Dr. A. Kula Skrevet 25. oktober 2016 #9161 Skrevet 25. oktober 2016 9 minutter siden, Lady skrev: Jeg ble mobbet av en jente på ungdomsskolen. Vi hadde møte med rektor og hun ble utvist et par dager pga oppførselen hennes. Etter det så ga det seg heldigvis. Utenom det har jeg hverken mobbet eller blitt mobbet. @Dr. A. Kula Følger du med på Nobel? Hadde planer om å følge den, men så gikk vi glipp av første episode og fikk ikke sett den før andre Bøe sendt, så da ble det ikke. Mulig jeg/vi tar en catch-up seanse for å henge med, men blir verre for hver episode vi mister. Burde jeg/vi?
minister-mio Skrevet 25. oktober 2016 #9162 Skrevet 25. oktober 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: @minister-mio skal du i kirken/gravlunden på Allehelgensdag? Kirken her jeg bor inviterer oss som har mistet noen det siste året til gudstjeneste. De skal lese opp navnet til min mann så jeg tenkte jeg skulle dra. @Dr. A. Kula har du noen fine tradisjoner Allehelgensdag?
Dr. A. Kula Skrevet 26. oktober 2016 #9163 Skrevet 26. oktober 2016 8 timer siden, minister-mio skrev: Kirken her jeg bor inviterer oss som har mistet noen det siste året til gudstjeneste. De skal lese opp navnet til min mann så jeg tenkte jeg skulle dra. @Dr. A. Kula har du noen fine tradisjoner Allehelgensdag? Vi tenner lys på graven(e) og finner roen. Har bare deltatt på en Allehelgensmesse (i fjor), men kan godt være det også blir en del av tradisjonen.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #9164 Skrevet 26. oktober 2016 @O.G. Hva står O.G for ? Anonymkode: c6252...acc
Gjest O.G. Skrevet 26. oktober 2016 #9165 Skrevet 26. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: @O.G. Hva står O.G for ? Anonymkode: c6252...acc Original Gjest.
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. oktober 2016 #9166 Skrevet 27. oktober 2016 På 25.10.2016 den 17.02, EpleDrue skrev: Lasse kan allerede pakke sakene sine. I morgen blir han valgt som førstekjeme! (håper jeg). Oddvar er absolutt en verdig vinner, så jeg henger meg på den. Popcorn eller baconsnacks når du går på kino, @Mysticgirl? Baconsnacks Du da? Skal du se på The Blair Witch i helgen?
Coronas Skrevet 28. oktober 2016 #9167 Skrevet 28. oktober 2016 På 10/25/2016 den 17.02, EpleDrue skrev: You'll never walk alone så lenge du er Liverpool supporter. Hva med deg, @Coronas, finnes det andre fotballag i ditt liv sett bort fra Brann? He he er nok ikke så ihuga fotballfan selv om jeg har spilt fotball da jeg var ungdom. Så da blir det bare Brann Men jeg ser gjerne EM og VM i fotball. @EpleDrue Har du noen gang spilt bedriftsfotball?
Gjest EpleDrue Skrevet 29. oktober 2016 #9168 Skrevet 29. oktober 2016 På Tuesday, October 25, 2016 den 18.29, Lady skrev: Nei, aldri spist 8 stykker. Av Peppes pizza spiser jeg tre stykker 😊 @EpleDrue Hvor mye spiser du? Hvis du spiser fem, kunne vi delt en pizza 😃 Spiser lett 5 😉 Hvilken pizza skal vi ha, @Lady? På Tuesday, October 25, 2016 den 18.59, minister-mio skrev: @EpleDrue hva drikker du helst på fest? Øl øl og mere øl. @minister-mio Liker du når der snøer? På Tuesday, October 25, 2016 den 19.01, Cyrus skrev: @EpleDrue Hvor høy er du? Jeg er 193 cm. Hvordan går det om dagen? Mye trening, @Cyrus? På Tuesday, October 25, 2016 den 23.05, calavi skrev: @EpleDrue Du skal hjem på søndagsmiddag hos mor, hva vil du helst bli servert? Pinnekjøtt😂 Ellers er jeg veldig glad i mors oksestek @calavi Hva var den første retten du laget til din aller første kjæreste? Og har du hamstrer inn billig smågodt? 🤗 På Thursday, October 27, 2016 den 9.08, Mysticgirl skrev: Baconsnacks Du da? Skal du se på The Blair Witch i helgen? Hmm, sist jeg var på kino kunne en faktisk få 50/50 med popcorn og baconsnacks! Det var veldig greit, men valget faller nok på baconsnacks. Er sofaliggende for tiden, så kino blir nok ikke aktuelt i helgen.. Regner med du skal se den, og da forventer jeg tilbakemelding på om den var god! Ellers, @Mysticgirl, hva har du gjort i helgen? På Friday, October 28, 2016 den 7.48, Coronas skrev: He he er nok ikke så ihuga fotballfan selv om jeg har spilt fotball da jeg var ungdom. Så da blir det bare Brann Men jeg ser gjerne EM og VM i fotball. @EpleDrue Har du noen gang spilt bedriftsfotball? Ser du ikke PL og CL?! Skuffet.. Ja, jeg har spilt bedriftsfotball i noen år nå. Liker hvordan alle tror det er CL, og får krampe etter 10 minutter! @Coronas Kunne du overlevd en uke på 200 kr til mat?
minister-mio Skrevet 29. oktober 2016 #9169 Skrevet 29. oktober 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Spiser lett 5 😉 Hvilken pizza skal vi ha, @Lady? Øl øl og mere øl. @minister-mio Liker du når der snøer? Jeg er 193 cm. Hvordan går det om dagen? Mye trening, @Cyrus? Pinnekjøtt😂 Ellers er jeg veldig glad i mors oksestek @calavi Hva var den første retten du laget til din aller første kjæreste? Og har du hamstrer inn billig smågodt? 🤗 Hmm, sist jeg var på kino kunne en faktisk få 50/50 med popcorn og baconsnacks! Det var veldig greit, men valget faller nok på baconsnacks. Er sofaliggende for tiden, så kino blir nok ikke aktuelt i helgen.. Regner med du skal se den, og da forventer jeg tilbakemelding på om den var god! Ellers, @Mysticgirl, hva har du gjort i helgen? Ser du ikke PL og CL?! Skuffet.. Ja, jeg har spilt bedriftsfotball i noen år nå. Liker hvordan alle tror det er CL, og får krampe etter 10 minutter! @Coronas Kunne du overlevd en uke på 200 kr til mat? Ja! @EpleDrue kan du skismøring?
Coronas Skrevet 29. oktober 2016 #9170 Skrevet 29. oktober 2016 24 minutter siden, EpleDrue skrev: @Coronas Kunne du overlevd en uke på 200 kr til mat? Lett @EpleDrue Ser du på deg selv som veldig økonomisk, eller går det greit å skjeie ut i ny og ne?
Dr. A. Kula Skrevet 29. oktober 2016 #9171 Skrevet 29. oktober 2016 @EpleDrue, glemte du mine spørsmål? (Eller ble det for mange siden du er sengeliggende) Ønsker deg god bedring og venter på svar. 1
Lady Skrevet 30. oktober 2016 #9172 Skrevet 30. oktober 2016 20 timer siden, EpleDrue skrev: Spiser lett 5 😉 Hvilken pizza skal vi ha, @Lady? Tacopizzaen 🍕 @EpleDrue Skal du se på Nobel i kveld?
Lady Skrevet 30. oktober 2016 #9173 Skrevet 30. oktober 2016 På 25.10.2016 den 23.50, Dr. A. Kula skrev: Hadde planer om å følge den, men så gikk vi glipp av første episode og fikk ikke sett den før andre Bøe sendt, så da ble det ikke. Mulig jeg/vi tar en catch-up seanse for å henge med, men blir verre for hver episode vi mister. Burde jeg/vi? Ja, det syns jeg 😊 1
Gjest Rossin Skrevet 30. oktober 2016 #9174 Skrevet 30. oktober 2016 @Lady er spoonepartneren din fra KG?
Lady Skrevet 30. oktober 2016 #9175 Skrevet 30. oktober 2016 9 minutter siden, Rossin skrev: @Lady er spoonepartneren din fra KG? Nei @Rossin Er din? ✨
Gjest Rossin Skrevet 30. oktober 2016 #9176 Skrevet 30. oktober 2016 13 minutter siden, Lady skrev: Nei @Rossin Er din? ✨ Hvem av dem?
Lady Skrevet 30. oktober 2016 #9177 Skrevet 30. oktober 2016 6 minutter siden, Rossin skrev: Hvem av dem? Hvor mange av dem er herfra? 🙈
Gjest Rossin Skrevet 30. oktober 2016 #9178 Skrevet 30. oktober 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Hvor mange av dem er herfra? 🙈 Lol! @Lady Hvor mange prosent av ei hel natt blir du spoona? (ev. spoone selv).
Lady Skrevet 30. oktober 2016 #9179 Skrevet 30. oktober 2016 8 minutter siden, Rossin skrev: Lol! @Lady Hvor mange prosent av ei hel natt blir du spoona? (ev. spoone selv). Hmm, aner ikke. Kanskje halve natten?! @Rossin Kan du spoone en heeel natt eller sover du urolig?
Gjest Rossin Skrevet 30. oktober 2016 #9180 Skrevet 30. oktober 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Hmm, aner ikke. Kanskje halve natten?! @Rossin Kan du spoone en heeel natt eller sover du urolig? Det kan gå, men det er sjelden. Jeg sover ikke urolig, men er avhengig av å veksle mellom ulike sovestillinger. @Lady dobbel- eller enkeldyne? @EpleDrue føler du at utlendinger stirrer mer enn nordmenn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå