minister-mio Skrevet 2. november 2016 #9281 Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Nei, det har jeg ikke. Er det noe du anbefaler meg å få, @minister-mio? Tja, Farmen er kanskje der? Noe sport også om du er interessert @EpleDrue favorittserie?
Gjest EpleDrue Skrevet 2. november 2016 #9282 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Tja, Farmen er kanskje der? Noe sport også om du er interessert @EpleDrue favorittserie? Farmen og fotball har jeg på TV! 😄 Godt spørsmål. Jeg vil kanskje si Suits er en favoritt for tiden. Ellers Modern Family. @minister-mio Skal du se film nr 2 av Fifty shades?
Byjenta! Skrevet 2. november 2016 #9283 Skrevet 2. november 2016 @Coronas Bade i ferskvann eller saltvann? @minister-mio Fisk eller kjøtt? @Mysticgirl Favoritt potetgull? @Citronella : Favoritt tingen med høsten?
Dr. A. Kula Skrevet 2. november 2016 #9284 Skrevet 2. november 2016 26 minutter siden, minister-mio skrev: Det skal du ikke se bort i fra @Dr. A. Kula ølhund? #100 flasken sprettes nå... Kan godt kalle meg ølhund, liker godt øl. (les den siste delen med trykk litt ulikt og du får ulik mening) God Jul eller underlig jul. (https://www.nogne-o.com/our-beers/) 22 minutter siden, EpleDrue skrev: Det medfører riktighet! @Dr. A. Kula Farmen nå? @minister-mio også? @Mysticgirl?? Ja, ble plutselig høst/vinter/kaldt.. @minister-mio Hvilken film får deg i godt humør? Å, er det det som vises på TV skjermen nå. Ser ikke du Europeisk fotball, eller er det bare når de de røde fra havnebyen - med de fire musikantene - spiller?
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #9285 Skrevet 2. november 2016 5 minutter siden, EpleDrue skrev: @minister-mio Skal du se film nr 2 av Fifty shades? Ja, jeg syntes ikke eneren var så bra, men det avslutta jo litt på en sånn måte at man må se toeren. 3 minutter siden, Byjenta! skrev: @minister-mio Fisk eller kjøtt? Fisk @EpleDrue er du på tinder? @Byjenta! har du dyr?
Byjenta! Skrevet 2. november 2016 #9286 Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Ja, jeg syntes ikke eneren var så bra, men det avslutta jo litt på en sånn måte at man må se toeren. Fisk @EpleDrue er du på tinder? @Byjenta! har du dyr? - Jepp, det har vi. Både hund og marsvin. @minister-mio har du lest calendar girl?
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #9287 Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, Byjenta! skrev: - Jepp, det har vi. Både hund og marsvin. @minister-mio har du lest calendar girl? Nope. @Byjenta! Anbefaler du den?
Gjest EpleDrue Skrevet 2. november 2016 #9288 Skrevet 2. november 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Å, er det det som vises på TV skjermen nå. Ser ikke du Europeisk fotball, eller er det bare når de de røde fra havnebyen - med de fire musikantene - spiller? Kun Liverpool her Orker ikke se møkkafotball! @Dr. A. Kula Hvilken øl gir du meg i julegave i år? 2 minutter siden, minister-mio skrev: @EpleDrue er du på tinder? Nei, er du @minister-mio? Danser du når du er ute på byen, @minister-mio? @Byjenta! Hva skjer hos deg i kveld?
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #9289 Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Kun Liverpool her Orker ikke se møkkafotball! @Dr. A. Kula Hvilken øl gir du meg i julegave i år? Nei, er du @minister-mio? Danser du når du er ute på byen, @minister-mio? Nei og sjeldent @EpleDrue sivilstatus?
Gjest EpleDrue Skrevet 2. november 2016 #9290 Skrevet 2. november 2016 3 minutter siden, minister-mio skrev: Nei og sjeldent @EpleDrue sivilstatus? Ugift. @minister-mio Tror du verden vil bli fri for krig en dag?
Byjenta! Skrevet 2. november 2016 #9291 Skrevet 2. november 2016 8 minutter siden, minister-mio skrev: Nope. @Byjenta! Anbefaler du den? Det gjør jeg, er helt opphengt i de bøkene. 4 bøker, 3 som har kommet ut.
Byjenta! Skrevet 2. november 2016 #9292 Skrevet 2. november 2016 8 minutter siden, EpleDrue skrev: @Byjenta! Hva skjer hos deg i kveld? Hos meg så skjer det at jeg ser på farmen med min forlovede
Gjest EpleDrue Skrevet 2. november 2016 #9293 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, Byjenta! skrev: Hos meg så skjer det at jeg ser på farmen med min forlovede Hvem tror du vinner Farmen? Har du en favoritt?
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #9294 Skrevet 2. november 2016 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Ugift. @minister-mio Tror du verden vil bli fri for krig en dag? Ja @EpleDrue liker du Star Wars?
Byjenta! Skrevet 2. november 2016 #9295 Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Hvem tror du vinner Farmen? Har du en favoritt? Hmm. Ikke Lasse ihvertfall. Ikke sikker på hvem jeg håper vinner gitt.........
Gjest EpleDrue Skrevet 2. november 2016 #9296 Skrevet 2. november 2016 4 minutter siden, minister-mio skrev: Ja @EpleDrue liker du Star Wars? Aldri sett @minister-mio Er det skadelig for barn å spille skytespill? 3 minutter siden, Byjenta! skrev: Hmm. Ikke Lasse ihvertfall. Ikke sikker på hvem jeg håper vinner gitt......... Nei, Lasse må ut! Oddvar burde vinne😄
Byjenta! Skrevet 2. november 2016 #9297 Skrevet 2. november 2016 På Tuesday, November 01, 2016 den 18.25, Coronas skrev: Jeg syns at tapas (hvis den er spansk og god) er en fin måte å spise på. Lager det sjelden selv, tar for lang tid. Ellers liker jeg veldig godt indisk og mexikansk. @Byjenta! Har du prøvd segway? Nope. Har du? Tror ikke jeg har smakt tapas...
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #9298 Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Aldri sett @minister-mio Er det skadelig for barn å spille skytespill? Ikke i seg selv vil jeg tro @EpleDrue er du glad i Spill?
Gjest EpleDrue Skrevet 2. november 2016 #9299 Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Ikke i seg selv vil jeg tro @EpleDrue er du glad i Spill? FIFA og brettspill er gøy. 😄 Hvilken gate skal du alltid ha når du spiller Monopol, @minister-mio?
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #9300 Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: FIFA og brettspill er gøy. 😄 Hvilken gate skal du alltid ha når du spiller Monopol, @minister-mio? Akersgata @EpleDrue er du god til å bake?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå