vil gifte seg med. Er ikke alle sånn? :engel: :fnise:

Jepp! Og man dør lykkelig. Win-win! :Hehe:

Noen uker, men med intravøs væske/næring. Anbefales ikke.

Synes du jeg er skikkelig lat hvis jeg ikke gidder å føne håret etter dusjen, @Cyrus? Har du en motivasjonstale som kan endre på det?

 

Nei jeg synes vått hår er sexy, så jeg synes heller du kan legge ut et bilde av det 😉

Men ja.. litt lat er du 😐

Ser du på game of thrones @Zumo de Melocotón. Hvem er i så fall favorittdama di i den serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
18 minutter siden, Cyrus skrev:

Nei jeg synes vått hår er sexy, så jeg synes heller du kan legge ut et bilde av det 😉

Men ja.. litt lat er du 😐

Ser du på game of thrones @Zumo de Melocotón. Hvem er i så fall favorittdama di i den serien?

Hahah... :tongue: Men hallo? Det er jo så sykt langt, og det tar evigheter og er et skikkelig tiltak. Jeg godtar ikke at jeg er lat.. bare litt kanskje.. Ok, jeg er lat. Det får være vått. :fnise:

Jeg digger game of thrones, men måtte pause alle seriene mine en lang periode pga det var så ekstremt travle dager. Mener å huske at jeg har kommet litt forbi der plageånden av en blondie-boy dauet i et selskap, og det kan jo hende det er mange mulige favorittdamer som har kommet til etter det.

I første sesong var det ihvertfall Khaleesi. Noe så søtt og petite og blondt og småsexy, liksom. Og dater selveste Khal Drogo. :hjerter: Men jeg hadde lyst til å strekke litt i henne, så hun ble høyere. :Knegg: Men hun er en av de jeg synes er litt kjedelig nå, for det er andre og mer spennende karakterer som titter frem iblant. En periode var det Arya Stark. Sansa Stark synes jeg er dritkjedelig, men jeg har troen på at hun kommer tydeligere frem. Shea var litt kul i begynnelsen. Jeg liker tease-tøser. :nigo:

Kommer det flere og mer spennende kvinnelige karakterer i de sesongene jeg ikke har sett enda, @Cyrus? Hvilken liker du best?

Hvilke karakterer i GoT, menn og kvinner, liker dere mest og minst @applestories, @Moonwalker, @calavi, @Pjokkeline, @RaspberryPi, @Dr. A. Kula, @EpleDrue (jeg kom ikke på resten i farten, bare svar de som vil)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hahah... :tongue: Men hallo? Det er jo så sykt langt, og det tar evigheter og er et skikkelig tiltak. Jeg godtar ikke at jeg er lat.. bare litt kanskje.. Ok, jeg er lat. Det får være vått. :fnise:

Jeg digger game of thrones, men måtte pause alle seriene mine en lang periode pga det var så ekstremt travle dager. Mener å huske at jeg har kommet litt forbi der plageånden av en blondie-boy dauet i et selskap, og det kan jo hende det er mange mulige favorittdamer som har kommet til etter det.

I første sesong var det ihvertfall Khaleesi. Noe så søtt og petite og blondt og småsexy, liksom. Og dater selveste Khal Drogo. :hjerter: Men jeg hadde lyst til å strekke litt i henne, så hun ble høyere. :Knegg: Men hun er en av de jeg synes er litt kjedelig nå, for det er andre og mer spennende karakterer som titter frem iblant. En periode var det Arya Stark. Sansa Stark synes jeg er dritkjedelig, men jeg har troen på at hun kommer tydeligere frem. Shea var litt kul i begynnelsen. Jeg liker tease-tøser. :nigo:

Kommer det flere og mer spennende kvinnelige karakterer i de sesongene jeg ikke har sett enda, @Cyrus? Hvilken liker du best?

Jeg liker også tease-tøser 😊 Ho tyrell-dama er ganske kul synes jeg. Favorittlarakteren min var Joffrey. Ramsay Bolton er også en storfavoritt 😄

Har du vært i håndgemeng noen gang @Zumo de Melocotón?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Moonwalker skrev:

 

Ikke et eneste et. Det er mange sanger jeg kobler til folk eller situasjoner, men jeg har ikke noe som betyr mye for meg innen slikt. Har du, @kisskissbangbang?

Masse! :ler: 

18 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har dere noen gang gått rundt utkledd som Floki og dama (eller Lagertha) fra Vikings, @kisskissbangbang og @Katten.2.0? Om ikke, har dere planer om å gjøre det?

Hvordan er dama? Aldri sett Vikings. Ble først obs på at katta likner på fyren etter at en søt liten servitør på en restaurant vi var på kom bort med stjerner i øynene og bare MÅTTE ta et bilde av ham for å sende til venner :ler: Vet ikke om jeg synes de er så himla like, men så har jo jeg glana på fyren i halvanna år, så jeg er vel ikke særlig objektiv. :)

@Cyrus Hva er din største drøm (sånn bortsett fra gainzz)?

@Zumo de Melocotón Har du gjort noe kriminelt?

@Moonwalker Gode lunsjtips? :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

 

@Cyrus Hva er din største drøm (sånn bortsett fra gainzz)?

Mer gainz?? Neida.

Jeg et en enkel mann med ganske enkle drømmer. Jeg drømmer om at barna mine skal vokse opp og bli gode, lykkelige mennesker med et formål med livet sitt 😄

@kisskissbangbang Verdens beste rapper?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zumo de Melocotón
5 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Masse! :ler: 

Hvordan er dama? Aldri sett Vikings. Ble først obs på at katta likner på fyren etter at en søt liten servitør på en restaurant vi var på kom bort med stjerner i øynene og bare MÅTTE ta et bilde av ham for å sende til venner :ler: Vet ikke om jeg synes de er så himla like, men så har jo jeg glana på fyren i halvanna år, så jeg er vel ikke særlig objektiv. :)

@Zumo de Melocotón Har du gjort noe kriminelt?

Jeg synes han ligner, men vil gjerne se han sminket og stylet som på det bildet han la ut tidligere i tråden. You make a fix, @kisskissbangbang:nigo:

Ja :ph34r: Har man ikke alle vært ung og dum en gang?

8 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg liker også tease-tøser 😊 Ho tyrell-dama er ganske kul synes jeg. Favorittlarakteren min var Joffrey. Ramsay Bolton er også en storfavoritt 😄

Har du vært i håndgemeng noen gang @Zumo de Melocotón?

Det spørs hva du legger i det. :klo: Jeg har vel ikke akkurat vært i slosskamp med noen (søsken tells ikke, sant?) men jeg har måttet forsvare meg ordentlig en gang som ung tenåring og da var det også kniv involvert (ikke fra min side).

I tillegg har jeg måttet forsvare meg fra en ruset og voldelig person (som også hadde kniv) da jeg var sanitetsvakt ved et arrangement. Jeg er, som tidligere nevnt, ikke akkurat den som er kraftigst bygget eller veldig sterk, så det kunne gått virkelig ille om ikke vaktene på stedet hadde grepet inn og lagt han i bakken. Men jeg har enda til gode å havne i en skikkelig catfight! :Hehe:

Tenkte du egentlig på catfight, @Cyrus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cyrus skrev:

Mer gainz?? Neida.

Jeg et en enkel mann med ganske enkle drømmer. Jeg drømmer om at barna mine skal vokse opp og bli gode, lykkelige mennesker med et formål med livet sitt 😄

@kisskissbangbang Verdens beste rapper?

 

Det er Eminem, det. :Nikke:

Har du prøvd deg på rap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg synes han ligner, men vil gjerne se han sminket og stylet som på det bildet han la ut tidligere i tråden. You make a fix, @kisskissbangbang:nigo:

 

Jaha, vil jo se det sjøl og! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg synes han ligner, men vil gjerne se han sminket og stylet som på det bildet han la ut tidligere i tråden. You make a fix,

Ja :ph34r: Har man ikke alle vært ung og dum en gang?

Det spørs hva du legger i det. :klo: Jeg har vel ikke akkurat vært i slosskamp med noen (søsken tells ikke, sant?) men jeg har måttet forsvare meg ordentlig en gang som ung tenåring og da var det også kniv involvert (ikke fra min side).

I tillegg har jeg måttet forsvare meg fra en ruset og voldelig person (som også hadde kniv) da jeg var sanitetsvakt ved et arrangement. Jeg er, som tidligere nevnt, ikke akkurat den som er kraftigst bygget eller veldig sterk, så det kunne gått virkelig ille om ikke vaktene på stedet hadde grepet inn og lagt han i bakken. Men jeg har enda til gode å havne i en skikkelig catfight! :Hehe:

Tenkte du egentlig på catfight, @Cyrus

Nei jeg tenkte mer på "fight club" style, med skitne hvite singleter, blodige knoker, knekte neser, og munner som knapt har tenner igjen i seg.

@Zumo de Melocotón Har du spilt diablo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...