Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, Byjenta! skrev:

Okei :)

Nei, er ikke langsint :)

Jeg vil si at den mest positive egenskapen min er at jeg er en veldig omsorgsfull person, som tenker mye på andre rundt meg og hvordan de har det.

En negativ er vel at jeg kan være utrolig sta. Hehe, men det er kanskje bra også? :)

@Coronas Favoritt band? 

Postgirobygget kanskje. Har egentlig ikke noen favortitt. @Byjenta! hvilke konserter har du vært på i år?

Skrevet
4 minutter siden, Coronas skrev:

Postgirobygget kanskje. Har egentlig ikke noen favortitt. @Byjenta! hvilke konserter har du vært på i år?

I år har jeg i grunn ikke vært på så mange konserter, sist konsert var one direction i fjor :)

@Coronas : er du glad i barn? 

Skrevet
Akkurat nå, Byjenta! skrev:

I år har jeg i grunn ikke vært på så mange konserter, sist konsert var one direction i fjor :)

@Coronas : er du glad i barn? 

Barn er søte, men jeg ønsker meg ikke flere barn. Det var nok med et ;) @Byjenta! Favoritt ferie?

Skrevet
Akkurat nå, Coronas skrev:

Barn er søte, men jeg ønsker meg ikke flere barn. Det var nok med et ;) @Byjenta! Favoritt ferie?

Aaah okei. Jeg har vært på så mange fine ferier, danmark, tyskland og mye, men et minne jeg alltid kommer til å leve på er jo når brodern tok meg med til Los Angeles. :)

Og Krakow turene med mamma og pappa. 

:)

@Coronas Favoritt film?

Skrevet
4 timer siden, Byjenta! skrev:

Aaah okei. Jeg har vært på så mange fine ferier, danmark, tyskland og mye, men et minne jeg alltid kommer til å leve på er jo når brodern tok meg med til Los Angeles. :)

Og Krakow turene med mamma og pappa. 

:)

@Coronas Favoritt film?

Twilight filmene :) @Byjenta! favoritt serie?

Skrevet
3 minutter siden, Coronas skrev:

Twilight filmene :) @Byjenta! favoritt serie?

Aaah :) Hmmm...... Har flere.... Grey's Anatomy ,Home and Away og Pretty Little Liars er helt øverst! :)

@Coronas Din største frykt? 

Skrevet
2 minutter siden, Byjenta! skrev:

Aaah :) Hmmm...... Har flere.... Grey's Anatomy ,Home and Away og Pretty Little Liars er helt øverst! :)

@Coronas Din største frykt? 

Å se mine nærmeste bli torturert eller at de dør i ulykke ol :icon_frown: @Byjenta! Hva ville du tatt med deg på en øde øy? Du kunne velge 3 ting.

Skrevet
8 minutter siden, Coronas skrev:

Å se mine nærmeste bli torturert eller at de dør i ulykke ol :icon_frown: @Byjenta! Hva ville du tatt med deg på en øde øy? Du kunne velge 3 ting.

Hvis jeg kan velge kun ting og ikke mennesker ville det vært en kniv, et teppe, og en bok. Haha

@Coronas : de 3 yrkene du syntes er mest interessante, og hvorfor?

Skrevet
1 minutt siden, Byjenta! skrev:

Hvis jeg kan velge kun ting og ikke mennesker ville det vært en kniv, et teppe, og en bok. Haha

@Coronas : de 3 yrkene du syntes er mest interessante, og hvorfor?

Veterinær, fordi da har man kunnskap om å redde dyr. Advokat, for da har man innblikk i hva man har rett på. Økonom, det sier seg selv at de har orden på økonomien til andre og seg selv :biggrin:

@Byjenta!Hvilket fag på skolen likte du best? Og har du noen gang fått bruk for hele faget?

Skrevet
1 minutt siden, Coronas skrev:

Veterinær, fordi da har man kunnskap om å redde dyr. Advokat, for da har man innblikk i hva man har rett på. Økonom, det sier seg selv at de har orden på økonomien til andre og seg selv :biggrin:

@Byjenta!Hvilket fag på skolen likte du best? Og har du noen gang fått bruk for hele faget?

Okei. :)

Jeg har alltid vært glad i både norsk og engelsk. Engelsk har jeg fått bruk for hele faget, norsk har jeg ikke fått hele faget, angående forfattere og nynorsk f.eks har jeg ikke akkurat fått så veldig mye bruk for... Selvom jeg nå bor i "nynorskland"så nei, ikke hele norskfaget. 

@Coronas Liker du å fly? 

Skrevet
5 timer siden, Cyrus skrev:

Thats so fuckin metal 😍

Spesielt den delen her

"Jotnane blei til frå svetten frå armholene og skrittet hans." :opplyser:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Studinne90 skrev:

Burgunder! 

@Byjenta!: Hva et ditt favorittdyr?

Aah :)

Bikkje er mitt favoritt dyr :) Enn ditt? 

@Studinne90 : Hva ser du etter i en gutt? 

Skrevet
På 20.9.2016 den 14.06, EpleDrue skrev:

<...>Ja, her er alt fint. Litt mye arbeid bare, men da er helgen ekstra god. :) Hvordan står det til med deg, @Dr. A. Kula? Har du noe spennende i vente denne uken?

<...>

Uken du spurte spørsmålet var jeg i jubileumsfest lørdagen. Denne uken har ingen spesielle eventer p åagendaen.

@EpleDrue visste du at det er en bruker som heter @EpleDrueFan?

På 21.9.2016 den 13.49, Zumo de Melocotón skrev:

Nå har ikke jeg lest den nevnte tråden, så jeg svarer uten å vise til den. Det vil vel alltids til en viss grad føles ubehagelig at kjæresten har intime bilder av eksen sin, men jeg ville ikke forlangt at min fremtidige kjæreste skulle kvitte seg med sånt. Hadde ikke synes det var OK å ha det liggende fremme eller på PCen, men en sånn "minnekasse" bortgjemt i boden med minner fra barndommen og tidligere kjærester kunne godt ha inneholdt fysiske bilder, eller minnepinner med digitale bilder, om det var et ønske.

Det er jo en grunn til at eksen er en eks, og har man fått ny kjæreste regner jeg med at det er der fokuset nå ligger. Da synes jeg at man bør respektere at de fysiske minnetingene er en del av kjærestens fortid og hans personlige eiendeler, og at kjæresten selv får bestemme om han/hun vil beholde bildene. Hvorfor skulle disse bildene være noe verre enn en bunke med kjærlighetsbrev som beskriver hvilke følelser de hadde for hverandre? Å plukke frem disse bildene og mimre over dem til stadighet, ville jeg derimot ikke synes var greit.

Hva er dine tanker om temaet, @Dr. A. Kula?

<...>

Åpenhet og frihet. Er man glad i et menneske, er det det som teller. Da skal ikke det bestemme over hva som er greit å ta vare på av minner og historie. Skjønner ikke problematiseringen rundt at alt skal være så farlig. Er man glad i og trygge på hverandre, er det ingen grunn til å radere historien. Noen er jo like ille med tanke på venner også. Altså de gjør forskjell om en venn er av samme eller motsatt kjønn. Om personen er definert som venn, så spiller kjønnet ingen rolle. Om en person er definert som eks, så er man pr. def ferdig. Da er det enten en venn, på lik linje med andre venner, eller en person man ikke ønsker å forholde seg til. Men det er ens eget valg, ikke partnerens. Men er ellers enig i at minnene kan forbli i "esken".

@Zumo de Melocotón har du tatt vare på mange minner fra din barndomskjæreste, og er det noen du absolutt ikke vil kvitte deg med, ev noen du absolut vil fjerne?

På 21.9.2016 den 16.47, Rossin skrev:

<...>

@Dr. A. Kula Hvilken radiokanal er mest "deg"?

Liker ikke reklame, så det får bli NRK mP3, alternativt AlltidNyheter. @Rossin hva tenker du om meg med det svaret?

På 21.9.2016 den 18.34, applestories skrev:

<...>

Mat og drikke, dersom det er det det heter, og det er et (hoved) forum. Det er vel egentlig det eneste jeg sjekker.

@Dr. A. Kula Hvilke henger du mest i?

<...>

Får alltid med oppdateringer innen "Vi som sørger", eller er det familiforumet jeg "henger" mest i. 

@applestories har du funnet noen nye/spennende oppskrifter på Mat og drikke?

På 22.9.2016 den 11.17, Moonwalker skrev:

Det pleide være risgrøt hver lørdag, men nå har det sklidd ut og er når jeg vil. Senest i går :danse:

@Dr. A. Kula kjøper du helst økologisk mat?

<...>

Er nok ikke økologisk bevisst i nevneverdg grad.

@Moonwalker så du "Folkeopplysningen" om økologisk mat, og hv asynes du?

På 27.9.2016 den 11.45, Jacklost skrev:

<...>

Det var nytt for meg :P Men man lærer så lenge man lever :)

Har du sett Blade filmserien?

<...>

Er ikke sikker på om jeg har sett alle, men i hvertfall 2 av dem. Wesley Snipes klarer seg bra!

@Jacklost er det godt å få "gamlenavnet" tilbake igjen?

Skrevet
22 timer siden, Byjenta! skrev:

Okei. :)

Jeg har alltid vært glad i både norsk og engelsk. Engelsk har jeg fått bruk for hele faget, norsk har jeg ikke fått hele faget, angående forfattere og nynorsk f.eks har jeg ikke akkurat fått så veldig mye bruk for... Selvom jeg nå bor i "nynorskland"så nei, ikke hele norskfaget. 

@Coronas Liker du å fly? 

Som fuglen eller i flymaskin? Kanskje begge deler he he. Men er ikke redd å fly til steder. Beste måten å kommer seg langt bort fortest mulig ;) Vet ikke hvordan jeg hadde klart å hoppe i fallskjerm da 

@Byjenta! Favoritt godteri? 

Skrevet
27 minutter siden, Coronas skrev:

Som fuglen eller i flymaskin? Kanskje begge deler he he. Men er ikke redd å fly til steder. Beste måten å kommer seg langt bort fortest mulig ;) Vet ikke hvordan jeg hadde klart å hoppe i fallskjerm da 

@Byjenta! Favoritt godteri? 

Å fly ja :)

Hmm.... er glad i all slags godteri. hehe....  Hmmm, vanlig sjokoladeplate er godt, smash, skittles, jelly beans.

Glad i det meste. :)

Haribo...

@Coronas : Hvor gammel er ditt barn? 

Skrevet
9 timer siden, Byjenta! skrev:

Å fly ja :)

Hmm.... er glad i all slags godteri. hehe....  Hmmm, vanlig sjokoladeplate er godt, smash, skittles, jelly beans.

Glad i det meste. :)

Haribo...

@Coronas : Hvor gammel er ditt barn? 

Snop er digg. Salt lakris :rodmer:

Mitt barn er 20 år og flyttet hjemmefra. Litt rart men sånn er det bare. Kan ikke bo hjemme resten av livet ;) 

@Byjenta! Har du barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...