Dr. A. Kula Skrevet 6. november 2016 #9381 Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Hahah tror jeg på faktisk Jaaa, send send @minister-mio hvordan har dagen vært? @Dr. A. Kula Hvor gammel er du? @EpleDrue Blir du sur hvis jeg sier deg at det du sa om immunforsvaret er en sannhet med modifikasjoner? @incognita Snakker vi alder i sinn, skinn eller oppførsel? Og før jeg svarer (det blir nok ikke på året) så spør jeg deg hvor gammel tror du jeg er?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9382 Skrevet 6. november 2016 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @incognita Snakker vi alder i sinn, skinn eller oppførsel? Og før jeg svarer (det blir nok ikke på året) så spør jeg deg hvor gammel tror du jeg er? Jeg tror du er født i nittenhundreogsyttini. @Dr. A. Kula Blink?
Gjest Rossin Skrevet 6. november 2016 #9383 Skrevet 6. november 2016 På 05/11/2016 den 16.19, toothfairy skrev: @Rossin på en skala fra 1-10, hvor gøy er det å gå på IKEA en lørdag formiddag? Jeg går for en toer. Får fnatt bare jeg kjører inn på parkeringa. Altfor mye folk. Jeg velger å ikke gi det en ener, fordi det tross alt er litt gøy å finne ting man plutselig fant ut man trengte. På 04/11/2016 den 19.06, Moonwalker skrev: @Rossin prater du mye i sosiale lag, eller er du den stillere mannen? Jeg prater mye. Er god både på small og big talk. @incognita har du avgitt avføringsprøve noen gang? (velkommen tilbake ) @minister-mio når var du sist nervøs? @Moonwalker hvilken sang ville vært åpningssangen i filmen om ditt liv? @toothfairy Er det utroskap å kysse på munnen (uten tunge)? @Dr. A. Kula hvilken verbtid er din favoritt?
Dr. A. Kula Skrevet 6. november 2016 #9384 Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Jeg tror du er født i nittenhundreogsyttini. @Dr. A. Kula Blink? Det var nok bom, faktisk skivebom. Du har faktisk ikke truffet rett tiår engang. Men bikker vi til rett tiår, så er det ikke langt til "mitt" årstall. Du kan finne flere spor i denne tråden, et i en av aldersavstemmingstrådene til @stan. Har du holdt deg helt borte fra KG da du slettet deg sist, @incognita, eller har du lest litt her inne imellomtiden?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9385 Skrevet 6. november 2016 16 minutter siden, Rossin skrev: Jeg går for en toer. Får fnatt bare jeg kjører inn på parkeringa. Altfor mye folk. Jeg velger å ikke gi det en ener, fordi det tross alt er litt gøy å finne ting man plutselig fant ut man trengte. Jeg prater mye. Er god både på small og big talk. @incognita har du avgitt avføringsprøve noen gang? (velkommen tilbake ) @minister-mio når var du sist nervøs? @Moonwalker hvilken sang ville vært åpningssangen i filmen om ditt liv? @toothfairy Er det utroskap å kysse på munnen (uten tunge)? @Dr. A. Kula hvilken verbtid er din favoritt? Takk for det unge mann, og takk for sjarmerende spørsmål. Svaret er nei. 15 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Det var nok bom, faktisk skivebom. Du har faktisk ikke truffet rett tiår engang. Men bikker vi til rett tiår, så er det ikke langt til "mitt" årstall. Du kan finne flere spor i denne tråden, et i en av aldersavstemmingstrådene til @stan. Har du holdt deg helt borte fra KG da du slettet deg sist, @incognita, eller har du lest litt her inne imellomtiden? Jeg har fulgt litt med sånn her og der. Ble varm om hjertet da jeg så at dere holdt liv i tråden "min" @Rossin Har du ofte navlelo? @Dr. A. Kula 1983! Yes?
Gjest Rossin Skrevet 6. november 2016 #9386 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: @Rossin Har du ofte navlelo? Det oppstår hyppig dersom man er hårete, så ja Men jeg fjerner det regelmessig. @incognita synes du politimennene som kjørte politibilen uten vinterdekk, bør miste lappen?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9387 Skrevet 6. november 2016 8 minutter siden, Rossin skrev: Det oppstår hyppig dersom man er hårete, så ja Men jeg fjerner det regelmessig. @incognita synes du politimennene som kjørte politibilen uten vinterdekk, bør miste lappen? Hehe, ja. Men gleder meg skikkelig til (om/hvis) jeg blir stoppet for noe i trafikken en gang, så skal jeg si at "jeg legger meg langflat og lover å se gjennom rutinene mine. Her har det helt klart vært en glipp og slikt skal ikke skje". Regner såklart med de lar meg kjøre videre. @Rossin Hvilken temperatur foretrekker du i bilen?
Dr. A. Kula Skrevet 6. november 2016 #9388 Skrevet 6. november 2016 20 minutter siden, Rossin skrev: Jeg går for en toer. Får fnatt bare jeg kjører inn på parkeringa. Altfor mye folk. Jeg velger å ikke gi det en ener, fordi det tross alt er litt gøy å finne ting man plutselig fant ut man trengte. Jeg prater mye. Er god både på small og big talk. @incognita har du avgitt avføringsprøve noen gang? (velkommen tilbake ) @minister-mio når var du sist nervøs? @Moonwalker hvilken sang ville vært åpningssangen i filmen om ditt liv? @toothfairy Er det utroskap å kysse på munnen (uten tunge)? @Dr. A. Kula hvilken verbtid er din favoritt? Tenker det blir "pluskvam perfektum". Ikke fordi bøyningen av verbet er spesiell i den tiden, men navnet på bøyningsformen er jo bare digg. @Rossin har du kontroll på og/å? 6 minutter siden, incognita skrev: Takk for det unge mann, og takk for sjarmerende spørsmål. Svaret er nei. Jeg har fulgt litt med sånn her og der. Ble varm om hjertet da jeg så at dere holdt liv i tråden "min" @Rossin Har du ofte navlelo? @Dr. A. Kula 1983! Yes? Tror kanskje du traff på alderen i sinn, men i skinn gikk du feil vei. Ja, jeg vet. Ingen ungdom lenger, men musikksmaken er ganske ungdommelig (ikke bare). @incognita liker du "Faithless" ("Insomnia", "We Come 1", "God is a DJ")?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9389 Skrevet 6. november 2016 16 minutter siden, Rossin skrev: Det oppstår hyppig dersom man er hårete, så ja Men jeg fjerner det regelmessig. @incognita synes du politimennene som kjørte politibilen uten vinterdekk, bør miste lappen? Hehe, ja. Men gleder meg skikkelig til (om/hvis) jeg blir stoppet for noe i trafikken en gang, så skal jeg si at "jeg legger meg langflat og lover å se gjennom rutinene mine. Her har det helt klart vært en glipp og slikt skal ikke skje". Regner såklart med de lar meg kjøre videre. @Rossin Hvilken temperatur foretrekker du i bilen?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9391 Skrevet 6. november 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Tenker det blir "pluskvam perfektum". Ikke fordi bøyningen av verbet er spesiell i den tiden, men navnet på bøyningsformen er jo bare digg. @Rossin har du kontroll på og/å? Tror kanskje du traff på alderen i sinn, men i skinn gikk du feil vei. Ja, jeg vet. Ingen ungdom lenger, men musikksmaken er ganske ungdommelig (ikke bare). @incognita liker du "Faithless" ("Insomnia", "We Come 1", "God is a DJ")? Haha, gamlefar Ehm, nei ..det kan jeg ikke si at jeg gjør. @Dr. A. Kula Har du noen gang vurdert å skifte brukernavn til Kjell T. Ringen? @Lady Hva har du gjort i dag?
Dr. A. Kula Skrevet 6. november 2016 #9392 Skrevet 6. november 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Haha, gamlefar Ehm, nei ..det kan jeg ikke si at jeg gjør. @Dr. A. Kula Har du noen gang vurdert å skifte brukernavn til Kjell T. Ringen? @Lady Hva har du gjort i dag? Jepp, kunne kanskje vært far til enkelte brukere her inne. Aldersmessig i hvertfall. Ikke liker eller ikke hørt? Liker forslaget, men er det like positivt bad-boy som nåværende? Men er vel bedre enn Per I. Skop.
Gjest Rossin Skrevet 6. november 2016 #9393 Skrevet 6. november 2016 21 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Tenker det blir "pluskvam perfektum". Ikke fordi bøyningen av verbet er spesiell i den tiden, men navnet på bøyningsformen er jo bare digg. @Rossin har du kontroll på og/å? Pluskvam perfektum. Old school, ass Ja, jeg håper da det, i og med at det er viktig i jobben min. 18 minutter siden, incognita skrev: @Rossin Hvilken temperatur foretrekker du i bilen? Kjører på mellom 19,5 og 22 med viftehastighet 1. @incognita vil du ha Rossins hjemmelagde leppepomade i julegave? @Dr. A. Kula hva synes du om å la barten gro over leppene?
Dr. A. Kula Skrevet 6. november 2016 #9394 Skrevet 6. november 2016 2 minutter siden, Rossin skrev: Pluskvam perfektum. Old school, ass Ja, jeg håper da det, i og med at det er viktig i jobben min. Kjører på mellom 19,5 og 22 med viftehastighet 1. @incognita vil du ha Rossins hjemmelagde leppepomade i julegave? @Dr. A. Kula hva synes du om å la barten gro over leppene? Bekreftet i tråden her med spørsmålene til @incognita. Stemmer, du driver vel i undervisningsfaget!? Barten kan gro så lenge den ikke er i veien for matinntaket. Det er eieren som skal være bekvem med utseende. Eller så lenge partneren ikke er ubekvem med "kosten". @Rossin har du fått klager på "kosten"?
Gjest incognita Skrevet 6. november 2016 #9395 Skrevet 6. november 2016 38 minutter siden, Rossin skrev: Pluskvam perfektum. Old school, ass Ja, jeg håper da det, i og med at det er viktig i jobben min. Kjører på mellom 19,5 og 22 med viftehastighet 1. @incognita vil du ha Rossins hjemmelagde leppepomade i julegave? @Dr. A. Kula hva synes du om å la barten gro over leppene? Ja, ja, ja! @Rossin hvilke ingredienser er det i den? @Doge Vært på date i det siste?
Coronas Skrevet 6. november 2016 #9396 Skrevet 6. november 2016 På 11/1/2016 den 19.53, Byjenta! skrev: Det har jeg faktisk ikke. Har du? @Coronas: Ser du på skal vi danse? Og evt, hvem heier du på? Nei jeg har ikke prøvd, det ser moro ut da Må få prøvd det en eller annen gang Jeg ser ikke på skal vi danse. @Byjenta! Favoritt norsk tv program?
minister-mio Skrevet 6. november 2016 #9397 Skrevet 6. november 2016 2 timer siden, incognita skrev: Hahah tror jeg på faktisk Jaaa, send send @minister-mio hvordan har dagen din vært? Litt opp og ned, enn din? 1 time siden, Rossin skrev: @minister-mio når var du sist nervøs? Tidligere i dag. @incognita klarer du ta tærne til nesa? @Rossin Når begynner du på jobb i morgen? @Lady hvorfor får jeg ikke tagget? @Coronas er du god på å kutte lime? @Epledrue hvilken smak liker du best på is?
Coronas Skrevet 6. november 2016 #9398 Skrevet 6. november 2016 På 11/2/2016 den 21.10, EpleDrue skrev: Ble en del ja! Syntes kanskje at noen av de hadde litt for mye blodig sminke Jeg liker ikke Halloween slik det er blitt. Kle seg ut som noe skummelt for så å tigge etter godteri. Igjen vil jeg si at julebukken er så mye koseligere! @Coronas Hvem reiser du deg opp for på bussen? Jeg kan godt reise meg for hvem som helst som spør eller trenger et sete. Men eldre og folk som har vondt for å stå, får mitt sete. @EpleDrue Har du prøvd segway? Evt hvor og i hvilken sammenheng?
Byjenta! Skrevet 6. november 2016 #9399 Skrevet 6. november 2016 14 minutter siden, Coronas skrev: Nei jeg har ikke prøvd, det ser moro ut da Må få prøvd det en eller annen gang Jeg ser ikke på skal vi danse. @Byjenta! Favoritt norsk tv program? Jeg er glad i flere programmer... men beste er kanskje alt for norge @Coronas mest tragiske filmen du veit om?
Coronas Skrevet 6. november 2016 #9400 Skrevet 6. november 2016 24 minutter siden, Byjenta! skrev: Jeg er glad i flere programmer... men beste er kanskje alt for norge @Coronas mest tragiske filmen du veit om? Dårlige komedier. @Byjenta! Et feriested du drømmer om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå