Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

@Jacklost Forbreder lunchbesøk i morgen, lager som alltid for mye mat .:P

Finner du noe spennede på nettet i kveld da @Jacklost?

@Dr. A. Kula Once a gameplayer, always a gameplayer!

Synes du at Christopher Lee er den beste dracula, eller har du bare valgt et random bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, melatonin skrev:

@Jacklost Forbreder lunchbesøk i morgen, lager som alltid for mye mat .:P

Finner du noe spennede på nettet i kveld da @Jacklost?

@Dr. A. Kula Once a gameplayer, always a gameplayer!

Synes du at Christopher Lee er den beste dracula, eller har du bare valgt et random bilde?

Da jeg skulle finne et bilde, sjekket jeg litt rundt copyright etc, ettersom vi er pålagt av KG å ikke bruke materiale med copyright. Nyere bilder av personer med Dracula kommer stort sett med copyright, men bildet av Christoffer Lee faller utenfor copyright og kan fritt brukes. Derfor valgte jeg det bildet.
Ellers har jeg ikke satt de ulike skuespillerne opp mot hverandre, men på generell basis, liker jeg de gamle Dracula/vampyrfilmene godt.

@melatonin hvordan var det å oppdage at du hadde en "søster" her inne (så du og en annen bruker kommuniserte på tilfeldigheten av at begge har Rapunsel bilde).

Tilleggsspørsmål som også går til @Jacklost, har dere sjekket copyrighten på deres egne profilbilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Dr. A. Kula Det var litt morsomt, litt som å møte seg selv i døra;) men min er jo mer rocka siden min Rapunsel er Metallica fan, som meg. :PNår jeg fant bildet så så jeg ikke noe om copyright, men jeg er faktisk ikke helt 100% sikker.

Hva så du sist på tv @Dr. A. Kula?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, melatonin skrev:

@Dr. A. Kula Det var litt morsomt, litt som å møte seg selv i døra;) men min er jo mer rocka siden min Rapunsel er Metallica fan, som meg. :PNår jeg fant bildet så så jeg ikke noe om copyright, men jeg er faktisk ikke helt 100% sikker.

Hva så du sist på tv @Dr. A. Kula?

"Kalde Føtter" på NRK1 nå nettopp (S1E6) har fått med de forrige sesongene (i hvertfall de første) og liker serien. Liker skuespilleren Nesbitt som spiller en av hovedrollene.

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

"Kalde Føtter" på NRK1 nå nettopp (S1E6) har fått med de forrige sesongene (i hvertfall de første) og liker serien. Liker skuespilleren Nesbitt som spiller en av hovedrollene.

Du da?

Telles netflix? Så en episode av Penny Dreadfull og en Family guy i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, melatonin skrev:

Telles netflix? Så en episode av Penny Dreadfull og en Family guy i kveld!

Bare om du så det på TV (ettersom det var det du spesifiserte i ditt spørsmål). Så enten du bruker Chromecast, appleTV, playstation eller en annen mediaenhet (eller app i smart-TV) så er det greit, men så du det på PC/Mac skjermen eller mobil/nettbrett, så teller det ikke.

@melatonin hvilken historie skjuler seg bak brukernavnet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Helt greit her, @EpleDrue

Hvilken konsert skla du på (ref tråd om sist kjøpt på nettet)?

Godt å høre!

Jeg var på Maria Mena konsert på torsdag. Skikkelig jordnær dame det der. @Dr. A. Kula Hva synes du om Mena? Og hadde du også litt panikk som jeg hadde under den siste fotball-landskampen til Norge? 

 

2 minutter siden, Doge skrev:

Kjeder meg litt for tiden, men ellers bra :)

@EpleDrue Hva er det siste du kjøpte eller solgte på finn.no? 

Høsten er tid for serier! Kan ikke kjede deg da. :) Fått med deg NRKs nye serie Nobel?

Har faktisk aldri solgt noe via finn. Amatør når det gjelder slike ting. Siste jeg kjøpte på Finn var deler til en Suzuki FZ. Det er 2 år siden. @Doge Synes du finn.no er en nyttig side? Bruker du den ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, EpleDrue skrev:

Godt å høre!

Jeg var på Maria Mena konsert på torsdag. Skikkelig jordnær dame det der. @Dr. A. Kula Hva synes du om Mena? Og hadde du også litt panikk som jeg hadde under den siste fotball-landskampen til Norge? 

<...>

Glemte helt å spørr ehvordan det står til med deg også da?

Har ikke noe spesielt forhold til M Mena, men det jeg har hørt av musikken hennes er bra. Men så liker jeg et ganske vidt spekter av musikk også da. Fra opera til heavy for å bruke en klisjé. Men "storforbruker" av EDM.

Hadde mest lyst å bare skru av når SM satte ballen i nettet (vårt), bare flaut. Heldigvis satte PMH innpå Martin Samuelsen, og det ga jo positiv innvirkning. Men det var jo glissent på tribunen da...

@EpleDrue musikk favoritt sjanger/artist (ev utenon MM)?

Endret av Dr. A. Kula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, EpleDrue skrev:

Høsten er tid for serier! Kan ikke kjede deg da. :) Fått med deg NRKs nye serie Nobel?

Har faktisk aldri solgt noe via finn. Amatør når det gjelder slike ting. Siste jeg kjøpte på Finn var deler til en Suzuki FZ. Det er 2 år siden. @Doge Synes du finn.no er en nyttig side? Bruker du den ofte?

Ser mye serier. Er litt skeptisk til Nobel pga Aksel Henie, men skal sjekke den ut. Akkurat nå går det i Narcos :popcorn:

Ja, bruker finn hver gang jeg skal bli kvitt ting jeg anser som skrot. Det viser seg at mange syns skrotet mitt er vakkert :nigo:

@EpleDrue Er du flink til å lage mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Byjenta! skrev:

Veldig sjelden på byen. Så en perfekt lørdagskveld er god mat, god drikke, og god film med min forlovede. ❤

 

@Coronas

Hva er dine 3 sterkeste personlighetstrekk?

Jeg gir aldri opp

Ikke hevngjerrig og volderlig

Omsorgsfull

Vet ikke om dette er sterke trekk men hihi.

@Byjenta! Driver du med noen form for idrett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Coronas skrev:

Jeg gir aldri opp

Ikke hevngjerrig og volderlig

Omsorgsfull

Vet ikke om dette er sterke trekk men hihi.

@Byjenta! Driver du med noen form for idrett?

Nope:)

@Coronas

Kan du spille noen instrument?

Endret av Byjenta!
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Byjenta! skrev:

Nope:)

@Coronas

Kan du spille noen instrument?

Jeg var god på blokkfløyte og xylophon på barneskolen. Men har ikke spilt disse på over 20 år. 

@Byjenta! Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
17 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Glemte helt å spørr ehvordan det står til med deg også da?

@EpleDrue musikk favoritt sjanger/artist (ev utenon MM)?

Du er tilgitt! Her er alt fint, ble fort en travel høst. :)

Jeg er veldig glad i The Beatles! Ellers kan jeg høre på alt mulig egentlig. @Dr. A. Kula Er du fornøyd med helgens tippeligarunde/toppserien? 

 

17 timer siden, Doge skrev:

Ser mye serier. Er litt skeptisk til Nobel pga Aksel Henie, men skal sjekke den ut. Akkurat nå går det i Narcos :popcorn:

Ja, bruker finn hver gang jeg skal bli kvitt ting jeg anser som skrot. Det viser seg at mange syns skrotet mitt er vakkert :nigo:

@EpleDrue Er du flink til å lage mat?

Er Narcos så bra som alle skal ha det til? Prøvde 1 episode, men det var så kjedelig.. :ler2:

Akkurat det der er ganske morsomt. Hvordan skrot kan bli vakkert i andres øyne. Litt som kvinnfolk :ph34r:

Jeg vil ikke si jeg er veldig flink, nei. Kan lage enkle retter, men en 3 retters ville fort blitt en utfordring. Spesielt da jeg ikke har tålmodighet til ting som tar lang tid (over 30 minutter). 

@Doge Hva synes du om dette klovnetullet som skjer i verden?

6 timer siden, Coronas skrev:

Det står bra til her. Rolig og fin helg :)

@EpleDrue Hvilken film har du sett i det siste?

Godt å høre! 

Siste filmen jeg så var faktisk Zootropolis! Den ble sett i formiddag. Søt film. :)  @Coronas Har du en god film å anbefale meg i kveld?

1 time siden, applestories skrev:

Veldig trøtt, det har vært en laang uke, men ellers har jeg det fint :)

@EpleDrue har du avslørt noe spennende om deg selv i det siste som jeg har gått glipp av?

Da må du få i deg rikelig med god mat og drikke, pakke deg inn i ullpledd, og slappe av med en god serie i kveld! 😄 

Ja, jeg fortalte i natt at jeg hadde vært på Maria Mena konsert! :sprettoy: @applestories Var det noe spesielt du hintet til? 

 

35 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Går bare bra her med meg, hva med deg da min søte  eplegutt ?:kghjerte:

Eplegutten din ble kjempeglad over å lese at du har det bra!😊 Her står også alt bra til, jeg kom i skikkelig julestemning i går.. Er det litt tidlig, eller er det innafor, @Mysticgirl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...