Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2016 #8921 Skrevet 2. oktober 2016 5 timer siden, Doge skrev: Til @Hoppetaujenta : Hvilken bruker på KG kunne du tenkt deg å leve livet til for en dag? Altså, dette er seriøse greier du spør om og siden ordet fanger (jeg vet jo ikke helt hvordan folk egentlig har det bak skjermene sine) tror jeg at jeg rekker en hånd opp og holder fast i meg selv. Me, myself and I er mitt valg. ...men ellers kjenner jeg til et menneske her inne som hver eneste dag kan skue utover verdens fineste utsikt og himmelske solnedganger få har sett maken til. Det hadde kanskje vært noe å myst på. Ingen nevnt....og ehh...ingen nevnt.
applestories Skrevet 2. oktober 2016 #8922 Skrevet 2. oktober 2016 @Jakku Ushinawa Hadde ikke du krøller for et par uker siden? Hvorfor klippet du dem? Eller husker jeg feil?
Gjest Jacklost Skrevet 2. oktober 2016 #8923 Skrevet 2. oktober 2016 58 minutter siden, applestories skrev: @Jakku Ushinawa Hadde ikke du krøller for et par uker siden? Hvorfor klippet du dem? Eller husker jeg feil? Fordi jeg ser bedre ut med kort hår
Byjenta! Skrevet 2. oktober 2016 #8924 Skrevet 2. oktober 2016 7 timer siden, applestories skrev: Får ikke lov å sitere deg, og hele svaret mitt ble spist opp... Kort sagt - hva gjør meg rolig; klassisk musikk, glad glad glad, nabo som døde, trist trist trist. Klassisk musikk gjør at jeg får puste. Bare naboen åpnet verandadøren når sommeren begynte og frem til sommeren var over - han hørte alltid på musikk. Og vi spiste alltid ute. Når vi spiste ute var det sommer for ham, og når jeg hørte hans musikk var det sommer for meg. Da stoppet verden opp, det var så vakkert. Tror jeg må ta en tur til de som har tatt over huset. Jeg aner ikke hva han hørte på, jeg kjenner ikke Mozart fra Bach fra Beethoven. Men jeg kjenner pulsen senker seg bare jeg tenker på det. @Byjenta! Hva slags forhold har du til dine naboer? Åååja. Jeg har ikke noe forhold til de naboene her i grunn, sier hei om jeg ser de når jeg går ut døra, men er ikke noe stort mer enn det. @applestories foretrekker du sydenturer eller storbyferier?
Coronas Skrevet 2. oktober 2016 #8925 Skrevet 2. oktober 2016 20 timer siden, Byjenta! skrev: @Coronas: Hva er din svakeste side? Jeg er altfor snill og sier ikke ifra at nok er nok. @Byjenta!Hva er best med høsten?
Byjenta! Skrevet 2. oktober 2016 #8926 Skrevet 2. oktober 2016 2 timer siden, Coronas skrev: Jeg er altfor snill og sier ikke ifra at nok er nok. @Byjenta!Hva er best med høsten? Huff, jeg er ikke glad i høsten i det hele tatt.......... Men må vel bli fine fargene da og kan gå med skjerf osv. @Coronas: Hva er den egenskapen du setter høyest hos andre?
Coronas Skrevet 3. oktober 2016 #8927 Skrevet 3. oktober 2016 9 timer siden, Byjenta! skrev: Huff, jeg er ikke glad i høsten i det hele tatt.......... Men må vel bli fine fargene da og kan gå med skjerf osv. @Coronas: Hva er den egenskapen du setter høyest hos andre? Empati @Byjenta! Hvilken by i Norge er din favoritt?
