Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker115236
Skrevet
13 minutter siden, toothfairy skrev:

@ElizabethTaylor har du noen tatoveringer?

Nope 💪

Skal du ha plast eller ekte tre i jula?

Skrevet (endret)
toothfairy skrev (På 5.11.2016 den 16.19):

Endret av annebanane
Gjest EpleDrue
Skrevet
22 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue hva tror du kommer til å skje om Trump blir valgt som president i USA?

Han blir neppe valgt, men skulle det skje kan vi nok poppe mye popcorn fremover, og vente på dumme avgjørelser fra maktsyke mennesker. :popcorn: Tror du det er mulig Hillary kan ha sendt alle de tusenvis av eposter hun er beskyldt for å ha sendt? 

22 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue

Hvor mye har dere svidd av på polet i dag på juleølslippen (samt andre nyheter i hyllene deres)

Ca 400 i går og 500 i dag. Kamp i helgen vet du 😄

Burde dommeren stoppet kampen i Grimstad tidligere enn i det 44 minutt i dag, @Dr. A. Kula

Skrevet
1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

Nope 💪

Skal du ha plast eller ekte tre i jula?

Ekte! ☺️🎄

Hva spiser dere på middag på julaften?

34 minutter siden, Moonwalker skrev:

Stort sett hver gang jeg skal til eller fra jobb. Blir ikke særlig buss utenom det siden jeg bor så sentralt. 

@toothfairy hvilken busslinje er din favoritt? Er det en spesiell grunn for at det er favoritten?

Godt spørsmål :P men er nok den jeg benytter meg mest av det må bli. Nummer 11 👏🏼

Hvilket husnummer bor du i? Er det veldig stalkerish å spørre om? :P 

Skrevet
1 time siden, EpleDrue skrev:

Han blir neppe valgt, men skulle det skje kan vi nok poppe mye popcorn fremover, og vente på dumme avgjørelser fra maktsyke mennesker. :popcorn: Tror du det er mulig Hillary kan ha sendt alle de tusenvis av eposter hun er beskyldt for å ha sendt? 

Ca 400 i går og 500 i dag. Kamp i helgen vet du 😄

Burde dommeren stoppet kampen i Grimstad tidligere enn i det 44 minutt i dag, @Dr. A. Kula

Har ikke fått med meg noe fotball i dag, så hva som halskjede deretter ikke noe om. Hva skjedde?

Fikk du melder en (eller flere) Stellinger Divum fra polet, @EpleDrue, som antydet. Jeg fikk.

Skrevet
9 timer siden, incognita skrev:

Helt magisk :)

Anonym: har du fulgt med i denne tråden helt fra begynnelsen?

@minister-mio Hva frykter du mest dersom trump vinner valget i junaiten?

Mur og at han girer opp flere idioter.

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

@incognita Hvordan føles det å bli spurt om noe i tråden du startet for leenge siden?

@minister-mio føler du deg fremdeles som den samme personen som når du engang åpnet med ditt første innlegg? Hmm.. :ph34r:

Anonymkode: 67542...c85

Tja, i grunn. Same but different :)

@incognita Er du glad i snø?

@Lady har du en fin helg?

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, incognita skrev:

Helt magisk :)

Anonym: har du fulgt med i denne tråden helt fra begynnelsen?

@minister-mio Hva frykter du mest dersom trump vinner valget i junaiten?

Nope, er helt fersk på KG, 3 dager gammel fersking. Rota meg inn her når jeg spurte google om noe rart. Fikk ikke noe bra svar, så jeg spurte her inne istedet. Har enda ikke fått noe bra svar. :a034:

Så havna jeg i denne tråden, leste side 1-50 eller noe. Trodde jeg leste manuset til en litt sånn halvdårlig romantisk komedie. Jeg fokuserte på handlingen om @Lady og intruder.(jada, twisted mind her..hun sa tidlig at hun ikke ville finne seg en fyr på KG. Typisk romantiske komedier det vøtt.) Historien begynner vel rundt 25. november i fjor. Så smeller bomben: 6. desember begynner han å slette innleggene sine, endrer navn, og forsvinner ut av manuset. Jeg satt igjen som et stort spørsmålstegn. Prøvde å bla meg frem til den aktuelle datoen i tråden, men ble ikke noe klokere. :dry: Ikke akkurat typisk Hollywood dette. Så jeg droppa resten av filmen. :fnise: 

@incognita har du blitt en bedre matchmaker nå enn du var dengang da? (^les hele posten min.:laugh:

Hmm..:ph34r: 

• Liker 2
Gjest incognita
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope, er helt fersk på KG, 3 dager gammel fersking. Rota meg inn her når jeg spurte google om noe rart. Fikk ikke noe bra svar, så jeg spurte her inne istedet. Har enda ikke fått noe bra svar. :a034:

Så havna jeg i denne tråden, leste side 1-50 eller noe. Trodde jeg leste manuset til en litt sånn halvdårlig romantisk komedie. Jeg fokuserte på handlingen om @Lady og intruder.(jada, twisted mind her..hun sa tidlig at hun ikke ville finne seg en fyr på KG. Typisk romantiske komedier det vøtt.) Historien begynner vel rundt 25. november i fjor. Så smeller bomben: 6. desember begynner han å slette innleggene sine, endrer navn, og forsvinner ut av manuset. Jeg satt igjen som et stort spørsmålstegn. Prøvde å bla meg frem til den aktuelle datoen i tråden, men ble ikke noe klokere. :dry: Ikke akkurat typisk Hollywood dette. Så jeg droppa resten av filmen. :fnise: 

@incognita har du blitt en bedre matchmaker nå enn du var dengang da? (^les hele posten min.:laugh:

Hmm..:ph34r: 

Hahah :biggrin: Ikke dårlig at du tok deg bryet med å lese hele 50(!) sider. Kudos!!

Jeg har lagt matchmaking-karrieren på hylla for now, men hvem vet. Plutselig aner jeg romantiske vibber, og BABAM - så er jeg tilbake :strix:

Anonym: hvorfor skriver du ikke med brukernavn? Vi biter ikke! :lur:

:engel:

Gjest EpleDrue
Skrevet
7 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Har ikke fått med meg noe fotball i dag, så hva som halskjede deretter ikke noe om. Hva skjedde

Fikk du melder en (eller flere) Stellinger Divum fra polet, @EpleDrue, som antydet. Jeg fikk.

Dårlig vær. Dårlig klær.

Det fikk jeg, klar til morgendagens viktige kamp. :) Regner med du skal se kampen, @Dr. A. Kula? Er du fornøyd med sluttresultatet i Toppserien? 

@incognita Velkommen tilbake! Siden jeg aldri fikk stille deg mitt standard spørsmål får du det nå. Hva var det siste du hadde i munnen? 

@minister-mio Vet du egentlig hvordan nasjonalsangen starter? 

@Mysticgirl Hvordan var helgen? *blunk blunk* 

@Lady Hvor fort kan en kvinne finne ut at hun er gravid? 

Gjest incognita
Skrevet
9 minutter siden, EpleDrue skrev:

Dårlig vær. Dårlig klær.

Det fikk jeg, klar til morgendagens viktige kamp. :) Regner med du skal se kampen, @Dr. A. Kula? Er du fornøyd med sluttresultatet i Toppserien? 

@incognita Velkommen tilbake! Siden jeg aldri fikk stille deg mitt standard spørsmål får du det nå. Hva var det siste du hadde i munnen? 

@minister-mio Vet du egentlig hvordan nasjonalsangen starter? 

@Mysticgirl Hvordan var helgen? *blunk blunk* 

@Lady Hvor fort kan en kvinne finne ut at hun er gravid? 

Tunga til kjæresten min. :fnise:

(Ikke meningen å være vulgær, altså..men du spurte :engel:)

@EpleDrue Blir det noe KG-dates på deg eller?

Gjest EpleDrue
Skrevet
6 minutter siden, incognita skrev:

Tunga til kjæresten min. :fnise:

(Ikke meningen å være vulgær, altså..men du spurte :engel:)

@EpleDrue Blir det noe KG-dates på deg eller?

Du er drøy as! :fnise:

Nei, ingen KG-dating ever. Dessuten dating + krykker = forlatt ved alteret. Er nok for ung for dere damer her på KG :smilyblomst:

@incognita Hvordan vil du beskrive humøret ditt akkurat nå? 

5 minutter siden, incognita skrev:

Og takk for det btw, @EpleDrue:kose:

:skaal:

Gjest incognita
Skrevet
26 minutter siden, EpleDrue skrev:

Du er drøy as! :fnise:

Nei, ingen KG-dating ever. Dessuten dating + krykker = forlatt ved alteret. Er nok for ung for dere damer her på KG :smilyblomst:

@incognita Hvordan vil du beskrive humøret ditt akkurat nå? 

:skaal:

Er vi så gamle mener du? :sur:

Humøret mitt akkurat nå......*kjenne godt etter* ..Tilfreds. 

@EpleDrue Er du enig i at det er litt mindre "mas" om vinteren, og at det er litt deilig?

@toothfairy og @minister-mio, dere stilte meg spørsmål, men det ble bare rot da jeg skulle svare (IKKE brukerfeil :kjefte:), og hver gang jeg siterer de innleggene blir det bare kaos.

Så da spør jeg heller dere begge, hva har vært den største snakkisen på KG mens jeg har vært borte? :popcorn:

Skrevet
34 minutter siden, incognita skrev:

Hahah :biggrin: Ikke dårlig at du tok deg bryet med å lese hele 50(!) sider. Kudos!!

Jeg har lagt matchmaking-karrieren på hylla for now, men hvem vet. Plutselig aner jeg romantiske vibber, og BABAM - så er jeg tilbake :strix:

Anonym: hvorfor skriver du ikke med brukernavn? Vi biter ikke! :lur:

:engel:

Jo, dere biter. :fnise: Men jeg signerer med navnet mitt: Hmm.. :ph34r: @Hmm.. You see.. Har bare 1 offisiell post.. Hehe.. Rund ti anonyme.. 

Veel, den virkelige grunnen er at jeg ikke tør..blir fort hekta på ting.. Midt på natta, jeg leser KG. Wtf? På tre dager har jeg sikkert lest rundt omkring her i seks-syv timer(fordelt utover altså).. Hva hadde skjedd om jeg begynte å involvere meg, bry meg om brukere, skrive rare ting, svare på rare ting og alt det der? Jeg hadde nådd 10000 poster, fått venner og fiender, rota meg inn i dumme diskusjoner.. I know me.. Så har aldri chatta på nettet, men var stygt avhengig av Tv2 smsPrat back in the days.. :fnise: Var der i tre år daglig inntil de stengte av.. Brutalt, men best thing ever!

Har allerede lagt flere navn her inne på hjernen, dere virker som koselige folk. :) Og jeg vet at jeg hadde satt stor pris på å ha dere å prate og le med.. Men jeg løper min vei, og ser meg tilbake hele veien..fare for at jeg snur.. (skal prøve å være sterk) Take care  :) 

@incognita må vel tagge seg så du finner frem.. Brukte ti minutter på å feste alfakrøllen på navnet ditt.. Lol

Hmm.. :ph34r: 

• Liker 2
Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, dere biter. :fnise: Men jeg signerer med navnet mitt: Hmm.. :ph34r: @Hmm.. You see.. Har bare 1 offisiell post.. Hehe.. Rund ti anonyme.. 

Veel, den virkelige grunnen er at jeg ikke tør..blir fort hekta på ting.. Midt på natta, jeg leser KG. Wtf? På tre dager har jeg sikkert lest rundt omkring her i seks-syv timer(fordelt utover altså).. Hva hadde skjedd om jeg begynte å involvere meg, bry meg om brukere, skrive rare ting, svare på rare ting og alt det der? Jeg hadde nådd 10000 poster, fått venner og fiender, rota meg inn i dumme diskusjoner.. I know me.. Så har aldri chatta på nettet, men var stygt avhengig av Tv2 smsPrat back in the days.. :fnise: Var der i tre år daglig inntil de stengte av.. Brutalt, men best thing ever!

Har allerede lagt flere navn her inne på hjernen, dere virker som koselige folk. :) Og jeg vet at jeg hadde satt stor pris på å ha dere å prate og le med.. Men jeg løper min vei, og ser meg tilbake hele veien..fare for at jeg snur.. (skal prøve å være sterk) Take care  :) 

@incognita må vel tagge seg så du finner frem.. Brukte ti minutter på å feste alfakrøllen på navnet ditt.. Lol

Hmm.. :ph34r: 

Ikke gå da ..... :sjenert:

Gjest EpleDrue
Skrevet
21 minutter siden, incognita skrev:

Er vi så gamle mener du? :sur:

Humøret mitt akkurat nå......*kjenne godt etter* ..Tilfreds. 

@EpleDrue Er du enig i at det er litt mindre "mas" om vinteren, og at det er litt deilig?

Hvor gammel er du? :fnise:

Nei, det er jeg ikke enig i. Mas hele året her. @incognita Blir du lett irritert? 

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Hvor gammel er du? :fnise:

Nei, det er jeg ikke enig i. Mas hele året her. @incognita Blir du lett irritert? 

Jeg er niogtyve.

Jeg er altfor tungt medisinert til å bli lett irritert, neida.. (Joda!) :nigo: Helt ærlig så har det avtatt med årene. Lite som klarer å irritere meg egentlig.

@EpleDrue Hvorfor sover vi ikke nå?

Skrevet
2 minutter siden, incognita skrev:

Ikke gå da ..... :sjenert:

Noooo.. Takk, virkelig :) Koselig det altså.. Men bare det at jeg bryr meg om det viser hvor soft jeg er. Har bare prata to ganger med deg, og jeg bryr meg. Sukk.. + lest femti sider av tråden da.. Jeg kan ikke, tør ikke. :icon_frown: 

Hva skjer med tagginga, greit jeg er fersk, men bare ditt navn som nekter.. Kopierer taggen fra tidligere poster..ehm..  @incognita sånn, made it.. tre minutter, blitt rett flink nå..

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noooo.. Takk, virkelig :) Koselig det altså.. Men bare det at jeg bryr meg om det viser hvor soft jeg er. Har bare prata to ganger med deg, og jeg bryr meg. Sukk.. + lest femti sider av tråden da.. Jeg kan ikke, tør ikke. :icon_frown: 

Hva skjer med tagginga, greit jeg er fersk, men bare ditt navn som nekter.. Kopierer taggen fra tidligere poster..ehm..  @incognita sånn, made it.. tre minutter, blitt rett flink nå..

Blir her og forson deg med at du aldri kommer til å klare å forlate oss. :kose:

Hva var tråden din med spørsmålet du ikke fikk svar på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...