Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
27 minutter siden, EpleDrue skrev:

Du er tilgitt! Her er alt fint, ble fort en travel høst. :)

Jeg er veldig glad i The Beatles! Ellers kan jeg høre på alt mulig egentlig. @Dr. A. Kula Er du fornøyd med helgens tippeligarunde/toppserien? 

<...>

Bedre med travelt enn lediggang (nei, ikke meg).

Beatles er tidløs kvalitetsmusikk, ikke noe dårlig valg.

Artig at du også spør om Toppserien, all den tid jeg synes den også er interessant, noe som vel skinner igjennom fra tidligere fotbslldiskusjon (trenervalg). Helgen bød på en del uavgjorte resultater jeg gjerne så skulle ha endt med en seier, (Tippeliga/OBOS/Toppserien)

Men alltid bra når RBK ikke vinner.

Men litt tidlig ute med spørsmålet ettersom runden enda ikke er ferdigspilt?

Du hørtes fornøyd ut med runden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, EpleDrue skrev:

@calavi  Hvordan står det til med dere? 😄

Jo takk, bare bra :) Jeg har hatt en skikkelig slapp søndag i dag, så nå ligger jeg på sofaen og spiser smågodt :nigo: Hva med deg da? Alt bra? 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, EpleDrue skrev:

Eplegutten din ble kjempeglad over å lese at du har det bra!😊 Her står også alt bra til, jeg kom i skikkelig julestemning i går.. Er det litt tidlig, eller er det innafor, @Mysticgirl?

Det er nok tidlig, men om du har lyst skal du få lov, siden det er du ;)

Skrevet

@go'jenta Hvem er din favoritt film?

Anonymkode: c6252...acc

Skrevet
8 timer siden, Coronas skrev:

Jeg var god på blokkfløyte og xylophon på barneskolen. Men har ikke spilt disse på over 20 år. 

@Byjenta! Hva med deg?

Åja :) Jeg har spilt klarinett i snart 12 år :) Ellers så kan jeg litt andre instrumenter og.

@Coronas Topp 3 bikkjeraser? 

@applestories Hva har vært høstens høydepunkt så langt? 

Skrevet
3 timer siden, EpleDrue skrev:

Er Narcos så bra som alle skal ha det til? Prøvde 1 episode, men det var så kjedelig.. :ler2:

Akkurat det der er ganske morsomt. Hvordan skrot kan bli vakkert i andres øyne. Litt som kvinnfolk :ph34r:

Jeg vil ikke si jeg er veldig flink, nei. Kan lage enkle retter, men en 3 retters ville fort blitt en utfordring. Spesielt da jeg ikke har tålmodighet til ting som tar lang tid (over 30 minutter). 

@Doge Hva synes du om dette klovnetullet som skjer i verden?

Jaaaa! Men det er litt kjedelig i begynnelsen. Men etterhvert blir det vold, vold, og mere vold! :popcorn:
Haha! :ninja: 

Jeg syns klovnetullet, som du kaller det, er tull. Selv om jeg er imot vold, så håper jeg klovnene får seg en på tygga.

@EpleDrue Dersom folk skulle kledd seg ut, som disse teite klovnene, hva skulle du ønske de kledde seg ut som? Og hva burde de gjøre? 

@Coronas Har du en oppskrift på en god marinade til kylling?

Skrevet
20 timer siden, Byjenta! skrev:

@applestories Hva har vært høstens høydepunkt så langt? 

Se min lille niese vokse og bli større for hver gang jeg ser henne :)

@Byjenta! Gjør du noe spesielt på Halloween?

Skrevet
23 timer siden, EpleDrue skrev:

Ja, jeg fortalte i natt at jeg hadde vært på Maria Mena konsert! :sprettoy: @applestories Var det noe spesielt du hintet til? 

Nei, det var nok ikke det ;)

@EpleDrue Er litt redd jeg spør om ting som allerede er spurt om nå når jeg ikke følger så godt med i tråden, men hvordan feirer du Halloween?

Skrevet
55 minutter siden, applestories skrev:

Se min lille niese vokse og bli større for hver gang jeg ser henne :)

@Byjenta! Gjør du noe spesielt på Halloween?

Så kos :) Har selv 6 tantebarn så veit hvordan det er :)

Det gjør jeg ikke, gikk rundt når jeg var liten, men er ikke noe feiring nå lenger nei ;)

@applestories : Kunne du tenke deg å være med i et reality program? 

Skrevet

@EpleDrue er du klar foran skjermen snart?

Mener å huske du er fan av hjemmelaget?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
13 minutter siden, Byjenta! skrev:

@Mysticgirl
- Hva er det som gjør deg ordentlig nervøs? 

@calavi 
- 3 favoritt hunderaser? 

@Citronella

- bo ved fjell, eller fjord? 

Jeg blir sjeldent nervøs, så det vet jeg faktisk ikke. @Byjenta! har du med deg forsvarsspray når du beveger deg utendørs etter kl 20 ?

Skrevet
1 time siden, Byjenta! skrev:

@applestories : Kunne du tenke deg å være med i et reality program? 

Nei, det kunne jeg ikke. Jeg hadde nok også blitt tidenes kjedeligste deltaker siden jeg hater folk som krangler, og skrur av TV'en så snart de setter igang - det blir altså lite reality på alle måter hos meg :fnise:

@Byjenta! Hva er favoritt-realityen din?

Skrevet
26 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg blir sjeldent nervøs, så det vet jeg faktisk ikke. @Byjenta! har du med deg forsvarsspray når du beveger deg utendørs etter kl 20 ?

:)

Jeg beveger meg aldri etter klokka 20 aleine, er alltid med min forlovede. :)  Eller noen andre.

@Mysticgirl : Glad i barn? 

Skrevet
8 minutter siden, applestories skrev:

Nei, det kunne jeg ikke. Jeg hadde nok også blitt tidenes kjedeligste deltaker siden jeg hater folk som krangler, og skrur av TV'en så snart de setter igang - det blir altså lite reality på alle måter hos meg :fnise:

@Byjenta! Hva er favoritt-realityen din?

Hehe...

Hmmmm....... Vanskelig å si, følger med på så mye... Jakten på kjærligheten eller farmen kanskje. :) Men glad i 71 grader nord og robinson og! 

@applestories : Hvor tror du at du er om 5 år? 

Skrevet
8 minutter siden, Byjenta! skrev:

@applestories : Hvor tror du at du er om 5 år? 

Håper jeg ikke er her jeg er nå, men har kommet meg litt videre :)

@Byjenta! Dersom du måtte ta ut en uke ferie før nyttår, hvor ville du reist 1) dersom du hadde ubegrenset med penger, og 2) dersom du hadde svært begrenset med penger?

Skrevet
7 minutter siden, applestories skrev:

Håper jeg ikke er her jeg er nå, men har kommet meg litt videre :)

@Byjenta! Dersom du måtte ta ut en uke ferie før nyttår, hvor ville du reist 1) dersom du hadde ubegrenset med penger, og 2) dersom du hadde svært begrenset med penger?

Hmmm.... Hadde jeg hatt ubegrenset med penger hadde jeg enten reist til Australia og New zeland, eller kjørt gjennom hele route 66 og vært i de fleste stater i USA. :) Har vært i Los Angeles og San Diego fra før av. :)

Hadde jeg hatt veldig begrenset, hadde jeg enten tatt en oslo-kiel tur som ikke alltid trenger være så dyrt, eller en tur til Krakow. Vært i Krakow et par ganger og bare elsker byen! 

@applestories Hva med deg? :)

Skrevet

@Naturbarn1 Er det din hund på avataren din?

Anonymkode: c6252...acc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...