Byjenta! Skrevet 3. oktober 2016 #8928 Skrevet 3. oktober 2016 49 minutter siden, Coronas skrev: Empati @Byjenta! Hvilken by i Norge er din favoritt? Min favorittby er Sandefjord. din? @Coronas : er du langsint?
applestories Skrevet 3. oktober 2016 #8929 Skrevet 3. oktober 2016 På 2.10.2016 den 12.53, Byjenta! skrev: Åååja. Jeg har ikke noe forhold til de naboene her i grunn, sier hei om jeg ser de når jeg går ut døra, men er ikke noe stort mer enn det. @applestories foretrekker du sydenturer eller storbyferier? Akkurat nå må jeg si at jeg ville valgt en sydenferie. Har ikke hatt sommerferie siden 2013, så kjenner at jeg savner solen. Drømmer om sand mellom tærne! @Byjenta! Er du fra Sandefjord? Har bare vært der en time, en gang, men likte meg så godt at jeg vurderte å flytte
Byjenta! Skrevet 3. oktober 2016 #8930 Skrevet 3. oktober 2016 1 time siden, applestories skrev: Akkurat nå må jeg si at jeg ville valgt en sydenferie. Har ikke hatt sommerferie siden 2013, så kjenner at jeg savner solen. Drømmer om sand mellom tærne! @Byjenta! Er du fra Sandefjord? Har bare vært der en time, en gang, men likte meg så godt at jeg vurderte å flytte Hehe, det er jo koselig å høre. Ja, er fra Sandefjord, men bor i møre og romsdal med forloveden min. @applestories Hvor i norge syntes du det er vakrest natur? ( jeg personlig syntes møre og romsdal)
applestories Skrevet 3. oktober 2016 #8932 Skrevet 3. oktober 2016 43 minutter siden, Byjenta! skrev: Hehe, det er jo koselig å høre. Ja, er fra Sandefjord, men bor i møre og romsdal med forloveden min. @applestories Hvor i norge syntes du det er vakrest natur? ( jeg personlig syntes møre og romsdal) Er fra og bor i Nordfjord, så er godt vant til fantastiske naturopplevelser. Men liker godt å komme over fjellene til Østlandet - det er så deilig å se landskap uten fjell overalt Men jeg er også halvt nordlending, og det er noe med kysten der oppe - har nærmest fått det inn med morsmelken, og det er virkelig vakkert. Men så er jeg også veldig glad i barskog og trær med barnåler og høyt opp til første gren. Det er noe fredfullt over det. Så... har ikke noe godt svar til deg, det er vakkert overalt @Byjenta! Hvordan var det å flytte til et nytt sted?
Byjenta! Skrevet 3. oktober 2016 #8933 Skrevet 3. oktober 2016 Akkurat nå, applestories skrev: Er fra og bor i Nordfjord, så er godt vant til fantastiske naturopplevelser. Men liker godt å komme over fjellene til Østlandet - det er så deilig å se landskap uten fjell overalt Men jeg er også halvt nordlending, og det er noe med kysten der oppe - har nærmest fått det inn med morsmelken, og det er virkelig vakkert. Men så er jeg også veldig glad i barskog og trær med barnåler og høyt opp til første gren. Det er noe fredfullt over det. Så... har ikke noe godt svar til deg, det er vakkert overalt @Byjenta! Hvordan var det å flytte til et nytt sted? Okey Jeg har familie herfra, bare en time unna, så hele livet har jeg vært her på ferier. Og når forloveden min har jobb her og alt så ble det jeg som flyttet. Savner selvfølgelig familien min som bor 8-9 timers kjøretur unna, men de kommer så ofte de kan hit og vi drar så ofte vi kan dit. Og jeg har også en svigerfamilie som har tatt meg imot med åpne armer. Så gikk veldig fint. @applestories Hva er det værste du kan se på tv?
applestories Skrevet 3. oktober 2016 #8934 Skrevet 3. oktober 2016 7 minutter siden, Byjenta! skrev: Okey Jeg har familie herfra, bare en time unna, så hele livet har jeg vært her på ferier. Og når forloveden min har jobb her og alt så ble det jeg som flyttet. Savner selvfølgelig familien min som bor 8-9 timers kjøretur unna, men de kommer så ofte de kan hit og vi drar så ofte vi kan dit. Og jeg har også en svigerfamilie som har tatt meg imot med åpne armer. Så gikk veldig fint. @applestories Hva er det værste du kan se på tv? Oi... det er faktisk lettere å svare på hva jeg ikke liker enn hva jeg liker Realityserier der folk krangler. Egentlig alt der folk krangler. Hater krangling. Og Paradise Hotel. Den amerikanske versjonen hadde ihvertfall en viss underholdningsverdi, men den norske skjønner jeg ikke vitsen med. Nå begynner vel Farmen igjen, ser sannsynligvis de første par episodene før jeg får nok - det er som regel da de begynner å fokusere på uenighetene mellom deltakerne i stedet for samarbeidet. @Byjenta! Hva er det beste og verste du ser på TV?
Gjest Jacklost Skrevet 3. oktober 2016 #8935 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg gjentar noen av spørsmålene mine pluss noen nye i håp om at det blir aktiver her igjen @Dr. A. Kula Har du sett Blade filmene? @calavi Har du vært på andre forumer før? @Zumo de Melocotón Hvis du kunne datet en norsk kjendis, hvem ville det blitt? Liker du å spille spill @Moonwalker? @Mysticgirl Hvilken hårfarge har du? @Yme Hvordan kom du på brukernavnet ditt? @Bossa Nova Samme spørsmål som til Yme @skruf Er du gift?
skruf Skrevet 3. oktober 2016 #8936 Skrevet 3. oktober 2016 Akkurat nå, Jakku Ushinawa skrev: Jeg gjentar noen av spørsmålene mine pluss noen nye i håp om at det blir aktiver her igjen @skruf Er du gift? Ja, er gift Nærmer seg 11 år med stormskritt!
Byjenta! Skrevet 3. oktober 2016 #8937 Skrevet 3. oktober 2016 13 minutter siden, applestories skrev: Oi... det er faktisk lettere å svare på hva jeg ikke liker enn hva jeg liker Realityserier der folk krangler. Egentlig alt der folk krangler. Hater krangling. Og Paradise Hotel. Den amerikanske versjonen hadde ihvertfall en viss underholdningsverdi, men den norske skjønner jeg ikke vitsen med. Nå begynner vel Farmen igjen, ser sannsynligvis de første par episodene før jeg får nok - det er som regel da de begynner å fokusere på uenighetene mellom deltakerne i stedet for samarbeidet. @Byjenta! Hva er det beste og verste du ser på TV? Hehe... Er ganske enig med Paradise, det er tragisk, er så tragisk at jeg må se på det. Haha. Farmen derimot følger jeg med på. Det beste er grey's anatomy, home and away, pretty little liars og slike ting. Det værste er mr.bean og oluf og slikt og grevinnen og hovmesteren, huff... Det syntes jeg er skrekkelig tragisk. Hehe @applestories Er du glad i høyder?
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. oktober 2016 #8938 Skrevet 3. oktober 2016 Akkurat nå, Jakku Ushinawa skrev: @Bossa Nova Samme spørsmål som til Yme Det er en type latinsk jazzmusikk som jeg hørte mye på da
Coronas Skrevet 3. oktober 2016 #8939 Skrevet 3. oktober 2016 14 timer siden, Byjenta! skrev: Min favorittby er Sandefjord. din? @Coronas : er du langsint? Min er Bergen Jeg er absolutt ikke langsint. Er i grunnen sjelden sint he he. @Byjenta! Hva med deg? Langsint? Hvilken positiv egenskap har du? Og negativ?
Byjenta! Skrevet 3. oktober 2016 #8940 Skrevet 3. oktober 2016 6 minutter siden, Coronas skrev: Min er Bergen Jeg er absolutt ikke langsint. Er i grunnen sjelden sint he he. @Byjenta! Hva med deg? Langsint? Hvilken positiv egenskap har du? Og negativ? Okei Nei, er ikke langsint Jeg vil si at den mest positive egenskapen min er at jeg er en veldig omsorgsfull person, som tenker mye på andre rundt meg og hvordan de har det. En negativ er vel at jeg kan være utrolig sta. Hehe, men det er kanskje bra også? @Coronas Favoritt band?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå