MajorasMaske Skrevet 31. oktober 2016 #9261 Skrevet 31. oktober 2016 @Kaiser Jacklost XV Hvorfor byttet du navnet ditt? Jacklost var så kort og godt.
Byjenta! Skrevet 31. oktober 2016 #9262 Skrevet 31. oktober 2016 23 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Jeg er en byjente ja
calavi Skrevet 1. november 2016 #9263 Skrevet 1. november 2016 På 25.10.2016 den 23.16, Cyrus skrev: @calavi Har du lang utdannelse? Ikke fullført, nei På 25.10.2016 den 23.14, Lady skrev: @calavi Hvem syns du er Norges kjekkeste kjendis? Nei, si det? Er ingen jeg tenker på umiddelbart. Kanskje Nikolai Cleve Broch om jeg må nevne noen. På 25.10.2016 den 23.22, Dr. A. Kula skrev: @calavi hva er din fineste plass? Ofte er de fineste plassene jeg vet om knyttet opp mot gode minner eller en god følelse, så rent objektivt så er de nødvendigvis ikke så vakre. En av de plassene er f.eks der min far er oppvokst og som vi besøkte hver sommer gjennom hele barndommen min. På 29.10.2016 den 21.24, EpleDrue skrev: @calavi Hva var den første retten du laget til din aller første kjæreste? Og har du hamstrer inn billig smågodt? 🤗 Jeg har seriøst ikke peiling Jeg har virkelig prøvd å tenke etter, men det var tydeligvis ikke noe minneverdig. Men, det er jo faktisk ti år siden, så kanskje ikke så rart jeg ikke husker... @EpleDrue Er du overtroisk? @Dr. A. Kula Hva er den beste kvaliteten til partneren din? @Lady Beste skrekkfilm? @Cyrus Er du a- eller b-menneske?
Dr. A. Kula Skrevet 1. november 2016 #9264 Skrevet 1. november 2016 12 minutter siden, calavi skrev: Ikke fullført, nei Nei, si det? Er ingen jeg tenker på umiddelbart. Kanskje Nikolai Cleve Broch om jeg må nevne noen. Ofte er de fineste plassene jeg vet om knyttet opp mot gode minner eller en god følelse, så rent objektivt så er de nødvendigvis ikke så vakre. En av de plassene er f.eks der min far er oppvokst og som vi besøkte hver sommer gjennom hele barndommen min. Jeg har seriøst ikke peiling Jeg har virkelig prøvd å tenke etter, men det var tydeligvis ikke noe minneverdig. Men, det er jo faktisk ti år siden, så kanskje ikke så rart jeg ikke husker... @EpleDrue Er du overtroisk? @Dr. A. Kula Hva er den beste kvaliteten til partneren din? @Lady Beste skrekkfilm? @Cyrus Er du a- eller b-menneske? Hun er veldig oppmerksom og husker på ting som betyr noe. Hun er et godt menneske. @calavi hva ser du etter i en partner? (og har du bidratt/deltatt i telletråden min?)
Coronas Skrevet 1. november 2016 #9265 Skrevet 1. november 2016 21 timer siden, Byjenta! skrev: Ja og nei. Det spørs helt hva det er. Tatoveringer f.eks, spørs hvilket kjønn, hva det er, hvor det er, hvor stort det er osv... Jeg har hatt hull i navlen, nå har jeg 2 hull i ene øra og 1 i andre. Ellers har jeg tatoveringer ja. Har 3 tatoveringer, eller 5 spørs litt åssen du ser på det, haha. @Coronas : Hvis du skal ut å spise, hvor liker du best å gå? Jeg syns at tapas (hvis den er spansk og god) er en fin måte å spise på. Lager det sjelden selv, tar for lang tid. Ellers liker jeg veldig godt indisk og mexikansk. @Byjenta! Har du prøvd segway?
Gjest EpleDrue Skrevet 1. november 2016 #9266 Skrevet 1. november 2016 På 31.10.2016 den 14.23, Cyrus skrev: Det går ikke så bra. Men tradisjonen tro så drukner jeg sorgene i dyr narkotika og billige damer mens jeg venter på at ting skal bedre seg. Blir mye trening ja 😄 @EpleDrue Hva er rekorden din på 60-meteren? Billige damer som i Tinder? Du finner ikke billigere enn det. Nå har ikke jeg løpt 60-meteren siden skolealder, og da var det en halvsløv lærer som brukte en dårlig stoppeklokke. Husker ikke resultatet. Jeg løper til vanlig mellomdistanser, men jeg har en personlig bestetid på 11:29 på 100-meter. Trenger noen meter før jeg er skikkelig i gang, derfor er ikke korte distanser noe for meg. @Cyrus Hvilket spisested vil du anbefale i Østfold? På 31.10.2016 den 15.43, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue, mener du hvis jeg skulle valgt på nytt, eller som ekstra i tillegg til nåværende? Selvfølgelig om du skulle valgt på nytt! Men siden du forventer nytt spørsmål denne runden også kan dagens spørsmål være: Hvilken tilleggs utdanning kunne du tenkt deg å ta til din nåværende jobb, @Dr. A. Kula? På 31.10.2016 den 16.41, Coronas skrev: He he ja må nok tenke på sunne vaner når det kommer småtroll inn i livet sitt @EpleDrue Hvor mange barn ønsker du deg? Hyggelig at du også er optimistisk på mine vegne! Får jeg alt over 0 er jeg kjempefornøyd. @Coronas Er du en typisk nettshopper, eller trives du å handle i butikk? På 31.10.2016 den 16.44, minister-mio skrev: @EpleDrue hva får ungene som eventuelt ringer på hos deg i kveld? Ungene fikk slikkepinne og drops hos meg i går! I følge mine venner som har barn var det noe "trygt" å gi! Kom heldigvis ingen klovner på døren. @minister-mio Hva spiser du på julaften, og hvem skal du feire julen med i år? 3 timer siden, calavi skrev: @EpleDrue Er du overtroisk? Nei. @calavi Er du ekstra trøtt om dagen etter at vi stilte klokken tilbake?
Coronas Skrevet 1. november 2016 #9267 Skrevet 1. november 2016 16 minutter siden, EpleDrue skrev: Hyggelig at du også er optimistisk på mine vegne! Får jeg alt over 0 er jeg kjempefornøyd. @Coronas Er du en typisk nettshopper, eller trives du å handle i butikk? Alltid optimistisk jeg Også på andres vegne Jeg er nok en ihuga nettshopper ja. Digg å få alt levert på døra eller svippe innom rema 1000 og hente. @EpleDrue Ble det mange skumle barn på døra di i går? Og hva syns du om Halloween feiring i Norge?
Dr. A. Kula Skrevet 1. november 2016 #9268 Skrevet 1. november 2016 51 minutter siden, EpleDrue skrev: <...> Selvfølgelig om du skulle valgt på nytt! Men siden du forventer nytt spørsmål denne runden også kan dagens spørsmål være: Hvilken tilleggs utdanning kunne du tenkt deg å ta til din nåværende jobb, @Dr. A. Kula? <...> Har igrunnen aldri følt behov for å starte på nytt, er rimelig fornøyd med utdanningsvalg som er gjort. Om jeg angrer på noe sånn sett, så er det at jeg ikke gikk enda lenger innen samme fagfelt. Om jeg skulle tatt noe mer utdannelse i dag, ville det vært innen økonomi/ledelse. Men ser ikke for meg på nåværende tidspunkt at det vil skje. @EpleDrue har du angret på utdanningsvalg, eller prøvd deg på flere retninger (er hvilke)
Byjenta! Skrevet 1. november 2016 #9269 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, Coronas skrev: Jeg syns at tapas (hvis den er spansk og god) er en fin måte å spise på. Lager det sjelden selv, tar for lang tid. Ellers liker jeg veldig godt indisk og mexikansk. @Byjenta! Har du prøvd segway? Det har jeg faktisk ikke. Har du? @Coronas: Ser du på skal vi danse? Og evt, hvem heier du på?
minister-mio Skrevet 1. november 2016 #9270 Skrevet 1. november 2016 3 timer siden, EpleDrue skrev: @minister-mio Hva spiser du på julaften, og hvem skal du feire julen med i år? Fisk eller vegetarjulemat. Skal feire med familie. @EpleDrue er du nære familien din?
Gjest EpleDrue Skrevet 2. november 2016 #9271 Skrevet 2. november 2016 På Tuesday, November 01, 2016 den 19.02, Coronas skrev: @EpleDrue Ble det mange skumle barn på døra di i går? Og hva syns du om Halloween feiring i Norge? Ble en del ja! Syntes kanskje at noen av de hadde litt for mye blodig sminke Jeg liker ikke Halloween slik det er blitt. Kle seg ut som noe skummelt for så å tigge etter godteri. Igjen vil jeg si at julebukken er så mye koseligere! @Coronas Hvem reiser du deg opp for på bussen? På Tuesday, November 01, 2016 den 19.40, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue har du angret på utdanningsvalg, eller prøvd deg på flere retninger (er hvilke) Nei, jeg trives veldig godt i jobben min! Hadde vært fast bestemt i noen år før jeg var gammel nok til å søke. @Dr. A. Kula Har du sett tv-serien Bates Motel? 22 timer siden, minister-mio skrev: Fisk eller vegetarjulemat. Skal feire med familie. @EpleDrue er du nære familien din? Veldig nær ja @minister-mio Hvilken julebrus er den beste?
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #9272 Skrevet 2. november 2016 8 minutter siden, EpleDrue skrev: @minister-mio Hvilken julebrus er den beste? Jeg liker ikke brus, så ingen. Juleøl derimot @EpleDrue hva er planen for i kveld? 1
Gjest EpleDrue Skrevet 2. november 2016 #9273 Skrevet 2. november 2016 10 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg liker ikke brus, så ingen. Juleøl derimot @EpleDrue hva er planen for i kveld? Beste juleølet da? Ligger i sengen med dynen over hodet. Fryser. Regner med at kveldens plan blir å se Farmen Hva med deg, @minister-mio?
Dr. A. Kula Skrevet 2. november 2016 #9274 Skrevet 2. november 2016 20 minutter siden, EpleDrue skrev: Ble en del ja! Syntes kanskje at noen av de hadde litt for mye blodig sminke Jeg liker ikke Halloween slik det er blitt. Kle seg ut som noe skummelt for så å tigge etter godteri. Igjen vil jeg si at julebukken er så mye koseligere! @Coronas Hvem reiser du deg opp for på bussen? Nei, jeg trives veldig godt i jobben min! Hadde vært fast bestemt i noen år før jeg var gammel nok til å søke. @Dr. A. Kula Har du sett tv-serien Bates Motel? Veldig nær ja @minister-mio Hvilken julebrus er den beste? Nei, den har jeg ikke sett. Mulig jeg har svitsjet forbi. Den er basert på A. Hitchcock berømte film, antar jeg, eller hva @EpleDrue? 9 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg liker ikke brus, så ingen. Juleøl derimot @EpleDrue hva er planen for i kveld? @minister-mio, står du i kø utfor polet når juleølslippen skjer på fredag?
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #9275 Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Beste juleølet da? Ligger i sengen med dynen over hodet. Fryser. Regner med at kveldens plan blir å se Farmen Hva med deg, @minister-mio? Nøgne Ø har hatt noen gode de siste årene. Sitter på sofaen i t-skjorte med fyr på peisen og serier på boksen. @EpleDrue kald av deg? 1
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #9276 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei, den har jeg ikke sett. Mulig jeg har svitsjet forbi. Den er basert på A. Hitchcock berømte film, antar jeg, eller hva @EpleDrue? @minister-mio, står du i kø utfor polet når juleølslippen skjer på fredag? Det skal du ikke se bort i fra @Dr. A. Kula ølhund? 1
Gjest EpleDrue Skrevet 2. november 2016 #9277 Skrevet 2. november 2016 7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei, den har jeg ikke sett. Mulig jeg har svitsjet forbi. Den er basert på A. Hitchcock berømte film, antar jeg, eller hva @EpleDrue? Det medfører riktighet! @Dr. A. Kula Farmen nå? @minister-mio også? @Mysticgirl?? 5 minutter siden, minister-mio skrev: Nøgne Ø har hatt noen gode de siste årene. Sitter på sofaen i t-skjorte med fyr på peisen og serier på boksen. @EpleDrue kald av deg? Ja, ble plutselig høst/vinter/kaldt.. @minister-mio Hvilken film får deg i godt humør?
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. november 2016 #9278 Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Det medfører riktighet! @Dr. A. Kula Farmen nå? @minister-mio også? @Mysticgirl?? Ja, ble plutselig høst/vinter/kaldt.. @minister-mio Hvilken film får deg i godt humør? Jaaaaaa
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #9279 Skrevet 2. november 2016 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Det medfører riktighet! @Dr. A. Kula Farmen nå? @minister-mio også? @Mysticgirl?? Ja, ble plutselig høst/vinter/kaldt.. @minister-mio Hvilken film får deg i godt humør? Jeg ser ikke på Farmen, nå går det i Black Mirror. Digger den serien. En film som får meg i godt humør er Coraline @EpleDrue har du TV2 Sumo?
Gjest EpleDrue Skrevet 2. november 2016 #9280 Skrevet 2. november 2016 12 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg ser ikke på Farmen, nå går det i Black Mirror. Digger den serien. En film som får meg i godt humør er Coraline @EpleDrue har du TV2 Sumo? Nei, det har jeg ikke. Er det noe du anbefaler meg å få, @minister-mio?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå